W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Reactiescore
581
Ik heb Noonoo zien aanvallen op de stam Apex en dat was echt lachwekkend, nu zijn het edel spams met t timen en een time tool waardoor jullie strak kunnen timen nou top notch is dat hoor.

Creatief zijn was misschien wel lastig ja maar de gemiddelde edels op 200 ms van de clear vond ik gewoon lachwekkend, je ziet maar het effect van de time tool.

Iedereen heeft wel eens een slechte dag, zonder de time tool zijn er ook zat dagen geweest dat het account consequent goed timede. De tool werkt zeker mee dat valt niet te ontkennen de een heeft hem harder nodig dan de ander. Maarja gelukkig dat jullie hem al verbeterd hebben toch, des te beter zouden jullie moeten kunnen deffen! Oh wacht...


Zoals ik zeg waren de times van nonoo gemiddeld 200 ms tijdens de aanvallen op Apex en lukt het ze dankzij de time tool van bottenkraker elke keer wel binnen 10 ms. Snap niet helemaal waarom je nu een screenshot van een gesprek moet delen.

Gek he.... doet mij denken aan W69, waar ik twee keer een nacht defte... en een stel klungels van eerdere werelden in Walk zaten en nu ineens wel allemaal strak konden timen. Het leek wel een machine, iedereen kon het. Het vermoeden van een tool of bot, die hen hielp om alles strak te timen... heb ik meerdere keren aangekaart op het AF en gerapporteerd (zonder resultaat InGame). Bij hoog en bij laag hield men vol, dat men niets had en dat men veel oefende etc etc. Ik weet wel dat ik daar op mijn allerbest moest deffen en nog met het zweet op mijn rug en in mijn handen zat... had nog nooit zoiets meegemaakt.

Paar werelden verder en de aap komt uit de mouw. Calimity op W5x (een wereld gewonnen en) een watje daar qua aanvallen... zelfs 10x zo groot bakte men er niets van, was ineens op W69 wereldtop... en niet zo'n klein beetje ook. Strak, strakker, strak... ^^

Aanmehoela... dus... wat ik al dacht. Tools en dan ook nog vaak met 6-10 op een account en dan 1c en dergelijke achter de hand hebben. Kan er nog wel iemand echt trots zijn op haar of zijn prestatie... iemand die 's ochtends in de spiegel kijkt en denkt: Wat ben ik toch een kanjer... met 1-2 max. op een account, (ik) we doen alles zelf en gebruiken naast AM en PA helemaal niets etc etc. Zullen er nog weinig zijn, denk ik zo...

Wees trots op jezelf, met je tools, scripts, pp abuse en 2x 15 minuten x 10 man op een account... per 24 uur... jullie zijn echt goed. Totdat er ooit een wereld komt waarop je alleen moet spelen (in FR zijn er af en toe van deze werelden, daar kan het wel)... of met een heel klein team en zonder tools... dan blijft er van jullie helemaal niets over. 99,9% heeft dan niet eens het doorzettingsvermogen om aan de top te spelen, zoveel is zeker.

Bij deze niemand gefeliciteerd met de wereldwinst of verlies, alles dankzij tools... en zonder kunde of skills voor het gross van de accounts.
 
Reactiescore
581
Jij ook Lau, deffen of offen met tooltjes die een ander niet heeft... en dan verklaren dat je zelf zo goed bent?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Jij ook Lau, deffen of offen met tooltjes die een ander niet heeft... en dan verklaren dat je zelf zo goed bent?
Je weet dat ik geen tooltjes gebruik.. je hebt me op 37 ook gezien zonder tooltjes.

dit specifieke tooltje is pas sinds deze wereld bekend trouwens.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ik gok toch dat jij hem al kent sinds schedel W69...

Warre zit niet in de stam waar deze tool gebruikt wordt. Dat zou dus nogal vreemd zijn. Je mag best wel eens meekijken met me via teamviewer, ik ben van de oude stempel. Buiten Sangu gebruik ik geen tools :p
 

DeletedUser79704

Guest
Gek he.... doet mij denken aan W69, waar ik twee keer een nacht defte... en een stel klungels van eerdere werelden in Walk zaten en nu ineens wel allemaal strak konden timen. Het leek wel een machine, iedereen kon het. Het vermoeden van een tool of bot, die hen hielp om alles strak te timen... heb ik meerdere keren aangekaart op het AF en gerapporteerd (zonder resultaat InGame). Bij hoog en bij laag hield men vol, dat men niets had en dat men veel oefende etc etc. Ik weet wel dat ik daar op mijn allerbest moest deffen en nog met het zweet op mijn rug en in mijn handen zat... had nog nooit zoiets meegemaakt.
zegt vooral iets over jou kunnen dan.
 
Reactiescore
581
Uiteraard detlefst... want Imago had geen scripts/tools toch?

Heb tegen Imago mogen vechten en mag nu met ze spelen en kan wel stellen dat Imago vooral zichzelf te das om hebben gedaan. Dit kan je verdelen in 4 punten:

Onterecht vertrouwen en wantrouwen
Sommige accounts binnen Imago kregen het vertrouwen en zijn volledig door het ijs gezakt. Dit kan gebeuren. Maar het sceptische wantrouwen richting Pit leden maakte nou niet dat de samenwerking makkelijk en soepel loopt. Spelers van Pit die persé bepaalde scripts niet mogen zien, spelers die niet mogen helpen op accounts van Imago en constant het onderlinge kritiek op de leiding zonder zelf iets van input te geven. Dit zorgt voor chaos en totaal geen saamhorigheid. Is ook tekenend dat de belangrijke chats doodbloeden maar de spamchat vol blijft stromen met onzin berichten met vaak vele berichten waarin enkel word afgegeven op de ander.
Gokje hoor... in PIT zitten W69 spelers, uit One... daar zou ik (als Walk W69) ook geen timescripts mee willen delen...
 
Reactiescore
1.918
Uiteraard detlefst... want Imago had geen scripts/tools toch?


Gokje hoor... in PIT zitten W69 spelers, uit One... daar zou ik (als Walk W69) ook geen timescripts mee willen delen...
Alleen is het script wel bekend binnen Spread waar meer ex One spelers zitten dan in Pit???
 
Reactiescore
1.478
Deffen met T-time is gwn handig hoor. Waarom 1 edel snipen als je er ook 3 kan snipen met 1 bevel?
 
Reactiescore
581
Tevens heeft je eigen stammetje het tooltje ook en zelfs al verbeterd heb ik uit screenshots mogen vernemen dus daar kan je ook niet echt over wenen eh.
Imago heeft het dus ook.

En terugkomend op W69... ik heb de tool werkend gezien, die Walk gebruikte. Toen InnoGames kwam met een voorstel tot delayed support was ik daar dan ook voor. Het Walk script is en was niets anders dan delayed attack. Dat er nu dus een nieuwe partij opstaat die ook een timetool in elkaar draait is een kwestie van actie en reactie.

Wat mij betreft worden daarom alle aanvals of def scripts verboden en bij het minste vermoeden hiervan volgt er een ban. Op dit moment winnen spelers zelf niet meer, maar winnen de tools het spelletje voor de spelers.
 
Reactiescore
279
Gek he.... doet mij denken aan W69, waar ik twee keer een nacht defte... en een stel klungels van eerdere werelden in Walk zaten en nu ineens wel allemaal strak konden timen. Het leek wel een machine, iedereen kon het. Het vermoeden van een tool of bot, die hen hielp om alles strak te timen... heb ik meerdere keren aangekaart op het AF en gerapporteerd (zonder resultaat InGame). Bij hoog en bij laag hield men vol, dat men niets had en dat men veel oefende etc etc. Ik weet wel dat ik daar op mijn allerbest moest deffen en nog met het zweet op mijn rug en in mijn handen zat... had nog nooit zoiets meegemaakt.

Paar werelden verder en de aap komt uit de mouw. Calimity op W5x (een wereld gewonnen en) een watje daar qua aanvallen... zelfs 10x zo groot bakte men er niets van, was ineens op W69 wereldtop... en niet zo'n klein beetje ook. Strak, strakker, strak... ^^

Aanmehoela... dus... wat ik al dacht. Tools en dan ook nog vaak met 6-10 op een account en dan 1c en dergelijke achter de hand hebben. Kan er nog wel iemand echt trots zijn op haar of zijn prestatie... iemand die 's ochtends in de spiegel kijkt en denkt: Wat ben ik toch een kanjer... met 1-2 max. op een account, (ik) we doen alles zelf en gebruiken naast AM en PA helemaal niets etc etc. Zullen er nog weinig zijn, denk ik zo...

Wees trots op jezelf, met je tools, scripts, pp abuse en 2x 15 minuten x 10 man op een account... per 24 uur... jullie zijn echt goed. Totdat er ooit een wereld komt waarop je alleen moet spelen (in FR zijn er af en toe van deze werelden, daar kan het wel)... of met een heel klein team en zonder tools... dan blijft er van jullie helemaal niets over. 99,9% heeft dan niet eens het doorzettingsvermogen om aan de top te spelen, zoveel is zeker.

Bij deze niemand gefeliciteerd met de wereldwinst of verlies, alles dankzij tools... en zonder kunde of skills voor het gross van de accounts.
Ach joh, niet zo huilen. Dat timescript script bestaat pas sinds w73. Ik heb m gemaakt om de timebattles siezoen 2 te winnen, daarnaast heb ik geen eerdere wereld gespeeld. Daarnaast is het script puur cosmetisch, en valt het gebruik hiervan dus niet te controleren
 
Bovenaan