W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Reactiescore
1.140
Wat ik hier vooral zie zijn spelers die defensief niet uitermate sterk zijn (Anton, Jurrien etc) 1C verdedigen omdat ze vaak al weg zijn wanneer die aanvallen arriveren.

Aan de andere kant heb je spelers die wel deffen. Ik denk dat t logisch is dat slechtere/minder complete spelers 1C willen bijhouden, maar voor het echte competitiegevoel en/of een verwijding van de skillgap moet 1C altijd verboden worden.

Ow ik kan prima deffe hoor lau maar late game vaak weinig motivatie meer al voor dat ik moet deffe :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Omdat hij goed edels kan spammen? Hou op Ez. Dan was ik top 3 van beste offers op 71. Dat toont enkel aan dat de norm en lat tegenwoordig laag ligt.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Omdat hij goed edels kan spammen? Hou op Ez. Dan was ik top 3 van beste offers op 71. Dat toont enkel aan dat de norm en lat tegenwoordig laag ligt.
Lau dit is de eerste wereld waar Anton überhaupt het edelspammen op grote schaal uitvoert. Anton heeft met meerdere aanvallen al bewezen tot de top van 73 te behoren ook zonder edelspam. Qua planningen en uitvoering is hij echt wel top notch. Niet voor niks dat Noo-Noo hier vaak complimenten voor ontvangt.
 
Reactiescore
470
Lau dit is de eerste wereld waar Anton überhaupt het edelspammen op grote schaal uitvoert. Anton heeft met meerdere aanvallen al bewezen tot de top van 73 te behoren ook zonder edelspam. Qua planningen en uitvoering is hij echt wel top notch. Niet voor niks dat Noo-Noo hier vaak complimenten voor ontvangt.

Ik heb Noonoo zien aanvallen op de stam Apex en dat was echt lachwekkend, nu zijn het edel spams met t timen en een time tool waardoor jullie strak kunnen timen nou top notch is dat hoor.
 
Reactiescore
1.278
Wat ik hier vooral zie zijn spelers die defensief niet uitermate sterk zijn (Anton, Jurrien etc) 1C verdedigen omdat ze vaak al weg zijn wanneer die aanvallen arriveren.

Aan de andere kant heb je spelers die wel deffen. Ik denk dat t logisch is dat slechtere/minder complete spelers 1C willen bijhouden, maar voor het echte competitiegevoel en/of een verwijding van de skillgap moet 1C altijd verboden worden.

klopt ik heb amper gedeft en jij hebt, als defco, enorm veel def werk gedaan en spread gecarried.

Voor de rest ben je ook 2m+ lang en nederlander
 
Reactiescore
1.278
Ik heb Noonoo zien aanvallen op de stam Apex en dat was echt lachwekkend, nu zijn het edel spams met t timen en een time tool waardoor jullie strak kunnen timen nou top notch is dat hoor.

pak ik wat meer vv’s dan? We hebben dagen winsten gepakt op cabbage. Zelfs met een beperkt aantal edels lopen. Waar was jij toen met je almachtige team interdictum? Prima dat je kritiek wilt leveren, maar doe dat dan niet op basis van een rimnoobje waarop we al enorme winsten gepakt hadden waardoor we met groene edels moesten gaan lopen. Maar doe dat op basis van stamgenoten van je waar jij vast wel vv's hebt gedraaid en dus vast en zeker wel is tegen mij gedeft hebt. Helaas hebben ze wel allemaal dorpen verloren dus ik ben bang dat dat niet goed gegaan is ... al vraag ik me ook af of jij überhaupt vv's hebt gedraaid.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487957763

Guest
Ik heb Noonoo zien aanvallen op de stam Apex en dat was echt lachwekkend, nu zijn het edel spams met t timen en een time tool waardoor jullie strak kunnen timen nou top notch is dat hoor.
Ach als het allemaal zo slecht is vraag ik mij toch af waarom Cabbage en MOAM zo diep in de boot duiken. Daarnaast hebben wij talloze vv's gedaan waar er altijd goed aangevallen is en wordt Noo-Noo meerdere malen hiervoor gecomplimenteerd door vriend en vijand. Daar doet een mindere dag tegen Apex niks aan af. Weet wel waar je op doelt hoor hadden toen al 3 linies aan dorpen gepakt en moesten met groene edels werken waardoor we niet meer creatief konden zijn qua splits etc.

Daarnaast pakte de vv'er van Babe Magnet toen alle stam deff van Apex en ruimde wij die stamgenoten met amper verliezen op. Lekker vv werk heb je gedaan!

Tevens heeft je eigen stammetje het tooltje ook en zelfs al verbeterd heb ik uit screenshots mogen vernemen dus daar kan je ook niet echt over wenen eh.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
klopt ik heb amper gedeft en jij hebt, als defco, enorm veel def werk gedaan en spread gecarried.

Voor de rest ben je ook 2m+ lang en nederlander
Bruh. Fijn dat je deze wereld meer hebt gedeft als ik. Je bent ook op meer werelden gerund en weggespeeld dan ik. Ik win werelden, jij vaak niet.
 
Reactiescore
1.278
Bruh. Fijn dat je deze wereld meer hebt gedeft als ik. Je bent ook op meer werelden gerund en weggespeeld dan ik. Ik win werelden, jij vaak niet.

Snap ik dat je wint al zit je gewoon in de stam en doe je voor de rest geen flikker. Zo kan ik ook wel 20 werelden tegelijk spelen.
 

Deleted User - 487957763

Guest
U mad bro? Is dat omdat ik je maar een slechte speler noemde? Facts hurt.
Naja is gewoon onterecht op basis van W73 Lau, snap best dat je maybe slechte ervaringen hebt met eerdere werelden, maar op basis van 73 is het gewoon onterecht :tongue:
 
Reactiescore
1.278
U mad bro? Is dat omdat ik je maar een slechte speler noemde? Facts hurt.

Mij maakt het niet uit dat je mij een slechte speler noemt hoor. Al zou je nou zelf een speler zijn waarvan ik nou zou zeggen poh die heeft echt een flinke bijdrage geleverd aan spread dan zou het misschien anders zijn. Gelukkig kom jij niet verder dan 1 x gedeft te hebben op semper toen uiteindelijk honey de target was. Voor de rest was jij er niet toen er gedeft moest worden dus wel komisch dat jij dan begint over het feit dat ik niet def terwijl ik gewoon elke keer dat noo noo incs kreeg present was. Hebben de afgelopen maanden 0 keer een vv nodig gehad. Dat lag bij semper wel anders.
 
Reactiescore
1.365
Heb ze gelezen, hoopje geblaat waarvan de helft bestaat uit schelden, spelfouten en geschreeuw. Kan niet zeggen dat ik onder de indruk geraakt ben door je argumentatie en eigenlijk juist nog harder voorstander ben voor een verbod.
Leuk man, weer alles op spelfouten en gescheld baseren. Ga lekker bij de krant werken ofzo. Nu zet jij juist jezelf meer voor paal piepdoos xd.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Hoezo zou ik andere accounts moeten deffen? Ik zei al vanaf de eerste week dat ik me enkel met Semper ging bezighouden. Vraag t maar in de stam of aan mijn medespelers. Jullie wouden belachelijk doen over edelrichtingen etc, dan trek ik mn handen ervan af. Ik was er altijd wanneer Semper incs had hoor schat.
 
Reactiescore
470
Ach als het allemaal zo slecht is vraag ik mij toch af waarom Cabbage en MOAM zo diep in de boot duiken. Daarnaast hebben wij talloze vv's gedaan waar er altijd goed aangevallen is en wordt Noo-Noo meerdere malen hiervoor gecomplimenteerd door vriend en vijand. Daar doet een mindere dag tegen Apex niks aan af. Weet wel waar je op doelt hoor hadden toen al 3 linies aan dorpen gepakt en moesten met groene edels werken waardoor we niet meer creatief konden zijn qua splits etc.

Creatief zijn was misschien wel lastig ja maar de gemiddelde edels op 200 ms van de clear vond ik gewoon lachwekkend, je ziet maar het effect van de time tool.
 
Reactiescore
1.365
Ik heb Noonoo zien aanvallen op de stam Apex en dat was echt lachwekkend, nu zijn het edel spams met t timen en een time tool waardoor jullie strak kunnen timen nou top notch is dat hoor.
Jij stelt zelf al helemaal niks voor van wat ik gezien heb, meneer de kataër.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Creatief zijn was misschien wel lastig ja maar de gemiddelde edels op 200 ms van de clear vond ik gewoon lachwekkend, je ziet maar het effect van de time tool.
Iedereen heeft wel eens een slechte dag, zonder de time tool zijn er ook zat dagen geweest dat het account consequent goed timede. De tool werkt zeker mee dat valt niet te ontkennen de een heeft hem harder nodig dan de ander. Maarja gelukkig dat jullie hem al verbeterd hebben toch, des te beter zouden jullie moeten kunnen deffen! Oh wacht...
 
Reactiescore
1.278
Hoezo zou ik andere accounts moeten deffen? Ik zei al vanaf de eerste week dat ik me enkel met Semper ging bezighouden. Vraag t maar in de stam of aan mijn medespelers. Jullie wouden belachelijk doen over edelrichtingen etc, dan trek ik mn handen ervan af. Ik was er altijd wanneer Semper incs had hoor schat.

Altijd? Genoeg gehad dat semper bijvoorbeeld moest meesnipen en hier niemand voor was. Hoe vaak heb je nu eigenlijk gedeft op semper?

Edit. Voor de mensen die trouwens denken dat dit een ruzie is spread is dat valt mee. Laurens logt toch niet. Heeft ie in spread denk 1 x gedaan en telkens al werd hij gevraagd ergens te deffen, omdat men dacht dat hij de almachtige deffer was, dan gaf hij niet thuis.
 
Bovenaan