W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Reactiescore
7.933
Hoorde dat je een kata massa aan het opzetten bent @Underground Tacticz.. Weetje het zeker? Als er één specialiteit is wat wij kunnen is het dat wel, ik zou je toon maar iets matigen en helder gaat nadenken voordat je dingen doet waarvan je achteraf spijt gaat krijgen. Het laatste wat wij willen is een kata oorlog, maar als je daarmee komen gaat reken er maar op dat je ze in veelvoud terug krijgt.
 
Reactiescore
614
Hoorde dat je een kata massa aan het opzetten bent @Underground Tacticz.. Weetje het zeker? Als er één specialiteit is wat wij kunnen is het dat wel, ik zou je toon maar iets matigen en helder gaat nadenken voordat je dingen doet waarvan je achteraf spijt gaat krijgen. Het laatste wat wij willen is een kata oorlog, maar als je daarmee komen gaat reken er maar op dat je ze in veelvoud terug krijgt.

Als dit wordt aangenomen op basis van Martijn die zegt dat hij persoonlijk die 2 cfs wil kata'en waar niemand in de hele wereldchat ook maar op reageert dan concludeer je misschien wat snel ;)
 
Reactiescore
3.457
Hoorde dat je een kata massa aan het opzetten bent @Underground Tacticz.. Weetje het zeker? Als er één specialiteit is wat wij kunnen is het dat wel, ik zou je toon maar iets matigen en helder gaat nadenken voordat je dingen doet waarvan je achteraf spijt gaat krijgen. Het laatste wat wij willen is een kata oorlog, maar als je daarmee komen gaat reken er maar op dat je ze in veelvoud terug krijgt.
Sinds wanneer geloof jij iets wat Martijn zegt?
 
Reactiescore
180
Misschien is het een idee om terug te keren naar de kern van de zaak, los van het gebash of niet.
Kunnen we de dorpen die genomen zijn door Amen de voorbije 48u in de wow-who stam als een 'faire' overname van vijandige dorpen beschouwen of toch eerder als een achter de rug om verkregen intern van vijandige stam dorpen.

Los van wie of wat lijkt me dat dit wel mag aangekaart worden op het AF als spel wat dient vermeden te worden.
 
Reactiescore
1.365
Kakkakkakkers die geen kataoorlog willen, wtf. De domheid is naar hun kop gestegen!
 
Reactiescore
735
Je kan niet ontkennen dat wij onder een extreem vergrootglas liggen. Ik kruip nergens in de slachtofferrol en ik leef ook niet onder een steen, dat soort beweringen vind ik toch wat makkelijk van je. Ik denk dat jij net zo goed weet dat wij binnen Amen kritisch genoeg zijn op onze houding zowel binnen de stam als naar buiten, en als dit buiten proporties was, er zeker naar gehandeld zou worden (zelfs als het een leidersaccount betreft). Daar hebben we genoeg ego's voor.

Kijk hoeveel reacties hier komen? Eerst roept iedereen al zonder hoor en wederhoor dat er CF's zijn geplaatst en dat wij hartstikke smerig spelen, en zodra er ook maar één reactie komt, heb je alweer 5 citaten aan je broek hangen. Wie er dan ook gelijk mag hebben, dat is voor ons vechten tegen de bierkaai. Daarmee wil ik ons niet als 'zielig' afdoen, maar daardoor is dit gewoon een soort lynch geworden, zonder enige vorm van objectiviteit. De inhoudelijke discussies zijn echt verdwenen, en dat vind ik jammer. Het is nu de partij die het hardst schreeuwt die overheerst, en dat is meestal de vaste anti-premade clique.

Verder hoef je me niet zo persoonlijk aan te vallen, met dergelijke krachtige termen, om dan weer even vriendelijk via Skype een woordje te komen maken. Ik hou er niet van, je bent dezelfde persoon, op 2 verschillende mediums, dan hoef je je nog niet zo anders te gedragen. "Oogkleppen op die ook je hersenen blokkeren"... Kom op zeg,, jij kan zoveel beter :redface:

"Ik denk namelijk dat een Pit zeker niet zulke acties heeft begaan. Dus elke stam die reageert zou hypocriet zijn slaat alleszins nergens op."

Even mijn post opnieuw lezen, ik zeg namelijk nergens 'elke stam die reageert'. Ik heb het over spelers die de acties van hun stamgenoot dogen (oftewel, er niks tegen gedaan hebben), en daarmee doel ik specifiek op de commotie rond TAD. Daar heeft Pit verder helemaal niks mee te maken.



Bovenstaand stukje geldt ook voor jou. Ik heb niet over spelers van TAD, maar spelers die de acties van TAD destijds gedoogden. Alleszins denk ik dat wij het er beide over eens zijn dat TAD van totaal andere orde is dan dit.
Beiden gaan in op het stuk waarin je schrijft dat elke neutrale lezer ziet dat Amen niks verkeerd doet, dus jij spreek hen beiden wel degelijk aan.
Zij hebben dus bij deze je aanname weerlegd en vinden wel degelijk dat jullie iets fout doen.
 
Reactiescore
7.933
Als dit wordt aangenomen op basis van Martijn die zegt dat hij persoonlijk die 2 cfs wil kata'en waar niemand in de hele wereldchat ook maar op reageert dan concludeer je misschien wat snel ;)

Dat zei hij niet. Daarnaast moet hij zich even goed realiseren dat het dan niet vanuit één kant gaat komen mocht hij in staat zijn om het uit te voeren. Of ik Martijn wel of niet serieus neem hierin leek het me wel even noodzakelijk om dit soort ideeën alvast even de wereld uit te helpen.

Kakkakkakkers die geen kataoorlog willen, wtf. De domheid is naar hun kop gestegen!
Klopt, vorige keer dat we dat deden ging iedereen runnen, herinner je je dat nog?
 
Reactiescore
546
Ik snap je punt van treurnis over het vergrootglas en de lynch die daaruit voorkomt @.MortuaMemoria, echter ligt het genuanceerder mijns inziens. Er wordt genoeg aan inhoud besproken gedurende deze discussie, terwijl er tegelijkertijd voornamelijk gefocust wordt op de 'boe-roepers en brulapen'.

Lees je echt wat er gezegd wordt, dan hebben we hier gewoon een discussie van formaat met een duidelijke hamvraag: is deze actie over de schreef of niet? Je beroept je op de neutrale kijker in die kwestie, wel, op een presenteerblaadje val ik uit de lucht. Ik kan er niet omheen dat deze actie op zijn minst dubieus is. Niet zozeer om de actie an sich, maar de context die er naast bestaat. Ik rijm het moeilijk met de fair-play crusade die Roald van oudsher vaart en niet het minst omdat ik daar zelf ook altijd een paradepaardje in was.

Ik ben vooral benieuwd naar de uitleg die daar aan gekoppeld is, want ik twijfel er niet aan of Amen hier van te voren goed over heeft nagedacht. Ik heb Roald hoog zitten en verwacht dat het allemaal wel losloopt. Zo niet, roep ik in ieder geval @Underground Tacticz. op die kata's het riool te wijzen :wink:

Daarbij zit er ook nog wel een verschil tussen een serieus top 20 account en de voormalig rang 150 die een paar dorpen afgeeft?
Ah, en Roald. Dit is natuurlijk wel irreëel, bijna gemeen om te zeggen. Het is volledig subjectief wat een serieus account inhoudt en de vraag daarbij is nog of het gaat om hoe serieus je speelt, of voor hoeveel spelplezier. Een verschil in rang zou nooit je ethische kompas moeten aantasten. Needless to say.
 
Reactiescore
1.365
Weer genoeg bewijs dat jochie Roald het niet erg vindt om n kataoorlog te ontketenen. En allemaal van die domme katamongolen in zn stam te nemen, die niet fair kunnen spelen. Zegt genoeg weer over hem. Kansloze premade...
 
Reactiescore
2.303
Dus als Interdictum nu naar ons toekomt, man ik ben compleet klaar met die Roald, je mag onze dorpen pakken, waarop wij een paar dikke CFs leggen in jullie stam dan vind je dat legit?
Wie hou je voor de gek joh :')

Dus? Is geen cf. Heb je stam op orde.
 

DeletedUser69389

Guest
Je kan niet ontkennen dat wij onder een extreem vergrootglas liggen. Ik kruip nergens in de slachtofferrol en ik leef ook niet onder een steen, dat soort beweringen vind ik toch wat makkelijk van je. Ik denk dat jij net zo goed weet dat wij binnen Amen kritisch genoeg zijn op onze houding zowel binnen de stam als naar buiten, en als dit buiten proporties was, er zeker naar gehandeld zou worden (zelfs als het een leidersaccount betreft). Daar hebben we genoeg ego's voor.

Kijk hoeveel reacties hier komen? Eerst roept iedereen al zonder hoor en wederhoor dat er CF's zijn geplaatst en dat wij hartstikke smerig spelen, en zodra er ook maar één reactie komt, heb je alweer 5 citaten aan je broek hangen. Wie er dan ook gelijk mag hebben, dat is voor ons vechten tegen de bierkaai. Daarmee wil ik ons niet als 'zielig' afdoen, maar daardoor is dit gewoon een soort lynch geworden, zonder enige vorm van objectiviteit. De inhoudelijke discussies zijn echt verdwenen, en dat vind ik jammer. Het is nu de partij die het hardst schreeuwt die overheerst, en dat is meestal de vaste anti-premade clique.

Verder hoef je me niet zo persoonlijk aan te vallen, met dergelijke krachtige termen, om dan weer even vriendelijk via Skype een woordje te komen maken. Ik hou er niet van, je bent dezelfde persoon, op 2 verschillende mediums, dan hoef je je nog niet zo anders te gedragen. "Oogkleppen op die ook je hersenen blokkeren"... Kom op zeg,, jij kan zoveel beter :redface:

"Ik denk namelijk dat een Pit zeker niet zulke acties heeft begaan. Dus elke stam die reageert zou hypocriet zijn slaat alleszins nergens op."

Even mijn post opnieuw lezen, ik zeg namelijk nergens 'elke stam die reageert'. Ik heb het over spelers die de acties van hun stamgenoot dogen (oftewel, er niks tegen gedaan hebben), en daarmee doel ik specifiek op de commotie rond TAD. Daar heeft Pit verder helemaal niks mee te maken.



Bovenstaand stukje geldt ook voor jou. Ik heb niet over spelers van TAD, maar spelers die de acties van TAD destijds gedoogden. Alleszins denk ik dat wij het er beide over eens zijn dat TAD van totaal andere orde is dan dit.
Een lynch die jullie zelf veroorzaken door steeds naar zulke laagwaardige spelmanieren te grijpen. Had een Exitus, Pit, Rots, Spread of welke stam dan ook dit gedaan dan hadden veel mensen ook gewoon hetzelfde gereageerd.


Hoorde dat je een kata massa aan het opzetten bent @Underground Tacticz.. Weetje het zeker? Als er één specialiteit is wat wij kunnen is het dat wel, ik zou je toon maar iets matigen en helder gaat nadenken voordat je dingen doet waarvan je achteraf spijt gaat krijgen. Het laatste wat wij willen is een kata oorlog, maar als je daarmee komen gaat reken er maar op dat je ze in veelvoud terug krijgt.
Als je dit serieus neemt:

419bos.jpg
419c1f.jpg


Dit zogenaamd serieus nemen is jullie manier van zielig doen en proberen het onderwerp te veranderen. Als er iemand is die anti kata is dan ben ik dat wel..... Als ik dat echt had willen doen dan was ik niet zo dom geweest om dat in de wereldchat te bespreken. Een specialiteit wat jullie kunnen is ongeloofwaardig overkomen ja. Dat je alleen al wilt dreigen met dergelijke acties is al triest genoeg. Gelukkig weten we al dat Amen dit ook gewoon gaat toepassen wanneer dat jullie het uitkomt. Zeker zolang er geen afspraken zijn daarover....
 
Reactiescore
7.933
Wil je dat ik hier zijn skypeberichten post? Of ga je gewoon mee in wat ik zeg deze tweede keer? Wel jammer dat er 2x voor nodig is overigens ;)

Ik interpreteer dit niet als 2 dorpen specifiek.

1589369880485.png

Maakt niet uit toch? Gaat mij erom dat wij niet op kata's zitten te wachten, maar mocht hij zover gaan dat wij niet passief blijven. That's all.
 
Bovenaan