W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Deleted User - 487960375

Guest
Ik heb een hele tijd niet naar het af gekeken.

De werelden waar grote accounts nog 60-100m waren dat waren leuke forums nooit gezeik altijd ingame lekker uitvechten

Maar man wat is dit toch een trieste bedoeling geworden.

Suc6 nog met mekaar de grond in trappen ;)

En @Roald97 dit topic begon als een heel leuk initiatief ik wens je veel suc6 met je premade, helaas zijn er verschillende afers die je topic gebruiken als een of andere gtst programma
 
Reactiescore
1.363
Exact wat mij zo erger aan je... je gigantische ego dat echt niet in verhouding staat met je kwaliteiten (Rofl)

Maar ga vooral zo verder ;)

Zeg kerel, zonder scripts etc ownt Edwin jou echt EZ. Niet zo dom lullen mn warry.
 
Reactiescore
579
Nonsens, op oude fora was het soms zelfs nog erger
Dat is zeker waar... P&P is veel minder geworden en ook minder heftig vaak.

Ik daagde net Warre uit, dat zet hij mij nu niet hier, maar straks InGame betaald en dat zegt alles. Op W11 liepen de discussies veel vaker uit de hand, met o.a. RL-bedreigingen... t is veel milder nu geworden (vind ik althans) op het AF.

Een serieuze verbetering wat mij betreft... P&P is leuk, maar het moet niet te ver gaan.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Dat is zeker waar... P&P is veel minder geworden en ook minder heftig vaak.

Ik daagde net Warre uit, dat zet hij mij nu niet hier, maar straks InGame betaald en dat zegt alles. Op W11 liepen de discussies veel vaker uit de hand, met o.a. RL-bedreigingen... t is veel milder nu geworden (vind ik althans) op het AF.

Een serieuze verbetering wat mij betreft... P&P is leuk, maar het moet niet te ver gaan.

Alleen arrogantie vertonen is ook niet echt p&p eh:redface:
 
Reactiescore
571
Hmm aangezien ik best populair begin te worden zal ik toch reageren hierop.

Puntje bij paaltje is het heel simpel. Ik had vermoedens op w66 dat Roy en Mike de boosdoeners waren. Ik had een aantal screens waarmee ik mijn verhaal kon ondersteunen, maar ik heb nooit gezegd dat dit concreet bewijs is. Ik heb mijn hele verhaal aan Maarten verteld. Dat gesprek bestaat nog en zelfs als ik het nu teruglees, zeg ik nergens dat het 100% zeker mike is geweest. Als Maarten het goed vind dan wil ik best dat verhaal plaatsen of sturen naar een ieder die zich hier nog druk om maakt.

Toen ik aan w69 begon in walk. Speelde Mike hier al. Nieuwe wereld, nieuwe kansen geldt er voor mij. Ik denk dat heel walk mij kan ondersteunen en zeggen dat Mike niks verkeerds heeft gedaan op w69. Dus ik kan het fout hebben over w66.

Dat Warre dan Mike als co kiest zegt toch genoeg. Hij heeft w69 netjes gespeeld en is daarom zeker een aanwinst voor ons account.
 

Deleted User - 697374

Guest
Kan je het je een beetje voorstellen dat wij ff flabbergasted waren toen Ruben plots zonder bericht uit onze chats ging en daarna doodleuk meldde dat hij met
Mijn excuses daar voor. Dat heb ik al eerder gezegd en had ik anders moeten doen. Had er niet bij stil gestaan hoe dit over zou komen.
 
Reactiescore
3.452
Een heel erg jammere zaak van SM en een smet op deze massa waar ik me niet van bewust van was. Alleszins mijn excuses dan, het kan er bij mij nog steeds niet in waarom hij dit in hemelsnaam gedaan heeft.
Dus laat ik het maar gewoon gooien op het feit dat er in de afspraken nergens staat dat je niet mag doen waarvan jullie Walk beschuldigen (informatie doorgeven aan 3den)... Verder is er ook veel minder aan informatie doorgegeven dan dat jullie denken...
Anyway ik heb zo dra ik dit hoorde reeds gevraagd aan SM om dit in de toekomst niet meer te doen. Don't make me regret it!
SM geeft informatie door (je heeft het zelf toe, het mag nog zo weinig zijn als je wilt, er is informatie doorgegeven)
- Jij moet je niet mengen met de diplomatie van Cave om zo de actie van SM goed te praten
Ik denk dat heel walk mij kan ondersteunen en zeggen dat Mike niks verkeerds heeft gedaan op w69.
Oh nee?
Lees anders net een discussie op het w69 af waarbij Mike van Sick Minds wederom info gelekt heeft?
 
Reactiescore
571
True, hij heeft 1 pm gestuurd, maar dat zijn fouten die iedereen kan maken. Als je die pm ziet dan zul je zien dat het allemaal meevalt.
Als we elkaar echt op alles gaan afrekenen dan heeft iedereen toch wel iets gedaan?
Heb ik door 2 parkeerboetes nu ook opeens een strafblad :rolleyes:
 
Reactiescore
3.537
Hmm aangezien ik best populair begin te worden zal ik toch reageren hierop.

Puntje bij paaltje is het heel simpel. Ik had vermoedens op w66 dat Roy en Mike de boosdoeners waren. Ik had een aantal screens waarmee ik mijn verhaal kon ondersteunen, maar ik heb nooit gezegd dat dit concreet bewijs is. Ik heb mijn hele verhaal aan Maarten verteld. Dat gesprek bestaat nog en zelfs als ik het nu teruglees, zeg ik nergens dat het 100% zeker mike is geweest. Als Maarten het goed vind dan wil ik best dat verhaal plaatsen of sturen naar een ieder die zich hier nog druk om maakt.

Toen ik aan w69 begon in walk. Speelde Mike hier al. Nieuwe wereld, nieuwe kansen geldt er voor mij. Ik denk dat heel walk mij kan ondersteunen en zeggen dat Mike niks verkeerds heeft gedaan op w69. Dus ik kan het fout hebben over w66.

Dat Warre dan Mike als co kiest zegt toch genoeg. Hij heeft w69 netjes gespeeld en is daarom zeker een aanwinst voor ons account.

Nogmaals volledig irrelevant hoe hij zich gedragen heeft op een andere plaats. Mag een moordenaar die een gezin vermoord heeft dan gewoon vrij rondlopen want hij heeft zich gedragen bij 5 andere gezinnen. Dat is een argument van niks. Hij zal moeten terecht staan en schuld bekennen voor zijn daden en dit is tot op heden nooit gebeurd.

Dat Mike schuldig is bestaat geen discussie meer over en is 100% bewezen. Het is leuk dat op een andere wereld (mogelijk) niemand een probleem had met Mike, deze wereld is dat duidelijk niet zo. Dit in combinatie met dat het nog vrij recent (enkele maanden geleden) en hij nooit schuld bekend heeft maakt dat dit hoofdstuk nog niet afgelopen is en er dus ook geen herkansingen zijn voor zijn persoon.


Dus ik herhaal de woorden dat als Mike mee in deze premade stam komt, deze stam niets heeft tegen stabben en hacken en hierom ook nooit zal klagen tegen eender wie. Want een mogelijke stabber/hacker kan zich elders wel gedragen hebben en dan is het allemaal gerechtvaardigd.


Jij hebt heel de wereld gepleit voor fairplay maar hebt alles verzwegen weken lang (omdat het nadelig was voor je stam) en komt dit alles nu goedpraten. Wat een regelrechte onzin.
 
Reactiescore
3.452
True, hij heeft 1 pm gestuurd, maar dat zijn fouten die iedereen kan maken. Als je die pm ziet dan zul je zien dat het allemaal meevalt.
Als we elkaar echt op alles gaan afrekenen dan heeft iedereen toch wel iets gedaan?
Heb ik door 2 parkeerboetes nu ook opeens een strafblad :rolleyes:
Het is en en Ritesh...
Het is en een stab en vele andere kleine dingen.
Je claimed dat hij op w69 een schone wereld heeft gespeeld terwijl dit afgelopen maand heeft plaatsgevonden ?
 
Reactiescore
972
Nogmaals volledig irrelevant hoe hij zich gedragen heeft op een andere plaats. Mag een moordenaar die een gezin vermoord heeft dan gewoon vrij rondlopen want hij heeft zich gedragen bij 5 andere gezinnen. Dat is een argument van niks. Hij zal moeten terecht staan en schuld bekennen voor zijn daden en dit is tot op heden nooit gebeurd.

Dat Mike schuldig is bestaat geen discussie meer over en is 100% bewezen. Het is leuk dat op een andere wereld (mogelijk) niemand een probleem had met Mike, deze wereld is dat duidelijk niet zo. Dit in combinatie met dat het nog vrij recent (enkele maanden geleden) en hij nooit schuld bekend heeft maakt dat dit hoofdstuk nog niet afgelopen is en er dus ook geen herkansingen zijn voor zijn persoon.


Dus ik herhaal de woorden dat als Mike mee in deze premade stam komt, deze stam niets heeft tegen stabben en hacken en hierom ook nooit zal klagen tegen eender wie. Want een mogelijke stabber/hacker kan zich elders wel gedragen hebben en dan is het allemaal gerechtvaardigd.


Jij hebt heel de wereld gepleit voor fairplay maar hebt alles verzwegen weken lang (omdat het nadelig was voor je stam) en komt dit alles nu goedpraten. Wat een regelrechte onzin.

Als “buitenstaander”. Waar zijn de bewijzen dan? Als degene die de bewijzen geleverd heeft zelf zegt dat het geen sluitend bewijs was, hoe moet ik jullie dan geloven dat het 100% bewezen is?
 
Bovenaan