W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Reactiescore
1.167
Mooi om te lezen dat deze premade zo opgehemeld word. Ik zal niet ontkennen dat er goede teams tussen zitten, maar dat blijft echt maar op 3-4 accounts steken. De rest zijn in mijn ogen gewoon middelmatige accounts. De meeste spelers die hier lopen te zeiken zullen waarschijnlijk geweigerd zijn en daardoor nu butthurt.

Hoeveel premades slagen tegenwoordig nog (enkel gewone werelden)? W47 leek toen een hele sterke premade te zijn, maar viel snel uit elkaar. Ook daar waren meer dan genoeg accounts die van de premade gingen winnen en dat zal hier echt niet anders zijn. Deze premade wordt echt enorm overschat in mijn ogen.
 
Reactiescore
2.039
Veeeeel lager. Is veranderd hoor :p

Door de instellingen en snelheid zal een klessik altijd van een hoger niveau zijn dan een normale wereld. Daar waar je op een normale wereld 10 dagen/2 weken moet wachten tot je clear weer vol is, is het op de klessik maar 3. :)
 
Reactiescore
2.303
Als zelf @Big Bang. 2x gaat rennen, zegt genoeg!
 

Deleted User - 487936070

Guest
Mooi om te lezen dat deze premade zo opgehemeld word. Ik zal niet ontkennen dat er goede teams tussen zitten, maar dat blijft echt maar op 3-4 accounts steken. De rest zijn in mijn ogen gewoon middelmatige accounts. De meeste spelers die hier lopen te zeiken zullen waarschijnlijk geweigerd zijn en daardoor nu butthurt.

Hoeveel premades slagen tegenwoordig nog (enkel gewone werelden)? W47 leek toen een hele sterke premade te zijn, maar viel snel uit elkaar. Ook daar waren meer dan genoeg accounts die van de premade gingen winnen en dat zal hier echt niet anders zijn. Deze premade wordt echt enorm overschat in mijn ogen.

W67 Kakaka was recentelijk een premade die de wereld won maar verder geen idee. Ook daar waren nog wel een paar recruits naast de originele premade groep. Op oude werelden zijn er als ik het goed herinner ook weinig gevallen waar een premade de wereld heeft gewonnen.

Premades zouden tegenwoordig wel een hogere slagingskans moeten hebben doordat er in de start minder accounts afvallen en het algemene niveau van tegenstand lager is. Als het klopt dat deze premade geen PP gaat abusen dan is de kans groter dat er accounts bij de start op achterstand komen of opnieuw moeten beginnen. Allemaal vrij overdreven dat de wereld nu al gespeeld zou zijn.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ik knal er gewoon alle pp tegenaan die ik in men handen krijg wdym. Als ik geen pp wou gebruiken speelde ik wel uitsluitend classics waar het niveau toch veel lager ligt, naar horen zeggen!
 
Reactiescore
972
Mooi om te lezen dat deze premade zo opgehemeld word. Ik zal niet ontkennen dat er goede teams tussen zitten, maar dat blijft echt maar op 3-4 accounts steken. De rest zijn in mijn ogen gewoon middelmatige accounts. De meeste spelers die hier lopen te zeiken zullen waarschijnlijk geweigerd zijn en daardoor nu butthurt.

Hoeveel premades slagen tegenwoordig nog (enkel gewone werelden)? W47 leek toen een hele sterke premade te zijn, maar viel snel uit elkaar. Ook daar waren meer dan genoeg accounts die van de premade gingen winnen en dat zal hier echt niet anders zijn. Deze premade wordt echt enorm overschat in mijn ogen.

Mij in ieder GA-lijstje op W68 flink pijpen, waardoor ik naast mijn schoenen ga lopen en nu mij niet eens een goed account noemen. Mijn ego is gekrenkt, eikel!

Nou Mats, zo heet je volgens mij. Je vind het irritant omdat ik lui afkraak? Mag jij vinden natuurlijk :). Ik vind andere dingen weer irritant. Reden weet jij zelf zo goed..? met je 95% xd. Het had idd oa met dat pony gebeuren te maken, bans etcetc. Rest hoef ik niet op in te gaan.

Jullie waren al geweigerd voor de bans hoor, dus maak jezelf geen illusies.
 
Reactiescore
1.365
Jullie waren al geweigerd voor de bans hoor, dus maak jezelf geen illusies.

Zou wel kunnen hoor, roald klonk aardig gepushed volgens mij. Maar toen ik hoorde wat voor sommige schapen er in zaten, had ik al geen zin, dus blij mee achteraf. Mooi rustig zo, kan ik me mooi focussen op w71 :).
 
Reactiescore
63
Je snap mijn punt wel neem ik aan? Ik veroordeel je ook niet dat je hier voor kiest, maar je had de wereld veel interessanter kunnen maken, vooral voor mindere goede spelers door ze op te leiden, dan op de manier dat je het nu aanpakt. Nogmaals, ik veroordeel jullie niet om dit te doen, maar heb wel door dat je met deze samenstelling 90% van de serieuze spelers makkelijk gaat steamrollen en je juist mensen ingame op een moment gaat ontmoedigen hier door. Het is natuurlijk niet leuk wanneer je echt totaal geen kans maakt. (Dit was een mooie samenstelling voor een classic, waar het niveau hoger ligt, maar niet voor een gewone wereld).

Bedankt voor de feedback! Ik stel voor dat we het voor deze wereld op deze manier doen. Uiteindelijk gaan we het proces evalueren, feedback meenemen. Wellicht dat men het de volgende keer anders aanpakt!
 
Reactiescore
11
Door de instellingen en snelheid zal een klessik altijd van een hoger niveau zijn dan een normale wereld. Daar waar je op een normale wereld 10 dagen/2 weken moet wachten tot je clear weer vol is, is het op de klessik maar 3. :)

No shit...

Bedankt voor de feedback! Ik stel voor dat we het voor deze wereld op deze manier doen. Uiteindelijk gaan we het proces evalueren, feedback meenemen. Wellicht dat men het de volgende keer anders aanpakt!

Uiteindelijk moeten jullie doen wat jullie willen. Snap ook volledig waarom jullie het zo aanpakken hoor ;)
 
Reactiescore
983
Hoeveel premades slagen tegenwoordig nog (enkel gewone werelden)? W47 leek toen een hele sterke premade te zijn, maar viel snel uit elkaar. Ook daar waren meer dan genoeg accounts die van de premade gingen winnen en dat zal hier echt niet anders zijn. Deze premade wordt echt enorm overschat in mijn ogen.

Het is nog te vroeg om dat te zeggen, maar op W69 ziet het er voor de premade Walk wel niet slecht uit. Cave is tegenwoordig gelukkig wel weer tegenstand aan het bieden dus we zijn er nog lang niet. Als ik me niet vergis was Kakaka (of toch het grootste deel er van) ook een premade. 71 heb je ook nog Hi Ho waar het grootste deel ook premade van is..

Dat zijn natuurlijk nog geen wereldwinsten, op Kakaka na. Maar denk dat ik van beide benoemde premades wel kan zeggen dat ze al geslaagd zijn en er alles aan zullen doen de premade te laten winnen :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ik zoek nog een co voor mijn account erbij. Ik start dus niet op collationem.
 
Reactiescore
278
Mogelijk gaat dit, al dan niet noodgedwongen, wel het geval zijn voor ons hahaha

+ Ik heb nieuwe aanmeldingen weer in de openingspost gezet. Kan zijn dat ik iemand over het hoofd gezien heb doordat ik even gauw door de vijf nieuwe pagina's heen gescrolled heb.
Ik sta nog niet bij de zwakkelingen :(
 
Bovenaan