W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Klopt. Dat is mijn soort van humor. Dat heb je heb je denk ik wel vaker gezien. Ik overdrijf graag en klaag graag. Dat kan je veel gezien hebben op w66 en w71 als het over munten of farmen ging. Daarnaast ben ik blij met mijn keus als ik voor zoiets onzinnigs ook nog van het account waar ik op w71 speel gekickt wordt vind het meer spijtig voor rick en jannes dat je zo overreageert. W73 is nog geen eens gestart en je maakt van een mug een olifant. Had sws gezegd alleen te spelen als mascotte dus veel gemis ben ik toch niet voor jullie.

Klopt als mascotte en had ik achteraf niet moeten doen. Kwam er later achter dat het team waar ik het liefst mee samen speel ook zou starten. Heb toen de keuze gemaakt om te zeggen toch niet op savior te gaan spelen. Heb inderdaad wel mee gelezen in de chats en zal niks door vertellen. Daarnaast is er ook niet veel boeiends besproken. Ja of er een vroege of latere start was maar geen idee wat het nou uiteindelijk geworden is. Had ook zeker wat meer uitleg moeten geven ben ik met je eens en daar stond ik niet bij stil op dat moment.

Heb fouten gemaakt dat zal ik niet ontkennen en zou ze goed willen maken maar meer dan goud eerlijk zijn kan ik niet doen en dat is blijkbaar niet genoeg.

Inge is een vrouw, chocolade, bloemen en een mooie liefdesbrief doen het beter dan eerlijk zijn.

Ruben meme 1.png

Ruben meme 22.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
735
Klopt. Dat is mijn soort van humor. Dat heb je heb je denk ik wel vaker gezien. Ik overdrijf graag en klaag graag. Dat kan je veel gezien hebben op w66 en w71 als het over munten of farmen ging. Daarnaast ben ik blij met mijn keus als ik voor zoiets onzinnigs ook nog van het account waar ik op w71 speel gekickt wordt vind het meer spijtig voor rick en jannes dat je zo overreageert. W73 is nog geen eens gestart en je maakt van een mug een olifant. Had sws gezegd alleen te spelen als mascotte dus veel gemis ben ik toch niet voor jullie.

Klopt als mascotte en had ik achteraf niet moeten doen. Kwam er later achter dat het team waar ik het liefst mee samen speel ook zou starten. Heb toen de keuze gemaakt om te zeggen toch niet op savior te gaan spelen. Heb inderdaad wel mee gelezen in de chats en zal niks door vertellen. Daarnaast is er ook niet veel boeiends besproken. Ja of er een vroege of latere start was maar geen idee wat het nou uiteindelijk geworden is. Had ook zeker wat meer uitleg moeten geven ben ik met je eens en daar stond ik niet bij stil op dat moment.

Heb fouten gemaakt dat zal ik niet ontkennen en zou ze goed willen maken maar meer dan goud eerlijk zijn kan ik niet doen en dat is blijkbaar niet genoeg.
Ging ook niet om de rol die je zou gaan vervullen, maar de manier waarop natuurlijk:) Verder kwam er andere info Inge ter oren waar ze niet blij mee was. Jammer, denk dat dit toch hoofdzakelijk door jou voorkomen had kunnen worden en dat we elkaar er lang genoeg voor kennen om fatsoenlijk met elkaar om te gaan. Verder mogen jullie dit lekker met zn tweetjes uitzoeken xoxo
 

Deleted User - 697374

Guest
Ging ook niet om de rol die je zou gaan vervullen, maar de manier waarop natuurlijk:) Verder kwam er andere info Inge ter oren waar ze niet blij mee was. Jammer, denk dat dit toch hoofdzakelijk door jou voorkomen had kunnen worden en dat we elkaar er lang genoeg voor kennen om fatsoenlijk met elkaar om te gaan. Verder mogen jullie dit lekker met zn tweetjes uitzoeken xoxo
Klopt en geef toe dat ik daar fout zat en probeerde het goed te maken. Fouten zijn menselijk namelijk was van geen kwaad bewust maar dat zal mijn eigen naiviteit zijn geweest gok ik.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ruben meme 3.png
 
Reactiescore
32
Interessante wereld.. Goeie wereld om pp te farmen I guess. :)
 
Reactiescore
766
Klopt. Dat is mijn soort van humor. Dat heb je heb je denk ik wel vaker gezien. Ik overdrijf graag en klaag graag. Dat kan je veel gezien hebben op w66 en w71 als het over munten of farmen ging. Daarnaast ben ik blij met mijn keus als ik voor zoiets onzinnigs ook nog van het account waar ik op w71 speel gekickt wordt vind het meer spijtig voor rick en jannes dat je zo overreageert. W73 is nog geen eens gestart en je maakt van een mug een olifant. Had sws gezegd alleen te spelen als mascotte dus veel gemis ben ik toch niet voor jullie.

Klopt als mascotte en had ik achteraf niet moeten doen. Kwam er later achter dat het team waar ik het liefst mee samen speel ook zou starten. Heb toen de keuze gemaakt om te zeggen toch niet op savior te gaan spelen. Heb inderdaad wel mee gelezen in de chats en zal niks door vertellen. Daarnaast is er ook niet veel boeiends besproken. Ja of er een vroege of latere start was maar geen idee wat het nou uiteindelijk geworden is. Had ook zeker wat meer uitleg moeten geven ben ik met je eens en daar stond ik niet bij stil op dat moment.

Heb fouten gemaakt dat zal ik niet ontkennen en zou ze goed willen maken maar meer dan goud eerlijk zijn kan ik niet doen en dat is blijkbaar niet genoeg.
Dat zeggen had je juist achterwege gelaten toch :p
Zal niets doorvertellen, en 2 zinnen daarna gevoelige informatie doorspelen, foei foei..
 

Deleted User - 697374

Guest
Dat zeggen had je juist achterwege gelaten toch :p
Zal niets doorvertellen, en 2 zinnen daarna gevoelige informatie doorspelen, foei foei..
Zo he wat een gevoelige info. Iets waar wss iedereen die start zich mee bezig houdt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ruben kom even prive ja dan betaal ik je de afgesproken prijs voor in savior chat gespioneerd te hebben!
 

Deleted User - 487957763

Guest
Gaat Howlin nog eens een normale wereld startten ja :O
 

Deleted User - 487960375

Guest
Ugh wat een gejammer dit weer, geef mekaar gwn een goeie hoek en we gaan weer verder

Overigens zal ik op NIETTEDOEN starten ofwel je kan me linken bij de naam 'kevin'
 
Reactiescore
983
Ohja, zojuist werd een speler van een account gekickt op 2 andere werelden (waar hij zich altijd vol heeft ingezet, toch zéker 1 van de 2) door een van zijn medespelers daar. Dit omdat hij het machtige team Savior een streek heeft gelapt die onvergefelijk is, het account is de wereld dan ook zo sterk zo begonnen en er lagen al zo veel geheimen op tafel dat het echt ontoelaatbaar was wat hij gedaan heeft, nice ! :eek:
 
Reactiescore
3.457
Ohja, zojuist werd een speler van een account gekickt op 2 andere werelden (waar hij zich altijd vol heeft ingezet, toch zéker 1 van de 2) door een van zijn medespelers daar. Dit omdat hij het machtige team Savior een streek heeft gelapt die onvergefelijk is, het account is de wereld dan ook zo sterk zo begonnen en er lagen al zo veel geheimen op tafel dat het echt ontoelaatbaar was wat hij gedaan heeft, nice ! :eek:
Ja heeft hij zich altijd vol ingezet Mathieu ?
Nee dus maar dat terzijde.
Wilde dit niet hier plaatsen maar aangezien je weer zo’n debiel berichtje plaatst.

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/de-grote-roy-show.203215/page-16#post-6359125

Ruben was mijn medespeler ja op w66 en kwam met een speler aan die wel wilde spelen op w66, idd Mike.
Na een week gebeurde er nogal wat rare dingen ,pm’s werden naar de vijand gesluisd,info wat de vijand niet hoorde te weten wisten ze ineens wel.
Blablablabla alles wees naar Mike .
Ruben was woest toen hij dat hoorde,want niemand mocht zomaar zeggen dat Mike de schuldige was,hij wilde bewijs zien.
Na het aantreffen van illegale scripts op het account waar Mike net speelde,( dank aan de mods die het account op de hoogte brachten) werd Mike van het account gezet,Ruben pissig want hij geloofde niet dat Mike ooit zoiets wilde doen.

Weken later doken daar de bewijzen op en bleek Mike idd de illegale scripts op het account te hebben gezet in opdracht van zijn co die bij de vijand speelde( waar hij achteraf ook speelde) om onze stam een ban aan te smeren.

Laat Ruben mij nou gisteravond laat vertellen dat hij met Mike gaat spelen op Schedel?
Ja ik flipte ff en knalde hem uit de chats,hij heeft toegang tot al de accounts btw,is niet 1 ww gewijzigd.
Hij was daar mascotte trouwens dus snap niet dat jij je daar zo druk om maakt Matthieu .

Goed genoeg drama geweest,joejoe
 
Reactiescore
180
Dit is dus wat er gebeurt als teveel ego's met teveel geschiedenis op een forum samenkomen om oude koeien uit de gracht te sleuren. popcorn opwarmen voor de toeschouwers

Ik ben eens benieuwd of er daadwerkelijk een tof spel zal te beleven vallen of 70% van de hier reeds aangemelde accounts (vooral oudere garde) na een paar weken besluit dat tw minder en minder draait om vaardigheden maar een combinatie is van de juiste mensen kennen en zoveel mogelijk activiteit op één account te steken.
 
Reactiescore
735
Ohja, zojuist werd een speler van een account gekickt op 2 andere werelden (waar hij zich altijd vol heeft ingezet, toch zéker 1 van de 2) door een van zijn medespelers daar. Dit omdat hij het machtige team Savior een streek heeft gelapt die onvergefelijk is, het account is de wereld dan ook zo sterk zo begonnen en er lagen al zo veel geheimen op tafel dat het echt ontoelaatbaar was wat hij gedaan heeft, nice ! :eek:
Ik dacht dat jij niet meer hierop ging reageren? Laat staan dat je bijdehand gaat doen met mijn teksten betreft iets waar ik niks mee te maken heb, toppertje :)

Dit is dus wat er gebeurt als teveel ego's met teveel geschiedenis op een forum samenkomen om oude koeien uit de gracht te sleuren. popcorn opwarmen voor de toeschouwers

Ik ben eens benieuwd of er daadwerkelijk een tof spel zal te beleven vallen of 70% van de hier reeds aangemelde accounts (vooral oudere garde) na een paar weken besluit dat tw minder en minder draait om vaardigheden maar een combinatie is van de juiste mensen kennen en zoveel mogelijk activiteit op één account te steken.

Vergeet de pptjes niet haha
 
Bovenaan