W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Reactiescore
1.278
Hij heeft die wereld zelf volledig gespeeld, en op 68 hebben we zeker wel met een kwalitatieve overmacht tegen een kwantitatieve overmacht gestreden, we hebben het alleen van 25% tegen 75% naar 40% tegen 60% gebracht door het diplomatieke beleid. Dat de tegenstand daadwerkelijk zo slecht was dat ze het na de eerste geslaagde massa al opgaven wisten we natuurlijk ook niet.

Wel raar dat voor de rest iedereen dit wel wist. Barnix bijvoorbeeld heb ik zelf nog kaart sjablomen moeten instellen op zijn account w67 en AM moeten uitleggen. Niet erg hoor, maar als dit 1 van de grootste accounts van de tegenstand is zegt dat natuurlijk wel wat. Een groep onbekende TW 'ers tegen een groep die zich al werelden achtereen bewijst lijkt me doorgestoken kaart.

Maar het was even een voorbeeld om aan te geven dat zulke dingen vooraf zeggen erg weinig waarde hebben. Puntje bij paaltje wordt er nu eenmaal toch vaak voor de gemakkelijke weg gekozen om ook maar de geringe kans op een flater te voorkomen.
 
Reactiescore
63
Ik heb het over de goede accounts op een wereld. Op het moment dat er 12 goede accounts op een wereld zitten van pak hem beet 5 man per account dan zit je er echt wel hoor.

Beperkend recruut en diplomatiek beleid net als w68? Geen idee of je die wereld een beetje gevolgd hebt, maar dan snap je wat ik bedoel. Iedereen kan dit van te voren zeggen, maar ook op w68 werd ervoor gekozen om met een enorme kwalitatieve overmacht niet tegen een kwantitatieve overmacht te strijden.

Persoonlijk denk ik dat dit een beetje overdreven is. Ook het verschil tussen de top en semi-top is wel aanwezig, maar het is niet zo dat de semi-top totaal incapabel zijn.

Ik heb inderdaad heel W68 meegespeeld, in ieder geval tot dat de wereld gewonnen was. Er was een tijd dat 75% van onze kaart gewoon Rood zag, in ieder geval niet Blauw. Wij hadden daar inderdaad ook een hele lange tijd beperkte diplomatieke betrekkingen. Uiteindelijk speel je stammen tegen elkaar weg en speel je in op de situatie. Dat de tegenstander zo snel de handdoek in de ring zou gooien had ik inderdaad niet verwacht.
 
Reactiescore
1.278
Sorry maar wat voor een trainer is dat?
Als ik een oefenmatch speel willen we wel degelijk winnen? Wat voor ingesteldheid is dat in een sport ?
Als ik gelijke kansen wou was ik wel een vrouw.

Verder Anton weet ik nog goed hoe jij alles bij elkaar boostte cl20, dus waarom praat jij over gelijkheid als je alles probeert om toch maar wat te presteren.

Savior, met name Fabian, acht ik zeker even, tot wel niet sterker dan Roald.

Gaat hier dan ook niet om een wedstrijd eten of iets dergelijks je verwart dit met een teamsport.

Dat Fabian sterker is dan Roald is mogelijk, maar ook Fabian doet solo niks.
Kan me een classic herinneren dat je verslagen bent doordat je gestart was met allemaal onbekende die direct zijn gaan runnen. Dan moet je toch begrijpen wat ik bedoel?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Gaat eerder om het punt dat dat account een veel hogere rating verdient haha

Snap ik, maar potentiele rang werd als argument ervoor aangedragen, waar dat niet klopt.

maar ook op w68 werd ervoor gekozen om met een enorme kwalitatieve overmacht niet tegen een kwantitatieve overmacht te strijden.

Zo groot was de kwalitatieve overmacht ook weer niet, dan overschat je maai wel erg.
 
Reactiescore
2.303
Gaat hier dan ook niet om een wedstrijd eten of iets dergelijks je verwart dit met een teamsport.

Dat Fabian sterker is dan Roald is mogelijk, maar ook Fabian doet solo niks.
Kan me een classic herinneren dat je verslagen bent doordat je gestart was met allemaal onbekende die direct zijn gaan runnen. Dan moet je toch begrijpen wat ik bedoel?

Sorry Anton, speel 1ste klasse waterpolo in Belgie. Dus ja ik weet wat een teamsport is.

En jup maar ging ik vooraf janken dat ik los van een pmade startte ?
Ging ik boosten om de leegte op te vullen? Nee ik carriede samen met nog een paar de stam tot de overmacht te groot was en tot we te veel moesten rekenen op anderen.

Ik legde de schuld niet bij de vijand die super goed was maar het eigen falen dat er geen activiteit was. Ik wees niet met de vinger zoals jullie bij Roald doen. Hij kiest zogenaamd de "makkelijke" weg.
Ik sta volledig achter CbC in het gegeven dat Roald wel degelijk wat probeert te ondernemen voor de community. Een initiatief die we alleen maar kunnen aanmoedigen. Of heb je liever een w71 die dood is ?
 

Deleted User - 487936070

Guest
Als dit topic een voorbode is voor de activiteit op deze wereld dan ziet het er positief uit:)
 
Reactiescore
1.278
Snap ik, maar potentiele rang werd als argument ervoor aangedragen, waar dat niet klopt.



Zo groot was de kwalitatieve overmacht ook weer niet, dan overschat je maai wel erg.

Maai had uiteindelijk 15 leden. Ik zou zeggen noem is 5 spelers van de oppositie die mee zouden kunnen draaien met de top 10 van maai.
 
Reactiescore
1.367
Maai had uiteindelijk 15 leden. Ik zou zeggen noem is 5 spelers van de oppositie die mee zouden kunnen draaien met de top 10 van maai.

Cabbie, I Thought She Was 18 en Wife is Life ken ik als prima teams, die denk ik dus wel
 
Reactiescore
1.365
Cabbie, I Thought She Was 18 en Wife is Life ken ik als prima teams, die denk ik dus wel

Allemaal stabnoobs. Op cabbie na Dandannoobke. En itsw18 werd kansloos weggespeeld op 71 xd.
 
Reactiescore
1.278
Sorry Anton, speel 1ste klasse waterpolo in Belgie. Dus ja ik weet wat een teamsport is.

En jup maar ging ik vooraf janken dat ik los van een pmade startte ?
Ging ik boosten om de leegte op te vullen? Nee ik carriede samen met nog een paar de stam tot de overmacht te groot was en tot we te veel moesten rekenen op anderen.

Ik legde de schuld niet bij de vijand die super goed was maar het eigen falen dat er geen activiteit was. Ik wees niet met de vinger zoals jullie bij Roald doen. Hij kiest zogenaamd de "makkelijke" weg.
Ik sta volledig achter CbC in het gegeven dat Roald wel degelijk wat probeert te ondernemen voor de community. Een initiatief die we alleen maar kunnen aanmoedigen. Of heb je liever een w71 die dood is ?

W71 is irrelevant. :p Nee flauw.

Het is meer, omdat jij toen ervaren hebt hoe afhankelijk je bent van de zwakste schakel in een stam. Volgens mij ben jij meer dan een prima speler en toch kon je het tegen een stam die nou ook weer niet in de boeken gaat als de beste stam van classic tot dusver het niet winnen. Daarom is het onzin om te wijzen op individuele accounts. Je moet naar het geheel kijken dat is het enige wat telt.

In mijn opinie heeft Roald nu een 'geheel' bij elkaar gevist die niet te kloppen is door de verdeelde oppositie. En ja dat is de makkelijke weg kiezen. Misschien niet bewust hoor, maar komt dit voort uit overschatting van de resterende TW-spelers.

De gemiddelde eindstrijd stam die ik meegemaakt heb had rond de 30 tot 40 bespelers, dan kan je wel met een stam met 8 accounts starten, maar al prop je daar ook zoveel (goede) spelers op dan mis je net het punt. Ik juich het initiatief van het topic helemaal toe, echt werkelijk waar een mooi idee. Alleen dat betekent natuurlijk niet dat de premade ook goed voor de community is, want die staat daar compleet los van.
 
Reactiescore
1.278
Is dit nou ook al een boehoe premade topic geworden?

Gaat er meer om dat het idee dat wordt gewekt met het topic niet strookt met de eigen handelingen door de premade op te richten. Buiten dit is er inderdaad in het verleden kritiek geweest op premades(bijvoorbeeld class) en volgens mij is wat gevreesd werd daar ook werkelijkheid geworden. Een eenrichtingsverkeer wereld die op verzoek van spelers van Class niet snel genoeg gesloten kon worden.
 
Reactiescore
1.478
Welke accs horen er nog meer bij de premade van colla en AoD dan?
 
Reactiescore
1.278
Welke accs horen er nog meer bij de premade van colla en AoD dan?

Niet ingedeeld:
Onbekend: @Chicago Blackhawks @Unexplainable Miracle. en @The American Sniper

Goede acc:
The Mind of the Murderer: @Theo Walcott. @No Way Back @Slave To The Rhythm @sky arragon @noobteam en @The Philanthropist.
Onbekend: @Interdictum., @.MortuaMemoria, @.sleepwell en @A Blessing in Disguise
Onbekend: @maretan , @Kerouac , @Rob. en @tante D

Hoge verwachtingen:
Collationem: @Roald97 @MyPride @Single Malt @dialgaman @Dream Team. @Kyrie Irving en @DragonShield3
Act of Divinity: @This Noob Is On Fire @.Sick Individuals @Shia LaBeouf, @.Royalist. en Emiel.

En dat zijn er dan 6 .

Begin nu wel onderhand te snappen waarom "or not" in de topic titel is opgenomen. Toch niet stiekem een stille hint hé :biggrin: .
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77356

Guest
De originele TAS speler met het identiek AF account is een stabber en een moraal verwerpelijk persoon. Het zou me verwonderen als Roald zo iemand duldt in zijn stam, maar goed. Kiezen om het beste te zien in mensen is ook nobel. Al denk ik niet dat dat een premade account is. Zoja, wow.
 

DeletedUser81928

Guest
Nog teams die nog iemand zoeken tussen 8.30 en 12 en 13.00 - 16.45?
 
Bovenaan