W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Reactiescore
65
Ik wens jullie allemaal veel succes toe op w73, als ik zo dit topic door lees gaat het een leuke wereld worden. Zelf ben ik voorlopig nog even bezig op w71 anders had ik zeker mee gedaan.
 
Reactiescore
5.611
Hmm veel belovende namen. Als QQEEZZ meedoet kunnen we misschien een clash tussen QQ en Savior. Meerdere werelden eerste plaatsen tegen elkaar o_O
Dan moet je er rekening mee houden dat er geen barbarendorpen meer zullen zijn om te farmen.
 
Reactiescore
500
Mag ik ingedeeld bij 5?
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser79297

Guest
Hmm veel belovende namen. Als QQEEZZ meedoet kunnen we misschien een clash tussen QQ en Savior. Meerdere werelden eerste plaatsen tegen elkaar o_O

QQEEZZ doet niet mee deze wereld :oops: Succes aan iedereen die wel gaat spelen!

Edit: Melvin gaat ons dan kicken op W71 :p ;)
 
Reactiescore
5.611

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.745
Maar dat iedereen vraagt om een positie in de ranglijst is in mijn belevenis helemaal niet nodig. Verder is de ranglijst ook nog eens altijd de opinie van vier jury leden. Het blijft een opinie, geen eindresultaat.

Precies. Het classificeren van spelers op potentie is als het beoordelen van een appeltaart. Je kunt kijken naar presentatie, naar de glans, of het verse appels waren, toevoegingen of de rand krokant is. Maarja als je geen appels lust, dan beoordeel je de taart ook slecht. Het is niet meetbaar en zal dus altijd subjectief blijven.

Leuk dat ik weer meespeel zonder het te weten! Hou tenslotte van verrassingen

Anders moet je eens overwegen om de Collationem chats uit te stappen haha. Ik wilde je enorme ego niet krenken door je niet te taggen.. vandaar. <3

Mag ik ingedeeld bij 5?

Jij altijd Lennie, ga je daadwerkelijk starten ook?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.326
Maarja als je geen appels lust, dan beoordeel je de taart ook slecht.
Tbh ben je dan bevooroordeeld aan het beoordelen, als je het goed doet kan je prima beoordelen of iets goed of slecht is ongeacht je persoonlijke opinie
 
Reactiescore
24
Leuk infinitief, ik overweeg om 3 jaar eens weer te gaan starten.
Zal eens kijken of mijn ex medespelers hiervoor openstaan:eek:
 
Reactiescore
768
Zaden planten, vervolgens laten groeien door het zonlicht, (kunst)mest en water. Uiteindelijk zijn het geen zaadjes meer maar volgroeide groenten! Die moet je uit de grond halen om vervolgens rauw te eten of te koken (de ene keer is rauw lekkerder de andere keer gekookt). Bakken kan ook nog altijd.

Bij Tithefarm heb je geen mest nodig!
 
Reactiescore
500

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Hmm veel belovende namen. Als QQEEZZ meedoet kunnen we misschien een clash tussen QQ en Savior. Meerdere werelden eerste plaatsen tegen elkaar o_O
QQ speelt liever met dan tegen mij joh
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.326
Tja, ze hebben medelijden met je, en willen liever een echte uitdaging
 
Reactiescore
1.476
Ik zal starten om het goede percentage spelers omlaag te halen om Roald tegen te werken.
 
Bovenaan