W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Reactiescore
2.303
Das wel rekt @maretan ... laat et p&p maar aan mij over, amai.
 
Reactiescore
2.303
Dan is er in die jaren wel het één en ander veranderd als jij nu voor de P&P moet zorgen. :biggrin:
Was sarcastisch, gvd van je oude co's moet je het hebben ...
 
Reactiescore
255
Was sarcastisch, gvd van je oude co's moet je het hebben ...
Haha, dat snapte ik ook nog wel. Maar zo'n inkoppertje moet je niet laten gaan he. :wink:
 
Reactiescore
1.167
Waarschijnlijk was hij een boost account! :biggrin:
 
Reactiescore
974

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Triador rekt gg ez
 
Reactiescore
1.892
Naast dat er tegen 40+ accounts wordt gespeeld met maar vijf accounts (er starten nog spelers zonder boost-accounts, defbunkers en mb's). Zijn er privé zaken die een sterke invloed hebben gehad met betrekking tot het corona virus die ik hier niet zal bespreken.
wel keurige stats om onder te gaan precies?
Dames dames, niet zo gepikeerd. Het was gewoon grappig om te zien hoe Edwin, die zich hier zou bewijzen, na drie weken een enkeltje causal heeft gekregen. Voor zover ik heb gehoord wat de situatie is kan ik wel stellen dat een ieder in dezelfde situatie hetzelfde lot zou ondergaan, maar dat is niet het geval hé?
 
Reactiescore
2.444
Dames dames, niet zo gepikeerd. Het was gewoon grappig om te zien hoe Edwin, die zich hier zou bewijzen, na drie weken een enkeltje causal heeft gekregen. Voor zover ik heb gehoord wat de situatie is kan ik wel stellen dat een ieder in dezelfde situatie hetzelfde lot zou ondergaan, maar dat is niet het geval hé?

Jij post ik geef een korte uitleg over de situatie mbt Triador en geef aan dat ik er niet meer over kan vertellen door privé zaken. Gezien het geen spotprenten topic is lijkt het mij niet meer dan normaal dat ik een korte uitleg geef adhv je post? Als dat al 'gepikeerd' is zeg...
 
Reactiescore
1.892
Jij post ik geef een korte uitleg over de situatie mbt Triador en geef aan dat ik er niet meer over kan vertellen door privé zaken. Gezien het geen spotprenten topic is lijkt het mij niet meer dan normaal dat ik een korte uitleg geef adhv je post? Als dat al 'gepikeerd' is zeg...
... (er starten nog spelers zonder boost-accounts, defbunkers en mb's)...
Je kwam op mij met dit deel vrij salty over aangezien ik in de premade speel, maar dat kan ik mis hebben. Verder niet onlogisch dat je een uitleg geeft hoor.
 
Bovenaan