w71| Are U ready?

Reactiescore
1.075
Amen ook dikke noobs
 
Reactiescore
983
Ik ben toch oprecht benieuwd:
- Wie die jury is
- Op basis van wat deze rates gedaan worden

Zie toch wel een aantal vreemde dingen hoor :D en neen niet dat Vinci hoger moet, Kevin zit er dus lijkt me voldoende uitleg.
 

Deleted User - 487924308

Guest
Ik ben toch oprecht benieuwd:
- Wie die jury is
- Op basis van wat deze rates gedaan worden

Zie toch wel een aantal vreemde dingen hoor :D en neen niet dat Vinci hoger moet, Kevin zit er dus lijkt me voldoende uitleg.
Night train bij pauper newgen, I agree
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
5.590
Ik ben toch oprecht benieuwd:
- Wie die jury is
- Op basis van wat deze rates gedaan worden

Zie toch wel een aantal vreemde dingen hoor :D en neen niet dat Vinci hoger moet, Kevin zit er dus lijkt me voldoende uitleg.
Ik heb geen beoordelingscriteria gemaakt oid. Dit zijn gewoon de beoordelingen van de juries en hier het gemiddelde van.
Ik kan vragen of de jury zich geroepen voelt om naar buiten te treden, maar als zij anoniem willen blijven is dit te respecteren natuurlijk.
 
Reactiescore
1.380
heb het gevoel dat iedereen op deze wereld gewoon iets wil hebben om op te zeiken.

Gewoon lekker afmaken @lord-toms is leuk idee en als mensen het niet leuk vinden moeten ze het maar niet lezen.

En nu ff afmaken mis nog paar accounts namelijk :p
 

Deleted User - 487924308

Guest
heb het gevoel dat iedereen op deze wereld gewoon iets wil hebben om op te zeiken.

Gewoon lekker afmaken @lord-toms is leuk idee en als mensen het niet leuk vinden moeten ze het maar niet lezen.

En nu ff afmaken mis nog paar accounts namelijk :p
Ik heb uit goede bron vernomen dat alle resterende accounts onder slecht zullen komen!
 
Reactiescore
490
Ik ben toch oprecht benieuwd:
- Wie die jury is
- Op basis van wat deze rates gedaan worden

Zie toch wel een aantal vreemde dingen hoor :D en neen niet dat Vinci hoger moet, Kevin zit er dus lijkt me voldoende uitleg.

Ben het met je eens hoor! Hoeso staan die ex noobs van hi ho zo hoog.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
als onpartijdig jurylid blijf ik liever anoniem voor men me gaat flamen :eek:

qua beoordeling:
reputatie, skill-level van de spelers, team samenstelling, potentiele activiteit, persoonlijke ervaring uit voorgaande werelden
 
Reactiescore
1.476
als onpartijdig jurylid blijf ik liever anoniem voor men me gaat flamen :eek:

qua beoordeling:
reputatie, skill-level van de spelers, team samenstelling, potentiele activiteit, persoonlijke ervaring uit voorgaande werelden
Thanks voor je bijdrage!
 
Reactiescore
206
als onpartijdig jurylid blijf ik liever anoniem voor men me gaat flamen :eek:

qua beoordeling:
reputatie, skill-level van de spelers, team samenstelling, potentiele activiteit, persoonlijke ervaring uit voorgaande werelden

Thanks voor het organiseren van het topic en daarbij behorende moeite @lord-toms.
Natuurlijk ook een speciaal bedankje gericht aan de (onpartijdige) juryleden, in het geval van @maretan in mindere mate anoniem.

Ongetwijfeld zal niet iedereen zich altijd volledig kunnen vinden in de rating. Mijn eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik gisteren wellicht ook wel lichtelijk was teleurgesteld. Desondanks wil ik mijn complimenten en dank uitten voor ieders bijdrage; je moet het maar over willen hebben voor een wereld waar je zelf niet op speelt.

In Game zullen we laten zien dat de jury ons inderdaad met afstand te hoog in heeft geschat, zoals blitz-wonder @Exact. en angsthaas @King in the north fijn hebben verwoord :wink:.
 
Reactiescore
5.590
Dank voor het organiseren van het topic en daarbij behorende moeite @lord-toms.
Natuurlijk ook een speciaal bedankje gericht aan de (onpartijdige) juryleden, in het geval van @maretan in mindere mate anoniem.

Ongetwijfeld zal niet iedereen zich altijd volledig kunnen vinden in de rating. Mijn eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik gisteren wellicht ook wel lichtelijk was teleurgesteld. Desondanks wil ik mijn complimenten en dank uitten voor ieders bijdrage; je moet het maar over willen hebben voor een wereld waar je zelf niet op speelt.

In Game zullen we laten zien dat de jury ons inderdaad met afstand te hoog in heeft geschat, zoals blitz-wonder @Exact. en angsthaas @King in the north fijn hebben verwoord :wink:.
Ach je hebt een lekker wijf als pf, zouden pluspunten moeten zijn imo
 
Reactiescore
3.452
als onpartijdig jurylid blijf ik liever anoniem voor men me gaat flamen :eek:

qua beoordeling:
reputatie, skill-level van de spelers, team samenstelling, potentiele activiteit, persoonlijke ervaring uit voorgaande werelden
Mb Hi ho als jury lid,wajow hè waar gaat dit heen!
 
Bovenaan