w71| Are U ready?

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Het is misschien een rare aanvraag, maar zou er misschien een officieel oorlogstopic kunnen komen? Ben benieuwd hoe alles er momenteel daadwerkelijk voor ligt en zou t leuk vinden om over de voortgang van de oorlog te lezen. Ik snap dat dit redelijk wat tijd in beslag zou nemen, maar denk dat t voor buitenstaanders wel makkelijker/leuker wordt om de wereld te volgen :)
 
Reactiescore
259
Het is misschien een rare aanvraag, maar zou er misschien een officieel oorlogstopic kunnen komen? Ben benieuwd hoe alles er momenteel daadwerkelijk voor ligt en zou t leuk vinden om over de voortgang van de oorlog te lezen. Ik snap dat dit redelijk wat tijd in beslag zou nemen, maar denk dat t voor buitenstaanders wel makkelijker/leuker wordt om de wereld te volgen :)

Dr zijn een aantal mensen bezig om een oorlogspost te gaan schrijven als je dat bedoeld, maar nog heel even geduld:)
 
Reactiescore
1.380
Het is misschien een rare aanvraag, maar zou er misschien een officieel oorlogstopic kunnen komen? Ben benieuwd hoe alles er momenteel daadwerkelijk voor ligt en zou t leuk vinden om over de voortgang van de oorlog te lezen. Ik snap dat dit redelijk wat tijd in beslag zou nemen, maar denk dat t voor buitenstaanders wel makkelijker/leuker wordt om de wereld te volgen :)

kom bij ons spelen dan kan je het op de voet volgen ;)
 

DeletedUser77755

Guest
ik weet dat ik laat was, maar waar blijft onze rating :(
Wil weten of we in de laagste of voorlaatste categorie landen
 
Reactiescore
1.242
Meest onderschatte speler voorafgaand aan de end-war:
Vanuit TAoW denk ik Night Train, ik heb tegen deze gasten gespeeld en heb het er vrij moeilijk mee gehad. Een gemiddeld account als rating vond ik dan ook behoorlijk laag, daar waar ik ze een goed tot zeer goede rating vind verdienen. In Hi Ho hadden ze een slecht cluster, hier een heerlijke rimligging. Dit account gaat menig kritiek onterecht laten blijken, daar ben ik zeker van.
Neem het aub met een korreltje zout!!!!!!! Don't @me

@lord-toms
 
Bovenaan