W70 - De nekslag van INNO & INNI

Reactiescore
533
Ik ben tenminste eerlijk. Nooit een verboden [wat dan ook] op mijn account gehad. En nooit mezelf groter gemaakt op de kap van een ander.
Betwijfel ik. Er was een tijd dat de hele tw wereld een farmscript (snellijst) had die hier op tw heeft gestaan maar toen bleek dat die in strijd was met de regels.
 

DeletedUser81766

Guest
Dit is nacalculatie, natuurlijk verliep dit niet allemaal zo. Spelers zijn geïrriteerd en gefrustreerd en posten zonder na te denken.

Vind het jammer en zonde dat er überhaupt nog onzinnige discussies achteraf gevoerd word. Als je dan besluit om te stoppen, stop dan ook en laat het algemeen forum van wereld 70 dan ook maar achter je. De meeste maken zich nu achteraf alleen maar belachelijk.
 
Reactiescore
35
Dit is nacalculatie, natuurlijk verliep dit niet allemaal zo. Spelers zijn geïrriteerd en gefrustreerd en posten zonder na te denken.

Vind het jammer en zonde dat er überhaupt nog onzinnige discussies achteraf gevoerd word. Als je dan besluit om te stoppen, stop dan ook en laat het algemeen forum van wereld 70 dan ook maar achter je. De meeste maken zich nu achteraf alleen maar belachelijk.

Een like is niet genoeg voor mij! Ik snap niet waarom er achteraf nog zo wordt gehaat op elkaar het is klaar ga genieten van de volgende werelden en pak daar alles anders aan.
 
Reactiescore
581
Betwijfel ik. Er was een tijd dat de hele tw wereld een farmscript (snellijst) had die hier op tw heeft gestaan maar toen bleek dat die in strijd was met de regels.
Flauwekul, vraag maar na aan iedereen die ooit met mij gespeeld heeft, Thorsten bijvoorbeeld... ik farm op de kaart. Weet uit mijn hoofd precies hoeveel ik moet sturen om een dorp leeg te halen als ik er 1x eerder geweest ben voordat er überhaupt een FA bestond.

En je weet net zo goed als ik uit de stamchat, dat ik op 69 (als invaller) en op W70 voor het eerst (via Carlo) met een paar legale scripts heb kennisgemaakt. Daarvoor had ik alleen een link naar TWMaps, om te kijken wie er hard groeide of stilstond. Dus nee, zelfs geen enkele twijfel dat ik ooit iets heb gehad wat verboden is of werd.

Ik weet in ieder geval zeker dat JIJ wel eens een farmbot hebt gehad. En dan mag je proberen om mij nu ook zwart te maken... via een heel voorzichtige poging. Maar het lukt je niet. Voor 70 en 69... had ik niets... een lege snellijst, geen tampermonkey shit, niets... Gewoon old skool.
 
Reactiescore
533
Ik geef dat toe. Ben daar niet trots op. Is jaren geleden geweest in mijn gekke jaren ja.

Maar ik geloof je gewoon niet. Punt. Je wist het beste van iedereen wat de scripts waren en hoe ze werkte. Maar ik deed alles old scool hoor.

Voor de inni leden die willen bannen. Ander account andere wereld mss wel 5jaar geleden
 
Reactiescore
581
Ik geef dat toe. Ben daar niet trots op. Is jaren geleden geweest in mijn gekke jaren ja.

Maar ik geloof je gewoon niet. Punt. Je wist het beste van iedereen wat de scripts waren en hoe ze werkte. Maar ik deed alles old scool hoor
Je lult uit je nek... en iedereen weet dat. Zelfs mijn troepen en gebouwen zette ik nog met de hand aan en niet via de AM... zelden zoveel zever gehoord... maar je kunt mij niet zwart maken in deze.

Nooit iets gehad... vraag maar aan elke speler die met mij gespeeld heeft na, nooit een straf gehad voor iets van die aard... ik geef graag toestemming aan support om dat hier kenbaar te maken, positief of negatief.... en voor W69/W70 had ik er 0. Op 69 moest ik 1c hebben (wat maar niet bij mij wilde werken)... en op 70 heeft Carlo mij met een paar andere legale scripts kennis laten maken. Dat is het. Je zult dus ook geen uitleg van mij hebben gehad omtrent scripts, dan heb je wss contact gehad met Carlo, toen deze nog op Triador speelde.

Ik heb er overigens wel tegen gevochten, tegen illegale scripts. Supports gedaan tegen het Modus script, supports gedaan tegen het MLP script enz enz... tot in Duitsland toe, deze illegale scripts aangevochten. En toen Modus (W22) mijn eigen opgerichte stam nota bene met een straatlengte voorsprong, het Rico script niet wilde laten gaan, heb ik ze mijn account gegeven (nr. 2 van de wereld), ben overgestapt naar een account van de vijand (Vorteks + VV's) en heb ik mijn eigen oude stam weg gespeeld. Zo ben ik tegen deze vuiligheid... je zou beter moeten weten, dan iemand vals te beschuldigen. Mij sleep jij niet mee, met je zogenaamde hoge morele standaards. Ik speel en speelde nooit vals... jij wel, zegt genoeg lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
614
Ondanks dat er wat frustraties zijn geweest denk ik dat die naderhand nog op elkaar uiten nergens goed voor is.
Voor het grootste gedeelte was het namelijk enorm gezellig en ik weet zeker dat iedereen naar zijn of haar kunnen enorm heeft bijgedragen aan het collectief.

Dat het einde allicht niet was waar menig persoon op had gehoopt daar zullen we het allemaal wel over eens zijn. Laten we voor nu elkaar bedanken en eventuele frustraties uitvechten met onze troepen op verdere werelden. Ik heb het in ieder geval gezellig gehad en we komen elkaar vast nog wel tegen op deze server :)
 
Reactiescore
767
Zet Pony gewoon delete, laat szn het edelen en maak er een fatsoenlijke wereld van. Win win.


Hier had inni nooit akkoord meegegaan anders had je idd nog een leuke w
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200229-172942_Skype.jpg
    Screenshot_20200229-172942_Skype.jpg
    466,3 KB · Weergaven: 54
Reactiescore
35
Ik geef dat toe. Ben daar niet trots op. Is jaren geleden geweest in mijn gekke jaren ja.

Maar ik geloof je gewoon niet. Punt. Je wist het beste van iedereen wat de scripts waren en hoe ze werkte. Maar ik deed alles old scool hoor.

Voor de inni leden die willen bannen. Ander account andere wereld mss wel 5jaar geleden


Ik weet welke wereld en welke naam. Zelfs wie het script heeft gemaakt.. zat in onze stam toen.

Wel beetje jammer dat iedereen altijd met modder moet gooien trouwens, ik ben zelf al even voordat de ban van pony van kracht werd gestopt wegens tijdgebrek gestopt maar het was al lang geweten dat er illegale scripts gebruikt werden op pony. Ik vind het niet dat inni op deze manier de wereld wil winnen, maar zo een acties als die van pony moet gewoon zwaar bestraft worden.

Wel jammer inderdaad dat de mensen die wel het beste met het spel voorhebben de dupe zijn van acties zoals die van pony. Sowieso cheaten in eender welk online spel is het laagste wat je kan doen. Triest.
 
Reactiescore
2.186
Hier had inni nooit akkoord meegegaan anders had je idd nog een leuke w

Cave! heeft er ook voor gekozen hem te kicken. Is gisteren bekend geworden bij ons en kan je op w69 AF lezen.

Oproep naar INNI, willen jullie echt zo'n lame winst, ga vooral door. Met deze instelling ga je enkel w70 winnen en ben je lach en edelvoer op andere werelden. Ga vooral zo door.
 
Reactiescore
767
Respect daarvoor btw
 
Reactiescore
1.367
Cave! heeft er ook voor gekozen hem te kicken. Is gisteren bekend geworden bij ons en kan je op w69 AF lezen.

Oproep naar INNI, willen jullie echt zo'n lame winst, ga vooral door. Met deze instelling ga je enkel w70 winnen en ben je lach en edelvoer op andere werelden. Ga vooral zo door.

Is al over morgen worden de eerste accounts grijs geloof ik.
En al 3m van ons naar inni
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
300
Cave! heeft er ook voor gekozen hem te kicken. Is gisteren bekend geworden bij ons en kan je op w69 AF lezen.

Oproep naar INNI, willen jullie echt zo'n lame winst, ga vooral door. Met deze instelling ga je enkel w70 winnen en ben je lach en edelvoer op andere werelden. Ga vooral zo door.

Vraag of je een account over mag nemen daar dan?

Szn heeft onderling problemen en heeft te maken met vals spelers. Wat verwacht jij van ons dan?

Er is een 9 vs 10 aangeboden en de dorpen van pony verdelen. De onderlingen problemen bij szn waren waarschijnlijk te groot nadat ze erachter kwamen dat ze vals spelers in hun stam hadden en als je de onderlingen discusie zag tussen triador en de stam zag je al dat er niks van terecht gekomen was....

Inni heeft hier een makkelijke maar terechte win binnen gehaald.
 
Reactiescore
614
Szn heeft onderling problemen

Inni heeft hier een makkelijke maar terechte win binnen gehaald.

Kun je aub niet oordelen over een andere stam zonder dat je er weet van hebt (op die paar AF posts na). In een stam heb je altijd wel iemand die je miss wat minder ligt. Deze wereld zijn wij niet gestopt door onderling gedoe ondanks dat er af en toe wel eens een lekkere discussie was ;)

Deze win terecht noemen slaat nergens op. De win word je in je schoot geworpen (en idc want daar kozen we voor) en niks anders. Je hebt 1 geslaagde actie uitgevoerd (-40 dorpen ofzo) en het desbetreffende account is daarna weer tot ver boven originele punten aantal terug gegroeid. Voor de rest hebben jullie niks klaar gespeeld.

Met alle respect, geniet van de wereldwinst, maar ga nu niet doen alsof die verdiend is. Want ook al was er een timebot (op 1 acc) de grootste winsten van ons zijn in het midden en op zuid geboekt (daar waar geen bot aanwezig was) en niet noord daar waar de timebot was. Die heeft dus amper tot geen invloed gehad op onze resultaten ;)
 
Bovenaan