W70 - De nekslag van INNO & INNI

Reactiescore
614
Even voor de duidelijkheid...
Dit gaat toch om Tribal Wars? Een simpel computerspelletje? Wat je kan spelen om je tijd een beetje te doden?
Het lijkt hier wel het einde van de wereld!
Sorry hoor, maar ik ga zo weer naar mn werk, dan mn 2 kinderen ophalen (waarvan 1 verstandelijk gehandicapt) eten koken en kijken hoe de stand van zaken betreffende het Corona-virus is.
Have a nice day....

(echt, te triest voor woorden dit, manmanman...GET A LIFE!!!!!)

Bij ieder ding in het leven, zowel een simpel spel, als een sport of allicht je werk heb je mensen die hier fanatieker mee bezig zijn dan anderen.
Zo speelde ik deze wereld enkel als ik tijd en zin had, maar we weten allemaal hoe tijdrovend dit spel kan zijn (soms zelfs zonder dat je het doorhebt).
Dus om nu de halve community als triest te bestempelen. Wat betreft corona, 2 mensen momenteel in Nederland en het is minder gevaarlijk dan een gemiddeld griepvirus;. Let allicht wel op je kinderen of ouderen in de familie, die zijn iets kwetsbaarder ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81453

Guest
Ik weet niet op wie je doelt, maar gezien je haat richting account Pony gok ik daarop. Inni leiding en heel SZN kan bevestigen dat hier gesprekken over zijn gevoerd. Ik lul niks recht, ik vertel wat er gebeurd is en wijs je daarnaast op de feiten :)

Ook een brok ellende inderdaad maar daar doelde ik niet op. Maakt ook niet uit, daar is genoeg over gezegd haha.

Even voor de duidelijkheid...
Dit gaat toch om Tribal Wars? Een simpel computerspelletje? Wat je kan spelen om je tijd een beetje te doden?
Het lijkt hier wel het einde van de wereld!
Sorry hoor, maar ik ga zo weer naar mn werk, dan mn 2 kinderen ophalen (waarvan 1 verstandelijk gehandicapt) eten koken en kijken hoe de stand van zaken betreffende het Corona-virus is.
Have a nice day....

(echt, te triest voor woorden dit, manmanman...GET A LIFE!!!!!)

Je zou het zeggen ja. Maar bij sommigen lopen de emoties hoog op, hahaha. Te hoog. Gewoon het verlies accepteren en opkrassen zorgt toch voor problemen in sommige hoofden. :D
15B59064-08DF-46D7-8034-579753CD76DA.jpeg
 
Reactiescore
1.478
Het is eigenlijk jammer dat je mensen niet kunt wegstemmen op het AF.
 
Reactiescore
80
Soort votekick? Dan had het w70 AF niet meer bestaan xD
Als je dan per ingame account maar eenmaal mag stemmen wel hoor. Maar er zitten hier 10 af accounts die bij 1 ingame horen dus dan lijkt het meer dan dat het is :)
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser73696

Guest
Pony nog steeds eerste van de wereld? Benieuwd welke scripts ze nog meer stiekem gebruikte.
 

DeletedUser79458

Guest
Zou het echt prachtig vinden als iedereen binnen SZN gewoon een dikke streep onder de huidige tegenslagen zou kunnen zetten. Al vanaf het begin heeft SZN lopen te verkondigden te kunnen winnen. En eerlijk waar, ik denk ook dat ze dat kunnen want Inni doet kwalitatief zwaar onder voor SZN.

De kwantitatieve achterstand (zelfs met Pony op grijs) is echt nog wel te overbruggen. Meerdere stammen in het verleden hebben dat al bewezen dat je tegen zn achterstand kan opboksen. Een Gods van W57 waar meerdere SZN spelers in speelde heeft zich toch ook naar de wereldwinst geknokt tegen een veel grotere achterstand dan nu? Zou het echt jammer vinden als SZN dit zo snel zou opgeven en dat er nooit leuke strijd zou uitbarsten.
 
Reactiescore
533
Zou het echt prachtig vinden als iedereen binnen SZN gewoon een dikke streep onder de huidige tegenslagen zou kunnen zetten. Al vanaf het begin heeft SZN lopen te verkondigden te kunnen winnen. En eerlijk waar, ik denk ook dat ze dat kunnen want Inni doet kwalitatief zwaar onder voor SZN.

De kwantitatieve achterstand (zelfs met Pony op grijs) is echt nog wel te overbruggen. Meerdere stammen in het verleden hebben dat al bewezen dat je tegen zn achterstand kan opboksen. Een Gods van W57 waar meerdere SZN spelers in speelde heeft zich toch ook naar de wereldwinst geknokt tegen een veel grotere achterstand dan nu? Zou het echt jammer vinden als SZN dit zo snel zou opgeven en dat er nooit leuke strijd zou uitbarsten.
Verschil zit hem erin dat je bij 50%reeds gewonnen hebt wat door het verlies van pony al zo goed als rond is. Ook was hunt ondanks alles een leukere tegenstander dan inni niet omwille van kwaliteit fzo maar ze hielden zich aan afspraken die gemaakt zijn.
Hier werd naast die 2e onterechte ban ook veel messen in de rug gepland door inni en dat weten ze ook wel. Zeer demotiverend als je de wereld leuk wou maken.

Een Derde argument is dat hier ook sprake is geweest van (hoe dan ook) een timebot. Onze interne regels, aangegeven door pony zelf btw, waren daar zeer streng tegen. En velen hadden dus het vertrouwen verloren in de pony's ondanks dat ze er nu wel of niet mee te maken hadden dat een extra co die timebot had.
 
Reactiescore
35
Als je met illegale scripts loopt te klooien is een ban nooit onterecht. De regels zijn duidelijk, houd je daar dan ook aan. Al het andere gezever errond is onnodig.
 
Reactiescore
2.444
Verschil zit hem erin dat je bij 50%reeds gewonnen hebt wat door het verlies van pony al zo goed als rond is. Ook was hunt ondanks alles een leukere tegenstander dan inni niet omwille van kwaliteit fzo maar ze hielden zich aan afspraken die gemaakt zijn.
Hier werd naast die 2e onterechte ban ook veel messen in de rug gepland door inni en dat weten ze ook wel. Zeer demotiverend als je de wereld leuk wou maken.

Een Derde argument is dat hier ook sprake is geweest van (hoe dan ook) een timebot. Onze interne regels, aangegeven door pony zelf btw, waren daar zeer streng tegen. En velen hadden dus het vertrouwen verloren in de pony's ondanks dat ze er nu wel of niet mee te maken hadden dat een extra co die timebot had.

Bij een 66/33 verdeling van Pony was de achterstand niet groot genoeg geweest om in de buurt te komen van de 50% dominantie. Dorpen niet kunnen edelen zou opgelost kunnen worden door Pony op grijs te laten gaan.

Tweede ban deze week was onterecht (ook INNI gaf dit toe) maar leek eerder een poging van het support team om het gigantische falen bij de eerste ban ( 3 dagen voor een timebot...) te verbloemen.

We hadden hoe dan ook door gemoeten zonder Pony. Er zijn geen goede argumenten om op grijs te gaan behalve dat mensen de wil om te spelen zijn verloren. Wat ontzettend jammer was, want ondanks al het gezeik dat er deze wereld geweest is. Hebben we de situatie grotendeels aan onszelf te danken en hadden we de situatie zelf prima om kunnen zetten.
 

DeletedUser79458

Guest
Verschil zit hem erin dat je bij 50%reeds gewonnen hebt wat door het verlies van pony al zo goed als rond is. Ook was hunt ondanks alles een leukere tegenstander dan inni niet omwille van kwaliteit fzo maar ze hielden zich aan afspraken die gemaakt zijn.
Hier werd naast die 2e onterechte ban ook veel messen in de rug gepland door inni en dat weten ze ook wel. Zeer demotiverend als je de wereld leuk wou maken.

Een Derde argument is dat hier ook sprake is geweest van (hoe dan ook) een timebot. Onze interne regels, aangegeven door pony zelf btw, waren daar zeer streng tegen. En velen hadden dus het vertrouwen verloren in de pony's ondanks dat ze er nu wel of niet mee te maken hadden dat een extra co die timebot had.

@Absurd. hierboven schrijft precies wat ik bedoel. Het is gewoon zwak dat jullie op delete gaan terwijl de wereld nog lang niet gespeeld was. Had echt graag gezien dat jullie die arrogante trollende noobs van Inni hadden aangepakt.
 
Reactiescore
533
Bij een 66/33 verdeling van Pony was de achterstand niet groot genoeg geweest om in de buurt te komen van de 50% dominantie. Dorpen niet kunnen edelen zou opgelost kunnen worden door Pony op grijs te laten gaan.

Tweede ban deze week was onterecht (ook INNI gaf dit toe) maar leek eerder een poging van het support team om het gigantische falen bij de eerste ban ( 3 dagen voor een timebot...) te verbloemen.

We hadden hoe dan ook door gemoeten zonder Pony. Er zijn geen goede argumenten om op grijs te gaan behalve dat mensen de wil om te spelen zijn verloren. Wat ontzettend jammer was, want ondanks al het gezeik dat er deze wereld geweest is. Hebben we de situatie grotendeels aan onszelf te danken en hadden we de situatie zelf prima om kunnen zetten.
En dan haal ik het volgende aan. Sinds wanneer heeft inni zich aan een deal gehouden?
Ik ken het antwoord... Wil je het horen?

Dus neen het was inni te doen om een easy win.

Je kan zeggen wat je wil maar quasi elke afsrpaak tot dan was al overtreden door INNI. Dus vertrouwen dat ze hier opeens verandering in brachten had ik niet en zin om dat uit te testen ook niet.
Het zijn wereldverpesters geweest van start tot finish.

En bovendien of TW nu fout was met de eerste ban niet strenger te maken of niet, het blijft dan alsnog een foutieve beslissing.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.444
En dan haal ik het volgende aan. Sinds wanneer heeft inni zich aan een deal gehouden?
Ik ken het antwoord... Wil je het horen?

Dus neen het was inni te doen om een easy win.

Je kan zeggen wat je wil maar quasi elke afsrpaak tot dan was al overtreden door INNI. Dus vertrouwen dat ze hier opeens verandering in brachten had ik niet en zin om dat uit te testen ook niet.
Het zijn wereldverpesters geweest van start tot finish.

En bovendien of TW nu fout was met de eerste ban niet strenger te maken of niet, het blijft dan alsnog een foutieve beslissing.

Over hoe INNI de wereld die INNI gespeeld heeft en de spelwijze die hierbij gehanteerd is doe ik verder geen uitspraken. Is al genoeg gezeik voorbij gekomen hier op het W70 forum en om dat nu nogmaals aan te halen komt alleen over als een salty verliezer. Ik vind het alleen ontzettend jammer dat wij hier als stam niet de motivatie konden vinden om hierboven uit te stijgen zoals we de gehele wereld gedaan hebben. De beslissing om te stoppen is gehaast en op het verkeerde moment genomen. Op dat moment dachten wij door leugens van enkele spelers van team Pony dat allebei de bans onterecht waren en dat wij als stam ontzettend hard genaaid werden. Later op de dag bleek dat we dit alsnog waren maar niet door INNI of INNO maar door enkele spelers van Pony. Helaas was op dat moment, het moment dat we ons hadden kunnen herpakken, de wil om door te spelen al gebroken.
 
Reactiescore
1.478
Het is inderdaad wel mooi geweest. Ik heb genoeg gedaan deze wereld. De beslissing om grijs te gaan was (in elk geval op dat moment) unaniem.
 
Bovenaan