W70 All Over Again met de Inni groep, thans Abuse, Drunk en Shine.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser79704

Guest
Het gaat niet om dat ik Atlas dergelijke daden toeschrijf. Al is het wel schrijnend als je ondanks alles een dergelijke stam blijft steunen. Ikzelf ben alleszins wel eens vertrokken bij een stam, omdat ik mij niet kon vinden in het gebrek aan ethiek van de stam

Als je de correlatie tussen 70 en 73 niet ziet dan is dat spijtig. Het enige doel is om te voorkomen dat 73 niet met hetzelfde gezeur te maken krijgt als op wereld 70. De enige wiens geloofwaardigheid minder wordt is die van het TW team die mensen zoals jouzelf als moderator aanneemt en de naam van de spelers uit Inni en de hier genoemde/gestarte spelers en stammen die ogenschijnlijk geen afstand nemen van oneervol spelen.

Je verwijzing naar 72 is ongegrond, omdat ii al mijn excuses heb aangeboden. Ookal zijn er wel spelers die dat verhaal hebben bevestigd.

ben jij dan niet de persoon die het gezeur van 70 naar 73 verlegt?
 
Reactiescore
533
Martijn, scheid nu is gewoon uit met deze ongein.

Eerst probeer je ons zwart te maken op het W70 AF, vervolgens als een zure verliezer probeer je op het W72 AF te gaan stoken nadat er een spotprentje was geplaatst dat je niet grappig vond. Hierbij probeerde je heel doelgericht enkele namen zwart te maken, puur omdat je die accounts niet mag. Ik zou iedereen graag een kijkje willen laten nemen in dat forum topic zodat zij ook zelf kunnen zien wat voor een niet onderbouwde post je maar de wereld in schreeuwt.

Desbetreffende forum vind de geïnteresseerde lezer hier: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flopstammen.203656/page-15

Een dag later (vandaag) hoor ik dat er één of andere pannenkoek enkele van ons op het W73 AF aan het zwartmaken is, blijkt het weer jou te zijn. Ik snap dat een beetje P&P erbij hoort hé, maar dit is echt gewoon niet meer gezond. Wat mij helemaal tegen het verkeerde been stoot is dat je o.a. weer enkele accounts er uit licht, welke je wederom weer probeert zwart te maken. Account Atlas is echt het meest genuanceerde, respectvolle en aardigste account geweest op W70 en heeft zich helemaal nergens schuldig aangemaakt. Iedere co-speler die daar op samen met mij op heeft gespeeld heeft het beste voor met TW en haar community (alle medespelers, en zelfs met jou).

Martijn. W70 is klaar. Kijk verder in plaats van in deze psychopathische staat te blijven hangen. Je geloofwaardigheid wordt minder met iedere post die je de wereld in slingert. Ik hoop in de toekomst nog leuke werelden met je te spelen, als vijand of als vriend.

P.S. alles is al gezegd over W70 op het W70 AF. Puur omdat je weer een half kloppend verhaal de wereld in slingert moeten wij niet voor de 2000e keer verplicht zijn er weer tijd in moeite in te steken om het fatsoenlijk uit te leggen. Als je er nog lekker over wilt praten doe je dat maar op het W70 AF.
Mss moet een game mod die benoemt is vlak na de dubieuze ban verlenging niet teveel praten
 

DeletedUser69389

Guest
ben jij dan niet de persoon die het gezeur van 70 naar 73 verlegt?
Nja omdat ze, zoals ik in mijn eerste reactie al beschreef, ogenschijnlijk dezelfde stappen zetten als op wereld 70. Ik ontmantel die noobs liever nu dan later wanneer ze groter zijn en mensen misschien de dupe zijn geworden van hun daden en praatjes.
 
Reactiescore
533
Nu nog niet, tenzij beide partijen een uitgebreide wellus nietus gaan voeren. Als het pagina's doorgaat en ze alles evalueren komt er een slot en eventueel een verplaatsing op. Dit is Matrijn zijn manier van P&P
Dit toont opnieuw de 'objectiviteit' van het huidige mod team aan.
 
Reactiescore
2.506
Dit toont opnieuw de 'objectiviteit' van het huidige mod team aan.

Je kunt het wel tussen aanhalingstekens zetten, maar dit is P&P. Iedereen doet een P&P en haalt nu koeien uit de sloot. Als ik dit wel verwijder en anderen dingen niet komt er juist censuur. Er wordt ook constant gehaat op de premade van Roald met die speler van W66.

Dat ik iets in je nadeel besluit, betekend het niet dat ik (of zelfs heel het team) subjectief ben.
 
Reactiescore
533
Je kunt het wel tussen aanhalingstekens zetten, maar dit is P&P. Iedereen doet een P&P en haalt nu koeien uit de sloot. Als ik dit wel verwijder en anderen dingen niet komt er juist censuur. Er wordt ook constant gehaat op de premade van Roald met die speler van W66.

Dat ik iets in je nadeel besluit, betekend het niet dat ik (of zelfs heel het team) subjectief ben.
Je reactie was subjectief. Je beoordeelt/bekritiseerd martijn openlijk. Als forummod heb je te zwijgen daarover. Simple as that
 
Reactiescore
1.454
Dit toont opnieuw de 'objectiviteit' van het huidige mod team aan.

Niet teveel kritiek leveren, kan uit ervaring bevestigen dat je om het minste kritiek een ban krijgt :p.
 
Reactiescore
2.506
Je reactie was subjectief. Je beoordeelt/bekritiseerd martijn openlijk. Als forummod heb je te zwijgen daarover. Simple as that

Heeft niks met kritiek te maken, alleen met het feit dat Martijn langen posten maakt en altijd de aanval kiest ;) Het is een observatie geen confrontatie

Niet teveel kritiek leveren, kan uit ervaring bevestigen dat je om het minste kritiek een ban krijgt :p.

Je hebt het gedaan! ban voor jou
 

DeletedUser79704

Guest
Je reactie was subjectief. Je beoordeelt/bekritiseerd martijn openlijk. Als forummod heb je te zwijgen daarover. Simple as that
en denk je dat de mods het gezever en gejammer van bepaalde AF figuren soms niet beu worden? vergeet niet dat dit ook gewoon mensen zijn he ;)
 
Reactiescore
533
en denk je dat de mods het gezever en gejammer van bepaalde AF figuren soms niet beu worden? vergeet niet dat dit ook gewoon mensen zijn he ;)
Dat is verder irrelevant.

Heeft niks met kritiek te maken, alleen met het feit dat Martijn langen posten maakt en altijd de aanval kiest ;) Het is een observatie geen confrontatie



Je hebt het gedaan! ban voor jou
Moeilijk is het soms eigen fouten in te zien.

Kusjes, geniet van je macht op dit forumpje.
 
Reactiescore
376
Als je de correlatie tussen 70 en 73 niet ziet dan is dat spijtig. Het enige doel is om te voorkomen dat 73 niet met hetzelfde gezeur te maken krijgt als op wereld 70. De enige wiens geloofwaardigheid minder wordt is die van het TW team die mensen zoals jouzelf als moderator aanneemt en de naam van de spelers uit Inni en de hier genoemde/gestarte spelers en stammen die ogenschijnlijk geen afstand nemen van oneervol spelen.

Mss moet een game mod die benoemt is vlak na de dubieuze ban verlenging niet teveel praten

Mijn taak als moderator en ik zelf als speler zijn twee verschillende dingen en die wil ik ook niet met elkaar in verband gebracht zien worden. Wel betekent dit uiteraard dat ik wat meer een voorbeeld functie heb en mij dus ten alle tijden netjes dien te gedragen in-game maar ook op het AF. Dit heb ik altijd gedaan en dit zal ik dan ook blijven doen. Met wie ik in de stam zit en met wie ik speel als speler mag ik geheel zelf weten. Zolang zij zich (uiteraard) maar houden aan het reglement van TW zelf.

Verder is INNI niet eens serieus gestart op W73. Er zijn enkele accounts gestart waar het merendeel gewoon PP farmt. Ik zie die samenhang dan ook niet.

Ik had niet gezien dat je al je excuses had aangeboden. Dan trek ik mijn verwijzing terug. Feit blijft wel dat de "schade" al gedaan is gezien iedereen het toch al heeft gelezen.
 
Reactiescore
2.444
Ah Shit Here We Go Again Cj GIF - AhShitHereWeGoAgain AhShit Cj GIFs
 
Reactiescore
533
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan