W70 All Over Again met de Inni groep, thans Abuse, Drunk en Shine.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser69389

Guest
Dit topic bewijst weer eens wat voor een mafkees jij bent xd
Alleszins een mafkees die wel afspraken nakomt en niet sneu elke post gaat melden en dagelijks supportjes indienen in de hoop dat mijn tegenstander dan een ban krijgt. Ik speel namelijk TribalWARS en niet Tribalsupports indienen

Daarom dat ik alleszins hoop dat hier wel normaal gespeeld gast worden.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Alleszins een mafkees die wel afspraken nakomt en niet sneu elke post gaat melden en dagelijks supportjes indienen in de hoop dat mijn tegenstander dan een ban krijgt. Ik speel namelijk TribalWARS en niet Tribalsupports indienen

En ik lees het AF voor memes en goeie posts en niet voor deze topics. Wat is het verschil? :rolleyes2:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Reactiescore
2.507
Kunnen de prenten trouwens in het goede topic worden verplaats? Vind het altijd vermakelijk om met prenten te begonnen.

Kansloos topic, verplaatsen of sluiten. En liefst ook wat bannen!! @The Minion

Ik geef je tot morgenochtend en dan is de hele verloopwereld vast besproken en kan er een slot op
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402

DeletedUser81766

Guest
Enige wat ik kan zeggen is dat er niet goed nagedacht is met het posten van deze topic. Elke wereld is anders en spelers zullen op eigen voet ervaren als deze spelers hetzelfde beleid als op wereld 70 voeren.

Mocht dat zo zijn kan er naar deze wereld gerefereerd worden, maar laten we eens stoppen met overal continue dit te bespreken. Het is allemaal wel duidelijk geweest en staat prima op het wereld 70 forum, laten we het daar houden.
 

DeletedUser80232

Guest
Ah dit is toch een topic wat ik gemist heb:eek: We gaan weer lekker op de man spelen wat een niveau zeg tegenwoordig.
 
Reactiescore
614
Heel eerlijk Martijn, en dit komt van degene die het topic (op w70 over het einde wereldverloop) heeft geschreven en ook met mods ed heeft gesproken over hoe dit in het vervolg beter kan, het volgende:

Die gasten mogen, zelfs al doen ze het met 50 man, samen starten. Ze hebben eerder samen gespeeld, het was gezellig, en allicht willen ze dat nu weer doen. Net zoals andere premades zoals die van roald met veel bekenden dat nu ook doen. Dat is ze goed recht.

Ja ze hebben zich niet netjes gedragen en dat weet iedereen nu wel. Nieuwe wereld, nieuwe kans. Misdragen ze zich weer dan kan je altijd terugwijzen naar eerdere misstappen. Voor nu, laat de inni boys lekker :)
 
Reactiescore
300
Heel eerlijk Martijn, en dit komt van degene die het topic (op w70 over het einde wereldverloop) heeft geschreven en ook met mods ed heeft gesproken over hoe dit in het vervolg beter kan, het volgende:

Die gasten mogen, zelfs al doen ze het met 50 man, samen starten. Ze hebben eerder samen gespeeld, het was gezellig, en allicht willen ze dat nu weer doen. Net zoals andere premades zoals die van roald met veel bekenden dat nu ook doen. Dat is ze goed recht.

Ja ze hebben zich niet netjes gedragen en dat weet iedereen nu wel. Nieuwe wereld, nieuwe kans. Misdragen ze zich weer dan kan je altijd terugwijzen naar eerdere misstappen. Voor nu, laat de inni boys lekker :)

De inni boys voorzien jullie van gs op de markt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan