W7 Support vervolg

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser32657

Guest
>>>>>>>> vervolg op gesloten topic W7 support <<<<<<<<<

Ik verbaas me over het feit dat ik maar deels antwoord op mijn gestelde vragen heb gekregen maar bovenal niet eens de ruimte krijg om een antwoord terug te geven of het topic is alweer gesloten. Daarom een nieuwe topic waar misschien wel ruimte is voor een heldere discussie, immers een heldere discussie wil je toch niet zomaar 1.2.3. sluiten, wat is het nut dan van een forum als je je zegje niet mag doen, dat hetgeen er gezegd word niet altijd even positief is voor InnoGames dat kun je opvatten als dat er misschien klanten ontevreden zijn maar heel gelukkig wel mee willen denken oftewel opportunities.

Zoals het topic nu word gesloten beleef ik meer als mensen de mond snoeren en jaha ik ben een Groninger en zoals een stamgenoot dat keurig heeft omschreven: eerlijk, harde werker en staat voor iedereen klaar maar bovenal houdt van rechtvaardigheid, maar bij onrecht ga je door tot de kern!

Ook vind ik het vreemd dan mensen raar reageren op het punt dat een aantal spelers zullen stoppen en daar gelijk een stempel op drukken en betitelen als een bedreiging richting support, daarop kan ik alleen maar antwoorden dat dat totaal niet het geval is en deze reacties verklaar ik dat ook als de grootste waanzin wat ik ooit heb gelezen! Het is namelijk geen dreigement maar een belofte en dit komt door een actie die mogelijk ingezet gaat worden die we ronduit belachelijk vinden maar compleet vastgenageld worden aan de grond (was is een leider van een stam die niet namens zijn stam mag praten?)

Aangezien wij ten eerste niet voldoende inzicht krijgen in de door o.a. mij aangekaarte punten maar ook niet te vergeten redelijk genegeerd worden, ik heb zowel bij support als bij de community manager vragen uitstaan, bij de 1 al sinds gisteren en de andere vanaf vanochtend! Misschien hebben de heren-dames een goede reden maar sorry maar zo ga ik niet met mensen om, ze krijgen hoe dan ook van mij een reactie en ik wacht keurig op een antwoord en hoop dat de discussie gewoon voortgezet kan worden!

Ook wil ik nog graag even aangeven dat ik het bewust in het Wereld 7 forum heb gezet aangezien het deze wereld betreft/raakt!

Ik kan natuurlijk ook alleen maar lopen zagen maar in mijn ogen doe ik dat niet maar vermeld ook hoe het ook anders zou kunnen (oftewel opbouwend).

Mvg

Kopdrveur/Koppie
 

DeletedUser

Guest
weet je wat het vreemde is de betrefende speler speeld ook op w13, geschorst volgens mij niet!
Op w5 zijn acc geschorst nee dacht het niet.

Dit is wat wij kunnen zien, en we moeten nu maar uitgaan van horen zeggen, want voor de rest wordt er maar overheen gepraat! Hoe kan je dan ooit een stam leiden???
Als er dingen gebeuren wat de gehele stam aangaat, maar niet wordt verteld wordt toegelicht ect.

Je speeld een spel samen en als er dan plots iets gebeurd wat bij iedereen vraag tekens oproept, wordt het gewoon teniet gedaan door fage regels.
En werken volgens het boekje, maar uit praktijk is al zo vaak gebleken dat niet elk geval het zelfde is.
En dat als er iets vreemds aan de hand is best wel toelichting mag komen van diegenen die het juist wel snappen, zodat ook wij weten waar we aan toe zijn.
Maar we worden afgedaan als zeikerds! Maar beste admins keer het verhaal eens om dat het een speler uit jullie stam is waar mee plots wordt geblokkeerd voor een vergrijp op een andere wereld. De speler is net 2 weken aktief is!(en dat is makkelijk te bewijzen) En kan best begrijpen dat jullie het ook met de speler graag zelf willen oplossen. Maar de stam moet maar afwachten en zijn op het einde juist de dupe. En dat vind ik nou zo vervelend.
 

DeletedUser

Guest
Zal ik eens met een hele goeie punt komen.

Er werd gezegd dat de account in kwestie word gestraft en als dit niet mogelijk is op een andere wereld.(waar ik het heb gelezen weet ik zo snel niet meer)
De overtreding is begaan op w5.
Dat betekend dus dat er een account op w5 waarop hij gestraft kan worden..
waarom heeft die account geen block.
 

DeletedUser

Guest
weetje dat dit het forum is, en dit niet gemaakt is voor die vraag die jij heb?
 
Reactiescore
2.490
Het eerdere topic is met een reden gesloten. Deze discussie mag niet gevoerd worden op het forum en daarom komt ook hierop een slotje.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan