[W69] Officieel Oorlogstopic

Reactiescore
767
Cactussen wel dan ??
 

Deleted User - 487931640

Guest
Als ik deze post terugleest voel ik niks anders dan schaamte. Hoe heb ik het zo ver kunnen laten komen dat wij überhaupt vergeleken worden met een account als Abuser. Hoe is het ooit een discussiepunt geweest als Cacturne zo overduidelijk beter is dan Abuser. Wij spelen niet eens meer hetzelfde spel, sterker nog, wij bevinden ons niet eens op dezelfde planeet. Hierbij wil ik ook een respectvol einde stellen aan de kwestie Cacturne vs Abuser, aangezien deze kwestie nooit had mogen bestaan.

Mijn excuses voor dit topic en mijn gedrag in het verleden. Alles is helder nu.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Als ik deze post terugleest voel ik niks anders dan schaamte. Hoe heb ik het zo ver kunnen laten komen dat wij überhaupt vergeleken worden met een account als Abuser. Hoe is het ooit een discussiepunt geweest als Cacturne zo overduidelijk beter is dan Abuser. Wij spelen niet eens meer hetzelfde spel, sterker nog, wij bevinden ons niet eens op dezelfde planeet. Hierbij wil ik ook een respectvol einde stellen aan de kwestie Cacturne vs Abuser, aangezien deze kwestie nooit had mogen bestaan.

Mijn excuses voor dit topic en mijn gedrag in het verleden. Alles is helder nu.

Idd gewoon dorpen verliezen aan Freyr wtfffff
 
Reactiescore
12
Ik zou willen beginnen met ons te excuseren. Excuses voor een foute tag die dit domino effect in gang heeft gezet. Abuser gaat stilletjes aan ten onder en er is niks maar dan ook niks dat we er aan kunnen doen. Freyr en Cacturne bundelen hun krachten optimaal om ons het enorm lastig te maken. Toch wil ik melden dat we er voor zullen blijven strijden tot het laatste dorp. We zullen er alles aan doen om onze laatste bijlstrijders te motiveren om die verdomde cactus fit te prikken. We lost this battle, but we are gonna win the war.

Abuser out.
 
Bovenaan