[W69] Officieel Oorlogstopic

Reactiescore
3.540
Dames en heren, jongens en meisjes.

Vandaag is het eindelijk zo ver. Na maanden wachten, uitstel, en ronduit gezeik is het dan eindelijk tijd voor het enige echte oorlogstopic voor wereld 69. De wereld begon op 11 Juli 2019, met ronduit misselijkmakende instellingen (uitkijktoren, 125 ms edels, vage systeem met die universiteiten waar je in 60 dagen kunt winnen mocht je het echt heel graag willen). Maar toch is deze wereld vol goede moed gestart door vele duizenden individuen en hun boostaccount legers. PP farmers hebben ultiem genoten van deze wereld, want de beurs die bleef maar geven en geven met alle abusers in de continenten.


INTRODUCTIE

Al snel waren er vier stammen die boven de rest uitstaken, Fuifje, One., Walk. en Cave! Het beloofde een spannende wereld te worden, en ieder van deze stammen zijn er vanaf de beginfase al van overtuigd dat zij aan het langste eind zouden trekken. Echter bleek al snel dat Fuifje niet opgewassen was tegen de rest van de wereld en bleven ze achter ten opzichte van de overige drie topstammen. De druppel die de emmer deed overlopen was de recruit van Hope and Despair naar Cave!, waarna Fuifje spoedig opgeruimd werd door Walk. en Cave. Vervolgens blijven er nog drie stammen over, Walk., One. en Cave!. De grenzen werden gauw opgezocht door middel van twijfelachtige acties vanuit alle drie de kampen. CF's, verre interns, VV's bij neutrale spelers, we hebben alles mogen mee maken. Hierdoor hebben de stamleiders toch maar de koppen bij elkaar gestoken om deftige wereldafspraken te maken waar uiteindelijk iedereen wel tevreden mee is, al heb ik geen flauw idee wat er in staat (too long didn't read lol).

Dit alles heeft geleid tot de brandende vraag, wie gaat er winnen?

CapitalDarkBlowfish-size_restricted.gif



VERSUS

WelldocumentedUntimelyDrake-size_restricted.gif


HISTORIE

Geschiedenis is misschien wel het meest belangrijke aspect van deze langdurige en onbesliste oorlog. Dit verhaal begint namelijk niet op wereld 69, maar op wereld 62. Situatieschets:
Cacturne, 350k punten.
Abuser, 700k punten.
Blaq, 1100k punten.
Unique., 850k punten.

Een arendsoog ziet al snel dat Cacturne hier in een gigantische minderheid is. Aangezien Cacturne bijna 35 miljoen punten achter staat, heeft niemand er nog vertrouwen in dat hij deze stand-off zou kunnen overleven. Echter na ruim 4000 edels en 12.000 clears te hebben geïncasseerd deelt Cacturne de eerste klap uit, en slaat hij in 1 grote veeg heel het account Blaq van de kaart. Een mirakel, een wonder, een kamerplant. Dit is wat er allemaal geschreven werd over Cacturne in de Golden Awards. "Goed Gespeeld", zegt Unique., "Mag ik je handtekening", zegt Abuser. En voor ik het wist, zat Cacturne met Abuser en Unique in de stam. Cacturne natuurlijk als mentor van de andere twee, om ze de kneepjes van het vak te leren.

Tot de Zwarte Zaterdag gebeurde. Abuser keerde zich tegen Cacturne. Ze dachten genoeg geleerd te hebben, en schreeuwden in koor "WE HEBBEN JE TIPS NIET MEER NODIG". Nog geen 12 uur later, maakte ze de beginnersfout om Perrie een massa te laten klaarzetten, en in een velle zwoepert van een massa was het account Abuser geschiedenis. Ik had gefaald, mijn leerling is gesneuveld, mijn legacy in duigen. Uit schaamte van de associatie met Abuser is de hele stam op delete gegaan, en op deze dag heb ik, Cacturne, gezworen wraak te nemen op Abuser.

DE TEAMS


CACTURNEABUSER
Sem (opperbaas)Nils (opperdwaas)
Alex (wakkerbeller)Jelle (eigenaar van 1 meter grote opblaascactus)
Oussama (opperneef/verplichte multi-culturele aanwinst)Olivier (Perrie/moet je gewoon geen massa's klaar laten zetten)
Robbert (ik ben rob)Wouter (stinkt naar biefstuk of kip, een of ander vleesje)
Jonas (RIP 2019-2019)Iain (neef van bill gates)
Wim (Wum)
Maarten (doet net alsof hij op cacturne speelt)

Zoals direct duidelijk is heeft Cacturne het kwantitatieve en kwalitatieve voordeel ten opzichte van Abuser. Cacturne gaat voor 24/7 activiteit, en dit vat Abuser op als 24 minuten per 7 dagen aan activiteit. Ik zou hier gewoon kunnen stoppen en dan is het al duidelijk welk account beter is. Cacturne heeft in totaal 251 wereldtitels op de naam staan, eenmaal (onofficieel) The Snipe 2019, terwijl Abuser enkel wat voetbalkaartjes van de Albert Heijn heeft.

DIT TOPIC


Dit topic is het officiële oorlogstopic van Cacturne versus Abuser. Hier gaat dan eindelijk besloten worden welke van de twee accounts nou daadwerkelijk beter is, door middel van propaganda, kwaliteitsposts, discussie, en de mening van jullie lieve forumgangers. In de wandelgangen hoorde ik al dat de peilingen op 98% staan in voordeel van Cacturne maar het kan nog alle kanten op, wie weet laat Abuser wel van zich horen door middel van een leuke post (zo niet dan moge het duidelijk wezen welk account er het beste is natuurlijk, no pressure). Het hele forum is al volgespamt over Cacturne versus Abuser en daar is nu dus een plek voor om over te praten.

Bedankt voor het lezen!

Cacturne > Abuser.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74404

Guest
Volgens mijn berekeningen is Cacturne vandaag alweer het beste account van w69 jongens
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Kan een mod dit topic even renamen naar "het grote like-schep topic voor sem" ?
 
Bovenaan