[Speler gezocht] W69 - Cave!

Goeiemorgen,

Voor enkele accounts binnen Cave! zijn wij momenteel op zoek naar enkele versterkingen.

Ik ga hier voorlopig geen ellenlange tekst schrijven met hoe leuk de wereld wel niets is, mijn excuses.

Indien je geinteresseerd bent of meer wil weten, contacteer me op discord ( Matthias#9367 ).

Aanrader x

Uiteraard is het een aanrader, wie wilt er nou niet in een stam die op nummer 1 staat ;)

gezellige stam, vol met spelers van verschillende niveaus (lees ervaring) dus er valt zeker iets te leren!

Als stamlid ben ik natuurlijk verplicht om een positief verhaal te schrijven over hoe fantastisch de stam wel niet is. :rolleyes::p Maar het is gewoon een leuke groep. De wereld is een mooie 1 vs 1 vs 1 strijd tussenCave, One & Walk. Al lijkt met name One het momenteel zwaar te hebben. Maar wie weet weten ze dat nog om te keren. Wat wil je nou nog meer dan spelen op een open wereld die nog verre van beslist is?

Als stamlid ben ik natuurlijk verplicht om een positief verhaal te schrijven over hoe fantastisch de stam wel niet is. :rolleyes::p Maar het is gewoon een leuke groep. De wereld is een mooie 1 vs 1 vs 1 strijd tussenCave, One & Walk. Al lijkt met name One het momenteel zwaar te hebben. Maar wie weet weten ze dat nog om te keren. Wat wil je nou nog meer dan spelen op een open wereld die nog verre van beslist is?
spelen in een stam die daadwerkelijk gaat winnen :eek:.

Maar zonder gekheid, aanrader, gezellige spelers en maakt de wereld leuk

Mochten er nog nachters zijn die denken dat iedereen vast al een nachter heeft, nee hoor niet iedereen helaas ;)

Mochten je speeltijden tussen 00:00 en 07:00 liggen, neem dan gerust contact op!

Nog steeds op zoek? Wel geen nachter :$
Wij kunnen iedereen gebruiken,

Via discord kunt u matthias (zie eerste bericht) of mij bereiken (Cpt Terrorhook#9102)

Voor skype, eric.sijm14

Iedereen is welkom, vele handen maken licht werk