[Stam aanbod] W69: Are you the One.?

Ik vind dat de commotie over alle drie de stammen tamelijk overdreven is. Het hoort geen schoonheidsprijs te krijgen, maar we moeten niet doen alsof het extreem ernstig is ofzo. Het valt geenszins te vergelijken met stammen als Babe of Error uit het verleden.
Daar ben ik het wel mee eens, maar gezien eerdere reactie's besloot ik het er toch bij te zetten.

je bedoelt vast finity en hack van die werelden, de acties van 2/3 tal spelers kan je niet vergelijken met de acties van Finity bijv waar 50% van een stam gebanned word vanwege illegale scripts, ook de spelers waar je op doelt bij Babe zijn er gewoon uitgeweerd sinds de ontdekking ervan.
ik weet niet wat er mis is met Error. maar volgens mij zijn daar geen afgrijselijke dingen gebeurd, alleen noobish stuff.
Dat is een geheel andere discussie. Want tot op heden weet ik bijvoorbeeld nog steeds niet waarom ons account een ban heeft gekregen en ik durf voor weet ik hoeveel miljard te wedden dat ik alleszins bijv botloos gespeeld heb daar.

Dat is een geheel andere discussie. Want tot op heden weet ik bijvoorbeeld nog steeds niet waarom ons account een ban heeft gekregen en ik durf voor weet ik hoeveel miljard te wedden dat ik alleszins bijv botloos gespeeld heb daar.
Geheel andere discussie, maar je haalt er wel verwante stammen bij.
Jij hebt mss botloos gespeeld. 1 van je co's duidelijk niet.

je bedoelt vast finity en hack van die werelden, de acties van 2/3 tal spelers kan je niet vergelijken met de acties van Finity bijv waar 50% van een stam gebanned word vanwege illegale scripts, ook de spelers waar je op doelt bij Babe zijn er gewoon uitgeweerd sinds de ontdekking ervan.
ik weet niet wat er mis is met Error. maar volgens mij zijn daar geen afgrijselijke dingen gebeurd, alleen noobish stuff.
Buiten kataoorlogen, cf-oorlogen, rekruut2win, stabs en hijacken van accounts heeft Error vrij weinig gedaan die wereld inderdaad