[Stam aanbod] W69: Are you the One.?

Dit is geen p&p forum heren ;)
Zou je misschien de posts kun aanpassen die over de grens van P&P gaan omdat dit het verkeerde forum daarvoor is?

Wil hier niet mee zeggen dat afraders niet toegelaten zijn maar vind dat de post van @Warre hier de grens overschrijdt van P&P.

Snap sowieso niet waarom je afrader zou geven op een wervingspost van een andere stam. Weet nog goed dat bijvoorbeeld beide stammen op Wereld 60 elkaar aanraders gaven zodat je een spannendere wereld kreeg maar denk dat Warre dit dan niet wil?

Discovered By Accident.

Tribe Mate Of The Year 2019
Aanrader, deze wereld zal 1 van de leukere zijn in tijden zegt mijn gevoel. Speel zelf in one en intern is het super gezellig en staan we ons mannetje wel (denk ikhihi)

Deze wereld kun je bijna zien als winnaar w64 (walk(modus))en winnaar w65(one(ima.)) tegen elkaar alleen zal dit wss een prachtige 3strijd worden met cave erbij.

Ik zou zeggen AANRADER, alvast welkom in one ❤

The Minion

Tribal Wars Team
Forum Mod
Ik pas niks aan. Ik wil hier geen uitgebreide discussie. Ik wil niemand monds dood maken.

On-topic: aanrader ze (w69) hebben een actief forum

Volgens mij kunnen we ons beter focussen op fatsoenlijke afspraken zodat dit soort bullsh*t niet meer nodig is.
Je beseft dat het jou stam is die eender welke vorm van afspraken tegen houd ??

PS: De rest laat ik allemaal rusten, enige wat ik gedaan heb is onderbouwen waarom ik (met momenten) vind dat deze wereld geen aanrader is en waarom voor bepaalde personen One absoluut geen aanrader is.

Voor de neutrale lezer die zover is gekomen, Warre is dus de leider van één van de andere kans makende stammen op wereld 69, dus dat verklaard wel waarom hij zo negatief is over One. denk ik

Voor de neutrale lezer die zover is gekomen, Warre is dus de leider van één van de andere kans makende stammen op wereld 69, dus dat verklaard wel waarom hij zo negatief is over One. denk ik
Ik ben ook een neutrale lezer en de beginpost schets een heel ander beeld over de wereld dan Warre aangeeft dus neem aan dat het allemaal niet mooi is als het lijkt

Ik ben ook een neutrale lezer en de beginpost schets een heel ander beeld over de wereld dan Warre aangeeft dus neem aan dat het allemaal niet mooi is als het lijkt
Meningen verschillen. Ik kan prima een TV-programma kijken zonder dat mij iets opvalt, terwjil ik dan in de krant lees dat er over van alles te klagen was. Zo is het ook met TW, de ene speelt het spel alleen en de ander ziet overal punten waarop hij achtergesteld zou worden.

Zie persoonlijk geen onjuistheden in de beginpost. Staat er niet in, maar kan ook een motivator zijn om de eeuwige zeikerts de mond te snoeren.

Als leider van Walk, 1 van de top 3 stammen die wrs de eind oorlog gaan voeren, ben ik het er niet mee eens dat deze wereld echt een "Aanrader" verdient. De beginpost schetst een heel mooie wereld alsook een heel leuke stam (One) maar in werkelijkheid zijn beiden niet zo. Alles ziet er naar uit dat deze wereld verder gespeeld zal worden door elk onethisch trucje te gebruiken dat er te vinden is. Spionage, stabs, overmatig internen, vv'en en os'en van kleine spelers, CF'en, ... zijn allemaal dingen die doodnormaal geworden zijn op deze wereld helaas. Ondanks pogingen om dat te voorkomen....

De beginpost schetst ook een wereld waar de kwantiteit verdeeld is, echter als je alles samentelt (MB's, openstaande interns, samenwerkingen etc etc...) zit One ondertussen aan 8.4 mil versus Walk bv 7.5 mil. Ondertussen dus bijna een verschil van 1 mil punten, op 8 mil is dat best veel...

Aan mensen die interesse hebben kan ik alleen maar het volgende zeggen:
- Als je iemand bent die normen en waarden hoog in het vaandel draagt en graag op eerlijke wijze een wereld wint en kan je er niet tegen dat je stamgenoten het anders doen, dan is de stam One absoluut geen aanrader voor je, je zal je snel dood ergeren.
- Als je iemand bent die normen en waarden hoog in het vaandel draagt en de moeite wilt nemen om je stamgenoten te overtuigen dat dit echt beter is, One is absoluut een aanrader, join hen aub en laat hen zien dat het ook anders kan. Ik speel liever tegen extra spelers in One in een fair game dan op deze manier.
- Boeien normen en waarden je geen zak, doe dan wat je zelf wilt...

Vraag me eigenlijk wel af waarom jij dan gestopt bent in One...

Warre je bent echt een schat, maar wil je aub hier je waffel houden en geen negatieve shizzl aanhalen wat niet klopt? Thanks!

Discovered By Accident.

Tribe Mate Of The Year 2019
ALS ik hier een neutrale lezer was had ik zeker voor one gekozen puur omdat warre dat allemaal uitkraamt :p

Aanrader voor One., één van de 3 topstammen die een kans maakt op de wereldwinst in wat er nu uitziet als een drie-strijd. Echter begin ik met de dag te twijfelen aan de goede intenties van One. om dat doel te behalen. Verder zal er best een prima sfeer hangen binnen One. maar hoor ik links en rechts dat mensen stoppen d.m.v. conflicten dus hoe het interne beleid eraan toe gaat is een groot vraagteken.

Over fair play in One. valt inderdaad te twisten, maar dat is bij Walk. net zo, en in cave al helemaal. Verwacht je een smetteloze stam en een respectabele tegenstander, dan zou One. tegen kunnen vallen. Maar er zitten genoeg leuke en gemotiveerde mensen in One, dus aanrader.

Over fair play in One. valt inderdaad te twisten, maar dat is bij Walk. net zo, en in cave al helemaal. Verwacht je een smetteloze stam en een respectabele tegenstander, dan zou One. tegen kunnen vallen. Maar er zitten genoeg leuke en gemotiveerde mensen in One, dus aanrader.
Ik vind dat de commotie over alle drie de stammen tamelijk overdreven is. Het hoort geen schoonheidsprijs te krijgen, maar we moeten niet doen alsof het extreem ernstig is ofzo. Het valt geenszins te vergelijken met stammen als Babe of Error uit het verleden.

Ik vind dat de commotie over alle drie de stammen tamelijk overdreven is. Het hoort geen schoonheidsprijs te krijgen, maar we moeten niet doen alsof het extreem ernstig is ofzo. Het valt geenszins te vergelijken met stammen als Babe of Error uit het verleden.
je bedoelt vast finity en hack van die werelden, de acties van 2/3 tal spelers kan je niet vergelijken met de acties van Finity bijv waar 50% van een stam gebanned word vanwege illegale scripts, ook de spelers waar je op doelt bij Babe zijn er gewoon uitgeweerd sinds de ontdekking ervan.
ik weet niet wat er mis is met Error. maar volgens mij zijn daar geen afgrijselijke dingen gebeurd, alleen noobish stuff.