W66 Feedbacktopic

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Wereld 66

Beste spelers,

Wereld 66 komt eraan! Deze spelwereld start op 10 januari 2019!

Op jullie feedback met betrekking tot wereld 65 zullen we op deze wereld een verhoogde minimum troepen regel gebruiken. Je zal eveneens merken dat we deze wereld zonder ridder zullen werken. Dit is van Wereld 54 geleden.


De instellingen

Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1 (100%)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 1 (100%)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Actief
- Ridder/Standbeeld: Niet actief
- Bonusdorpen: Actief
- Kerk en geloof: Niet Actief
- Uitkijktoren: Actief
- Burgerwacht: Actief
- Moraal: Actief, Ongelimiteerde Tijdsgebaseerd (Meer info)
- Prestaties: Actief
- Technologieën: Simpel
- Beginnersbescherming: 3 dagen en Ratio van 30:1 actief voor 60 dagen
- Minimum troepen per aanval: 3% (Op aanvraag community)
- Vlaggen: actief
- Nachtmodus: 00:00 - 08:00
- Aanvalstiming: 100 ms

Edelen:

- Edelmanproductie: Goudmunten
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35 per edel
- Edelmannen looplimiet: 30 velden

Stam & Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: De grote belegering (Meer info)
- Ledenlimiet Stam: 15 leden
- Vakantievervangingen: Mogelijk voor maximaal 30 dagen over een periode van 60 dagen. Nadien treden beperkingen op

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdreducties: Geactiveerd
- Direct afbouwen: Geactiveerd
- Bouwkostreductie: Geactiveerd
- +20% productie: Geactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
- Premium Beurs: Geactiveerd


Feedback

Open geen supportaanvragen of topics om deze instellingen of de startdatum te wijzigen. De instellingen van deze wereld zullen gedurende de wereld NIET gewijzigd worden. Hij wordt dus uitgespeeld zoals hij gestart is.

Ga jij spelen of sla je over? Laat het weten op het Wereld 66 forum of op onze discordchat in het hiervoor aangemaakte kanaal (click)!

Alvast veel succes!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team

W66 is zojuist aangekondigd, wat vinden jullie van de instellingen?

Laat het hieronder weten!
 
Reactiescore
1.367
Generiek, meer kun je er niet over zeggen
 
Reactiescore
524
Was de feedback van de 'community' niet een hoger fakelimiet om de uitkijktoren minder noodzakelijk te maken?

Met dit hogere fakelimiet wordt er minder gespamd met 1C maar blijven de fakes nog steeds zichtbaar door de toren.

Ik weet dat de instellingen al gevalideerd zijn maar het slechts voor de helft doorvoeren van de feedback brengt maar weinig verandering aan de oorsprong van de feedback.
 
Reactiescore
1.075
wereld 666 , moeten serieus de slechtste instellingen ooit zijn, een zoveelste klap in het gezicht van eender welke speler die van de .nl server nog wat probeert te maken.

is-the-devil-in-charge-of-hell.jpg
 

DeletedUser77658

Guest
Ook zou ik graag weten op wat deze instellingen zijn gebaseerd.
Lijkt wel alsof jullie er een random namepicker hebben opgezet, per subinstelling.
SHAME ON YOU MODS
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Was de feedback van de 'community' niet een hoger fakelimiet om de uitkijktoren minder noodzakelijk te maken?

Met dit hogere fakelimiet wordt er minder gespamd met 1C maar blijven de fakes nog steeds zichtbaar door de toren.

Ik weet dat de instellingen al gevalideerd zijn maar het slechts voor de helft doorvoeren van de feedback brengt maar weinig verandering aan de oorsprong van de feedback.

Zat ook al op te kijken van deze maatregel. 3% bij uitkijktoren?? Bij uitkijktoren zou ik zeggen dat er, net als W60, geen minimum regel hoeft te zijn.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Haha die 3% op aanvraag van de community, en dan er een uitkijktoren bij gooien. Goed over nagedacht weer haha.
 
Reactiescore
831
Gewoon de uitkijktoren wegnemen (of de 3% fakelimiet) zou deze wereld al een stuk interessanter maken.

Ergens wel jammer dat ze dan naar suggesties willen luisteren van de community maar ineens een onveranderbaar eindproduct hierop gooien met een blunder in.

Wat is er mis met een week terug de instellingen alvast te posten en dan nog een suggesties topic erbij? Zo hou je het AF ook nog eens wat levend.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Wat is er mis met een week terug de instellingen alvast te posten en dan nog een suggesties topic erbij? Zo hou je het AF ook nog eens wat levend.

De reden dat dit niet gebeurd is omdat innogames bepaald. De CoMa krijgt bepaalde eisen vanuit Innogames, en mag variëren in de instellingen daar om heen. Deze moeten dan weer naar Innogames gestuurd worden die een goedkeuring moeten geven. Zoals je jezelf misschien kan voorstellen is Innogames niet de snelste met reageren, waardoor het veel te lang zou duren om een wereld te openen na dat een dusdanig topic geopend wordt.
 
Reactiescore
338
Als inno eist dat de wereld een uitkijk moet hebben EN 3% fake-limiet dan moeten er toch wat vervangingen gebeuren bij de inno-mensen lijkt me
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Als inno eist dat de wereld een uitkijk moet hebben EN 3% fake-limiet dan moeten er toch wat vervangingen gebeuren bij de inno-mensen lijkt me

Heeft geen enkele relevantie aan de vraag van Zuur en mijn antwoord daarop, achterlijke.
 
Reactiescore
64
Heeft geen enkele relevantie aan de vraag van Zuur en mijn antwoord daarop, achterlijke.

Met het verkeerde been uit bed gestapt Pimsie? :oops:

Hij zegt alleen maar dat de mensen van innogames slechte keuzes maken als het echt zo is dat ze uitkijktoren + 3% fake-limiet eisen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.315
Hoe zit het met farm en barbaarinstellingen? Heb ik daar overheen gekeken of staan ze er niet bij?
 

DeletedUser78932

Guest
Kerk en geloof: Niet Actief
Vlaggen: actief

Ga spelen. (Voor pp. )
 

DeletedUser77704

Guest
Mag niet overdragen naar andere wereld toch? Dus welk nut
 
Bovenaan