W59 - Expose The Stabbers

Reactiescore
1.476
Alright, daar gaan we dan:

Kant 1: Vix-V + Above. + Whale. = 57 miljoen punten
Kant 2: Vinage + GI + Glo + -NAS- + Rep. + 9300 + Vogel + ~PB~ + Rose. = 76,3 miljoen punten

Tot zover die veelbesproken 'kwantitatieve overmacht'
Ik heb het even iets duidelijker voor iedereen gemaakt.
Vix-V 27.4%
Above. 5.7%
Whale. 2.9%
Totaal. 36.0%

Kamp vinage. (100-36.0=) 64.0% (+min barbs, die horen eigenlijk ook bij ons dankzij mods die stiekem meespelen. Niet raar opkijken als je binnenkort door een barbarendorp word aangevallen.)

Moet wel een easy win zijn voor kamp Vinage.
 
Laatst bewerkt:

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ik heb het even iets duidelijker voor iedereen gemaakt.
Vix-V 27.4%
Above. 5.7%
Whale. 2.9%
Totaal. 36.0%

Kamp vinage. (100-36.0=) 64.0% (-min barbs, maar die horen eigenlijk ook bij ons dankzij mods die stiekem meespelen. Niet raar opkijken als je binnenkort door een barbarendorp word aangevallen.)

Moet wel een easy win zijn voor kamp Vinage.
Allereerst wil ik je er graag op wijzen dat in de dominantiepercentages alle spelersdorpen optellen naar 100%, dit betekent dus dat het aftrekken van de barbarendorpen niet heel veel zin heeft aangezien die geen deel zijn van de 100%. Het staat tevens vrij duidelijk in de uitleg van dominantie in de ranglijsten:
"Om zichzelf echt te bewijzen moet een stam minstens 65% van de spelersdorpen op deze wereld bezitten. Dit staat ook wel bekend als het dominantie percentage van een stam."

Daarnaast bevatte mijn lijstje slechts de stammen waarvan de samenwerking met Vinage als een paal boven water staat en heb ik de kleinere, irrelevante stammen buiten beschouwing gelaten.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Flipping Pages schendt de geldende NAP ALWEER.

Waarom is de grote vraag. Nog altijd heeft Vix-V de nap niet geschonden, terwijl Vinage inmiddels met 2 verschillende spelers de nap hebben geschonden waarbij meerdere Vix-V spelers gedupeerd zijn.

Mag ik Vinage dringend verzoeken om hun hypocriete tongen binnensmonds te houden gezien zij de gene zijn die continu naps en regels breken, terwijl Vix-V zich ondanks dat - nog altijd aan de regels houd. Danku.

upload_2018-9-14_11-24-25.png
 

DeletedUser69389

Guest
Nog eventjes bewijs over mijn bewering. Voor diegene die niet de hele PM willen lezen.


luc.e 27.08.18 16:58
oh wauw het wordt nog leuk :), maar deze stammen: Gedeeld met [ally]-NAS-[/ally], [ally]9300[/ally], [ally]Chiq.[/ally], [ally]Glo[/ally], [ally]Rep..[/ally], [ally]Rose.[/ally], [ally]Under.[/ally]

luc.e 27.08.18 16:59
en natuurlijk [ally]GI[/ally] :)

luc.e 22.08.18 12:28
hey vanwaar ben je stamloos?

mvg

Act of Divinity 22.08.18 12:33
Omdat ik weiger akkoord te gaan met clusterfucken.

Martijn
Bash en het vuil is weg.

luc.e 22.08.18 12:37
bekend probleem ja onze bg edelt ook alle 3k dorpjes heel vervelend . maar denk je dat het nog goed komt met je stam dalijk gaan ze je weg edelen

Act of Divinity 22.08.18 15:18
Nja het zijn regels dat dat niet mag en mijn collega leider weigert over te gaan tot strafmaatregelen. Waardoor ik en andere leiders zijn opgestapt. Zouden we overgaan totsancties ging hijzelf weg.

Martijn
Bash en het vuil is weg.

luc.e 22.08.18 15:24
maarja als jullie allemaal even je kop dr bij houden winnen jullie over n hslf jaar zou toch zonde zijn

Act of Divinity 22.08.18 15:26
Ik heb al zat werelden gewonnen. Ik gun spelers die de regels telkens negeren geen winst. Alleszins niet met mij. Dan win ik nog liever niet. Want dat zou tegen alles ingaan waarvoor ik als speler bekend sta binnen de community.

Martijn
Bash en het vuil is weg.

luc.e 22.08.18 15:27
wil je aan onze kant? ik heb wel deff evt

luc.e 22.08.18 18:07
zeg nog maar wat je wil

Act of Divinity 25.08.18 15:13
Sorry, maar doen liever dit.

Martijn
Bash en het vuil is weg.

luc.e 27.08.18 16:52
hey wat is het doel van jullie nieuwe stam?

Act of Divinity 27.08.18 16:53
Hetgeen wat overblijft van [ally]Vinage[/ally] na de komende ontwikkelingen oprollen.

Martijn
Bash en het vuil is weg.

luc.e 27.08.18 16:55
valt die uit elkaar denk je ? en zouden jullie een BG met onze stammen willen?

Act of Divinity 27.08.18 16:57
Welke stammen zijn in godsnaam onze stammen? Iemand uit [ally]-NAS-[/ally] beweerde ook al dat wij als AoD een stab begingen, omdat wij hem aanvielen terwijl die dacht dat we bij hem hoorden.

Martijn
Bash en het vuil is weg.

Act of Divinity 27.08.18 16:57
Het andere is niet of maar wanneer.

Martijn
Bash en het vuil is weg.

luc.e 27.08.18 16:58
oh wauw het wordt nog leuk :), maar deze stammen: Gedeeld met [ally]-NAS-[/ally], [ally]9300[/ally], [ally]Chiq.[/ally], [ally]Glo[/ally], [ally]Rep..[/ally], [ally]Rose.[/ally], [ally]Under.[/ally]

luc.e 27.08.18 16:59
en natuurlijk [ally]GI[/ally] :)

Act of Divinity 27.08.18 17:02
Met allemaal gaat niet lukken en willen wij ook niet.

Martijn
Bash en het vuil is weg.

luc.e 27.08.18 17:06
ons gezamelijke doel is toch eerst [ally]vintage[/ally] weg werken?

Act of Divinity 27.08.18 17:07
Zoals gezegd gaan er meer uit Vinage weg.

Martijn
Bash en het vuil is weg.

luc.e 27.08.18 17:08
zou je met ons [ally]GI[/ally] en [ally]9300[/ally] wel een BG willen?

Act of Divinity 27.08.18 17:27
Kan ik niet solo beslissen.

Martijn
Bash en het vuil is weg.



SolidBaptism 25.08.18 22:47
Jammer dat je jezelf zo verlaagt

Act of Divinity 26.08.18 14:03
Hoezo stab ik en hoe verlagen wij als AoD onszelf?

Martijn

Act of Divinity 26.08.18 15:00
Niet netjes om wel te lezen, maar niet te reageren na zo'n grove beschuldiging. Maar kun je wel verwachten van iemand die zich ook verlaagt tot het gebruik van katapulten en dan alles kapot schiet wat los en vast zit.

Martijn
Bash en het vuil is weg.

SolidBaptism 26.08.18 16:01
Volgens mijn was je eerst op onze hand en nu ineens samen met vinage of zijn de berichten daaromtrent gelogen?

En ja ik gebruik katas als ik wordt aangevallen door spelers die zes keer groter zijn dan ik. Desnoods katapulteer ik mijn eigen dorpen joh

Act of Divinity 26.08.18 20:55
Op jullie hand? Pardon? Niemand van het team pp AoD heeft ooit met iemand uit Nas gesproken tot vandaag. Ja voorheen met Tijmoboy toen die nog du van banana was en hij in Above zat.

Dus laat die stoere praat maar achterwege. Ik ben met een deel van Vinage klaar. Niet met heel Vinage en dan nog help ik hen liever dan noobs die kata's moeten gebruiken.

SolidBaptism 27.08.18 14:18
Niks moet, het mag

Act of Divinity 29.08.18 10:18
Wij zijn niet lyrisch van katagebruik hoor.

D

SolidBaptism 29.08.18 10:24
Lol...ik krijg er anders genoeg van je om mijn oren :)

Maar heb het uitgesproken met Banana.... excuus!

Act of Divinity 29.08.18 10:25
Volgens mij gaven wij een duidelijke verantwoording waarom wij het deden.

SolidBaptism 29.08.18 10:25
Klopt. Maar het had ook iets minder gemogen :D
 
Reactiescore
1.476
Allereerst wil ik je er graag op wijzen dat in de dominantiepercentages alle spelersdorpen optellen naar 100%, dit betekent dus dat het aftrekken van de barbarendorpen niet heel veel zin heeft aangezien die geen deel zijn van de 100%. Het staat tevens vrij duidelijk in de uitleg van dominantie in de ranglijsten:
"Om zichzelf echt te bewijzen moet een stam minstens 65% van de spelersdorpen op deze wereld bezitten. Dit staat ook wel bekend als het dominantie percentage van een stam."

Daarnaast bevatte mijn lijstje slechts de stammen waarvan de samenwerking met Vinage als een paal boven water staat en heb ik de kleinere, irrelevante stammen buiten beschouwing gelaten.
Mijn fout, ik ben geen pro in tw. Zo beter?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Mijn fout, ik ben geen pro in tw. Zo beter?

Dat hoeft ook helemaal niet, daarom leg ik even uit hoe dat dominantiepercentage werkt :)

Het gaat me meer om het tweede deel van mijn statement, het feit dat er totaal geen sprake is van een kwantitatieve overmacht vanuit Vix-V en de samenwerkende stammen
 
Reactiescore
1.476
En misschien moet luc.e zich gaan bemoeien met zaken waar die wel verstand van heeft. Als 9300 een nap/bg met elke stam aangaat moeten zij dat zelf weten.
 
Reactiescore
1.476
Dat hoeft ook helemaal niet, daarom leg ik even uit hoe dat dominantiepercentage werkt :)

Het gaat me meer om het tweede deel van mijn statement, het feit dat er totaal geen sprake is van een kwantitatieve overmacht vanuit Vix-V en de samenwerkende stammen
Als dat zo is mag ik dan wat meer os met mijn front?
 

Deleted User - 487776907

Guest
PREPARE TO GET BASHED POTJE. Zou maar heel gauw 300k/300k stacks gaan zetten.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
En misschien moet luc.e zich gaan bemoeien met zaken waar die wel verstand van heeft. Als 9300 een nap/bg met elke stam aangaat moeten zij dat zelf weten.

Wij hebben trouwens ook echt geen BG met Above en Whale hoor! We hebben zelfs een lid van Whale gestolen en Above is de MBstam van Vinage! En dat gedeelde forum? Ja dat is gewoon om te praten hoor is alleen gezellig babbelen!
Oh, we vallen ook samen dezelfde targets aan? Goh, dom toeval!

Je zet jezelf voor schut :redface:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Hij heeft 175 frontdorpen uit een totaal van 250, en dat met vijf verschillende spelers Vix-V spelers. Zijn plotselinge terugtrekking uit het overstappen zal hem sowieso nog voor schut gaan zetten. Hij noemt het zelf anders, maargoed het feit is dat hij in de stam zit die in drie dagen tijd zelf de enige geldende nap schendt en diens moraalbrekersstammen eveneens. Meest zure voor Vix-V, wij hebben Son of Azuma gefinancierd (met pp), de spelers komen allemaal via Vix-V spelers en SoA heeft van Vix-V spelers ruimte gekregen. Waardoor het account zestig clusterfucks heeft in mijn cluster en een tachtigtal dorpen in de groeirichting van Act of Divinity heeft gekregen. Nu mogen we onze eigen giften aan het voortbestaan voor SoA zelf gaan wegknallen. Zijn voornaamste argument; ''hadden jullie maar in vinage moeten blijven''. Wellicht hadden we de drie achterblijvers beter gewoonweg kunnen kicken dan was er niets aan de hand geweest volgens potjes beredenering. Gevalletje stank voor dank.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Oh shit, we waren bezig over smerig spel tegen Vix-V? Afspraken die niet worden nagekomen? Eens zien, nummertje 5(?) nu volgens mij:

SolidBaptism begon met kata's gooien op Vinage een tijdje terug, kreeg toen een enorme hoop kata's op zijn dak en stuurde na een tijdje de volgende twee PM's:
bd9a36e1d2abea0003362b1a16ce0ba2.png
6873f44965f778f16a1618c731a63df6.png

We hebben toen afgesproken geen kata's meer over en weer te gooien, maar nu hij weer terug is opgebouwd gaat hij rustig verder op .Fluffydog.
Mochten er mensen zijn dit dit niet geloven, hier is uiteraard weer bewijs voor gevonden. Te zien in het volgende rapportje:
0301669aa5ec9b7d3c7d31e27ee2489a.png
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Hoogstwaarschijnlijk zal Solidbaptism binnen een paar dagen ook De Sukke gaan katapulteren, gezien hij daar (totaal random) incommings op heeft lopen.
 
Reactiescore
1.476
Hij heeft 175 frontdorpen uit een totaal van 250, en dat met vijf verschillende spelers Vix-V spelers. Zijn plotselinge terugtrekking uit het overstappen zal hem sowieso nog voor schut gaan zetten. Hij noemt het zelf anders, maargoed het feit is dat hij in de stam zit die in drie dagen tijd zelf de enige geldende nap schendt en diens moraalbrekersstammen eveneens. Meest zure voor Vix-V, wij hebben Son of Azuma gefinancierd (met pp), de spelers komen allemaal via Vix-V spelers en SoA heeft van Vix-V spelers ruimte gekregen. Waardoor het account zestig clusterfucks heeft in mijn cluster en een tachtigtal dorpen in de groeirichting van Act of Divinity heeft gekregen. Nu mogen we onze eigen giften aan het voortbestaan voor SoA zelf gaan wegknallen. Zijn voornaamste argument; ''hadden jullie maar in vinage moeten blijven''. Wellicht hadden we de drie achterblijvers beter gewoonweg kunnen kicken dan was er niets aan de hand geweest volgens potjes beredenering. Gevalletje stank voor dank.
Hier heb ik ingame ook al op gereageerd. Ja, ik snap dat de clusterfucks kut zijn, maar ik heb hetzelfde probleem. Ik wou gezien mijn cluster ook gewoon meegaan. Toen zijn rond de overstap een aantal dingen die beloofd waren direct veranderd, en kwamen er nog wat dingen bij ook. Als je wilt heb ik hier screens van. Ik ga deze echter niet posten als hier geen vraag naar is.

Daarbij snap ik niet dat je contact houdt met iemand die meermalen informatie doorstuurd, dat is eigenlijk hetzelfde als een spion hebben.
 

DeletedUser78972

Guest
Die solidbaptisme is een grote kataidioot die zelf is naar 26 punten geknald moet worden.
Ik heb ook nog 90+incs van hem, met dezelfde eenheden en hoeveelheid als het rapportje hierboven.
Hij zei tegen me niet op boerderij gericht te zijn Maar ik vind smederij net zo erg.
Deze gast net als Chicago moet aangepakt worden en iedereen die accs met katas slopen moeten zelf ook gesloopt worden.
 
Reactiescore
1.476
Die solidbaptisme is een grote kataidioot die zelf is naar 26 punten geknald moet worden.
Ik heb ook nog 90+incs van hem, met dezelfde eenheden en hoeveelheid als het rapportje hierboven.
Hij zei tegen me niet op boerderij gericht te zijn Maar ik vind smederij net zo erg.
Deze gast net als Chicago moet aangepakt worden en iedereen die accs met katas slopen moeten zelf ook gesloopt worden.
Pak hem devin.
 

DeletedUser77348

Guest
Die solidbaptisme is een grote kataidioot die zelf is naar 26 punten geknald moet worden.
Ik heb ook nog 90+incs van hem, met dezelfde eenheden en hoeveelheid als het rapportje hierboven.
Hij zei tegen me niet op boerderij gericht te zijn Maar ik vind smederij net zo erg.
Deze gast net als Chicago moet aangepakt worden en iedereen die accs met katas slopen moeten zelf ook gesloopt worden.


het is mij toch iets met die jankers hier, als het niet in hun voordeel uitdraait
eerst clears vragen aan mij voor een targit
paar dagen later mij aanpakken via pm da noem ik geen manieren hebben
en het ging niet over mijn kata want je had geen enkele reden om over mijn kata te spreken nooit in fout geweest
alhoewel zelf nu ben ik niet in fout want ben nooit akkoord gegaan met die opgelegde regels
boerderijen moeten aanvaardt worden
nee je had het over een dorpje die amper 4 uren van mij andere dorpje was en dit noemde je cluster fucking man man
altijd maar iets negatief zoeken over mij om er voordeel uit te halen

en zo zie je maar je zoekt continu hulp om aan vrienden te geraken om mij te kunnen killen
ben jij niet genoeg skils ervoor om mij persoonlijk aan te vallen of laat je altijd andere de kastanjes uit het vuur halen
zoals die massa voor jouw waar ik aan mee geholpen heb

love kata op boerderijen

wil iedereen mij aanpakken dan is het zo maar dan maken ze ook een kruis over deze wereld
dan zijn de onwaardige winnaars al bekent

feli
 
Reactiescore
145
Trek het is echt heel jammer dat je overkomt alsof je IQ niet hoger is dan de kamertemperatuur, want ik heb het idee dat je zowaar iets zinnigs probeert te zeggen. Zonde dat je schrijfstijl zo belabberd is dat het (bijna) niet meer te volgen is.

EDIT: Schrijf eens een keer een normale reactie. Dat zou namelijk een stuk beter zijn om je standpunt over te brengen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71336

Guest
Trek het is echt heel jammer dat je overkomt alsof je IQ niet hoger is dan de kamertemperatuur, want ik heb het idee dat je zowaar iets zinnigs probeert te zeggen. Zonde dat je schrijfstijl zo belabberd is dat het (bijna) niet meer te volgen is.
0e800e1e3ca1f37d2b14e08722cce212.jpg
 
Bovenaan