1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

W59 - Expose The Stabbers

Discussie in 'Wereld 59' gestart door Jus soli, 24. dec 2017.

Deel Deze Pagina

1. potje

potje

Lid geworden:
    17. jan 2018
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb het even iets duidelijker voor iedereen gemaakt.
    Vix-V 27.4%
    Above. 5.7%
    Whale. 2.9%
    Totaal. 36.0%

Kamp vinage. (100-36.0=) 64.0% (+min barbs, die horen eigenlijk ook bij ons dankzij mods die stiekem meespelen. Niet raar opkijken als je binnenkort door een barbarendorp word aangevallen.)

Moet wel een easy win zijn voor kamp Vinage.

Laatst bewerkt: 14. sep 2018
  2. chameleon

chameleon

Lid geworden:
    13. mei 2013
    Leuk Bevonden:
    24
    Allereerst wil ik je er graag op wijzen dat in de dominantiepercentages alle spelersdorpen optellen naar 100%, dit betekent dus dat het aftrekken van de barbarendorpen niet heel veel zin heeft aangezien die geen deel zijn van de 100%. Het staat tevens vrij duidelijk in de uitleg van dominantie in de ranglijsten:
    "Om zichzelf echt te bewijzen moet een stam minstens 65% van de spelersdorpen op deze wereld bezitten. Dit staat ook wel bekend als het dominantie percentage van een stam."

Daarnaast bevatte mijn lijstje slechts de stammen waarvan de samenwerking met Vinage als een paal boven water staat en heb ik de kleinere, irrelevante stammen buiten beschouwing gelaten.

Roald97 en underground tacticz. vinden dit leuk.
  3. Roald97

Roald97

Lid geworden:
    27. aug 2011
    Leuk Bevonden:
    790
    Flipping Pages schendt de geldende NAP ALWEER.

Waarom is de grote vraag. Nog altijd heeft Vix-V de nap niet geschonden, terwijl Vinage inmiddels met 2 verschillende spelers de nap hebben geschonden waarbij meerdere Vix-V spelers gedupeerd zijn.

Mag ik Vinage dringend verzoeken om hun hypocriete tongen binnensmonds te houden gezien zij de gene zijn die continu naps en regels breken, terwijl Vix-V zich ondanks dat - nog altijd aan de regels houd. Danku.

upload_2018-9-14_11-24-25.png

underground tacticz., chameleon en maretan vinden dit leuk.
  4. underground tacticz.

underground tacticz.

Lid geworden:
    24. mei 2013
    Leuk Bevonden:
    798
    Nog eventjes bewijs over mijn bewering. Voor diegene die niet de hele PM willen lezen.

luc.e 27.08.18 16:58
    oh wauw het wordt nog leuk :), maar deze stammen: Gedeeld met [ally]-NAS-[/ally], [ally]9300[/ally], [ally]Chiq.[/ally], [ally]Glo[/ally], [ally]Rep..[/ally], [ally]Rose.[/ally], [ally]Under.[/ally]

luc.e 27.08.18 16:59
    en natuurlijk [ally]GI[/ally] :)

5. potje

potje

Lid geworden:
    17. jan 2018
    Leuk Bevonden:
    66
    Mijn fout, ik ben geen pro in tw. Zo beter?

6. chameleon

chameleon

Lid geworden:
    13. mei 2013
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat hoeft ook helemaal niet, daarom leg ik even uit hoe dat dominantiepercentage werkt :)

Het gaat me meer om het tweede deel van mijn statement, het feit dat er totaal geen sprake is van een kwantitatieve overmacht vanuit Vix-V en de samenwerkende stammen

potje vindt dit leuk.
  7. potje

potje

Lid geworden:
    17. jan 2018
    Leuk Bevonden:
    66
    En misschien moet luc.e zich gaan bemoeien met zaken waar die wel verstand van heeft. Als 9300 een nap/bg met elke stam aangaat moeten zij dat zelf weten.

8. potje

potje

Lid geworden:
    17. jan 2018
    Leuk Bevonden:
    66
    Als dat zo is mag ik dan wat meer os met mijn front?

9. Single Malt

Single Malt

Lid geworden:
    20. jan 2015
    Leuk Bevonden:
    1.112
    PREPARE TO GET BASHED POTJE. Zou maar heel gauw 300k/300k stacks gaan zetten.

10. chameleon

chameleon

Lid geworden:
    13. mei 2013
    Leuk Bevonden:
    24
    Wij hebben trouwens ook echt geen BG met Above en Whale hoor! We hebben zelfs een lid van Whale gestolen en Above is de MBstam van Vinage! En dat gedeelde forum? Ja dat is gewoon om te praten hoor is alleen gezellig babbelen!
    Oh, we vallen ook samen dezelfde targets aan? Goh, dom toeval!

Je zet jezelf voor schut :redface:

11. Roald97

Roald97

Lid geworden:
    27. aug 2011
    Leuk Bevonden:
    790
    Hij heeft 175 frontdorpen uit een totaal van 250, en dat met vijf verschillende spelers Vix-V spelers. Zijn plotselinge terugtrekking uit het overstappen zal hem sowieso nog voor schut gaan zetten. Hij noemt het zelf anders, maargoed het feit is dat hij in de stam zit die in drie dagen tijd zelf de enige geldende nap schendt en diens moraalbrekersstammen eveneens. Meest zure voor Vix-V, wij hebben Son of Azuma gefinancierd (met pp), de spelers komen allemaal via Vix-V spelers en SoA heeft van Vix-V spelers ruimte gekregen. Waardoor het account zestig clusterfucks heeft in mijn cluster en een tachtigtal dorpen in de groeirichting van Act of Divinity heeft gekregen. Nu mogen we onze eigen giften aan het voortbestaan voor SoA zelf gaan wegknallen. Zijn voornaamste argument; ''hadden jullie maar in vinage moeten blijven''. Wellicht hadden we de drie achterblijvers beter gewoonweg kunnen kicken dan was er niets aan de hand geweest volgens potjes beredenering. Gevalletje stank voor dank.

12. Roald97

Roald97

Lid geworden:
    27. aug 2011
    Leuk Bevonden:
    790
    upload_2018-9-14_12-44-7.png

13. chameleon

chameleon

Lid geworden:
    13. mei 2013
    Leuk Bevonden:
    24
    Oh shit, we waren bezig over smerig spel tegen Vix-V? Afspraken die niet worden nagekomen? Eens zien, nummertje 5(?) nu volgens mij:

SolidBaptism begon met kata's gooien op Vinage een tijdje terug, kreeg toen een enorme hoop kata's op zijn dak en stuurde na een tijdje de volgende twee PM's:
    [​IMG] [​IMG]
    We hebben toen afgesproken geen kata's meer over en weer te gooien, maar nu hij weer terug is opgebouwd gaat hij rustig verder op .Fluffydog.
    Mochten er mensen zijn dit dit niet geloven, hier is uiteraard weer bewijs voor gevonden. Te zien in het volgende rapportje:

14. Roald97

Roald97

Lid geworden:
    27. aug 2011
    Leuk Bevonden:
    790
    Hoogstwaarschijnlijk zal Solidbaptism binnen een paar dagen ook De Sukke gaan katapulteren, gezien hij daar (totaal random) incommings op heeft lopen.

underground tacticz. vindt dit leuk.
  15. potje

potje

Lid geworden:
    17. jan 2018
    Leuk Bevonden:
    66
    Hier heb ik ingame ook al op gereageerd. Ja, ik snap dat de clusterfucks kut zijn, maar ik heb hetzelfde probleem. Ik wou gezien mijn cluster ook gewoon meegaan. Toen zijn rond de overstap een aantal dingen die beloofd waren direct veranderd, en kwamen er nog wat dingen bij ook. Als je wilt heb ik hier screens van. Ik ga deze echter niet posten als hier geen vraag naar is.

Daarbij snap ik niet dat je contact houdt met iemand die meermalen informatie doorstuurd, dat is eigenlijk hetzelfde als een spion hebben.

16. noobstiaan

noobstiaan

Lid geworden:
    14. dec 2017
    Leuk Bevonden:
    159
    Die solidbaptisme is een grote kataidioot die zelf is naar 26 punten geknald moet worden.
    Ik heb ook nog 90+incs van hem, met dezelfde eenheden en hoeveelheid als het rapportje hierboven.
    Hij zei tegen me niet op boerderij gericht te zijn Maar ik vind smederij net zo erg.
    Deze gast net als Chicago moet aangepakt worden en iedereen die accs met katas slopen moeten zelf ook gesloopt worden.

potje vindt dit leuk.
  17. potje

potje

Lid geworden:
    17. jan 2018
    Leuk Bevonden:
    66
    Pak hem devin.

18. Trek

Trek

Lid geworden:
    18. apr 2016
    Leuk Bevonden:
    2

het is mij toch iets met die jankers hier, als het niet in hun voordeel uitdraait
    eerst clears vragen aan mij voor een targit
    paar dagen later mij aanpakken via pm da noem ik geen manieren hebben
    en het ging niet over mijn kata want je had geen enkele reden om over mijn kata te spreken nooit in fout geweest
    alhoewel zelf nu ben ik niet in fout want ben nooit akkoord gegaan met die opgelegde regels
    boerderijen moeten aanvaardt worden
    nee je had het over een dorpje die amper 4 uren van mij andere dorpje was en dit noemde je cluster fucking man man
    altijd maar iets negatief zoeken over mij om er voordeel uit te halen

en zo zie je maar je zoekt continu hulp om aan vrienden te geraken om mij te kunnen killen
    ben jij niet genoeg skils ervoor om mij persoonlijk aan te vallen of laat je altijd andere de kastanjes uit het vuur halen
    zoals die massa voor jouw waar ik aan mee geholpen heb

love kata op boerderijen

wil iedereen mij aanpakken dan is het zo maar dan maken ze ook een kruis over deze wereld
    dan zijn de onwaardige winnaars al bekent

feli

19. KamikazeJohn

KamikazeJohn

Lid geworden:
    9. jan 2018
    Leuk Bevonden:
    81
    Trek het is echt heel jammer dat je overkomt alsof je IQ niet hoger is dan de kamertemperatuur, want ik heb het idee dat je zowaar iets zinnigs probeert te zeggen. Zonde dat je schrijfstijl zo belabberd is dat het (bijna) niet meer te volgen is.

EDIT: Schrijf eens een keer een normale reactie. Dat zou namelijk een stuk beter zijn om je standpunt over te brengen.

Laatst bewerkt: 15. sep 2018 om 14:08
    MindCavity vindt dit leuk.
  20. MindCavity

MindCavity

Lid geworden:
    24. sep 2013
    Leuk Bevonden:
    4