W51 Stablijst

DeletedUser76365

Guest
Ik ben bang dat IGHI niet naar jou zal gaan luisteren en alle def bij Error gaat terugtrekken Jannes :eek:
 

DeletedUser50613

Guest
Het enige steekhoudende aan die post was dat het blijkt dat Jannes en co. WEER een nap hebben.

Denk dat praktisch iedereen buiten Edict Nap'je heeft gekregen. :)
Tactisch kun je zeggen.. of gewoon bang. Discuss!
 
Reactiescore
3.582
Ik ben bang dat IGHI niet naar jou zal gaan luisteren en alle def bij Error gaat terugtrekken Jannes :eek:

Hij kon ze beter bij zijn ge edelde stamgenoten zetten.

Het enige steekhoudende aan die post was dat het blijkt dat Jannes en co. WEER een nap hebben.

Denk dat praktisch iedereen buiten Edict Nap'je heeft gekregen. :)
Tactisch kun je zeggen.. of gewoon bang. Discuss!

Die NAP stond al van 10 000 jaar voor christus. BA stond daar destijds op omdat ze hem fel hielpen en om hun te bedanken kregen ze een NAP. Mij maakt het zelf totaal niets uit of die er was of niet. Error is noob en zal easy worden weg gespeeld.

En ja 'weer' een NAP. Hebben er toch zeker 2!
 

DeletedUser50613

Guest
Die NAP stond al van 10 000 jaar voor christus.

Kan het niet laten..

Ae8RUx0.jpg
 

DeletedUser69459

Guest
Ik vind het ontzettend jammer dat ik moet vaststellen dat het niveau van weleer ver te zoeken is en tot mijn grootste verdriet voor altijd verdwenen zal blijven. Waar het vroeger nog de bedoeling was om plezier uit het spel te halen door mooie tactieken te moeten bovenhalen als het front weken of zelfs maanden vastzit, positioneert het nieuwe plebs dat tw is komen bevolken zich hier lijnrecht tegenover. Je kan het naïef noemen, je kan het achterhaald noemen of je kan het zelfs opportunistisch noemen, maar ik zie niet in hoe je plezier kunt halen uit een spel als tribalwars, als je je hypocriet gaat opstellen en eindwinst laat primeren op een eerlijke en leuke strijd.

Nog geen 24uur werd wederom geclusterfcked door een speler van Error bij een moraalbreker en wederom werd onmiddellijk een mail verstuurd naar BA, niet meer dan terecht. Wat mij dan wel tegen de borst stuit, is dat meneer TurnUpTheMusic, maximaal 4uur nadat deze dorpen zijn veroverd, besluit om zijn frustraties te uiten omwille van het dorpenverlies van zijn buurman, door het edelen van een speler die 24uur diep in de cluster van BA en al een week geen milimeter is gegroeid. Wat mij nog meer stoort, is dat er gisteren over gepraat is tussen BA en TUTM, waarbij er duidelijk is gezegd dat de dorpen afgestaan zullen worden.*

http://puu.sh/vg1vq/ad6a68abc6.png

Maar het ergste vind ik dat hij dan niet het fatsoen heeft om te zeggen dat hij uit frustratie edels heeft gestuurd op een inactieve speler, achteraan in de cluster. Maar wat mij nóg meer verbaasd, is dit.

http://prntscr.com/euvjle
http://prntscr.com/euvj1d

Afgelopen nacht om 2:53 heeft TUTM dit dorp veroverd. Afgelopen nacht om 3:07 heeft thosk vrijwillig de stam verlaten. Hoe moet ik dit interpreteren? Is het toeval? Is het opzettelijk? Is er communicatie geweest? Het heeft er alle schijn van.

Het is toonaangevend dat TurnUpTheMusic niet reageert op het bericht dat ik vanaf Sick of It heb verstuuurd, ondanks dat we het best goed met elkaar konden vinden via vv.

Jammer genoeg blijft het hier niet bij. El Salvador doet er nog een schepje op en spoort Kevin van BA aan om een stab te plegen. Of is het volgens El Salvador normaal om een stam die al 2 weken de aanvallen voor jou tagt, voor jou deft en voor jou blockt, te kloten door de vv. bij de tegenstander te zetten en beginnen aan te vallen? Ik zie dit echt als een gebrek aan respect ten opzichte van mij, iemand die hier 3 weken speelt, en de andere spelers die al gevv`d hebben op het account.

http://prntscr.com/euvtsf
http://prntscr.com/euvu03

Even terloops vermelden dat El Salvador hier toegeeft dat het geen toeval is wat ik hierboven heb beschreven en dat de dorpen opzettelijk zijn ge-edeld.
Hier heb ik het bewijs dat wat thosk beweert, nl. dat Kevin hem heeft `gedwongen` om zijn dorpen af te staan, de reinste leugens zijn.

http://prntscr.com/euw3c5
http://prntscr.com/euvwfm
http://prntscr.com/euvvs6

Ik denk dat het duidelijk moge zijn dat dit een stab is van de zuiverste graad, aangezien Humble afspraken maakt met een speler die zijn eigen stam stabt en daar bovenop nog probeert iemand te verleiden tot het plegen van een stab.

Toen ik deze post begon, had ik niet eens door dat dit een stab was, maar was ik in de veronderstelling dat dit slechts een uiting van frustratie was. Helaas werd dit al snel duidelijk toen ik al de berichten doorlas en bepaalde zaken op twstats op begon te zoeken. Hoe cynisch is het wel niet om als nieuwe speler, slechts wetende dat er stabs zijn gepleegd in het verleden door Edict nadat hij de stam is gejoind, vast te moeten stellen dat de tegenpartij zich verlaagt tot het niveau dat ze zelf verwerpelijk vinden? Ik ben zwaar teleurgesteld.

* Een kleine bedenking achteraf. Klopt mijn assumptie wel dat dit gebeurd is nadat die clusterfcks zijn genomen? Want waarom zou hij zijn frontedels, die minstens 24uur lopen, gebruiken om die dorpen achteraan de cluster te edelen, terwijl Argwahn net die dag dorpen is verloren. Ik zou dan toch geen frontedels willen missen. Met andere woorden, als dit niet gedaan is als reactie op de clusterfcks, is dit dan gedaan omdat Argwahn die dorpen is verloren? Spreekt El Salvador daarom over `op een nieuwe manier zaken aanpakken`? http://prntscr.com/euwi9l
Ik vind het nogal absurd om erbij te betrekken dat dit komt omdat Marco stabs heeft gepleegd tegenover Humble. Ten eerste omdat een stab ten eerste nooit goed te keuren valt, maar ook omdat er op 15 maart bevestigd is dat Marco niet meer op BA speelt. http://prntscr.com/euwj5b
Waarom ga je eerst voor een maand lang aanvallen op BA sturen en dan, wanneer je vast moet stellen dat er goed gedefd wordt op BA op 1 dag na en het toch een zware dobber blijkt te worden, als argument aanhalen dat Marco stabs heeft gepleegd?

Helaas, moet ik weer vaststellen dat het niet bij die 2 dorpen is gebleven. El Salvador heeft schrik dat hij teveel edels overhoudt en stabt er lustig op los. http://nl.twstats.com/nl51/index.php?page=player&mode=conquers&id=487760666
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77798

Guest
Moest ik evenveel tijd hebben als jij stefaan zou ik al 20 van deze posts hebben kunnen maken.

Sterk staaltje werk :eek:
 

DeletedUser69459

Guest
Tijd teveel, tijd teveel...Ik moest kiezen tussen dit schrijven en overduidelijke fakes op BA blokken. Keuze was rap gemaakt.
 
Reactiescore
3.582
Er word wel 1 ding over het hoofd gezien helaas :p

Error en Humble hadden een NAP, Error heeft Humble meermaals opzettelijk zitten clusterfucken. Jannes ging naar de leiding en kreeg als antwoord dat er geen clusterfuck afspraken waren. Goed, bb's bleven ge edeld worden in de clusters. 100 bb clusterfucks later begon een Error leider Humble aan te vallen, wederom ging Jannes naar de de leider in kwestie die tijdens de NAP aan het aanvallen was. Zijn reactie was dat het account inactief was en NAP's dan niet tellen,... Ook waren er nog andere leden die zich ook al niet hielde aan de NAP. Jannes verbreekt de NAP omdat ze ons toch aanvielen en toch bleven clusterfucken. 2000 bb clusterfucks en 77 stabs van Error later verbrak Jannes de NAP met Error, toen was het Error die met kata's begon aan te vallen, Jannes naar de Error leiding en kreeg als antwoord dat er geen kata afspraken waren. Goed, Humble verklaard Error de oorlog en maakt Error kansloos hard af (was dan ook maar een bb noob stabbende stam onder leiding van 1 grote speler).

Die grote speler BrokenArrow is de bron van al deze miserie. Hij zat ooit in Humble en kreeg zijn goesting niet, verliet de stam om aan te tonen dat hij echt zijn goesting wou krijgen en wou vervolgens terug komen. Jannes zei: ander en beter ;)

Sindsdien loopt er een gefrustreerde speler die uitgekotst word door heel Humble rond die alles in het spel zet om ons tegen te werken zoals bovenstaande genoemde situaties. Het grappige is dat hij Humble verliet omdat hij de dictatuur moe was want het was zijn account en daarin mag niemand anders (ik) geen zeggenschap in hebben. Goed hij gaat terug naar zijn slaven stam Error.

Enkele dagen verder en speler pieterjanray (lid Error) vraagt in prive gesprek met BrokenArrow (BA) wanneer ze op een speler gaan aanvallen samen. BA zegt dat hij afziet van de aanval en die speler wilt inviten. Vervolgens word pieterjanray boos omdat die speler zijn enige edelruimte is, BA heeft hier geen oren naar en invite die speler. pieterjanray claimt wat bb dorpen om nog net langs die speler te kunnen jumpen tot hij ziet dat die dorpen ge claimt staan door het nieuwe lid in Error. pieterjanray komt er dan achter dat BA zijn leider zonder iets te zeggen zijn claims heeft verwijderd voor het nieuwe lid. pieterjanray gaat de dialoog aan met zijn leider en krijgt antwoord wat neer kwam op: Als het je niet aanstaat heb je pech, ik beslis.

pieterjanray word vervolgens gekickt wegens het 'moeilijk' doen. Hij spreekt mij aan en vertelt zijn verhaal wat ook werkelijk klopt want heb de pm gesprekken kunnen lezen. Dit is dus situatie 1 met 1 oud Error speler. Wij hebben 10 tallen Error spelers over de vloer gekregen die smeekte of we hun dorpen konden edelen omdat BA hun leider hun toch maar misbruikte.

Ik pik er nog een situatie uit: BA verliest 2 dorpen in zijn cluster aan Humble, 2 dorpen die kwamen van een stamgenoot. BA is boos en begint random zonder overleg/toestemming alle dorpen van die stamgenoot in zijn cluster weg te edelen,...

Nog een situatie: El.S heeft edellijnen afgesproken met BA, BA heeft zich daaraan meermaals niet gehouden. Dus je kan wel klagen wat je wilt Stefaan maar je geloofwaardigheid is 0. Wij hebben geen regels meer omtrent Error, ik durf openlijk zeggen dat Humble toestemming heeft voor alles wat ze maar willen te doen tegen Error.

Zoals ik altijd zeg, ik behandel mijn tegenstanders zoals zij ons behandelen. En ik denk dat Error onze handjes mag kussen dat we nog zo vriendelijk zijn.

Nu over Edict zie volgende post. Word vervolgt.


Edict word al maanden afgemaakt door mijn stam Humble, het 1 account viel sneller als het ander account. Edict besloot de stam waarmee ze al de hele wereld mee in oorlog waren voor (idk) 70% te inviten? Om ons nog weerstand te kunnen bieden, wat aardig lukt wel. Het Jammere is dat ze daarmee hun geloofwaardigheid al totaal verliezen want als je 70% van je vijand stam waarmee je al maanden in oorlog was en al veel discutabele acties tegen elkaar hebt ondernomen in je stam zet ben je gewoon wanhopig bezig. De overlopers lieten 30% van hun stam in de steek terwijl er tal andere opties waren kozen ze dus voor hun grootste concurrent. We kunnen dan ook spreken van karakterloze spelers die stijlloos door het leven gaan met Hansie Pansie voorop in de strijd. Hansie Pansie die op elke wereld hij speelt bekend staat voor karakterloos door het leven te gaan. Op w42 bijvoorbeeld nam hij nog 1 van de grootste stabbers van de afgelopen 15 werelden op in zijn stam.

Account Tijs dat overgelopen was naar Edict had een NAP met OBEY en viel het account toch keihard aan. Dat waren 2 accounts die van bij het begin op deze wereld samenspeelde. Hij viel dat account aan onder het motto 'wij zijn nieuwe spelers en zijn niet ingelicht over de NAP, wij hebben geen begrip nu we de situatie horen dus blijven aanvallen' het leuke was dat de spelers die de NAP gemaakt hadden gewoon nog aanwezig waren op dat account. Maar waarom moeilijk doen als het met een stabje ook kan? Of het echt een stab was of niet ontkennen ze maar er zijn toch meer als 2 personen in Edict gestopt omdat ze de manier van handelen niet konden goedkeuren (waaronder die nieuwe speler op Valheru).

Puntje: Connectie Error/Edict.

Error en Edict zijn 2 aparte stammen. Zoals reeds aangegeven in mijn vorige post is Error een noob stam die clusterfucks, kata's stuurt, tijdens NAP's aanvallen (zelfs de leider), eigenleden stabt en onder druk zet.

Dit is al bekend voor het grote publiek waaronder Edict speler, maarja het TW niveau is zo omlaag gegaan dat klasse spelers maar moeilijk te vinden zijn. Want wij zijn Edict en krijgen slaag van Humble onder leiding van Jannes wij gaan samen werken met de stabstam Error want hoe meer puntjes hoe meer kansen. FOUT Edict spelertjes en Jannes zal uitleggen waarom.

Edict en Error werken NIET samen want waarom zouden ze? Error is een stabstam en Edict wilt daar toch niet mee geassocieerd worden?

Edict gaf toe dat Runner 5 (Hansie pansie/Edict speler) met Error samenwerkte maar dat Edict zelf geen banden heeft met Error. (hun woorden, niet de mijne). Runner valt regelmatig aan op ons samen met Error dus dat was al reeds enorm duidelijk. Het grappige is dat wij al ondernomen hebben dat minstens 2 andere spelers, Valheru en IGHI def hebben staan bij BA (leider Edict). Wij hebben reeds ondernomen dat BA al meermaals onder vv gestaan heeft van meerdere Edict spelers. Ook nu maakt een Edict speler een topic in naam van Error? HOE KUN JE NU NOG BLIJVEN ZEGGEN DAT EDICT EN ERROR GEEN SAMENWERKING HEBBEN.

Ik weet dat het niet leuk is voor Edict dat Humble hun meerdere is en dat ze het zuur vinden dat een stam waarmee ze 'totaal niet samenwerken' word afgemaakt maar wees een man en neem je verlies ;)
Nog meer wijze les van Jannes nodig? Hier komt hij. Zoals iedereen wel weet sta ik een beetje bekend om de stabtopics waar ik er talloze met veel succes van heb gehad.

Je mist enkele aspecten voor een goed stabtopic.

1: Wat je zegt is niet eens een stab.
2: Als je stam zelf stabt werkt een stabtopic al niet.
3: Als jij een stabtopic gaat maken ter verdediging van een stam die er 77 stabs opheeft zitten werkt een stabtopic niet want puntje 4 is het belangrijkste van een stabtopic.
4: De geloofwaardigheid van je topic en van jezelf als persoon.
5: Je stabtopic is niet dramatisch en hard genoeg.
6: Maak nooit een stabtopic als je geen zwart op wit bewijs hebt van de stab.

De 6 belangrijkste criteria voor een succesvol stabtopic zijn al niet aanwezig. Iedereen weet dat Humble veruit de fairste stam op w51 is en iedereen met respect behandeld die ons met respect behandeld. Error hoort daar kort gezegd niet bij om de redenen die ik al heb aangeven dus je kan komen klagen wat je wilt, ongeacht of je gelijk hebt of niet is het toch gerechtvaardigd te doen wat wij willen met Error. Het is dus de hypocrisie op zijn kop dat je er een flop topic over maakt.

Niet dat iemand in Humble hier wakker van zal liggen, wij spelen gewoon ons spel IG iets waar Edict een voorbeeld aan kan nemen. Want meer als verliezen en wanhoopspogingen zoals dit topic komt er al maanden niet uit :D


Overigens hebben wij BA al gebroken sinds de 15 dorpen die wij in zijn cluster ge edeld hebben. Kwestie van 1 blitz en het was RIP dat account. (Zijn geen serieuze aanvallen meer geweest sinds toen) Je zegt zelf dat BA heeft zitten stabben maar het is zeker niet alleen zijn account geweest Stefaan ;) Dus je kan wel afkomen met dat Marco gestopt is op BA, ook Kevin was aanwezig tijdens de stabs en ook andere leden van Error hebben stabs gepleegd. Het is dat je nieuw bent op de wereld en je enkel hoort van je vriendjes wat ze willen dat je hoort maar het veelvuldig clusterfucken van bb's in onze clusters wellicht door Hansie Pansie met vv worden niet langer getolereerd en zullen afgestraft worden met volledige eliminatie.

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76997

Guest
Dit topic

BA zit in Error en Error heeft geen afspraken met Humle. Dus wat is dan eigenlijk de stab? Zien jullie de stab?.. (DORA)
 

DeletedUser69459

Guest
Ik reageer hier uitgebreid op wanneer ik tijd heb, want ik zie enkele enjele bedenklijke puntjes. Waarschijnlijk zal dit wel pas morgen zijn vrees ik.
 

DeletedUser58227

Guest
Precies goed, klasse aangepakt door Humble! Volgende keer weer zo doen imo
 

DeletedUser75339

Guest
Precies goed, klasse aangepakt door Humble! Volgende keer weer zo doen imo

Volgende keer beter, volgende keer cfs op 48u edelen :eek:
Enorm enorm jammer dit.

Was een leuke strijd hier, maar duidelijk dat humble gefrustreerd is door het falen van hun aanvallen en de kleine verliezen en dat uitten ze dan op deze manier.
Wat een manier om een leuke strijd te verpesten :(
 

DeletedUser77798

Guest
Maar Jannes waar blijft je objectiviteit ?

Edict word al maanden afgemaakt door mijn stam Humble, het 1 account viel sneller als het ander account. Edict besloot de stam waarmee ze al de hele wereld mee in oorlog waren voor (idk) 70% te inviten? Om ons nog weerstand te kunnen bieden, wat aardig lukt wel.

Serieuse zaken verdienen serieuze antwoorden , als je zoiets zegt kan niemand je serieus nemen , trouwens waarom vertel je dit?

Ongeacht de waarheid die erin zit gaat het daar helemaal niet over????
Het gaat over een genoemde stab en jij komt hier met een post dat geen verantwoording is voor wat eerder gezegd is geweest maar een uithaal met enkele beledigingen.

Jij zou eens in een rechtbank moeten zitten LOL
 
Bovenaan