W50 - De "classic" van de normale werelden!

DeletedUser73195

Guest
Is het een optie algemene wereldafspraken te ontwikkelen waar we ons aan houden. Afspraken die de 'top stammen' waar altijd wel een paar af'ers in zitten hanteren? Of is hier weinig animo voor.
Over deze opmerking is al wat gesproken, vooral betreffende hoe dit te realiseren en te handhaven. Dat is waarschijnlijk te lastig en niet haalbaar, maar waarom creëren we niet gewoon richtlijnen en gaan we de wereld spelen met onze naïeve hoop dat mensen zich er aan gaan houden? Elk account of stam welk zich er wel aan houdt is er toch weer één. Het zal de wereld toch aantrekkelijker maken voor velen. :)
 

DeletedUser74396

Guest
tribalwars is in principe een zeer eenvoudig spel als je enkel naar de basics gaat kijken:
werk samen met spelers die ongeveer dezelfde mentaliteit hebben tegen andere methodes die je niet graag hebt.

Ik weet niet of al die new gen spelertjes nog zo durven spelen, maar mijn contacten en ik vielen iemand aan als die ons niet zinde.
Dus niet persé puur op groei gebaseerd, maar gebaseerd op de leukste omgeving creëeren.
Als er dus een idioot in de buurt zou liggen die geen enkele morele waarde kent, dan kan die gerust aanvallen van mij verwachten en mag hij zeker zijn dat een samenwerking NIET doorgaat.

Als elke speler individueel zo zou denken, dan zal er bij elke noob die laffe tactieken gebruikt wel minstens 1 speler liggen die vroeg of laat aan zal vallen.
 
Bovenaan