W50 - De "classic" van de normale werelden!

Reactiescore
30
Wordt wel een leuke wereld, goed gedaan.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Topic heeft een update gehad. Mocht ik mensen vergeten zijn, laat het me weten.

Al een paar accounts staan er! Verwacht dat het aardig hard zal gaan nu de instellingen bekend zijn, althans hoop ik! :)

Don't be shy, het is niet verplicht accountnamen van w50 te vermelden.
 

DeletedUser

Guest
Wie moet dan het niveau van de P&P omhoog houden, meneer jokersbrain?
 

DeletedUser

Guest
Maar wie dan? Jij bent een voorbeeld voor velen op het AF, stel je ze nu teleur?
 
Reactiescore
3.576
Maar wie dan? Jij bent een voorbeeld voor velen op het AF, stel je ze nu teleur?

Het is niet omdat ik mss geen w50 ga spelen dat ik niet op het AF zal zitten dat is slechts een voorbarige conclusie die jij maakt :D Maar het is allemaal heel grappig enzo je post's maar laten we beetje ontopic blijven :boer:
 

DeletedUser73195

Guest
Ik ben ook zinnens te starten. :) Heb mijn team wel nog niet compleet. Iemand hier die graag ochtenden draait?:eek:

Het is niet omdat ik mss geen w50 ga spelen dat ik niet op het AF zal zitten dat is slechts een voorbarige conclusie die jij maakt :D Maar het is allemaal heel grappig enzo je post's maar laten we beetje ontopic blijven :boer:

#JannessiaansPosten
 
Reactiescore
660
Een beetje zoals de MPCC in het wielrennen dan?

Jammer genoeg werkt dat meestal idd niet, w47 werd aangehaald en in de core lag nogal een conservatie stam waar het toch bijzonder lang heeft geduurd eer der afspraken waren. Maar ik zou het eigenlijk W50 opnieuw willen proberen.

Als ik wat moet komen "melken" over katapulten maak je me maar wakker.
 

DeletedUser74396

Guest
als je dit topic vergelijkt met hetzelfde topic w47 merk je toch wel een groot verschil in #spelers die zich hebben opgegeven.
Weet iemand daar de reden van? Is er minder animo gemaakt, zijn er minder AF'ers die starten of is er een andere reden voor? (anonimiteit, ...)
 
Reactiescore
276
als je dit topic vergelijkt met hetzelfde topic w47 merk je toch wel een groot verschil in #spelers die zich hebben opgegeven.
Weet iemand daar de reden van? Is er minder animo gemaakt, zijn er minder AF'ers die starten of is er een andere reden voor? (anonimiteit, ...)

Ik ben gek op P&P, toch wel een van de leukste dingen van tw, maar zie niet echt in hoe dit topic daaraan bijdraagt. Tevens ben ik zelf erg lang weggeweest van deze community en ken de meeste mensen die nu het forum volspammen bezoeken niet zo goed, dus tot de wereld daadwerkelijk al een tijdje in actie is, kan ik er inhoudelijk niet zo veel over zeggen. Vandaar. Anonimiteit is voor mij in ieder geval geen issue!
 

DeletedUser77519

Guest
Waarom zou je een voordeel hebben bij anoniem blijven? Tenzij je weet dat je zo slecht bent dat andere mensen jou meteen gaan pakken als ze weten dat je mee doet :D
 
Reactiescore
3.576
als je dit topic vergelijkt met hetzelfde topic w47 merk je toch wel een groot verschil in #spelers die zich hebben opgegeven.
Weet iemand daar de reden van? Is er minder animo gemaakt, zijn er minder AF'ers die starten of is er een andere reden voor? (anonimiteit, ...)

Het nieuwe van het topic is er gewoon af. Op w47 was het nieuw/leuk en dat is het nu niet meer of minder, maar er werd toen ook wel meer 'reclame' voor gemaakt. Ik had opzich nog wel een leuk ideetje voor een topic maar had geen zin het uit te werken :(
 

DeletedUser77519

Guest
Het nieuwe van het topic is er gewoon af. Op w47 was het nieuw/leuk en dat is het nu niet meer of minder, maar er werd toen ook wel meer 'reclame' voor gemaakt. Ik had opzich nog wel een leuk ideetje voor een topic maar had geen zin het uit te werken :(

Nu wil ik eigenlijk wel weten wat dat idee was :eek:
 

DeletedUser73195

Guest
Nog een aanmelding :eek:

Boxem - Niek & Nick & Lorenzo & Steff & Aron

Heb geen AF namen genoemd omdat geen van ons actieve AF'ers zijn. Middelmatig/goed account, mag je zelf kiezen. Ik heb er vertrouwen in!:cool:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
als je dit topic vergelijkt met hetzelfde topic w47 merk je toch wel een groot verschil in #spelers die zich hebben opgegeven.
Weet iemand daar de reden van? Is er minder animo gemaakt, zijn er minder AF'ers die starten of is er een andere reden voor? (anonimiteit, ...)

Ik was er echter al bang voor. Met W47 was dit initiatief nog "nieuw" en aantrekkelijk voor mensen. Het nieuwe is ervan af toch. :)

Ik ben gek op P&P, toch wel een van de leukste dingen van tw, maar zie niet echt in hoe dit topic daaraan bijdraagt. Tevens ben ik zelf erg lang weggeweest van deze community en ken de meeste mensen die nu het forum volspammen bezoeken niet zo goed, dus tot de wereld daadwerkelijk al een tijdje in actie is, kan ik er inhoudelijk niet zo veel over zeggen. Vandaar. Anonimiteit is voor mij in ieder geval geen issue!

Dan heb je het topic duidelijk niet gelezen echter. :) Het doel van het topic is kenbaar maken hoeveel mensen starten en wie start om mensen het idee te geven dat het niveau van de wereld hoog zal liggen. Voor de AF-community is dit normaal toch een trigger om te gaan starten.
 
Bovenaan