W50 - De "classic" van de normale werelden!

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Dames en heren, het is dan eindelijk zover. De instellingen "lijken" bekend te zijn, welke hier terug te vinden zijn. Dan is het nu tijd om de focus te leggen op deze wereld!

Met W47 hebben Jannes en ik een initiatief gestart om het niveau voor die wereld op te krikken, waarvan ik kan zeggen dat dit aardig gelukt is. Het W47 forum heeft een vrij hoge postcount al vergeleken met andere "nieuwere" werelden en persoonlijk denk ik dat een mooie graadmeter is voor het niveau van W47. Hoewel nog steeds vrij veel mensen afwezig gebleven zijn geweest omdat de PP-functies aan stonden, gaan we het deze wereld nog eens proberen!

Voor de mensen die het W47 initiatief gemist hebben en nieuwsgierig geworden zijn: link.


Dus wat is de bedoeling hiervan?
De bedoeling is om weer op dezelfde manier het niveau van de wereld omhoog te krikken. De leadersboards blijven echter precies hetzelfde zoals de vorige keer.

Leaderboards: Wat ik ga doen is het volgende: mensen kunnen zich bij mij melden (via PM of topic), anoniem of niet anoniem. Ik ga jullie proberen in te delen aan de hand van wat ik weet. Jullie mogen ook proberen om jullie zelf in te delen. Kleine sidenote: als jullie mij informatie geven blijft deze vertrouwelijk. Je mag ook bijvoorbeeld enkel je Algemeen Forum accountnamen geven en je accountnaam weglaten, zodat je wel anoniem kan starten. Verras me!


The Leaderboards

Stammen:

1. Zwakke stam:



2. Middelmatige stam:



3. Goede stam:



4. Stam met hoge verwachtingen:


Accounts:

1. Zwak account:



2. Middelmatig account:
1. (rigger).
2. fedillus: (Fedillus).
3. robbeke (robbeke).
4. (Made by God).


3. Goed account:
1. Jordi (Conceived by Communism), Jeremy (Vitalise), Angela, Martin (Amber Heard) & Niels (dialgaman).
2. Ambrose (Ambrose) & Thorsten (Farmox).
3. HaveYouEverBeenMellow?: Rein & (Democratische Zwijmelaars).
4. Floris (Intelligence Network.)
5. Lennart (Spamkaboutertje) & Jeroen.
6. Danny (Harrrrry), Melvin (aZemmel), Perry (follow me), Jente (Super Saiyan God) & David (Leaving Behind).
7. .Boxem - Niek (Boxen) & Nick & Lorenzo & Steff & Aron.
8. Timothy, Sander, Daan en Nikki (n1i1k1k1i12).

4. Account met hoge verwachtingen:
1. Ed (Boregore), Thomas (ownage4you), Cona (Conabita) & Elko (Dutchgangster).
 
Laatst bewerkt:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Dit topic is enkel mijn initiatief. Feel free om suggesties bij mij aan te melden of een eigen topic aan te maken! Als er goeie ideeën zijn wil ik het best uitwerken in mijn topic voor je of je helpen.

Anyway, schrijf mij zeker aan of probeer iets zelf te ondernemen!

Succes allemaal alvast voor w50. :)
 

DeletedUser74005

Guest
Ik ga spelen. Ik ga spelen met Rein, mn oude co van afroplayer en Team Boomknuffelaars. (w39)

Kijken of ik een keer langer dan 2 dagen kan spelen op een wereld zonder mijn motivatie kwijt te raken :)

EDIT: we starten trouwens waarschijnlijk op het account HaveYouEverBeenMellow?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Is het een optie algemene wereldafspraken te ontwikkelen waar we ons aan houden. Afspraken die de 'top stammen' waar altijd wel een paar af'ers in zitten hanteren? Of is hier weinig animo voor.
 

DeletedUser74005

Guest
Is het een optie algemene wereldafspraken te ontwikkelen waar we ons aan houden. Afspraken die de 'top stammen' waar altijd wel een paar af'ers in zitten hanteren? Of is hier weinig animo voor.

Niemand gaat zich toch aan die afspraken houden en dan krijg je weer van die eindeloze discussies op het AF daarover :p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Is het een optie algemene wereldafspraken te ontwikkelen waar we ons aan houden. Afspraken die de 'top stammen' waar altijd wel een paar af'ers in zitten hanteren? Of is hier weinig animo voor.

Op w47 heb ik dit geprobeerd maar dat is verdomd lastig om alle partijen tevreden te stellen. Als het mogelijk is: mooi. Maar praktisch vrij lastig te bereiken.
 

DeletedUser76569

Guest
Mij bevallen de instellingen zeker! Mijn aanmelding komt er zeker met een nieuw gevormd team kijken wat we kunnen presteren:)
 

DeletedUser66265

Guest
Op w47 heb ik dit geprobeerd maar dat is verdomd lastig om alle partijen tevreden te stellen. Als het mogelijk is: mooi. Maar praktisch vrij lastig te bereiken.

Een zekere consensus valt wel te bereiken denk ik? Lastiger is het om erop toe te zien dat iedereen, die ermee instemt, zich er later aan houdt. Op dat punt is de eendracht van de rest van belang. Een ieder die zich niet aan de afspraken houdt moet aangepakt worden. Dan zal de rest 'moeten' samem werken om die ene persoon weg te spelen.
 

DeletedUser68372

Guest
Niet haalbaar, zo als is gebleke en zoals jordi al had gemeld:p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Een zekere consensus valt wel te bereiken denk ik? Lastiger is het om erop toe te zien dat iedereen, die ermee instemt, zich er later aan houdt. Op dat punt is de eendracht van de rest van belang. Een ieder die zich niet aan de afspraken houdt moet aangepakt worden. Dan zal de rest 'moeten' samem werken om die ene persoon weg te spelen.

Wat we op w47 geprobeerd hebben is om met de "grote stammen" kata afspraken te maken. Nu zijn we het er wel algemeen over eens dat er geen boerderijen gekata'd worden, wat opzich al een grote vooruitgang is. Dus ja, er zijn wel wat afspraken gemaakt maar niet over alles zijn we het eens geworden.

Maar wie weet: misschien is het op w50 wel mogelijk.

PS: ik update het topic later. Top dat er al aanmeldingen zijn. Ik voeg jullie straks toe!

Vergeet ook niet om te vermelden in welke categorie je denkt thuis te horen. Ik ben niet verantwoordelijk voor mijn eigen toevoegingen.
:D
 

DeletedUser72857

Guest
Een zekere consensus valt wel te bereiken denk ik? Lastiger is het om erop toe te zien dat iedereen, die ermee instemt, zich er later aan houdt. Op dat punt is de eendracht van de rest van belang. Een ieder die zich niet aan de afspraken houdt moet aangepakt worden. Dan zal de rest 'moeten' samem werken om die ene persoon
weg te spelen.

Een beetje zoals de MPCC in het wielrennen dan?

Jammer genoeg werkt dat meestal idd niet, w47 werd aangehaald en in de core lag nogal een conservatie stam waar het toch bijzonder lang heeft geduurd eer der afspraken waren. Maar ik zou het eigenlijk W50 opnieuw willen proberen.
 

DeletedUser

Guest
Zet mij maar neer als middelmatig account. Misschien zelfs zwak afhankelijk van de criteria.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Het feit is: ik ken niet iedereen. Of misschien slechts van 1 wereld. Ik heb liever dat de mensen zichzelf indelen. :)

Ik zie dat je toch tijd gevonden hebt Jordi :D

Tijd voor een topic ja. Als de startdatum op 29 juni is zal ik sowieso later starten of ergens later aansluiten.
 

DeletedUser66265

Guest
Een beetje zoals de MPCC in het wielrennen dan?

Jammer genoeg werkt dat meestal idd niet, w47 werd aangehaald en in de core lag nogal een conservatie stam waar het toch bijzonder lang heeft geduurd eer der afspraken waren. Maar ik zou het eigenlijk W50 opnieuw willen proberen.

Iets in die trend ja. De kans is helaas groter dat het mislukt dan dat het goed komt. Ik probeer iets liever om er dan vervolgens achter te komen dat het niet werkt, dan dat ik iets laat en in de veronderstelling leef dat het had kunnen werken. Een beetje optimisme is verder wel op zijn plaats denk ik zo.
 
Reactiescore
1.075
Ik start ook uiteraard! :cool:
 
Bovenaan