W5 CLIMAX: The Final War |DT| vs TUC

DeletedUser

Guest
@ frank

dacht dat die leeg stond (wist het eigenlijk zeker)..
daarna scouten is toch niet zo gek.

het is nu veel barbaren wegwerken vanwege de pesterij van tribal maar met z'n allen komen we ook wel aan die 85% .

gr
mask
 

DeletedUser

Guest
Ik doe niks, dus hij stond sowieso niet leeg ^^
Je kan overal 2 clears op gooien (3 als je echt zeker wilt zijn) en daarna edels.
 
Reactiescore
976
W5 was één van mijn leukste en aangenaamste werelden :) Nooit gedacht dat |DT| deze wereld ging winnen, maar het zal wel verdiend zijn, zeker als je ziet hoe lang ze al bestaan!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb gisteren nog wat zitten edelen.
Grootmacht van 700+ dorpen.
 

DeletedUser19792

Guest
Krijgers van W5,

Nu het Einde van W5 dan dus Officieel is,
komt er dan dus ook een Officieel einde aan de laatste en met afstand GROOTSTE Oorlog die W5 ooit gekend heeft:
W5 CLIMAX: The Final War |DT| vs TUC

Zoals de naam van dit Topic bij de opening alweer terug in de Herfst van 2012 aangeeft,
was vanaf het begin al duidelijk het de laatste Climax tussen de laatste 2 Wereld Giganten zou zijn, en dat is het dan ook in alle vormen denkbaar geweest.

Stam aanvallen van meerdere TienDuizenden tegerlijktijd op 1 Speler waren op den duur niet eens de uitzondering meer.

Vanaf beiden Zijdes is de Oorlog in alle Felheid gestreden en kunnen naar mijn mening BEIDEN Stammen Uitzonderlijk trots zijn met het uberhaupt kunnen voeren van een Laatste Final Wereld Oorlog waarvan ten alle tijden bekend was dat de Winnaar van deze oorlog dan ook de daadwerkelijke Eindzege wint.

Het was een Droomgevecht en Climax der Giganten voor de Eindzege van een Wereld.
Aan alle krijgers van zowel |DT| als TUC...,
Op deze uiteindelijke positie kunnen uitkomen..., zodat je dit gevecht uberhaupt kunt voeren..,
is namelijk de natte droom van elke stam die bestaat op Tw.

Het is de GRAND FINALE voor WERELD-ZEGE en en dus ook op alle stammen en spelers ooit eerder bestaan,
zijn het de leden van de laatste Giganten geweest die de Eervolle taak hebben gehad om hierin hun Krijgerskunsten te kunnen tonen en die te gebruiken voor het binnenhalen van de Absolute zege.

De Oorlog is afgesloten met de volgende stats:
Zijde 1:
Stammen: |DT|
Zijde 2:
Stammen: TUC

Timeframe: 15/10/2012 12:52:00tot08/04/2014 20:00:00

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 32,956
Kant 2: 11,412
Verschil: 21,544

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 298,717,496
Kant 2: 88,691,874
Verschil: 210,025,622

chart

Hier nu bij het Einde van deze Oorlog,
En terug gezien in de Stats kan men aan de aantallen overnames goed zien wat de Enorme Intensiviteit is geweest van de Oorlog.

Als men deze Eindstrijd van ruim 1,5 jaar dan terugrefereerd naar het Slagveld,
dan komen we uit op een onvoorstelbaar gemiddelde van:
- 82 Dorpen werden er gemiddeld PER DAG van elkaar overgenomen aan de Fronten. Onafgebroken, anderhalf jaar lang.

Ik heb met |DT| in totaal in de afgelopen 6 jaar, 21 Stam-Oorlogen gevoerd en vele anderen gevolgd.
Dus eenieder kan van me aannemen dat dit aantal in vijandige overnamens op elkaar een Hoogte is, die naast geheel TW, ook voor W5 nog nooit bij een eerdere oorlog heeft plaatsgevonden.

Afsluitend:
Ik wil bij deze dus ook eenieder van Tuc bedanken voor het voeren van deze geweldige Climax richting de eindzege.
Ook jullie zijn in mijn ogen namelijk winnaars... gezien jullie in een positie zijn terechtgekomen wat uniek is op TW,
Het kunnen strijden voor de eindzege.
Ookal heeft uiteindelijk Dominus Truncus het hoogste behaald, en hebben sommigen van Tuc (zeker ook hier) met mij regelmatig in de discussie gezeten.....
Ik kan je vertellen.. dat jullie vanwege de Strijd en Discussies in mijn ogen ook allemaal ware W5 Krijgers zijn die ik niet zal vergeten.

Bij deze wil ik, naast mijn natuurlijke al ingame felicitatie's aan de DT'rs, ook de nog aanwezige krijgers van TUC waardering geven met aan te geven ook jullie Strijders zijn geweest die het geschopt hebben tot het bittere eind.

aan beiden partijen gericht,
de Oorlog voor de Zege, was in al zijn vormen een daadwerkelijke Climax!

Bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan