W5 awards

DeletedUser25199

Guest
Kvind jou nog een van de grotere namen :). Maar als je het moet hebben van echte kleppers heb ik het natuurlijk over ThePlague, Wazda, LordFear, David B, Andreass, Acra, Dragoncrusher, Bappos, Ruikertje, Elysium, Iras, PARA, .. De mannen die deze wereld echt kleur gegeven hebben.



Dat bedoelde ik helemaal niet. Topnamen zijn meestal al gestopt, net zoals ik zelf :p (en hiermee noem ik mezelf geen topnaam).



Gewoon omdat de stam bestond uit spelers die niets meer met .Kiwi te maken wouden hebben en een revolutie ontketend hebben? Misschien waren wij het wel die .Kiwi heeft gered door de leiding wakker te schudden.

Ik had gisteren gezien dat je hier nog eens online gekomen was en ik kon het me niet laten om .sound nog eens te vernoemen. Ik wist dat ik je hiermee ging prikkelen :D:D:D:D

Klopt inderdaad dat na de .sound afscheuring er enkele dingen veranderd zijn in onze stam. Zeker en vast enkele veranderingen ten goede.


Ik heb op jou persoonlijk ook geen op of aanmerkingen en ja, ik ervaar jouw antwoorden niet als respectloos, die zijn naar mij toe ok. En ik praat hier ook over mijn eigen mensen. Er zijn er maar 2 waar ik van .Kiwi echt een hekel aan heb als het betreft forumposts en die zijn in mijn ogen net zo inhoudsloos en zeer zeker respectloos. Die zullen er alles aan doen om mijn posts (en van anderen ook) zo te draaien dat het gezaag en gezever is. Als dat de manier is van praten, dan pas ik er voor. Op mijn eigen stamforum hoef ik me niet op te stellen zoals ik dat hier genoodzaakt ben om te doen. Ja, ik weet, zwijgen is beter. Frank en John kunnen wat dat betreft nog wel bij jou in de leer gaan.....wanneer begint hun les?

Blij dat te lezen. Maar als je altijd over .Kiwi spreekt voelen alle leden zich aangesproken he. Ik ook trouwens terwijl ik toch zeker wel nooit hoog van de toren blaas.:)
Je mag niet vergeten dat .Kiwi na de oorlogsverklaring van HRS en de tijd erna, toen iedereen zich tegen ons keerde, wij het zeer zwaar gehad hebben. Dat wij deze oorlog winnend hebben afgesloten heeft .Kiwi in een gevoel van euforie gebracht en sommigen hebben zich hier wat verkneukeld.... dat klopt.

Maar deze pagina is nu afgesloten en wij van .Kiwi zijn oprecht blij dat ATR nu de handschoen wil opnemen tegen ons. Dit houd onze wereld wakker want eerlijk vreesde ik en vele anderen binnen .Kiwi dat de val van HRS wel eens het begin van het einde voor W5 zou zijn. Niet dus en wij hebben een nieuwe waardige vijand gekregen zodat dit spel de moeite blijft om te spelen.

Dus ik zou zeggen stop dat eindeloze geleuter hier. Uiteraard is er frustratie en is .Kiwi kop van jut maar nu begint er een nieuw hoofdstuk een een nieuwe kans voor het oude AT/HRS noord om zich via de nieuwe stam ATR te bewijzen dat ze inderdaad beter zijn dan ons. Wij van .Kiwi kijken ernaar uit tot de echte strijd losbarst nadat we allemaal gepositioneerd liggen tegen elkaar en de voorhoede gevechten gedaan zijn.

Veel succes aan onze nieuwe vijand!
 

DeletedUser26035

Guest
Jij noemt het zeuren, ik noem het zeggen waar het op staat. Waarheid is hard, ik kan er niks aan doen dat jullie dat zeuren vinden. Anderen zwijgen op zo'n moment, ik niet. Is wel een verschil dus (ja, ik kan reacties verwachten, maar dat interesseert me helemaal niks, sta ik boven)


Nee, wat jullie doen is precies hetzelfde hoor. En het zou goed zijn als je de posts van Para eens zou lezen. Die zijn miljoenen keren beter onderbouwd dan wat die lui van .Kiwi en Koekje doen....die reageren op dezelfde manier als dat ik altijd doe....tja...ik leer snel van hen, ik zou idd beter naar Para moeten kijken hoe die reageert. (en ook hier geldt: ik kan reacties verwachten, maar dat interesseert me helemaal niks, sta ik boven, helemaal als het van die negatieve, uitlokkende reacties zijn of rotopmerkingen, want daar zijn jullie .Kiwikliek allemaal goed in)

@Mickiend, sorry, ik moest me nu verdedigen. Jij hebt gewonnen...ik kon het niet laten :p

Zeuren, Zeuren en Zeuren....:cool:
 

DeletedUser

Guest
ik kan reacties verwachten, maar dat interesseert me helemaal niks, sta ik boven, helemaal als het van die negatieve, uitlokkende reacties zijn of rotopmerkingen, want daar zijn jullie .Kiwikliek allemaal goed in
Een duidelijke opmerking naar .kiwi en co...

Ik heb absoluut geen moeite met de harde waarheid, wel met het gezeik en gezeur hier iedere keer van jullie.
En een post gericht aan wazda... dus daar lijkt hij dan toch ook bij te horen...

Ik heb op jou persoonlijk ook geen op of aanmerkingen en ja, ik ervaar jouw antwoorden niet als respectloos, die zijn naar mij toe ok.
Om dan af te sluiten met weer een post naar wazda, waarin je ineens iets helemaal anders zegt...
Zoals wazda zegt, onderbouw je posts met feiten, en dan kom je dit soort dingen niet tegen.

Er zijn er maar 2 waar ik van .Kiwi echt een hekel aan heb ... Frank en John kunnen wat dat betreft nog wel bij jou in de leer gaan...
Ik zit niet in .kiwi. Bewijst nog maar eens hoe goed jij op jouw beurt onze posts leest.

Respect kan iedereen van mij krijgen hoor, maar dit is niet de manier om dat te verkrijgen.
 

DeletedUser

Guest
Kunnen we stoppen met ruzie maken?
Tis voor de fun dat we hier zitten, niet om elkaar uit te maken.
Ja de een komt niet goed overeen met de andere, negeer dan elkaar.
Er zijn er genoeg op het AF met wie je het naar je plezier kan hebben.

Zullen we gwn verder doen hier :)
Kzal de mijne nog es opnieuw posten zodat jullie dan daarover kunnen "zeuren", en niet tegen elkaar ;)
Beste speler: Vroeger Beautje30, nu Crimereaper.
Beau omdat hij een geweldige sterke speler was, is dan zelf nog gestopt omdat de oorlog te saai werd. Crime omdat ze een echte tank zijn, kunnen zich verdedigen tegen alles, zoals nu op w11
Slechtste speler: Eriksuperboer, ookal was hij een grote volhouder, hij was echt slecht. Kon niet edelen van een dorp ernaast, kon geen edeltrein in 1 seconde sturen, kon niet timen, stuurde amper 50-100 aanvallen, ... 1 goed punt, een grote volhouder.
Meestbelovende speler voor de toekomst: TheRealDamm, ik zie hem, samen met nog enkele die ATR joinde vanuit IND, nog sterk uitgroeien.
Beste stam: HRS kan ik dus niet noemen, vroeger vond ik dit AT, dus vandaar dat ATR nu er is ook in die vorm.
Is geloof ik maar logisch dat ik dan ook voor ATR kies.
Slechtste stam: De verliezende stam :p
Meestbelovende stam voor de toekomst: ATR, omdat we er nog niet zo lang zijn, maar we zullen ons zeker nog bewijzen.
Wou eerst Koekje noemen omdat ze ook niet al te groot zijn, maar zeh ebben al zich kunnen bewijzen, dus hen noemen is niet nodig.
Beste leider: De oeroude Corax-S, de originele speler dus. Was een een geweldige kerel.
Slechtste leider: DJ Bandito/Dimiej, brachten stammen door dictactuur zoals -A-B- en HRS ten val toen ze slecht stonden op dat moment.
Favoriete leider: Triplexxx, de meest sarcastische kerel die er maar is. Nu is i toch echt men favoriet :p
Favoriete forumposter: Opzich iedereen, ik hou ervan de discussies te lezen tussen .Kiwi/Koekje spelers en ATR/NUTS/DT spelers :p
Minst favoriete forumposter: Degene die enkel mensen afkraken en stammen.
Meest overschatte stam: Niet op de hele stam, maar toch velen uit .Kiwi en Koekje, is niet de gehele stam, maar er zijn verschillende die met een dikke nek en een grote air hier spreken alsof ze alles zijn.
Meest onderschatte stam: ATR, word vaak gezien als "de overschot" van HRS, maar dan wel de beste overschot, en dat zullen ze nog bewijzen :)
Mooiste profielplaatje speler: Men eigen? :D Komisch gericht op de oorlog :), anders vind ik wel die van Para-Grenadier passen, is zeer simpel, maar kom, geef toe, dat plaatje van Napoleon Total War past echt bij zijn karakter en titel op w5 :)
Mooiste profielplaatje stam: ATR = Simpel en van de vijandige stammen: .Kiwi = Mooie dame en leuke kleuren, opzich simpel, maar toch weer iets apart waardoor hij eruit springt buiten de rest =)
Grootste Blunder: Dat ik dan toch begonnen ben op het AF... :p
 

DeletedUser7104

Guest
Kunnen we stoppen met ruzie maken?
Tis voor de fun dat we hier zitten, niet om elkaar uit te maken.
Ja de een komt niet goed overeen met de andere, negeer dan elkaar.
Er zijn er genoeg op het AF met wie je het naar je plezier kan hebben.

Zullen we gwn verder doen hier
Kzal de mijne nog es opnieuw posten zodat jullie dan daarover kunnen "zeuren", en niet tegen elkaar

Bende boelzoekers :p
Ik zet het hier van mij, en had gedacht dat er 1 commentaar op had, heb ik dan toch mooi objectief (zoveel mogelijk) beoordeeld ofzo? :p

Negeren we je ga je het weer opnieuw posten.......
 

DeletedUser

Guest
de meesten uit je lijstje ken ik niet eens (zeker uit het eerste deel), dus kan er weinig over zeggen...
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij zeik ik ATR bijvoorbeeld helemaal niet af?
Ik kom nog met feiten en dat is waarom ik de discussie win en jij niet famdecibel ;)
JF en ik zijn niet de enige die jouw gepraat gezeur vonden, kan je ons telkens onderuit proberen te halen maar dat maakt me niet uit, ga ik weer tegen jou in :p
Dit is niet voor niets P&P, als jij gaat zeuren over .Kiwi kan je het net zo hard of harder terugverwachten en als je daar niet tegen kan je beter niet op het AF komen.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij zeik ik ATR bijvoorbeeld helemaal niet af?
Ik kom nog met feiten en dat is waarom ik de discussie win en jij niet famdecibel ;)
JF en ik zijn niet de enige die jouw gepraat gezeur vonden, kan je ons telkens onderuit proberen te halen maar dat maakt me niet uit, ga ik weer tegen jou in :p
Dit is niet voor niets P&P, als jij gaat zeuren over .Kiwi kan je het net zo hard of harder terugverwachten en als je daar niet tegen kan je beter niet op het AF komen.

frank, ik zal eerlijk zijn.
En opzich zie ik nergens waar jij ATR afzeikt.
Het grootste deel dat iets over ATR zegt is dat het een belovende stam is.
Omdat hij nog maar net bestaat, kan er nog veel gebeuren.
En wat David B ook zei, HRS is gevallen en verloren, ATR neemt de handschoen aan en start de strijd :)

Maar 1 vraag.
Ik zit nog niet lang op het AF.
Maar is dat eigenlijk iedere dag zo'n "ruzie's" en grote discussies dat omslaan in verwijten en bijna schelden?
 

DeletedUser

Guest
W5 forum was heel lang uitgestorven.
Normaal gesproken gaat het niet zo ver, maar als iemand mij van leugens, draaien etc. beschuldigd zonder feiten ga ik daar vol tegen in.
Famdecibel is dus ook de enige waar ik echt problemen mee heb, de rest ziet het gewoon vanuit zijn eigen standpunt, maar ik ook :)
 

DeletedUser

Guest
Beetje slecht moment dus dat ik op het AF gekomen ben nu dat er juist tot zoiets gaat.
 

DeletedUser

Guest
Beetje slecht moment dus dat ik op het AF gekomen ben nu dat er juist tot zoiets gaat.

ik zou juist zeggen een goed moment...
Het is lang geleden dat het AF voor W5 nog zo levendig is geweest.
Beter vurige discussies dan niet weten waarover gepraat vind ik toch hoor.
 

DeletedUser7104

Guest
Dat is het mooie van een forum je hebt je mening en die kan je hier verkondigen. Mensen zijn het er mee eens of niet, belangrijk blijft wel dat je respectvol met elkaar omgaat en elkaar de ruimte laat om te reageren. Dan kan een forum erg leuk zijn.
 

DeletedUser

Guest
Langleve mijne grote mond? :D
Of komt het door iemand anders? :p

Ik denk dat vooral de val van HRS het AF heeft doen herleven, maar ja, jij bent zeker ook een belangrijke deelnemer geweest van de discussies van de laatste maand.
 

DeletedUser

Guest
blijkbaar hebben we dan toch een actieve forum mod :D
Tis (eindelijk) gesloten van golden awards ^^
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Ik zit te twijfelen dus Switchhead en Jeremyy34. Maar ik ga toch voor Switchie, simpelweg omdat ik daar het meeste ervaring mee heb, en hij de enige vijand tot nu toe is waar mee ik echt moeite heb :rolleyes:
Slechtste speler: Dreadnought, niet zo zeer dreadnought zelf. Maar vooral de vent die alle off dorpjes Koekje noemde en alle def dorpjes Donuts (een vv'er vermoed ik). Dat vond ik wel een geniale actie, heb ik goed om kunnen lachen :)
Meestbelovende speler voor de toekomst: Droppie131, die gaat nog heel veel koekjes eten vermoed ik ^^
Beste stam: Vind ik eigenlijk al beste een moeilijke, maar ik ga toch maar voor het machtige rijk van |DT| ;D
Slechtste stam: Een hele tijd terug had ik nog Koekje gezegd. Niet omdat ze zo slecht bezig waren, of dat het slechte spelers waren (in tegendeel zelfs) maar omdat ik heel erg de indruk had dat er nauwelijks werd samengewerkt in groot stam verband. Ik weet niet of dat heel erg is verbeterd, of dat ik het nu beter merk, maar voor slechtste stam komen ze sowieso niet in aanmerking. Dus dan vul ik MIB in, simpelweg omdat ik die eigenlijk niks zie presteren.
Meestbelovende stam voor de toekomst: [/B] ATR, dat zijn de actieve spelers van een van de voorgaande topstammen van w5, dus daar heb ik nog hoge verwachtingen van.
Beste leider: Zonder enige twijfel PARA-GRENADIER, is daar nou nog uitleg voor nodig?
Slechtste leider: De leiders die hrs niet uit de put hebben kunnen krijgen.
Favoriete leider: Eveneens PARA-GRENADIER en de oude Hypnoss uit KiEL, die stond dicht bij zn spelers en vocht zelf het hardste mee.
Favoriete forumposter: Kris (Shynra), wijze vent ^^
Minst favoriete forumposter: -
Meest overschatte stam: Koekje, ze zijn heus niet onverslaanbaar hoor ^^
Meest onderschatte stam: Er is nog nooit een stam zo onderschat als mijn oude stam KiEL ^_^ Geen vijand was te groot voor ons, maar ze dachten allemaal dat we maar een klein onbenullig stammetje waren ;D
Mooiste profielplaatje speler: let ik nooit zo op
Mooiste profielplaatje stam: ^
Grootste Blunder: staat al bij slechste speler :p
 
Bovenaan