W5 awards

DeletedUser

Guest
volgens mij ben jij degene die zichzelf overschat. ik zou niet weten wie zichzelf in MIB moet overschatten. je weet niet eens wat er gebeurd omdat je er ook niet in zit. als je niet objectief kan reageren of weet wat de stamleden van zichzelf vinden moet je jezelf gewoon stilhouden.

zeg wat je wilt maar zo kijk ik er tegenaan:D
 

DeletedUser24865

Guest
volgens mij ben jij degene die zichzelf overschat. ik zou niet weten wie zichzelf in MIB moet overschatten. je weet niet eens wat er gebeurd omdat je er ook niet in zit. als je niet objectief kan reageren of weet wat de stamleden van zichzelf vinden moet je jezelf gewoon stilhouden.

zeg wat je wilt maar zo kijk ik er tegenaan:D

Lieve gerben,

Ik heb wel degelijk in MIB gezeten en dat ik er nu niet meer zit, zou ik niet te hard willen zeggen. Ik kan op zeker wel objectief reageren, want de meeste spelers van de stam ken ik nog heel goed van vroeger en ik ben dus niet te besodemieterd om er kritiek op te leveren.

Denk wat je wil denken!
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: Koekje en Kiwi door de samenwerking en intense inzet van de spelers
Meest beloftevolle stam: Koekje weinig leden geen werving die hebben ze niet nodig gaan uit van eigen kracht
Slechtste stam: Nu moeilijk maar het was HRS en dit blijkt nu ook zo punten ja maar de rest .... niets helaas
Beste speler: Rixs( probeer hem maar eens te stoppen:)) Switch( hij vroeg erom:) ruikertje( feiten spreken) confusion ( een dame met pit en dit laat zij ook blijken)
Favoriete speler: Magalluff ( staat klaar als hij kan en doet alles voor je als je erom vraagt)
Slechtste speler: misschien subjuctief maar ik had een vv en dan is het Dianto was misschien een troependump maar dat doe je niet wat ik heb gezien.
Minst favoriete speler: geen ieder speelt het op zijn eigen wijze maar wat je doet krijg je ook terug!
Beste leider: Ruikertje (geen reden nodig denk ik) Confusion (leiding door inzet en inlevings vermogen en tactiek)
Favoriete leider: Ruikerje natuurlijk
Slechtste leider: wat was was en nu is nu en ik ken niet iedereen
Minst favoriete leider: Iras de orginele speler kon geen tegenspraak dulden zelfs als je gelijk had.
Favoriet forumposter: Wazda bekijk zijn tegen woordige posts maar.
Minst favoriete forumposter: Alle mensen van DT die para volgen die ik hoog heb zitten en waardeer maar het gaat over niets pagina's lang.
Meest eervolle speler: Mijn tegenstanders van DT vooral Para, niemand, zimbit, macromarra
Minst eervolle speler: Iedereen heeft een wijze van spelen vals kan niet dus hierop niemand
 

DeletedUser26978

Guest
Deze lijstjes zijn zo nietszeggend nu.. Zeer weinig topnamen nog aanwezig.

Aangezien het AF lange tijd zogoed als stil is geweest, is het niet gek dat niet iedereen weet wat er aan de andere kant van de wereld gebeurt. Iedereen kijkt een beetje naar zijn eigen buurt en de mensen die ze dan kennen. Wat voor jou "Topnamen" zijn is voor iemand anders dan ook weer helemaal anders.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien het AF lange tijd zogoed als stil is geweest, is het niet gek dat niet iedereen weet wat er aan de andere kant van de wereld gebeurt. Iedereen kijkt een beetje naar zijn eigen buurt en de mensen die ze dan kennen. Wat voor jou "Topnamen" zijn is voor iemand anders dan ook weer helemaal anders.

Klopt.
Maar met de tijd zal het wel weer veranderen.
 

DeletedUser25199

Guest
Aangezien mijn CO me er net afgegooid heeft heb ik tijd om nog eens een lijstje te posten... Heb dit lijstje heeeeeeel lang geleden al eens ingevuld maar vind het niet meer terug. En heb geen goesting om er nog langer naar te zoeken:)

Sorry als ik ook oude spelers opnoem maar sommigen van hen's niveau wordt nu niet meer bereikt. heeft ook te maken met de leeftijd van deze wereld natuurlijk.

Beste speler(s): ikke8, theplague, RIXS
Slechtste speler: zijn er zo veel
Meestbelovende speler voor de toekomst: pffff
Beste stam: .Kiwi, Koekje, |DT| staan al jaren aan de top... moeilijk kiezen dus.
Slechtste stam: .Sound (deze bestaat uiteraard niet meer)
Meestbelovende stam voor de toekomst: deze wereld loopt op zijn einde en ik zie geen nieuwe stam meer opstaan.
Beste leider: pfff de huidige zijn aan elkaar gewaagd. All time: Wazda en Theplague
Slechtste leider:/
Favoriete leider: the oh, confusion
Favoriete forumposter: Wazda is weer lekker bezig
Minst favoriete forumposter: op dit moment mikiedn => heel stoere praat maar nog niets bewezen tegen actieve .Kiwi spelers.
Meest overschatte stam: HRS
Meest onderschatte stam: Koekje
Mooiste profielplaatje speler: David B :D
Mooiste profielplaatje stam: .Kiwi
Grootste Blunder: nog geen blunders begaan
 
Reactiescore
1.577
Tsss Wat dacht je van Switchhead??? :rolleyes:

Hehe grapje natuurlijk..

Kvind jou nog een van de grotere namen :). Maar als je het moet hebben van echte kleppers heb ik het natuurlijk over ThePlague, Wazda, LordFear, David B, Andreass, Acra, Dragoncrusher, Bappos, Ruikertje, Elysium, Iras, PARA, .. De mannen die deze wereld echt kleur gegeven hebben.

Aangezien het AF lange tijd zogoed als stil is geweest, is het niet gek dat niet iedereen weet wat er aan de andere kant van de wereld gebeurt. Iedereen kijkt een beetje naar zijn eigen buurt en de mensen die ze dan kennen. Wat voor jou "Topnamen" zijn is voor iemand anders dan ook weer helemaal anders.

Dat bedoelde ik helemaal niet. Topnamen zijn meestal al gestopt, net zoals ik zelf :p (en hiermee noem ik mezelf geen topnaam).

Slechtste stam: .Sound (deze bestaat uiteraard niet meer)

Gewoon omdat de stam bestond uit spelers die niets meer met .Kiwi te maken wouden hebben en een revolutie ontketend hebben? Misschien waren wij het wel die .Kiwi heeft gered door de leiding wakker te schudden.
 

DeletedUser

Guest
Maak zelf nog eens een lijstje Tim? :)
Of toch zover je kan met de info je hier hoort op de forum?
 

DeletedUser43670

Guest
Waarom is er eigenlijk nog geen artikel geschreven over de val van HRS? En over ATR etc?
 
Reactiescore
1.577
Maak zelf nog eens een lijstje Tim? :)
Of toch zover je kan met de info je hier hoort op de forum?

Je mag geen voornamen gebruiken :D! Maaruuhmm, denk dat mijn lijstje compleet irrelevant zou zijn. Speel hier nu toch alweer een halfjaar niet en zou me vooral baseren op het verleden. Intussen kunnen er nieuwe spelers zijn op oude accounts of kunnen er gewoon nieuwe situaties ontstaan zijn waar ik geen weet van heb.

Waarom is er eigenlijk nog geen artikel geschreven over de val van HRS? En over ATR etc?

Omdat er geen reporter voor is, neem ik aan?
 

DeletedUser33027

Guest
Ik zal ook is wat posten, ben benieuwd naar de reacties.

Beste speler: Fremas, RIXS, JF, Confusion. Ondanks incomings zullen ze altijd door blijven aanvallen, knap
Slechtste speler: Kan er wel honderden opnoemen...
Meestbelovende speler voor de toekomst: Dorus5, daar hebben we een hele goede aan ;)
Beste stam: .Kiwi, Simpelweg nummer 1.
Slechtste stam: Op dit moment: AFE
Meestbelovende stam voor de toekomst: ATR, nieuwe stam, geeft mij een actieve indruk.
Beste leider: Wazda en Smid.
Slechtste leider:Heb nooit ergens anders gespeeld.
Favoriete leider:Kees :rolleyes:
Favoriete forumposter: Wazda, neemt de tijd om .Kiwi te verdedigen samen met Frank. De rest heeft er al niet eens zin in ;)
Minst favoriete forumposter: PARA en famdecibel. Para heeft te lange teksten, waardoor ik al geen zin meer heb om te lezen. Famdecibel heb ik nog niks nuttigs uithoren komen, alleen maar negatief richting ons... Tja..
Meest overschatte stam: --
Meest onderschatte stam: Koekie, als ik kijk hoeveel hun bereiken met zo weinig leden is dat heel knap
Mooiste profielplaatje speler: --
Mooiste profielplaatje stam: Sorry, toch echt die van .Kiwi. Mooi kleurgebruik.
Grootste Blunder: Weet ik niet meer :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17472

Guest
Minst favoriete forumposter: famdecibel, zeuren zeuren zeuren!

Jij noemt het zeuren, ik noem het zeggen waar het op staat. Waarheid is hard, ik kan er niks aan doen dat jullie dat zeuren vinden. Anderen zwijgen op zo'n moment, ik niet. Is wel een verschil dus (ja, ik kan reacties verwachten, maar dat interesseert me helemaal niks, sta ik boven)

Minst favoriete forumposter: PARA en famdecibel. Para heeft te lange teksten, waardoor ik al geen zin meer heb om te lezen. Famdecibel heb ik nog niks nuttigs uithoren komen, alleen maar negatief richting ons... Tja..
Nee, wat jullie doen is precies hetzelfde hoor. En het zou goed zijn als je de posts van Para eens zou lezen. Die zijn miljoenen keren beter onderbouwd dan wat die lui van .Kiwi en Koekje doen....die reageren op dezelfde manier als dat ik altijd doe....tja...ik leer snel van hen, ik zou idd beter naar Para moeten kijken hoe die reageert. (en ook hier geldt: ik kan reacties verwachten, maar dat interesseert me helemaal niks, sta ik boven, helemaal als het van die negatieve, uitlokkende reacties zijn of rotopmerkingen, want daar zijn jullie .Kiwikliek allemaal goed in)

@Mickiend, sorry, ik moest me nu verdedigen. Jij hebt gewonnen...ik kon het niet laten :p
 

DeletedUser7104

Guest
Jij noemt het zeuren, ik noem het zeggen waar het op staat. Waarheid is hard, ik kan er niks aan doen dat jullie dat zeuren vinden. Anderen zwijgen op zo'n moment, ik niet. Is wel een verschil dus (ja, ik kan reacties verwachten, maar dat interesseert me helemaal niks, sta ik boven)


Nee, wat jullie doen is precies hetzelfde hoor. En het zou goed zijn als je de posts van Para eens zou lezen. Die zijn miljoenen keren beter onderbouwd dan wat die lui van .Kiwi en Koekje doen....die reageren op dezelfde manier als dat ik altijd doe....tja...ik leer snel van hen, ik zou idd beter naar Para moeten kijken hoe die reageert. (en ook hier geldt: ik kan reacties verwachten, maar dat interesseert me helemaal niks, sta ik boven, helemaal als het van die negatieve, uitlokkende reacties zijn of rotopmerkingen, want daar zijn jullie .Kiwikliek allemaal goed in)

@Mickiend, sorry, ik moest me nu verdedigen. Jij hebt gewonnen...ik kon het niet laten :p

Als je er boven staat waarom reageer je dan zo verbeten? Juist het melden dat je er boven staat en dat kenbaar wilt maken aan iedereen hier, geeft aan dat je er juist niet boven staat. En dat iedere keer er iets over je geschreven wordt je dusdanig opgelaten voelt om te reageren. Als je er echt bovenstaat reageer je namelijk niet.

Het punt is niet dat je reageert op een forum, daar ben je geheel vrij in, maar dat je posts, en dat heb ik je eerder gezegd, geen inhoud bevatten. Ook dit is weer een feitloze reactie. Het enige feit wat je hier aangeeft is dat je beter naar PARA zou moeten kijken, les nog niet geleerd blijkbaar. Je kan zeggen van Para wat je wilt maar het zijn meestal inhoudelijke reacties, alleen een beetje lang en in 3-voud opgesteld. Daarom hoop ik dat je de daad bij het woord gaat voegen.

Dat is de waarheid en volgens mij heb jij meer problemen met de harde waarheid dan menig forumposter hier. Dus kom op probeer een beetje beter je posts te formuleren met ook echte toevoegingen, dan kom je minder zeurderig over.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik heb absoluut geen moeite met de harde waarheid, wel met het gezeik en gezeur hier iedere keer van jullie. Wat dat betreft zijn jullie geen haar beter. Ik erken het tenminste. Ik weet dat ik het in discussies nooit van jullie zal kunnen winnen. Maar jullie met jullie ego en denken dat je o zo goed is veel erger dan wat ik hier allemaal zeg. Jullie durven niet eens te erkennen dat er mensen zijn die beter zijn dan jullie, want dan verliezen jullie wel je gezicht.
Ja, noemt dit ook maar weer inhoudsloos..maar voor mij is dit de waarheid, geen gezaag of gezeur zoals jullie doen. Ik kijk uit naar de eerste positieve post van jullie kant die niet gericht is op eigen stammen en eigen ego.

Het enige dat jullie willen horen dat jullie super tof en top zijn, nou, sorry, ik denk door jullie gedrag net zo over jullie als jullie over mij doen. En ik denk dat mijn gedachten nog wel erger zijn.
 

DeletedUser7104

Guest
Ik heb absoluut geen moeite met de harde waarheid, wel met het gezeik en gezeur hier iedere keer van jullie. Wat dat betreft zijn jullie geen haar beter. Ik erken het tenminste. Ik weet dat ik het in discussies nooit van jullie zal kunnen winnen. Maar jullie met jullie ego en denken dat je o zo goed is veel erger dan wat ik hier allemaal zeg. Jullie durven niet eens te erkennen dat er mensen zijn die beter zijn dan jullie, want dan verliezen jullie wel je gezicht.
Ja, noemt dit ook maar weer inhoudsloos..maar voor mij is dit de waarheid, geen gezaag of gezeur zoals jullie doen. Ik kijk uit naar de eerste positieve post van jullie kant die niet gericht is op eigen stammen en eigen ego.

Het enige dat jullie willen horen dat jullie super tof en top zijn, nou, sorry, ik denk door jullie gedrag net zo over jullie als jullie over mij doen. En ik denk dat mijn gedachten nog wel erger zijn.

Ik probeer je met respect te behandelen, maar dit forum heet: Wereld 5 Politiek & Propaganda. Stammen en spelers hebben een bepaalde achtergrond dat is niet anders, je kan ook altijd gezellig op je stamforum rondzwerven, daar vind je als het goed is leuke posts en reacties van je eigen kliekje. Hier moet je dat niet altijd verwachten, kan ook niet.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik probeer je met respect te behandelen, maar dit forum heet: Wereld 5 Politiek & Propaganda. Stammen en spelers hebben een bepaalde achtergrond dat is niet anders, je kan ook altijd gezellig op je stamforum rondzwerven, daar vind je als het goed is leuke posts en reacties van je eigen kliekje. Hier moet je dat niet altijd verwachten, kan ook niet.

Ik heb op jou persoonlijk ook geen op of aanmerkingen en ja, ik ervaar jouw antwoorden niet als respectloos, die zijn naar mij toe ok. En ik praat hier ook over mijn eigen mensen. Er zijn er maar 2 waar ik van .Kiwi echt een hekel aan heb als het betreft forumposts en die zijn in mijn ogen net zo inhoudsloos en zeer zeker respectloos. Die zullen er alles aan doen om mijn posts (en van anderen ook) zo te draaien dat het gezaag en gezever is. Als dat de manier is van praten, dan pas ik er voor. Op mijn eigen stamforum hoef ik me niet op te stellen zoals ik dat hier genoodzaakt ben om te doen. Ja, ik weet, zwijgen is beter. Frank en John kunnen wat dat betreft nog wel bij jou in de leer gaan.....wanneer begint hun les?
 

DeletedUser

Guest
Maar jullie met jullie ego en denken dat je o zo goed is veel erger dan wat ik hier allemaal zeg. Jullie durven niet eens te erkennen dat er mensen zijn die beter zijn dan jullie, want dan verliezen jullie wel je gezicht
Ja, noemt dit ook maar weer inhoudsloos..maar voor mij is dit de waarheid, geen gezaag of gezeur zoals jullie doen. Ik kijk uit naar de eerste positieve post van jullie kant die niet gericht is op eigen stammen en eigen ego.
.

Heb nooit beweert dat ik beter ben dan een ander, nee zelfs het tegenovergestelde, het enige wat ik goed gedaan heb (en dat is geeneens mijn eigen verdienste) is dat ik omringd ben door goede medespelers/stamgenoten. en ja......ben ook een beetje een nolifer om altijd en eeuwig zo'n stom spelletje te spelen:p
 
Bovenaan