@Rixs
Je weet net zo goed als ik dat dat dread zelf niet is

En ik wist dat een van jullie deze stats ging posten omdat jullie het dan zogenaamd heel goed doen, maar dat valt best mee hoor
Allereerst, omdat je zo van stats houdt, zal ik het eerst maar in verhouding zetten:
Zijde 1:
Spelers: Merijn666
Zijde 2:
Spelers: dreadnought
Timeframe: Voor altijd
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 213
Kant 2: 54
Verschil: 159
Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 1,847,145
Kant 2: 372,511
Verschil: 1,474,634
Dus daar is ie nog wel ffkes mee bezig voordat ie dat heeft teruggeedelt
Ten tweede, ook uit de stats te halen. Kijk eens naar dat punten verschil.
Punten van dorpjes die ik overneem:
1,847/213 = 8,6k per dorp
372/54=6,8k per dorp.
(van de gehele tijd dan, dread zelf heeft namelijk ooit wel eens wat terugveroverd, van de stats van afgelopen week kom je zelfs maar op 6,4k per dorp)
Vrij belangrijk verschil vind ik zelf. Jullie hebben wekenlang duizenden clears op die paar dorpjes daar gestuurd, of terwijl, die zijn met de grond gelijk gemaakt en troepen nauwelijks meer aanwezig.
Maar dan nu zelfs de echte prestatie van dreadnought (althans zijn vv'er/vv'ers).
Ondanks dat de dorpjes volledig gesloopt zijn (boerderij 1, hoofdgebouw 1, heel vaak zelfs leemgroeve vernietigd).... Heeft dread het toch voor elkaar gekregen om heel veel edels kwijt te raken.. Toch wel anderhalf keer meer dan die 54, die hij kwijtraakt door die 54 dorpjes te veroveren.
Als je dr heel veel behoefte aan hebt, kan ik ze nog voor je opzoeken en ze hier posten, maar ga dr maar vanuit dat je dat zo van me kunt aannemen
Verder wil ik in mijn verdediging ook nog even heel leuk aangeven dat ik tegen 3 spelers tegelijk vecht op hetzelfde gebied.
Switchhead: bijna 2x zo groot, een speler met wel skills.
Crabbetje: 2,5x zo groot.
En dan dread die maanden lang edels heeft gespaard en die bijna op hetzelfde moment op mij stuurt(half x mij).
Of terwijl, met een leuke optelsom, is dat 5x zo groot als ik zelf, waarvan dread enorm veel edels heeft en die er zo hard mogelijk probeert door te jagen.
Dus om eerlijk te zijn, ben ik zelfs nog van mening, dat deze meneer de vv'er, ook een verschrikkelijke noob is. Duizenden clears nodig hebben om die paar dorpjes te veroveren, 2 mede-spelers op dezelfde vijand en dan ook nog eens verschrikkelijk veel edels verliezen.
Overigens, wel mijn complimenten voor het idee om die edels van dread maar te gebruiken zodat switch wel echt op schiet bij mij