DeletedUser25199
Guest
Kvind jou nog een van de grotere namen . Maar als je het moet hebben van echte kleppers heb ik het natuurlijk over ThePlague, Wazda, LordFear, David B, Andreass, Acra, Dragoncrusher, Bappos, Ruikertje, Elysium, Iras, PARA, .. De mannen die deze wereld echt kleur gegeven hebben.
Dat bedoelde ik helemaal niet. Topnamen zijn meestal al gestopt, net zoals ik zelf (en hiermee noem ik mezelf geen topnaam).
Gewoon omdat de stam bestond uit spelers die niets meer met .Kiwi te maken wouden hebben en een revolutie ontketend hebben? Misschien waren wij het wel die .Kiwi heeft gered door de leiding wakker te schudden.
Ik had gisteren gezien dat je hier nog eens online gekomen was en ik kon het me niet laten om .sound nog eens te vernoemen. Ik wist dat ik je hiermee ging prikkelen
Klopt inderdaad dat na de .sound afscheuring er enkele dingen veranderd zijn in onze stam. Zeker en vast enkele veranderingen ten goede.
Ik heb op jou persoonlijk ook geen op of aanmerkingen en ja, ik ervaar jouw antwoorden niet als respectloos, die zijn naar mij toe ok. En ik praat hier ook over mijn eigen mensen. Er zijn er maar 2 waar ik van .Kiwi echt een hekel aan heb als het betreft forumposts en die zijn in mijn ogen net zo inhoudsloos en zeer zeker respectloos. Die zullen er alles aan doen om mijn posts (en van anderen ook) zo te draaien dat het gezaag en gezever is. Als dat de manier is van praten, dan pas ik er voor. Op mijn eigen stamforum hoef ik me niet op te stellen zoals ik dat hier genoodzaakt ben om te doen. Ja, ik weet, zwijgen is beter. Frank en John kunnen wat dat betreft nog wel bij jou in de leer gaan.....wanneer begint hun les?
Blij dat te lezen. Maar als je altijd over .Kiwi spreekt voelen alle leden zich aangesproken he. Ik ook trouwens terwijl ik toch zeker wel nooit hoog van de toren blaas.
Je mag niet vergeten dat .Kiwi na de oorlogsverklaring van HRS en de tijd erna, toen iedereen zich tegen ons keerde, wij het zeer zwaar gehad hebben. Dat wij deze oorlog winnend hebben afgesloten heeft .Kiwi in een gevoel van euforie gebracht en sommigen hebben zich hier wat verkneukeld.... dat klopt.
Maar deze pagina is nu afgesloten en wij van .Kiwi zijn oprecht blij dat ATR nu de handschoen wil opnemen tegen ons. Dit houd onze wereld wakker want eerlijk vreesde ik en vele anderen binnen .Kiwi dat de val van HRS wel eens het begin van het einde voor W5 zou zijn. Niet dus en wij hebben een nieuwe waardige vijand gekregen zodat dit spel de moeite blijft om te spelen.
Dus ik zou zeggen stop dat eindeloze geleuter hier. Uiteraard is er frustratie en is .Kiwi kop van jut maar nu begint er een nieuw hoofdstuk een een nieuwe kans voor het oude AT/HRS noord om zich via de nieuwe stam ATR te bewijzen dat ze inderdaad beter zijn dan ons. Wij van .Kiwi kijken ernaar uit tot de echte strijd losbarst nadat we allemaal gepositioneerd liggen tegen elkaar en de voorhoede gevechten gedaan zijn.
Veel succes aan onze nieuwe vijand!