W5 awards

DeletedUser

Guest
Om even op de vragen van Superlikker en Aurelius Victor terug te komen:
Ik vond gisteren in mijn mededelingenbox dezelfde vraag en dit was mijn antwoord.


Groot geworden door fusie, proberen soms leden van mij aan te vallen maar redden het niet. (met name lavalampos en wat vriendjes van hem) dreigen veel maar weinig daden en de daden die ze doen lopen op niets uit. Tevens proberen ze continue spionnen binnen te krijgen en zijn ze de samenwerking met rivals aangegaan omdat ze het alleen blijkbaar niet kunnen redden.

Of het is gewoon omdat ik jouw stam noob vind ( wat ook zo is ) en jasperke niet kan verdedigen?

Je bent nooit met mijn in contact gekomen behalve nu :)
En jasperke..
Inderdaad ik dreig met 'Maak je verdediging alvast maar klaar' Als je daarop de hele stam concordia gaat afrekenen.. Zielig hoor:)

Tevens proberen ze continue spionnen binnen te krijgen en zijn ze de samenwerking met rivals aangegaan omdat ze het alleen blijkbaar niet kunnen redden.

WOW, waar haal je die onzin vandaan,
Beargumenteer dit is, Waarom kunnen wij dit niet zelf redden? En waarom denk je dat wij spionnen bij jullie proberen binnen te halen?

De stam ICEPAC interesseert ons totaal niks..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste stam:.fall of Rivals
Meest beloftevolle stam:-|C|-
Slechtste stam:|TM| en UP-R
Beste speler:Larzdebest
Favoriete speler:maartenlol (R.I.P),Larzdebest
Slechtste speler:jelsyboy
Minst favoriete speler:E.R.K.
Beste leider: Daanus
Favoriete leider: Daanus
Slechtste leider:lavalampos
Minst favoriete leider:lavalampos
Favoriet forumposter: Daanus
Minst favoriete forumposter:/
Meest eervolle speler:
Minst eervolle speler:E.R.K.

:)
Zeker omdat ik je eerst geen leider maakt en je toen vluchtte naar UP*R
^^
 

DeletedUser

Guest
Bingo... dat wist ik als toen we nog zusterstammen waren. Heb hem dat wel eens voorzichtig geprobeerd te vertellen maar ik heb altijd ongelijk volgens de mensen in Rivals. Nog steeds varen ze op succes van de losse dorpjes in hun cluster die ze hebben gepakt en voornamelijk de dorpen van de voormalig RU spelers die vrijwel geen kans hebben gehad te verdedigen.


@ Cizzl het was wel opvallend dat zodra je wist dat ik VV van brandjuhh had dat je opeens stopte met aanvallen omdat je je edels niet dood wilde hebben. Opeens durfde je dan niet meer.

Ik weet wanneer ik wel en geen zin heb om te timen. Van jou vallen ook dorpen te pakken.

Aangezien ik meestal, soms wel, geen zin heb om perfect te timen, wacht ik gewoon tot een van de n00bjes zelf weer spelen.
Op die manier vallen de icepac dorpen met de vloot.

Goed geprobeerd deze richting op te groeien vanuit icepac dus, alleen jammer dat je er een n00bstam voor kiest.
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: HRS, we zitten volop te genieten van gezellige babbels terwijl we spelen, het is een echte vriendengroep, vééél minder stijf dan Up-R

Meest beloftevolle stam: HRS? :p ,mja, nu even op 4, maar ik ben er zeker van dat we gaan stijgen :D

Slechtste stam: Wie het schoentje past, trekke het aan.

Beste speler: Mag ik mijzelf voorstellen of is dat niet zo goed? ;) alle dan, crashdaraven verdient zeker respect (en natuurlijk nog een boel anderen he ;) )

Favoriete speler: Iras, echt ne coole kerel en altijd klaar voor alles en iedereen!

Slechtste speler: momenteel vind ik dat keizerpascal mij teveel voor de voeten loopt

Minst favoriete speler: diegene die in mijn friendlist staat en al 2 mails van mij niet heeft willen beantwoorden :(

Beste leider: Irasje ;) Hij is de enige nog originele leider van een topstam!!!

Favoriete leider: Iras hij heeft HRS helemaal tot de top gekregen ;)

Slechtste leider: ik heb mijn persoon, maar ik haat het mensen zwart te maken op het forum

Minst favoriete leider: zie hierboven

Favoriet forumposter: goh, ik vind LJ altijd wel grappig, en spook ook

Minst favoriete forumposter: jullie weten dat ik niet graag met de vinger wijs ;)

Meest eervolle speler: 3xil3 , altijd bereid eerst te spreken over problemen i.p.v. direct ruzie te zoeken

Minst eervolle speler: quote 'minst favoriete forumposter'

maar hadden we al niet zo'n topic vroeger????

mvg,
David
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste stam: KIWI,gaat erg snel naarboven en zijn goed in aanvallen,

Meest beloftevolle stam: THBLSH, heb ze wel eens eerder meegemaakt en ze helpen hun BG's altijd in oorlogen

Slechtste stam: ODIN, is al bekent, door hun lage aanvals/verdedigings rang

Beste speler: David B , hij groeit erg hard en heeft altijd de juiste troepen klaarstaan

Favoriete speler: ikke8, hij maakt UP-R af

Slechtste speler: puntenjagers

Minst favoriete speler: robbie281, hij voelt zich bij alles wat over zijn stam gaat aangevallen

Beste leider: wazda, hij blijft bij problemen altijd rustig,houd de stam in orde en hij gebruikt de woorden heel goed

Favoriete leider: wet-NL, heb geen goede reden voor maar ik vind zijn profielplaatje zo grappig

Slechtste leider: robbie281, hij heeft door zijn stomme fout gezorgt dat als THBLSH en KIWI klaar zijn met up-R meteen met hun beginnen

Minst favoriete leider: /
Favoriet forumposter: saah en lil-john
Minst favoriete forumposter: yoram13, hij voelt zich bijna altijd aangevallen als er iets over hem gezegt word

Meest eervolle speler: elysium, hij staat bovenaan
Minst eervolle speler: n00bs
 

DeletedUser

Guest
@Reyvan, waarom ~RU~ als voorbeeld nemen voor recruteerbeleid? Zijn jullie vergeten dat deze oorlog kwam omdat ~RU~ niet naar Rivals wilde maar naar ICEPAC? Anders had Rivals die leden gerecruteerd dus slecht voorbeeld.

Diegene die jij binnengehaald hebt waren voor ons edelvoer het was mrs Monk en Omsig van H4F dat waren de enigen van die regio die we wouden. :eek:
Geen slecht voorbeeld ik was enkel niet van zin om zo in detail te gaan tot jij er me nu aan dwong.
 

DeletedUser7473

Guest
Bingo... dat wist ik als toen we nog zusterstammen waren. Heb hem dat wel eens voorzichtig geprobeerd te vertellen maar ik heb altijd ongelijk volgens de mensen in Rivals. Nog steeds varen ze op succes van de losse dorpjes in hun cluster die ze hebben gepakt en voornamelijk de dorpen van de voormalig RU spelers die vrijwel geen kans hebben gehad te verdedigen.

@Reyvan, waarom ~RU~ als voorbeeld nemen voor recruteerbeleid? Zijn jullie vergeten dat deze oorlog kwam omdat ~RU~ niet naar Rivals wilde maar naar ICEPAC? Anders had Rivals die leden gerecruteerd dus slecht voorbeeld.

@ Cizzl het was wel opvallend dat zodra je wist dat ik VV van brandjuhh had dat je opeens stopte met aanvallen omdat je je edels niet dood wilde hebben. Opeens durfde je dan niet meer.

zij007, dat gezeik over die losse dorpjes ben ik meer dan zat. Jullie hadden flinke clusters, waarmee je makkelijk kon spelen. Maar wij zetten door en pakken die dorpjes. Het leuke is Rivals heeft evengoed losse dorpjes in jullie cluster liggen. En hebben jullie ooit de moeite gedaan om die te pakken. Nee. Dus telkens op dat argument terugkomen is gewoon grote bullshit.

Oorlog zat er voor RU ook al aan te komen, we waren jouw gezeik meer dan zat =)

Prettige dag verder
 

DeletedUser7104

Guest
zeg kunnen jullie ergens anders dat hele rivals/Sixpac verhaal bespreken. In ieder topic kom ik het nu zo'n beetje tegen en het begint me echt een beetje te irriteren. Ieder topic is blijkbaar aanleiding om deze discussie te voeren en iedereen mag overal en nergens er heerlijk van mee genieten. Ik weet het nu wel, jullie zijn geen vriendjes meer, jullie mogen elkaar niet en de een verraad de ander etc,etc,etc.........
 

DeletedUser17653

Guest
zeg kunnen jullie ergens anders dat hele rivals/Sixpac verhaal bespreken. In ieder topic kom ik het nu zo'n beetje tegen en het begint me echt een beetje te irriteren. Ieder topic is blijkbaar aanleiding om deze discussie te voeren en iedereen mag overal en nergens er heerlijk van mee genieten. Ik weet het nu wel, jullie zijn geen vriendjes meer, jullie mogen elkaar niet en de een verraad de ander etc,etc,etc.........

Je komt het overal tegen omdat er overal anderen over beginnen ;) De vragen die hier stonden worden beantwoord. Graag respect voor de leden die de moeite doen om hun standpunten te becommertarieren.
 

DeletedUser

Guest
Nee, ze moeten er gewoon niet overal op beginnen.
Het wordt echt ziek irritant :mad:
 

DeletedUser16378

Guest
Om even op de vragen van Superlikker en Aurelius Victor terug te komen:
Ik vond gisteren in mijn mededelingenbox dezelfde vraag en dit was mijn antwoord.


Groot geworden door fusie, proberen soms leden van mij aan te vallen maar redden het niet. (met name lavalampos en wat vriendjes van hem) dreigen veel maar weinig daden en de daden die ze doen lopen op niets uit. Tevens proberen ze continue spionnen binnen te krijgen en zijn ze de samenwerking met rivals aangegaan omdat ze het alleen blijkbaar niet kunnen redden.
Oh, dus wij zijn groot geworden door een fusie. Wat een duidelijk teken van onwetendheid is dat! Concordia is opgericht door mij en de ondertussen gestopte Valentinianus op 21 maart, toen wij allebei 116 punten hadden. Vanaf die 232 punten zijn wij stapje voor stapje gegroeid, eerst bereikten we de top 1000 vervolgens de top 100 enzovoorts. Zo zijn wij, zonder overdreven veel te recruiten maar wel door één van de meest grondige selectieprocedures, langzamerhand de top 20 binnen gedrongen. Toen wij 13de stonden hebben wij besloten voor het eerst in onze bestaansgeschiedenis leden op te nemen van GOTS, een soort fusie inderdaad, vooral vanwege onderlinge uitstekende banden en met het oog op een vaste, brede selectie in de toekomst. Deze fusie is voor de speelstijl van Concordia zeker niet ideaal, wij waren gewend om, zoals eerder gezegd, uitgebreid te selecteren, diplomaties te minimaliseren, agressief te spelen en vooral een sterk gevoel van hechtheid te creëren. GOTS is/was een hele andere stam, met een andere visie, maar wel altijd een bijzonder trouwe bondgenoot die wij ooit hadden benaderd toen zij nog 5 - 10x zo groot waren. Het is voor ons een stevige uitdaging om deze twee totaal verschillende stammen tot één eenheid om te smelten. Éénheid maakt immers macht, Concordia res parvae crescunt. In het kort: we zijn drie plaatsen gestegen, zijn we dáárdoor groot geworden? Ik zou willen zeggen dat wij door een gestaag maar voortvloeiend en voortdurend proces van pakweg 7.5 maand de subtop hebben bereikt, en dat de fusie qua punten (qua organisatie en hechtheid moet de toekomst wijzen) één van de pieken geweest is in dat proces.

Wat een generalisaties gebruik je trouwens. Ik ga niet in of de beweringen van mevrouw waar zijn, aangezien ik daar geen kijk op heb. Echter heb ik nog nooit gehoord van aanvallen op ICEPAC, nog nooit gehoord van bedreigingen jegens hen en nog nooit gehoord dat wij spionnen proberen binnen te krijgen. Ik koester geen liefde of haat jegens ICEPAC. Nu ben ik leider van de stam, dus ik weet wel wat er speelt binnen onze gelederen. Bedoel je met die “ze” dan alleen Lavalampos? Één speler die je niet bevalt staat voor jou symbool voor het beleid, de capaciteiten en het inzicht van een hele stam?
Zo kortzichtig heb ik het nog nooit gezien, beste ZIJ007.

P.S. Van een samenwerking met Rivals heb ik ook nog nooit gehoord. Ben ik nou slecht op de hoogte – als leider van de betreffende stam - of ben jij dat – als buitenstaander?
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: UP-R, heeft nog steeds de meeste punten en het meeste talent in de stam zitten.

Meest beloftevolle stam: [ABN], mooiste uitbreidings mogelijkheden

Slechtste stam: THBLSH, vinden zichzelf erg goed, te goed zelfs

Beste speler: Lunchtime, beheerst het spel en heeft een erg mooi cluster

Favoriete speler: Koukleum, waarom niet :D

Slechtste speler: /

Minst favoriete speler: spw44 en Oriflame achten zichzelf veel te goed

Beste leider: SVDP, wist wanneer het echt afgelopen was met B@N@@N
Assie, omdat ze leuk kan praten en dergelijke

Favoriete leider: Assie en Koukleum

Slechtste leider: /

Minst favoriete leider: /

Favoriet forumposter: /

Minst favoriete forumposter: /

Meest eervolle speler: Lunchtime, heb ik toch het meeste respect voor ;)

Minst eervolle speler: /
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: UP-R Nummer 1 zijn is niet makkelijk.
Meest beloftevolle stam: .fall nog steeds een leuke stam met leuke leden.
Slechtste stam: /
Beste speler: DragonCrusher Hij blijft de enige echte.
Favoriete speler: Elysium
Slechtste speler: /
Minst favoriete speler: /
Beste leider: Elysium:(
Favoriete leider: Lunchtime
Slechtste leider: /
Minst favoriete leider: /
Favoriet forumposter: Wollensok, na al het wat we tegen mekaar hebben gezegt toch nog mij als Favoriete forum poster aanwijzen dwingt gewoon respect af.
Minst favoriete forumposter: /
Meest eervolle speler: Elysium, Laat je niet in de steek wanneer het even niet gaat
Minst eervolle speler: Yprix, Sorry maar ik heb geen goed woord over je account deleten terwijl je stam daar hard voor geknokt heeft.

/ staat voor alle onnuttige vragen, sinds wanneer moet je leuke posts verpesten met negatieve vragen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste stam: up-r staan al lang eerste, rede doet er niet toe. de oorlog zal wel bewijzen of het waar is of niet
Meest beloftevolle stam: -|c|- wat een groei en leiding
we zijn net wel fusie aangegaan maar zelfs zonder die fusie waren ze al snel groot geworden!
Slechtste stam: iojc bende noobs gewoon bakker er echt niets van
Beste speler: smid
Favoriete speler: geen echt gedacht
Slechtste speler: Robbie281 wou mij afschrikken door te zeggen dat hij 500 katas uit elk van zen dorpen ging sturen omdat ik zijn beschermeling aanviel. stuurde uiteindelijk 3 groepen scouts... men dorpen stonden vol def hij had opt dat moment 600 000punten ik 15000 ofzo. dus door moraal en mijn verdedeging van stamgenoten, wasdat eerder zelfmoord dan iets anders.
Minst favoriete speler: dragoncrusher te grote mond
Beste leider: aurelius victor en ganse stamleiding -|c|- moet je gewoon is meemaken;)
Favoriete leider: oude gots leiding
Slechtste leider: julius ceasar leider van iojc wat een aap
Minst favoriete leider: julius ceasar
Favoriet forumposter: geen idee
Minst favoriete forumposter: geen idee
Meest eervolle speler: teveel om op te noemen
Minst eervolle speler: tzelfde als hierboven
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Om even op de vragen van Superlikker en Aurelius Victor terug te komen:
Ik vond gisteren in mijn mededelingenbox dezelfde vraag en dit was mijn antwoord.


Groot geworden door fusie, proberen soms leden van mij aan te vallen maar redden het niet. (met name lavalampos en wat vriendjes van hem) dreigen veel maar weinig daden en de daden die ze doen lopen op niets uit. Tevens proberen ze continue spionnen binnen te krijgen en zijn ze de samenwerking met rivals aangegaan omdat ze het alleen blijkbaar niet kunnen redden.

vanwaar jij je info haalt weet ik niet, maar als je het aan mij vraagt uit een of ander goedkoop roddelboekje.
fusie heeft -|c|- niet groot gemaakt, zonder fusie stonden ze al inde top20. weet exacte plaats nietmeer maar13 zou is kunnen.
zijn op een snel tempo gegroeid, letterlijk uit het niets gekomen!
de fusie was enkel omdat gots amper leden had, goede positie en uitstekende samenwerking van toen gots al enkele miljoenen punten had en -|c|- amper.
 

DeletedUser

Guest
Thahahahaha,

veel mensen vinden mij leuk xD
toffe mensen allemaal xD
fijn jullie te leren kennen :p
de awards voor mij kunnen niet op ^^
hoeveel heb ik er al?
3-4?
 

DeletedUser

Guest
Thahahahaha,

veel mensen vinden mij leuk xD
toffe mensen allemaal xD
fijn jullie te leren kennen :p
de awards voor mij kunnen niet op ^^
hoeveel heb ik er al?
3-4?

Ben jij even een grote jongen, ga ergens anders spammen.

Mag ik de vraag stellen waarom zoveel mensen nog steeds tegen UP-R zijn?
Nog allemaal van de fusie neem ik aan.. Maar zou het graag van jullie weten.
 
Bovenaan