W5 awards

DeletedUser

Guest
Beste stam: [Add], een hulpvolle stam.
Meest beloftevolle stam: KIWI
Slechtste stam: /
Beste speler: Theplague ( lil-john), probeert altijd te helpen.
Favoriete speler: Theplague ( lil-john )
Slechtste speler: /
Minst favoriete speler: Jsport, verlaat zijn stam en begint daarna zijn ex-stamleden aan te vallen.
Beste leider: Theplague ( lil-john ):rolleyes:
Favoriete leider: Theplague ( lil-john ), heb nog nooit iemand gezien die zijn stamleden vraagt om iemand buiten de stam te helpen.
Slechtste leider: Robbie281, begint te dreigen dat ie zal aanvallen met één van zijn vv's als je een vriend van hem aanvalt.
Minst favoriete leider: /
Favoriet forumposter: Lil-John
Minst favoriete forumposter: /
Meest eervolle speler: /
Minst eervolle speler: /


Lil-john is dus duidelijk mijn favoriet.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: .Fall, Up-R niet. Die vind ik niet erg sterk. Maar dat kan ik verkeerd hebben. .Fall daarintegen, vind ik erg sterk georganiseerd en maakt een goede indruk.
Meest beloftevolle stam: Rivals, ik heb er niet veel inzicht op. Maar wat ik hier lees klinkt aardig. Concordia was eerst mij favoriet, maar die vind ik minder worden.
Slechtste stam: WAFM, Sergeantzz vind ik daar wel een sportief en goed lid van. Ook redelijk ervaren. Leuke gozer, wat ik zo hoor. Maar toch blijft dit gewoon de zwakste schakelen (Ex. -Ca-)
Beste speler: Gertone vind ik een sterke speler. Heeft er verstand van en heeft vooral veel tijd. Er zijn meerdere sterkere spelers. Maar dit is een van de sterkste in mij gebied.
Favoriete speler: Sergeantzz, hij doet zijn best en blijft trouw aan zijn stam. Ook al verliest hij dorpen, hij blijft sportief. Prima dus!
Slechtste speler: Roccom, heel veel punten hebben en dan zo snel dorpen verliezen.. :confused:
Minst favoriete speler: Isorexer, er is ooit een hele lading fakes op hem gedaan. en dan alleen maar zeuren, zat ie te doen. blijf gewoon sportief en doe je best.
Beste leider: Gertone, vind ik de beste. Goede leider, goede inzet voor de stam en begrijpt het. Ook al was ik soms vervelend :p
Favoriete leider: Gertone ^^ zie hierboven voor uitleg.
Slechtste leider: Roccom en Julius-Ceasar, redenen zijn algemeen bekend geloof ik:rolleyes:
Minst favoriete leider: Zie hierboven ^^
Favoriet forumposter: Indian dragon, eigenlijk altijd wijze woorden.
Minst favoriete forumposter: Ben zijn naam even kwijt, eerst vond ik altijd Wollensok erg vervelend op het forum, maar die is al vooruitgegaan:p
Meest eervolle speler: -
Minst eervolle speler: -
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: HRS
Meest beloftevolle stam: KIWI
Slechtste stam: ICEPAC
Beste speler: Acracakarbra
Favoriete speler: pollewopje
Slechtste speler: /
Minst favoriete speler: /
Beste leider: Iras
Favoriete leider: Iras
Slechtste leider: Oriflame
Minst favoriete leider: /
Favoriet forumposter: Lil-John
Minst favoriete forumposter: spammers :p
Meest eervolle speler: /
Minst eervolle speler: stamhoppers/spionnen
 

DeletedUser13439

Guest
Beste stam: UP-R, staan al een hele tijd stijf bovenaan, dan ben je niet zomaar een stam

Meest beloftevolle stam: weet ik niet, weet te weinig stammen en feitjes om daar een goed oordeel over te kunnen geven denk ik...

Slechtste stam: van de stammen die ik ken heeft ieder zijn eigen kwaliteiten... hoewel er vast wel slechte stammen zijn ergens op wereld 5

Beste speler: hmm, maltre denk ik, vooral erg slimme speler

Favoriete speler: fibik, altijd klaar om iemand te helpen :)

Slechtste speler: spelers die een hoge plaats in de ranglijst hebben geworven door weinig aan te vallen en veel spelers te internen

Minst favoriete speler: lampuess, is inmiddels gestopt

Beste leider: onze aller iras he :D is nog steeds sinds de oprichting van hermes bij de stam, houd de groep ontzettend goed bij mekaar en organiseert zelfs een stamdag, zegt genoeg denk ik

Favoriete leider: iras

Slechtste leider: -

Minst favoriete leider: -
Favoriet forumposter: -
Minst favoriete forumposter: -
Meest eervolle speler: -
Minst eervolle speler: -
 

DeletedUser16378

Guest
Slechtste stam: Concordia
Zijn bijna al je antwoorden zo netjes verklaard, behalve diegene waar mijn interesse nu juist naar uitgaat. Mag er nog een argumentatie bij? Ik ben net als Superlikker erg benieuwd waar het op gebaseerd is...

Het lijstje zelf heb ik geloof ik al een keer ingevuld? Naja, het kan natuurlijk allemaal veranderen.

Beste stam: .fall
Meest beloftevolle stam: .fall
Slechtste stam: IoJC
Beste speler: Lunchtime
Favoriete speler: Lexas
Slechtste speler: Julius-Caesar
Minst favoriete speler: ?
Beste leider: Wet-NL/Iras
Favoriete leider: Orrybas
Slechtste leider: Roccom
Minst favoriete leider: Julius-Caesar
Favoriet forumposter: Indian dragon
Minst favoriete forumposter: ?
Meest eervolle speler: Mordang
Minst eervolle speler: Breetex
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: THBLSH
Meest beloftevolle stam: |DT|, heel goed georganiseerd, perfecte coordinatie
Slechtste stam: Facta², sorry jongens maar slechte poging om terug te keren
Beste speler: smid, die blijft goed.
Favoriete speler: ZIJ007
Slechtste speler: pas
Minst favoriete speler: cizzl, sry..je hebt gevoel voor humor.maar voor de rest :p
Beste leider: bakloy, ik goede en slechte tijden
Favoriete leider: pas
Slechtste leider: cobra123, niet gekend, daarom juist :)
Minst favoriete leider: //
Favoriet forumposter: duckje!!
Minst favoriete forumposter: de spammertjes onder ons
Meest eervolle speler: bakloy, de 2de keer maar ik lieg niet.
Minst eervolle speler: te veel om op te noemen
 
Reactiescore
1.577
Beste stam: [Add]: Sterke leiding, sterk recruitbeleid gecombineerd met mooie aanvallen. Ook hun stats liegen niet.
Meest beloftevolle stam: [ABN]: Goede ligging + een zeer hechte groep. Hechter bestaat bijna niet. .Fall slimme stam, in diplomatie. Zeer aanvallend. Goede ligging.
Slechtste stam: Elke stam heeft kwaliteiten. Als ik een stam moet kiezen, neem ik -AoC- omwille van hun slechte OD en hun verliezen aan kleinere stammen.
Beste speler: Lunchtime. Hierbij is weinig uitleg nodig: eerlijk en sportief persoon. Mooie cluster. Sterke OD.
Favoriete speler: Assie. Dé persoon om even mee te praten. Ze is zeer sportief en heeft liever moeilijke dorpen dan de "easy-to-gets".
Slechtste speler: Julius-Caesar. Redenen zijn wel bekend.
Minst favoriete speler: Arik. Stijf persoon + Tiran. Neemt niet weg dat hij goed bezig is.
Beste leider: Wet-NL. Steeds objectief en bekijkt alle mogelijkheden. Hij neemt de juiste beslissing in nagenoeg elke situatie.
Favoriete leider: Lil-John. Goede kameraad die redelijk is. Hij is een sfeermaker in een machine.
Slechtste leider: Yoram13. Weinig onderbouwde argumenten. Steeds bevelen. Tiran?
Minst favoriete leider: Crossfade. Persoonlijk: weinig interactie. Gesloten. Leugenachtig persoon.
Favoriet forumposter: Mheijden. Steeds onderbouwd met een knipoog. Geweldig!
Minst favoriete forumposter: DragonCrusher. Arrogantie troef.
Meest eervolle speler: Sency. Van mijn eigen stam. Heeft het zeer moeilijk, maar komt erdoorheen. Zij was de persoon die Facta niet liet vallen. Ze wachtte op mijn terugkomst, waarvoor zeer veel dank.
Minst eervolle speler: Fireworks 6677. Stamhopper om er zelf beter van te worden. Houdt iedereen bevriend uit angst. Geeft vergoeding om niet aan te worden gevallen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.577
Slechtste stam: Facta², sorry jongens maar slechte poging om terug te keren

1 vraag: Waarom?
We leven nog, dat zou je bij andere stammen niet gedaan krijgen.
Ik zou ons eerder bij "Beste stam" durven zetten, net omdat we een geval als dit overleven. We hebben een puntengemiddelde dat nog steeds in de top 10 past.. Bij ons kan je ervan op aan dat we trouwe leden hebben ;).

Nja, wou me even verdedigen. Ik respecteer je mening :).
 

DeletedUser

Guest
Slechtste leider: Yoram13. Weinig ondergebouwde argumenten. Steeds bevelen. Tiran?


Sommige vinden dit een slechte kwaliteit, vooral de mensen buiten onze stam.

Wanneer je in Rivals zit komt het gewoon anders over. Hij weet wat hij wilt, en hoeft er geen argumenten bij te zetten om dat door te geven.

Je kunt 3 a4tjes volschrijven waarom iets is, of je kunt het in 1zin zeggen. Zo is yoram nou gewoon haha.

Gewoon even ter zijne verdediging :)
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: KIWI, we gaan echt met grote stappen vooruit
Meest beloftevolle stam: THBLSH, een stam die goed in elkaar steekt
Slechtste stam: =Hoe=, geen samenhang in deze stam
Beste speler: Ikke8, hij is geweldig aanvallend ingesteld en is Gangstarap aan het verpulveren
Favoriete speler: Andreass
Slechtste speler: Noobs genoeg
Minst favoriete speler: Allardkn
Beste leider: Wet-NL, doet echt veel voor .fall
Favoriete leider: Wazda, weet waarover hij spreekt
Slechtste leider: Queawz, stamhopper
Minst favoriete leider: Rikkiepaniekie, hoor je te weinig nu zen stam onder vuur ligt
Favoriet forumposter: Iras, overdachte posts
Minst favoriete forumposter: Superlikker, zinloze posts
Meest eervolle speler: Andreass, echt een fantastische speler
Minst eervolle speler: gangstarap, leuke gast maar steek zonder schaamte een mes in ieders rug
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: ik heb tot nu toe nog maar in 1 stam gezeten.. andere oordeel ik niet over
Meest beloftevolle stam: [add]/HRS.. als up-r ten onder gaat hebben zij super veel te edelen
Slechtste stam: icepac.. zitten een paar goeie in, de rest is prut
Beste speler: mordang/lunch/speurm?? er zijn genoeg goede spelers lijkt me zo
Favoriete speler: lionlord en saah:) altijd actief en kan je altijd van op aan
Slechtste speler: degene die nu de strijd begint stoppen
Minst favoriete speler: -
Beste leider: wazda
Favoriete leider: wazda
Slechtste leider: robbie de hand ^^
Minst favoriete leider: -
Favoriet forumposter: avaganon, jammer dat ie nie veel op het forum meer is
Minst favoriete forumposter: de arrogante kwallen (voornamelijk spelers uit up-r)
Meest eervolle speler: lunchtime, (maar ik ga die 6 dorpen in 1 seconde inhalen :p)
Minst eervolle speler: deptofundrgrnd (Als mensen die nog kennen)
 

DeletedUser20019

Guest
Beste stam: THBLSH, goede actieve leden en leiding

Meest beloftevolle stam: |TM|, zijn goed bezig in het zuiden

Slechtste stam: -AoC-, heeft zich noch niet bewijsen als stam

Beste speler: lunchtime

Favoriete speler: bappos

Slechtste speler: -

Minst favoriete speler: clancey

Beste leider: Lil-John

Favoriete leider: mvg999, staat bekent als 2de leider -A-B- maar doet erg veel voor de stam


Slechtste leider: clancey, dictator -.-

Minst favoriete leider: clancey

Favoriet forumposter: saah, voor het bij houden van bewegende kaartjes

Minst favoriete forumposter: spammers

Meest eervolle speler: crimereaper, man van zijn woord

Minst eervolle speler: -
 

DeletedUser20019

Guest
ow ik ik vond |TM| & Rivals daar goed bezig maar laatste tijd druk bezig in me eigen beurt dus niet zoveel meer na gekeken, maar ik denk dat er in het zuiden en topstam zou ontstaan omdat die meer kans hebben door te groeien als de huidige 2 t/m 6 allemaal erg noordelijk liggen.
 

DeletedUser

Guest
Slechtste leider: Yoram13. Weinig onderbouwde argumenten. Steeds bevelen. Tiran?

Bingo... dat wist ik als toen we nog zusterstammen waren. Heb hem dat wel eens voorzichtig geprobeerd te vertellen maar ik heb altijd ongelijk volgens de mensen in Rivals. Nog steeds varen ze op succes van de losse dorpjes in hun cluster die ze hebben gepakt en voornamelijk de dorpen van de voormalig RU spelers die vrijwel geen kans hebben gehad te verdedigen.

@Reyvan, waarom ~RU~ als voorbeeld nemen voor recruteerbeleid? Zijn jullie vergeten dat deze oorlog kwam omdat ~RU~ niet naar Rivals wilde maar naar ICEPAC? Anders had Rivals die leden gerecruteerd dus slecht voorbeeld.

@ Cizzl het was wel opvallend dat zodra je wist dat ik VV van brandjuhh had dat je opeens stopte met aanvallen omdat je je edels niet dood wilde hebben. Opeens durfde je dan niet meer.
 

DeletedUser

Guest
Om even op de vragen van Superlikker en Aurelius Victor terug te komen:
Ik vond gisteren in mijn mededelingenbox dezelfde vraag en dit was mijn antwoord.


Groot geworden door fusie, proberen soms leden van mij aan te vallen maar redden het niet. (met name lavalampos en wat vriendjes van hem) dreigen veel maar weinig daden en de daden die ze doen lopen op niets uit. Tevens proberen ze continue spionnen binnen te krijgen en zijn ze de samenwerking met rivals aangegaan omdat ze het alleen blijkbaar niet kunnen redden.
 
Bovenaan