(W49) Moraal

DeletedUser

Guest
Hey,

Ik heb gezocht naar posts over moraal maar vond niet meteen een antwoord op mijn vraag.

Ik ben sinds kort terug beginnen spelen, op wereld 49, na zo'n 8 jaar niet gespeeld te hebben.
Vroeger speelde ik op wereld 2 met 18-25 miljoen punten. Ik weet nog dat het toen geen pretje was als je een kleine
speler wou overnemen, 30% moraal en goed ondersteund door de vijand...

Mijn probleem is dat, ondanks ik nog maar pas begonnen ben, er al spelers van enkele honderdduizenden punten
vlakbij liggen en er geen moraal is op deze wereld. Ik wil niet zeuren, maar hoe overleef je dit?
Ik heb een goed aantal bondgenoten, ben in de voor mij sterkst mogelijke stam toegetreden, ik maak 24/7 verdedigende
troepen, farm constant... Wat kan ik nog meer doen? Het heeft geen zin om te starten (tenzij misschien als je een grote speler hebt die je beschermt)?

Waarom is er geen moraal? Hoe kan een nieuwe speler zich verdedigen als er anderhalve week na starten al zo'n grote spelers naast je liggen?
 
Reactiescore
1.145
Als je te laat op een wereld begint is dit helaas het geval idd.
Echter op de meest recente wereld is het altijd wel mogelijk om nog goed te kunnen starten.
Wil niet zeggen dat het altijd goed gaat natuurlijk je kunt altijd pech hebben en net naast een grote speler komen te liggen maar dat kan ook als je op dag 1 start gebeuren :)
Maar de verschillen zijn daar iig altijd nog te overbruggen. ;)
 
Bovenaan