W47: Wist je Kat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser65921

Guest
Daarmee antwoord ik duidelijk op Dragonfriend die aangeeft verbaasd te zijn over het Meow-gehalte, terwijl hij dacht dat het over w47 ging.

Je quote maakt niet veel verschil.
Maar verder wel leuk geschreven hoor, tis enkel niet echt van toepassing op w47.
Mijn plan was een topic vol algemene weetjes over w47 en zijn spelers.
Maar dat is het niet echt aan het worden.

Ik kan natuurlijk wel de titel ed veranderen als jullie dit een leuk idee vinden.
 

DeletedUser

Guest
Mijn plan was een topic vol algemene weetjes over w47 en zijn spelers.
Maar dat is het niet echt aan het worden.

Ik kan natuurlijk wel de titel ed veranderen als jullie dit een leuk idee vinden.

Mochten de spelers die nu hier hun kritiek hebben getoond het wel eens zijn met de titel; 'Wist je Dat' en dat elke stam hier zijn eigen stam en spelers in het licht zet wel positief opgevat worden zou dat kunnen. Ik zie het op het moment echter somber in na de grote hoeveelheid negativiteit. De negativiteit haalt echter niet weg dat ik dit niet met plezier heb geschreven en de positieve reacties niet heb gelezen.
 

DeletedUser72857

Guest
Ik snap de negatieve commentaar niet echt, het billenlik gehalte overstijgt de gemiddelde GA/top 10 lijst niet. Als het je niet echt interesseert moet je het niet lezen, heb het zelf ook (deels) niet gelezen.
 
Reactiescore
1.853
Ik snap de negatieve commentaar niet echt, het billenlik gehalte overstijgt de gemiddelde GA/top 10 lijst niet. Als het je niet echt interesseert moet je het niet lezen, heb het zelf ook (deels) niet gelezen.

Oneens, het gemiddelde top-10 lijstje wordt niet eens onderbouwd dus kan je het imo geen billenlikken noemen. Ook gaat het daarbij niet om je stam maar meestal om spelers die je van andere werelden kent. Qua GA-lijstjes zou je uitspraak kloppen voor het begin van de wereld. Maar de laatste lijstjes zijn redelijk kritisch geweest, ook naar eigen stamgenoten van de betreffende schrijver(s).
 

DeletedUser71565

Guest
Ik vond het eerlijk gezegd wel leuk om te lezen. Maar dit topic zou nog leuker worden als het iets minder 'Meow-style' was, maar meer op de wereld in het geheel gericht. Als meerdere stammen zulke lijstjes maken kan dit echt nog een leuk topic worden om te lezen ;)
 

DeletedUser66129

Guest
Misschien handig om dan je punt volgende x een keer duidelijk te maken. Maar blijf die katjes hun ego maar strelen ;)

Volgens mij ligt de ego bij Angels een stuk hoger. Maakt verder ook niet uit, is sommige van hun goed recht ;)
 
Reactiescore
16
Wat je er misschien aan toe kan voegen is aan welke spelers ze front hebben en hoe je denkt dat dat zal gaan.
 

DeletedUser63648

Guest
Als we het over ego's hebben, ik denk dat die sowieso vrij hoog liggen deze wereld. Zoals ik op 39 postte is hier niks bij!
 
Reactiescore
1.699
Als we het over ego's hebben, ik denk dat die sowieso vrij hoog liggen deze wereld. Zoals ik op 39 postte is hier niks bij!

Zeker veel ego's hier. Maar veel spelers zijn blijkbaar ook toppers, ik ken ze niet. Maar als het zo is , hebben ze een kleine ego wel verdiend.
 

DeletedUser65921

Guest
Deze gaat dicht, als stammen iets dergelijks willen denk ik dat jullie beter in overleg één groot topic maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan