W47: Wist je Kat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser61161

Guest
Meneer 't genie komt ook weer posten. 1 april is een dag die draait op grappen & grollen, daarrond was Jordi z'n topic opgebouwd. Dit is een serieus topic waar ze hier enkel en alleen elkaars billen willen likken. Dit hoort thuis op hun stammenforum, niet op 't AF.

Thx, ik vind jou ook wel aardig hoor.:cool:
 
Reactiescore
1.853
memo voor je van het AF anno 2016: 90% van de posts die nog worden geplaatst over heel het AF zijn billenlik, grappen en grollen, spellen.

Overigens -opnieuw-, vind je het niet leuk? je beste recht, en je hebt je redenen die je ook aanhaalt. Echter bereik je met zeikposts alleen dat dit topic langer actief blijft dan je zelf zal willen veronderstel ik.

Ik had het ook aan Wouter (de topicstarter) gezegd: als je het alsnog op het forum wil zetten ,zet het dan bij mission immeowable ofzo, gezien dat toch al een topic is van meow vs ebaw, en aangezien er een nijpend tekort aan e.baw is had je daar wel een meow post kunnen zetten! (aangezien er ook al veel mensen hebben aangegeven eigenlijk niemand bij meow te kennen persoonlijk / IG). Dit gebeurde nu niet (ik was gaan slapen), het werd geopend in een nieuw topic.

Get over it, stay away if you hate it. Ik zie ook nog leuke berichten van mensen buiten meow, wat ik dan ook weer apprecieer. Als iemand die heel veel op het forum komt zo'n topic had geopent had ik de haat nog meer kunnen begrijpen dan nu, waar je een stam-spuugcontest houd op een nieuweling van het forum die nog moet ontdekken waar het af allemaal voor staat
Vind je het zelf niet enorm scheef wat je in je laatste alinea zegt? Ik heb hem even vetgedrukt voor je.
Zou dat niet juist fout zijn gezien het dan afhangt van de persoon die hem post in plaats van de 'inhoud' die het bevat? Juist dan zou het raar zijn wanneer er zo negatief gereageerd zou worden. Momenteel wordt gewoon de inhoud niet serieus genomen/gewaardeerd en dat is het risico dat je loopt bij het openen van een dergelijk topic. Dit zijn dingen die je je van te voren had kunnen bedenken en er dus rekening mee moeten houden. Zo niet, ben je in mijn ogen enorm naïef. Ik denk dat het AF pas ver heen zou zijn wanneer een post of een topic werd bekritiseert op basis van diegene die het post, in plaats van op de inhoud.

top dat je daar dan blij van wordt :D
Zeiken op zeiken, -- = +
Als je niet tegen kritiek kan zit je hier verkeerd imo.
 

DeletedUser

Guest
Vind je het zelf niet enorm scheef wat je in je laatste alinea zegt? Ik heb hem even vetgedrukt voor je.
Zou dat niet juist fout zijn gezien het dan afhangt van de persoon die hem post in plaats van de 'inhoud' die het bevat? Juist dan zou het raar zijn wanneer er zo negatief gereageerd zou worden. Momenteel wordt gewoon de inhoud niet serieus genomen/gewaardeerd en dat is het risico dat je loopt bij het openen van een dergelijk topic. Dit zijn dingen die je je van te voren had kunnen bedenken en er dus rekening mee moeten houden. Zo niet, ben je in mijn ogen enorm naïef. Ik denk dat het AF pas ver heen zou zijn wanneer een post of een topic werd bekritiseert op basis van diegene die het post, in plaats van op de inhoud.


Als je niet tegen kritiek kan zit je hier verkeerd imo.

Ik had daarom ook in mijn eerste zin mij ook al enigszins "verdedigd". Ik wist dat er zulke kritiek zou komen. Ik zou het alleen leuk vinden dat er wat meer activiteit op het forum kwam. Mijn poging is hiermee alleen blijkbaar mislukt.

Ik spreek voor mezelf als ik wel eens denk van; 'Wie speelt er nou eigenlijk op dat account?' of 'Met wie heb ik nou te maken?' dan is zo'n topic als deze op zich best wel geschikt. Je zou het dan misschien anders aan moeten pakken maar dat is dan aan de schrijver. Doe je dit met een sarcastische ondertoon of niet? Dat is eigen interpretatie.
 

DeletedUser73972

Guest
Vind je het zelf niet enorm scheef wat je in je laatste alinea zegt? Ik heb hem even vetgedrukt voor je.
Zou dat niet juist fout zijn gezien het dan afhangt van de persoon die hem post in plaats van de 'inhoud' die het bevat? Juist dan zou het raar zijn wanneer er zo negatief gereageerd zou worden. Momenteel wordt gewoon de inhoud niet serieus genomen/gewaardeerd en dat is het risico dat je loopt bij het openen van een dergelijk topic. Dit zijn dingen die je je van te voren had kunnen bedenken en er dus rekening mee moeten houden. Zo niet, ben je in mijn ogen enorm naïef. Ik denk dat het AF pas ver heen zou zijn wanneer een post of een topic werd bekritiseert op basis van diegene die het post, in plaats van op de inhoud.

#Mike

Ik snap hier overigens niet wat je aanhaalt, nergens zeg ik dat je de beginpost plots moet gaan waarderen of wat dan ook. Zoals ik al eerder zei had de post in mijn ogen ook beter bij mission immeowable gepast, maar gebeurde dit niet. Dat hier zo hevig op gereageerd word (op iets onserieus notabene) geplaatst door een speler die juist iets leuks dacht te doen (wat jullie nu niet kunnen smaken, waar ik me in kan vinden), maar nog geen ervaring had in welke vorm zoiets op het af moet, vind ik -opnieuw- erg jammer. Je blijft hetzelfde als je voorgangers aanhalen, enkel met andere bewoordingen.

Als je niet tegen kritiek kan zit je hier verkeerd imo.

Denk dat ik kritiek juist altijd ter harte neem, welke kritiek heb ik hier niet opgenomen?
 
Reactiescore
1.853
Ik had daarom ook in mijn eerste zin mij ook al enigszins "verdedigd". Ik wist dat er zulke kritiek zou komen. Ik zou het alleen leuk vinden dat er wat meer activiteit op het forum kwam. Mijn poging is hiermee alleen blijkbaar mislukt.

Ik spreek voor mezelf als ik wel eens denk van; 'Wie speelt er nou eigenlijk op dat account?' of 'Met wie heb ik nou te maken?' dan is zo'n topic als deze op zich best wel geschikt. Je zou het dan misschien anders aan moeten pakken maar dat is dan aan de schrijver. Doe je dit met een sarcastische ondertoon of niet? Dat is eigen interpretatie.
Hier is al genoeg over gezegd, daar ga ik verder niet meer op in.

#Mike

Ik snap hier overigens niet wat je aanhaalt, nergens zeg ik dat je de beginpost plots moet gaan waarderen of wat dan ook. Zoals ik al eerder zei had de post in mijn ogen ook beter bij mission immeowable gepast, maar gebeurde dit niet. Dat hier zo hevig op gereageerd word (op iets onserieus notabene) geplaatst door een speler die juist iets leuks dacht te doen (wat jullie nu niet kunnen smaken, waar ik me in kan vinden), maar nog geen ervaring had in welke vorm zoiets op het af moet, vind ik -opnieuw- erg jammer. Je blijft hetzelfde als je voorgangers aanhalen, enkel met andere bewoordingen.

Denk dat ik kritiek juist altijd ter harte neem, welke kritiek heb ik hier niet opgenomen?
Jij hebt duidelijk mijn post niet goed gelezen, doe dat eerst maar eens alvorens je reageert. Het ging namelijk helemaal niet over het waarderen van de beginpost.

En als jij de kritiek neerzet als zeiken heb ik niet echt het idee dat je die 'altijd ter harte neemt' nee.

Waar slaat trouwens de #Mike op?
 
Reactiescore
2.062
Zeker waar, daarom reageer ik op het meeste niet. Echter was dit zo'n groot bullshit-topic, dat ik met plezier eens reageerde. Je noemt mijn posts zeikposts, maar je blijft er zelf ook over doorzeiken. Een stamgenoot van je zag 't in dat er genoeg over gezegd was, en daar kon ik in meegaan. Echter kwam jij hier ook daarna toch nog met een zeikpost, mijn goed recht om daar dan op te blijven reageren.

Vind je het zelf niet enorm scheef wat je in je laatste alinea zegt? Ik heb hem even vetgedrukt voor je.
Zou dat niet juist fout zijn gezien het dan afhangt van de persoon die hem post in plaats van de 'inhoud' die het bevat? Juist dan zou het raar zijn wanneer er zo negatief gereageerd zou worden. Momenteel wordt gewoon de inhoud niet serieus genomen/gewaardeerd en dat is het risico dat je loopt bij het openen van een dergelijk topic. Dit zijn dingen die je je van te voren had kunnen bedenken en er dus rekening mee moeten houden. Zo niet, ben je in mijn ogen enorm naïef. Ik denk dat het AF pas ver heen zou zijn wanneer een post of een topic werd bekritiseert op basis van diegene die het post, in plaats van op de inhoud.


Als je niet tegen kritiek kan zit je hier verkeerd imo.

als jullie beide niks zinnigs te zeggen hebben reageer dan lekker niet. Als iemand het leuk vind om zo'n topic te maken laat het dan lekker en negeer het...


groetjes een neutraal iemand
 

DeletedUser61161

Guest
Maareuh, stel ik wil een post over heel mijn leven maken en een paar pagina's typen met hoe pro ik wel niet ben, mag dat dan ook?
 
Reactiescore
2.062

DeletedUser75236

Guest
Het heeft misschien niet het doel gehad wat we(ik) voor ogen had (vermaken) maar ik zie wel mensen op het AF die ik (nog) niet eerder heb gezien die de "moeite" nemen om hierop te reageren. :p

Was jij niet de man die het AF de grootste kinderspeeltuin ooit vond? En dan kom je met zo een geweldig onderwerp aanzetten, Not Surprised.
 

DeletedUser8901

Guest
Een niet heel actief AF persoon hier! Ook ik vind het leuk om te lezen, en niet omdat het over mijn stam gaat. Een leuk stukje tekst, grappig bedoeld en toch geeft het een beeld van hoe het in de stam gaat. Ik dit ook graag van andere stammen lezen want ik ben gewoon benieuwt van wie, wat en waar!

Hoogstwaarschijnlijk ga ik of genegeerd worden of compleet afgezeken met de zelfde argumenten als de vorige haatzaaiende reaguurder (wat de reden is waarom ik nooit op het AF kom) maar wou dit toch graag even mededelen!

Bedankt voor een humoristische post OP!
 

DeletedUser65510

Guest
als jullie beide niks zinnigs te zeggen hebben reageer dan lekker niet. Als iemand het leuk vind om zo'n topic te maken laat het dan lekker en negeer het...


groetjes een neutraal iemand

Want jouw post is wel zinnig, juist. :rolleyes:
 
Reactiescore
2.062
Want jouw post is wel zinnig, juist. :rolleyes:

Nee ik zeg alleen dat het nergens op slaat om hier een probleem van te maken, als iemand het leuk vind om zon topic te maken laat hem dan lekker
 

DeletedUser

Guest
Was jij niet de man die het AF de grootste kinderspeeltuin ooit vond? En dan kom je met zo een geweldig onderwerp aanzetten, Not Surprised.

Dat is niet geheel waar wat je hier zegt. Ik vond de kinderachtige welles-nietes discussies op het AF iets wat het 1 grote kinderspeeltuin maakt. Het leek net of ik terug naar de speelplaats op de basisschool ging.

Dit was om te amuseren voor die gene die hier behoefte aan hebben/hadden. Komt het niet van jouw stam en/of heb je hier geen behoefte aan vraag ik mij alleen af waarom je dan de "moeite" doet om wel op zo'n post met "onzin" te reageren. Dat komt mijn objectiviteit niet ten goede en worden de reacties (Mochten ze ongegrond zijn. De gegronde reacties hier buiten wegen gelaten) ook een bepaald "onzin-gehalte" gelezen.
 

DeletedUser75236

Guest
Dat is niet geheel waar wat je hier zegt. Ik vond de kinderachtige welles-nietes discussies op het AF iets wat het 1 grote kinderspeeltuin maakt. Het leek net of ik terug naar de speelplaats op de basisschool ging.

Dit was om te amuseren voor die gene die hier behoefte aan hebben/hadden. Komt het niet van jouw stam en/of heb je hier geen behoefte aan vraag ik mij alleen af waarom je dan de "moeite" doet om wel op zo'n post met "onzin" te reageren. Dat komt mijn objectiviteit niet ten goede en worden de reacties (Mochten ze ongegrond zijn. De gegronde reacties hier buiten wegen gelaten) ook een bepaald "onzin-gehalte" gelezen.

Veel tekst met eigenlijk 7x het zelfde. Moest dit als grap geweest zijn had ik het leuke er misschien nog van ingezien. Alleen is dit topic puur rond het egostrelen van Meow. Dat weet jij en ik en iedereen. Had je dit topic gemaakt met *weetjes* van de hele wereld + de Meow weetjes had je al die leuke reactie's niet gehad ;) Dan was je tijd vast nog nuttig geweest. Tenzij je dit natuurlijk als grap bedoelt maar gok van niet aangezien je om meer "weetjes" van de wereld vraagt.
 

DeletedUser

Guest
Veel tekst met eigenlijk 7x het zelfde. Moest dit als grap geweest zijn had ik het leuke er misschien nog van ingezien. Alleen is dit topic puur rond het egostrelen van Meow. Dat weet jij en ik en iedereen. Had je dit topic gemaakt met *weetjes* van de hele wereld + de Meow weetjes had je al die leuke reactie's niet gehad ;) Dan was je tijd vast nog nuttig geweest. Tenzij je dit natuurlijk als grap bedoelt maar gok van niet aangezien je om meer "weetjes" van de wereld vraagt.

Ik vraag niet zo zeer om "weetjes" van de wereld maar gewoon om een (grappig) topic waar wat over de (top)stammen en hun spelers van W47 wordt verteld. Dat de intentie van dit topic door zowat iedereen verkeerd opgevat wordt is wel duidelijk. Dat beweert jouw punt van "het egostrelen van Meow" nogmaals.
 

DeletedUser75236

Guest
Ik vraag niet zo zeer om "weetjes" van de wereld maar gewoon om een (grappig) topic waar wat over de (top)stammen en hun spelers van W47 wordt verteld. Dat de intentie van dit topic door zowat iedereen verkeerd opgevat wordt is wel duidelijk. Dat beweert jouw punt van "het egostrelen van Meow" nogmaals.

Misschien handig om dan je punt volgende x een keer duidelijk te maken. Maar blijf die katjes hun ego maar strelen ;)
 
Reactiescore
2.062

DeletedUser75910

Guest
Dat is niet geheel waar wat je hier zegt. Ik vond de kinderachtige welles-nietes discussies op het AF iets wat het 1 grote kinderspeeltuin maakt. Het leek net of ik terug naar de speelplaats op de basisschool ging.

Dit was om te amuseren voor die gene die hier behoefte aan hebben/hadden. Komt het niet van jouw stam en/of heb je hier geen behoefte aan vraag ik mij alleen af waarom je dan de "moeite" doet om wel op zo'n post met "onzin" te reageren. Dat komt mijn objectiviteit niet ten goede en worden de reacties (Mochten ze ongegrond zijn. De gegronde reacties hier buiten wegen gelaten) ook een bepaald "onzin-gehalte" gelezen.

Ik heb het gevoel dat je toch in zo'n discussie verzeild geraakt bent ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan