W47: Wist je Kat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Aah ga toch huilen, jij word toch weggespeeld :eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser68372

Guest
Zie weinig toevoeging aan de huidige discussie, vandaar dat ik het zwak vind.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Beste discussie man man man er word wat af gediscussieerd :rolleyes:
 
Reactiescore
2.303
@Dream, zoals Decay aangeeft zijn er zat lijstjes waar dit weldegelijk in gebeurd.

@Decay, Hoezo is dit billenlikken? Ik word eerst de internkoning genoemd en vervolgens de barbarenkoning, om maar een voorbeeld te noemen

Oh komop wat is dit nou voor flauwe kul, omdat ze jou niet moeten hebben of omdat mensen je negatief beoordelen moet het meteen weg?
Ga is inderdaad deels billenlikken maar ook deels niet ;) Iemand die alleen zijn eigen stam/vrienden gaat nomineren moet je het maar ook niet lezen als er geen onderbouwing in staat. Met welke 10 is meestal ook een lijst met spelers van vroeger die hier niet eens spelen.

Ga niet zo janken er is een verschil met een heel topic te maken over je eigen stam waar je iedereen in verheerlijkt dan een deftig lijstje met mooie acties en dergelijke.
 

DeletedUser65510

Guest
@Dream, zoals Decay aangeeft zijn er zat lijstjes waar dit weldegelijk in gebeurd.

@Decay, Hoezo is dit billenlikken? Ik word eerst de internkoning genoemd en vervolgens de barbarenkoning, om maar een voorbeeld te noemen

Je verdraait mijn woorden. Ik zei dat er wel degelijk lijstjes waren waar dit 't geval is, echter zijn deze vooral in 't begin van de wereld te vinden. De laatste lijstjes die ik gelezen heb, schetsen een goed beeld van de waarheid. Al zijn er natuurlijk altijd awards die er puur zijn voor ego's op te hemelen.

En jij wilt beweren dat dit geen billenlikken is? Zoals onze mod reeds zei:
Ze hadden me gevraagd of ze mochten posten.

En mijn bedoeling was er een soort wist je dat topic over heel w47 te maken, leek me wel leuke toevoeging.

Hij gaf toestemming een topic te maken met wist-je-datjes over heel W47. Zo'n initiatief zou ik enkel kunnen toejuichen. Echter hebben jullie dit geïnterpreteerd als 't "Laten-we-Meow-maar-eens-wat-ophemelen-topic". Jullie gaven zelf aan om andere mensen ook te willen laten deelnemen, echter noem je wel héél 't topic "Wist je Kat", een woordspeling waar ik overigens misselijk van word, maar dat terzijde & wordt er enkel de geschiedenis van Meow verteld & bij elke speler een (melige, niet serieuze) beschrijving gegeven die nergens op slaat, waar iedereen er maar positief moet uitkomen. Ze mogen je dan nog de barbarenkoning noemen, je weet goed genoeg dat zoiets enkel bedoeld is om te lachen. Ik heb 't al gezegd & ik zal me wéér maar eens herhalen. Dit hoort thuis op jullie stammenforum, niet op 't AF.
 

DeletedUser68372

Guest
Goed, dat is jouw mening en prima onderbouwd. Ga er verder geen welles niettes discussie van maken. Als de mod het met je eens is zal hij het wel sluiten. Zo niet dan hopen we dat andere stammen ons voorbeeld volgen.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bedankt Decay precies mijn gedachte. Bedankt voor het formuleren, ik had er weinig zin in:D
 

DeletedUser73972

Guest
Meneer 't genie komt ook weer posten. 1 april is een dag die draait op grappen & grollen, daarrond was Jordi z'n topic opgebouwd. Dit is een serieus topic waar ze hier enkel en alleen elkaars billen willen likken. Dit hoort thuis op hun stammenforum, niet op 't AF.

Serieus topic, moest even lachen :D Overigens worden hier een stuk minder billen gelikt dan pakweg de doorsnee GA lijstjes & met welke 10, waar zelfs eigen stamleden interners genoemd worden hier. Er wordt hier gewoon veel in het onserieuze getrokken, moest je het lezen, wat ik zelfs betwijfel of je het effectief gedaan hebt.

Al de mensen die het ook hebben over slechte P&P... Leer eens minder zuur zijn joh, kan goed zijn dat je het topic niet leuk vind, om eerlijk te zijn heb ik het topic van jordi ook niet helemaal gelezen gezien het over een andere stam ging en me eigenlijk niet zo ongelooflijk kon boeien. Toch vond ik het een leuk initiatief, vond ik het leuk dat hij er een verhaaltje rond had gemaakt voor 1 april en heb me er dan ook positief over uitgelaten in zijn topic omdat ik het leuk vond dat hij iets gemaakt had dat eens niet voor bepaalde doeleinden was, gewoon voor de fun. dit in mentaliteitscontrast tot sommige anderen hier ...

Dat toevallig zonder uitzondering élke negatieve reactie uit angels (of een speler die samenwerkt met angels???) komt, terwijl zonder uitzondering elke comment van spelers buiten angels positief zijn doet me toch even lachen, en zegt eveneens genoeg over de manier van denken hier.

Als je het alsnog objectief oninteressant vind, lees het dan niet en ga bij top/flopstammen posten, ipv iemand die vrij nieuw is op het AF even te gaan afkraken omdat hij veel tijd / werk in iets heeft gestoken wat maar een deel van het AF kan smaken.
 

DeletedUser63648

Guest
ik vindt dit ook niks hoor laten we eerlijk zijn. En ik heb absoluut geen banden met Angels.
 

DeletedUser74358

Guest
Hoezo billen likken waar slaat dat op? Kunnen we dan aub met welke 10, en GA ook van het AF afhalen?

Bij Ga en beste 10 gaat het om alle spelers van de gehele wereld, iets waar het AF ook voor bedoeld is. Dit is een post puur om Meow, voor Meow waar anderen die op deze wereld spelen geen toegevoegde waarde aan hebben. Daarom is het prima voor op een stamforum, kunnen jullie intern erom lachen. Maar het is geen AF materiaal, want dan zou de rest van de wereld er ook iets aan moeten hebben of erin kunnen voorkomen, zoals GA/ Welke 10.

Daarbuiten is het mogelijk om bij die topics van meerdere kanten reacties, commentaar dus, te geven, waardoor er positieve en negatieve reacties komen. Dit is echter alleen van Meow en alles is positief. Benieuwd wat een Mod hiermee gaat doen.

Serieus topic, moest even lachen :D Overigens worden hier een stuk minder billen gelikt dan pakweg de doorsnee GA lijstjes & met welke 10, waar zelfs eigen stamleden interners genoemd worden hier. (1) Er wordt hier gewoon veel in het onserieuze getrokken, moest je het lezen, wat ik zelfs betwijfel of je het effectief gedaan hebt.


Als je het alsnog objectief oninteressant vind, lees het dan niet en ga bij top/flopstammen posten(2), ipv iemand die vrij nieuw is op het AF even te gaan afkraken omdat hij veel tijd / werk in iets heeft gestoken wat maar een deel van het AF kan smaken.

1) Zo he, iemand een interner noemen, dan is het negatieve kritiek? Dat is gewoon voor de lol, wat boeit dat nou iemand?
2) Het mooie is dat iedereen buiten Meow dit vindt, dus je moet het omdraaien. Post het dan niet en ga het bij je interne stamforum posten.

Wat heeft het ermee te maken dat hij nieuw is? En het deel wat ervan kan smaken, zijn nou precies Meow leden. Toevallig? Nee, het is gewoon niet voor het AF bedoeld. Top dat hij die tijd erin steekt, maar plaats het wel op de goede plek.

Overigens ben ik het met Mystic eens, bemoei je dan met een waardevolle discussie zoals def opbouw etc, dat verhoogt het niveau van het AF op W47, dit verlaagt het. En ja, dat is zelfs mogelijk al is het niveau al zo laag..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68252

Guest
@Rupel, de tijd die de betreffende poster in dit topic heeft gestoken om naar jullie eigen woorden een leuke bijdrage voor het af te leveren had hij misschien beter kunnen steken in een discussie in plaats van een topic wat enkel en alleen over Meow gaat. Zoals je kan lezen interesseert dit topic vrij weinig andere mensen, waar als hij zijn tijd in bijvoorbeeld de discussie over def opbouw en account indeling had gestoken dit wel echt iets kon bijdragen aan het forum. Zulke dingen worden vaak wel gewaardeerd en is naar mijn mening ook een stuk leuker om te lezen. Discussies over de echte raw inhoud van het spel zijn er tegen woordig al haast niet meer. De discussie kan je trouwens terug vinden in top/flop stammen. Misschien dat Meow leden zich daar ook eens kunnen moeien. :)
 

DeletedUser73972

Guest
ik vindt dit ook niks hoor laten we eerlijk zijn. En ik heb absoluut geen banden met Angels.

dat bedoelde ik zeker niet hoor, er zullen nog veel mensen zijn die dit niets vinden buiten angels, maar de mensen die zich er tot nu toe negatief over uit lieten ipv het gewoon te negeren en ergens anders naartoe te gaan, waren allemaal angels. Dat je er zo noodgedwongen je negatief over moet uitlaten, dat is jammer.

@Rupel, de tijd die de betreffende poster in dit topic heeft gestoken om naar jullie eigen woorden een leuke bijdrage voor het af te leveren had hij misschien beter kunnen steken in een discussie in plaats van een topic wat enkel en alleen over Meow gaat. Zoals je kan lezen interesseert dit topic vrij weinig andere mensen, waar als hij zijn tijd in bijvoorbeeld de discussie over def opbouw en account indeling had gestoken dit wel echt iets kon bijdragen aan het forum. Zulke dingen worden vaak wel gewaardeerd en is naar mijn mening ook een stuk leuker om te lezen. Discussies over de echte raw inhoud van het spel zijn er tegen woordig al haast niet meer. De discussie kan je trouwens terug vinden in top/flop stammen. Misschien dat Meow leden zich daar ook eens kunnen moeien. :)

Als de topic starter hier liever zijn tijd steekt in iets luchtig schrijven ipv 'echt discussiëren', dan neem ik hem dit niet kwalijk & is het gewoon zijn eigen keuze. dat jij liever die discussies leest hoeft niet te zeggen dat iedereen die veel liever leest. I for example, skipped that part
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65510

Guest
Serieus topic, moest even lachen :D Overigens worden hier een stuk minder billen gelikt dan pakweg de doorsnee GA lijstjes & met welke 10, waar zelfs eigen stamleden interners genoemd worden hier. Er wordt hier gewoon veel in het onserieuze getrokken, moest je het lezen, wat ik zelfs betwijfel of je het effectief gedaan hebt.

Al de mensen die het ook hebben over slechte P&P... Leer eens minder zuur zijn joh, kan goed zijn dat je het topic niet leuk vind, om eerlijk te zijn heb ik het topic van jordi ook niet helemaal gelezen gezien het over een andere stam ging en me eigenlijk niet zo ongelooflijk kon boeien. Toch vond ik het een leuk initiatief, vond ik het leuk dat hij er een verhaaltje rond had gemaakt voor 1 april en heb me er dan ook positief over uitgelaten in zijn topic omdat ik het leuk vond dat hij iets gemaakt had dat eens niet voor bepaalde doeleinden was, gewoon voor de fun. dit in mentaliteitscontrast tot sommige anderen hier ...

Dat toevallig zonder uitzondering élke negatieve reactie uit angels (of een speler die samenwerkt met angels???) komt, terwijl zonder uitzondering elke comment van spelers buiten angels positief zijn doet me toch even lachen, en zegt eveneens genoeg over de manier van denken hier.

Als je het alsnog objectief oninteressant vind, lees het dan niet en ga bij top/flopstammen posten, ipv iemand die vrij nieuw is op het AF even te gaan afkraken omdat hij veel tijd / werk in iets heeft gestoken wat maar een deel van het AF kan smaken.

Zeker wel een serieus topic ja, aangezien je anderen wilt stimuleren hieraan verder te werken, dan mag ik toch aannemen dat er hier serieuze bedoelingen zijn, in tegenstelling tot 't topic van Jordi, waar 't doel enkel was om tijdelijk geopend te zijn & 't direct af te sluiten nadat men zijn mening kon uiten. Ik heb 't topic zeker wel gelezen, anders had ik m'n mond niet opengetrokken. Je probeert hier trouwens appels met peren te vergelijken. Dit topic heeft nergens enige gelijkenis met GA/Met welke 10. Dit héle topic is gewijd aan Meow: Geschiedenis, beschrijvingen van elk lid, de titel, ..., en dan verwacht je dat men daarop gaat verderbouwen? Moeten we ook allemaal onze weetjes beginnen met " Wist je Kat"? Je zegt het goed: Je trekt alles in 't onserieuze, tot 't belachelijke toe & bij sommige leden worden toch wat dingen opgehemeld/ door de vingers gezien. Je eigen stamleden interners noemen, is puur lachend bedoeld, hij zal nooit de intentie tonen om de reputatie aan te tasten. Dat argument slaat dus nergens op.

Ik ben zeker geen zuur persoon, echter zit ik niet op 't AF voor grappen, grollen & billengelik. Zoals ik in m'n vorige post reeds zei, ik had 't zeker een leuk initiatief gevonden als dit geen Meow-momentje was geweest. Als er daadwerkelijk moeite was gestoken om wist-je-datjes over de hele wereld te maken in plaats van 't hele topic voor Meow op te eisen.
Naar mijn mening zijn contacten met andere spelers/leiders van andere stammen om hier samen aan te werken snel gelegd.

Het kan trouwens goed zijn dat je stamgenoot hier veel tijd in gestoken heeft, alle respect daarvoor, veel mensen zouden de moeite niet nemen om zo'n ellenlange (onzin)post te schrijven. Echter smaakt dit vooral spelers van Meow, die hun stamgenoten hier in herkennen. Voor buitenstaanders is dit gewoon je reinste onzin & totaal niet interessant. Daarom kom ik er maar wéér op terug: Dit is eerder een post voor op 't stammenforum, dan voor op 't AF.

Overigens een zeer mooie bewering in 't zwartgedrukte, iets wat, voor zover ik weet, niet klopt.
 

DeletedUser73972

Guest
Zeker wel een serieus topic ja, aangezien je anderen wilt stimuleren hieraan verder te werken, dan mag ik toch aannemen dat er hier serieuze bedoelingen zijn, in tegenstelling tot 't topic van Jordi, waar 't doel enkel was om tijdelijk geopend te zijn & 't direct af te sluiten nadat men zijn mening kon uiten. Ik heb 't topic zeker wel gelezen, anders had ik m'n mond niet opengetrokken. Je probeert hier trouwens appels met peren te vergelijken. Dit topic heeft nergens enige gelijkenis met GA/Met welke 10. Dit héle topic is gewijd aan Meow: Geschiedenis, beschrijvingen van elk lid, de titel, ..., en dan verwacht je dat men daarop gaat verderbouwen? Moeten we ook allemaal onze weetjes beginnen met " Wist je Kat"? Je zegt het goed: Je trekt alles in 't onserieuze, tot 't belachelijke toe & bij sommige leden worden toch wat dingen opgehemeld/ door de vingers gezien. Je eigen stamleden interners noemen, is puur lachend bedoeld, hij zal nooit de intentie tonen om de reputatie aan te tasten. Dat argument slaat dus nergens op.

Ik ben zeker geen zuur persoon, echter zit ik niet op 't AF voor grappen, grollen & billengelik. Zoals ik in m'n vorige post reeds zei, ik had 't zeker een leuk initiatief gevonden als dit geen Meow-momentje was geweest. Als er daadwerkelijk moeite was gestoken om wist-je-datjes over de hele wereld te maken in plaats van 't hele topic voor Meow op te eisen.
Naar mijn mening zijn contacten met andere spelers/leiders van andere stammen om hier samen aan te werken snel gelegd.

Het kan trouwens goed zijn dat je stamgenoot hier veel tijd in gestoken heeft, alle respect daarvoor, veel mensen zouden de moeite niet nemen om zo'n ellenlange (onzin)post te schrijven. Echter smaakt dit vooral spelers van Meow, die hun stamgenoten hier in herkennen. Voor buitenstaanders is dit gewoon je reinste onzin & totaal niet interessant. Daarom kom ik er maar wéér op terug: Dit is eerder een post voor op 't stammenforum, dan voor op 't AF.

Overigens een zeer mooie bewering in 't zwartgedrukte, iets wat, voor zover ik weet, niet klopt.

memo voor je van het AF anno 2016: 90% van de posts die nog worden geplaatst over heel het AF zijn billenlik, grappen en grollen, spellen.

Overigens -opnieuw-, vind je het niet leuk? je beste recht, en je hebt je redenen die je ook aanhaalt. Echter bereik je met zeikposts alleen dat dit topic langer actief blijft dan je zelf zal willen veronderstel ik.

Ik had het ook aan Wouter (de topicstarter) gezegd: als je het alsnog op het forum wil zetten ,zet het dan bij mission immeowable ofzo, gezien dat toch al een topic is van meow vs ebaw, en aangezien er een nijpend tekort aan e.baw is had je daar wel een meow post kunnen zetten! (aangezien er ook al veel mensen hebben aangegeven eigenlijk niemand bij meow te kennen persoonlijk / IG). Dit gebeurde nu niet (ik was gaan slapen), het werd geopend in een nieuw topic.

Get over it, stay away if you hate it. Ik zie ook nog leuke berichten van mensen buiten meow, wat ik dan ook weer apprecieer. Als iemand die heel veel op het forum komt zo'n topic had geopent had ik de haat nog meer kunnen begrijpen dan nu, waar je een stam-spuugcontest houd op een nieuweling van het forum die nog moet ontdekken waar het af allemaal voor staat
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65510

Guest
memo voor je van het AF anno 2016: 90% van de posts die nog worden geplaatst over heel het AF zijn billenlik, grappen en grollen, spellen.

Overigens -opnieuw-, vind je het niet leuk? je beste recht, en je hebt je redenen die je ook aanhaalt. Echter bereik je met zeikposts alleen dat dit topic langer actief blijft dan je zelf zal willen veronderstel ik.

Ik had het ook aan Wouter (de topicstarter) gezegd: als je het alsnog op het forum wil zetten ,zet het dan bij mission immeowable ofzo, gezien dat toch al een topic is van meow vs ebaw, en aangezien er een nijpend tekort aan e.baw is had je daar wel een meow post kunnen zetten! (aangezien er ook al veel mensen hebben aangegeven eigenlijk niemand bij meow te kennen persoonlijk / IG). Dit gebeurde nu niet (ik was gaan slapen), het werd geopend in een nieuw topic.

Get over it, stay away if you hate it. Ik zie ook nog leuke berichten van mensen buiten meow, wat ik dan ook weer apprecieer. Als iemand die heel veel op het forum komt zo'n topic had geopent had ik de haat nog meer kunnen begrijpen dan nu, waar je een stam-spuugcontest houd op een nieuweling van het forum die nog moet ontdekken waar het af allemaal voor staat

Zeker waar, daarom reageer ik op het meeste niet. Echter was dit zo'n groot bullshit-topic, dat ik met plezier eens reageerde. Je noemt mijn posts zeikposts, maar je blijft er zelf ook over doorzeiken. Een stamgenoot van je zag 't in dat er genoeg over gezegd was, en daar kon ik in meegaan. Echter kwam jij hier ook daarna toch nog met een zeikpost, mijn goed recht om daar dan op te blijven reageren.
 

DeletedUser73972

Guest
Zeker waar, daarom reageer ik op het meeste niet. Echter was dit zo'n groot bullshit-topic, dat ik met plezier eens reageerde. Je noemt mijn posts zeikposts, maar je blijft er zelf ook over doorzeiken. Een stamgenoot van je zag 't in dat er genoeg over gezegd was, en daar kon ik in meegaan. Echter kwam jij hier ook daarna toch nog met een zeikpost, mijn goed recht om daar dan op te blijven reageren.

top dat je daar dan blij van wordt :D
Zeiken op zeiken, -- = +
 

DeletedUser

Guest
top dat je daar dan blij van wordt :D
Zeiken op zeiken, -- = +

Het heeft misschien niet het doel gehad wat we(ik) voor ogen had (vermaken) maar ik zie wel mensen op het AF die ik (nog) niet eerder heb gezien die de "moeite" nemen om hierop te reageren. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan