W47: Wist je Kat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Haal dit er maar weer af ja. Zelfs de titel suggereert dat dit voor die ventjes van Meow is. Mag lekker op t stamforum.

Fijn deze positiviteit maar als je eens had gelezen is dit door iemand van Meow geschreven en open ik hem dan natuurlijk ook in het teken van Meow. Mocht je toevallig eroverheen gelezen hebben hier nogmaals het stukje tekst.

Zo lang ben ik nog niet bezig op het AF maar hiermee wil ik de eer nemen om een nieuwe uitdaging binnen het AF te starten. Deze uitdaging start ik totaal in Meow-style. Deze uitdaging heet; Wist je K(D)at?
 

DeletedUser63354

Guest
Daarmee antwoord ik duidelijk op Dragonfriend die aangeeft verbaasd te zijn over het Meow-gehalte, terwijl hij dacht dat het over w47 ging.

Je quote maakt niet veel verschil.
Maar verder wel leuk geschreven hoor, tis enkel niet echt van toepassing op w47.
 

DeletedUser

Guest
Daarmee antwoord ik duidelijk op Dragonfriend die aangeeft verbaasd te zijn over het Meow-gehalte, terwijl hij dacht dat het over w47 ging.

Je quote maakt niet veel verschil.
Maar verder wel leuk geschreven hoor, tis enkel niet echt van toepassing op w47.

Toch dan bedankt voor het compliment. Het gaat niet zo zeer om heel W47 maar zo maakt de wereld kennis met de stam, voor zover ze dat nog niet hebben gedaan. Een (komisch) stukje van een insider die op enige wijze zijn stamgenoten te kakken zet of in een ander daglicht plaatst dan dat ze over de wereld bekend zijn.
 

DeletedUser73972

Guest
Daarmee antwoord ik duidelijk op Dragonfriend die aangeeft verbaasd te zijn over het Meow-gehalte, terwijl hij dacht dat het over w47 ging.

Je quote maakt niet veel verschil.
Maar verder wel leuk geschreven hoor, tis enkel niet echt van toepassing op w47.

Dit was niet mijn idee, maar heeft angels niet haast hetzelfde gedaan met angels & demons topic? Een luchtig topic voor het vermaak over je eigen stam? -niet om te kakken op jordi, ik vond het een grappige post van hem toen-
 

DeletedUser72524

Guest
Wat een onzin joh, dit hoort gewoon op het AF. Het is een middel om het imago van de stam te verbeteren en dat is ook precies het doel van P&P.
 
Reactiescore
372
Wat een onzin joh, dit hoort gewoon op het AF. Het is een middel om het imago van de stam te verbeteren en dat is ook precies het doel van P&P.

Moet je wel zorgen dat mensen het willen lezen natuurlijk. Met alle respect naar de topicstarter die er tijd in gestoken heeft maar als ik het AF open is dit niet bepaald waar ik naar op zoek ben. Daarnaast is P&P het beinvloeden van de publieke opinie en als ik de reacties in dit topic zo lees is dit eerder propaganda die negatief is uitgedraaid. Daarbij zal een topic als dit ook niet echt bijdragen aan het imago of wil jij beweren van wel?
 

DeletedUser63354

Guest
Dit was niet mijn idee, maar heeft angels niet haast hetzelfde gedaan met angels & demons topic? Een luchtig topic voor het vermaak over je eigen stam? -niet om te kakken op jordi, ik vond het een grappige post van hem toen-

Dat was een 1 april grap, die ik overigens ook niet snap, heb de grap gemist blijkbaar (chuckle)
 

DeletedUser72524

Guest
Moet je wel zorgen dat mensen het willen lezen natuurlijk. Met alle respect naar de topicstarter die er tijd in gestoken heeft maar als ik het AF open is dit niet bepaald waar ik naar op zoek ben. Daarnaast is P&P het beinvloeden van de publieke opinie en als ik de reacties in dit topic zo lees is dit eerder propaganda die negatief is uitgedraaid. Daarbij zal een topic als dit ook niet echt bijdragen aan het imago of wil jij beweren van wel?

Ja is het risico wat erbij komt kijken, ik zeg ook niet dat het imagoverhogend is :p, alleen dat zulke posts bij kan dragen aan je imago. Net zoals iedere post die je maakt om propaganda te voeren, het kan averechts werken zoals je had bedoeld.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Man man man al die rotkatten:mad:
 

DeletedUser65510

Guest
Het gaat niet om te discussiëren. Het gaat soms ook om te vermaken. Niet alles hoeft meteen een discussie op te wekken.

Ik zie je graag met wat beters komen. ;)
Het is inderdaad vermakelijk, voor de spelers uit Meow zelf, die hier hun stamgenoten herkennen. Voor buitenstaanders is dit pure onzin & draagt het werkelijk niets bij tot 't forum, je steekt enkel je kop dieper in de reet van je vriendjes uit Meow. Overigens ga ik niet met wat beters komen. Het is haast onmogelijk om nóg meer onzin in éénzelfde post te steken.

Dit was niet mijn idee, maar heeft angels niet haast hetzelfde gedaan met angels & demons topic? Een luchtig topic voor het vermaak over je eigen stam? -niet om te kakken op jordi, ik vond het een grappige post van hem toen-

Je vergeet echter dat 't topic van Jordi een 1-april grap was. Iets wat dit dus totaal niet is :rolleyes:.
 

DeletedUser68372

Guest
Man man man, zo onnodig veel haat, dit was enkel vermakelijk bedoeld. Maar goed.
 
Reactiescore
3.452
Zo lang ben ik nog niet bezig op het AF maar hiermee wil ik de eer nemen om een nieuwe uitdaging binnen het AF te starten. Deze uitdaging start ik totaal in Meow-style. Deze uitdaging heet; Wist je K(D)at?

-een taak die moeilijk te verwezenlijken valt
-•een daad gericht op het ontlokken van een (specifieke) reactie. ~
Man man man, zo onnodig veel haat, dit was enkel vermakelijk bedoeld. Maar goed.

1 van de definities van het woord uitdaging is het ontlokken van een reactie,come on daar mag dan toch ook negatief op gereageerd worden?:D

Maar goed om in de trant van dit verhaal verder te gaan :
https://www.youtube.com/watch?v=lX5uqDoERNw
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser65510

Guest
ag, tussen een 1 april en 14 april grap zit nu ook niet bepaald veel verschil he...
is maar 2 week verschil, onnodig al deze haat.

Meneer 't genie komt ook weer posten. 1 april is een dag die draait op grappen & grollen, daarrond was Jordi z'n topic opgebouwd. Dit is een serieus topic waar ze hier enkel en alleen elkaars billen willen likken. Dit hoort thuis op hun stammenforum, niet op 't AF.
 

DeletedUser68372

Guest
Hoezo billen likken waar slaat dat op? Kunnen we dan aub met welke 10, en GA ook van het AF afhalen?
 

DeletedUser65510

Guest
Hoezo billen likken waar slaat dat op? Kunnen we dan aub met welke 10, en GA ook van het AF afhalen?

Met welke 10 mag er van mij zeker af ja. Een zeer onnodig topic. GA kan, indien men de moeite neemt, wel (redelijk) objectief gemaakt worden. Echter blijven 't meningen & zijn ze subjectief. 't Is daar niet enkel & alleen billengelik, in tegenstelling tot dit topic.
 

DeletedUser68372

Guest
@Dream, zoals Decay aangeeft zijn er zat lijstjes waar dit weldegelijk in gebeurd.

@Decay, Hoezo is dit billenlikken? Ik word eerst de internkoning genoemd en vervolgens de barbarenkoning, om maar een voorbeeld te noemen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan