W47: Wist je Kat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Zo lang ben ik nog niet bezig op het AF maar hiermee wil ik de eer nemen om een nieuwe uitdaging binnen het AF te starten. Deze uitdaging start ik totaal in Meow-style. Deze uitdaging heet; Wist je K(D)at?

Beste Poezen, Katten en Kattinnen. Beste Snuffelaars, viervoeters en spoorzoekers. Oftewel; Beste bewoners van Katalonië!

Als hoofd van de Katachtige garde ben ik aan het werk gezet. Met de grootste clown op ons account zullen wij ons eens nuttig maken. (De grootste clown is Mats waar we later op terug komen >.<). Het hoofd van de Katachtige garde gaat jullie ditmaal vermaken met een lijst Wist-je-Katjes over het verleden van Meow maar ook over de huidige leden van Meow.

Laten we dan maar starten met het eerste Wist-je-katje van vandaag; Het verleden.

Wist je kat; Van de 5 leden die toetraden op 20 januari 2016 er nu nog 3 zijn die met hun poezelige kattengat op de troon van Katalonië zitten? Het gaat hier natuurlijk om de spelers The Fault in Our Stars, FluffyButDangerous en King of Love. Waar het een lange tijd erop leek dat deze stam 5 leden aanhield zijn hier een aantal leden toegevoegd en weer verdwenen uit het rijk van Katalonië. Deze leden waren blijkbaar niet geschikt als leden van dit machtige, katachtige rijk.

Wist je kat; Vloris en Matthiauw (en uiteindelijk nog veel andere leden binnen Katalonië) elkaar kennen van de classic's? Hier is de kern van Meow eigenlijk uit ontstaan.

Wist je kat; Tot 18 Februari leek het er heel erg op dat Katalonië een select groepje inwoners zou hebben. Echter werd toen pas de eerste "echte" buitenstaander in Katalonië toegelaten. Deze buitenstaander mag zich tot op heden nog steeds trots inwoner van Katalonië noemen. De speler die deze trend doorbrak was natuurlijk het account Justus08.

Wist je kat; Nadat deze trend was gebroken er een hond (Ja ECHT! Je leest het goed; een HOND!) toegelaten werd in dit katachtige rijk? Door intern de naam van Mr Sniffles werd veranderd naar "Snuifje" werd dit echter snel opgevangen door de andere katachtige en mag ook hij nog steeds trots deel uitmaken van Katalonië. Kort hierna werd ook een wiskundekater en een troetelberiberi toegelaten.

Wist je kat; Nadat het kattenhekje van de dam was werden er nog meer gekke spelers toegelaten. Zo kwamen er dure hersenen, een dreigende ramp en pinda's toegelaten. Ook werden er nog eens Karl (Kat) Marx toegelaten en iemand die vrolijk wordt van badschuim. (Geloven jullie het? Wij katten HATEN badderen.. Laat staan badschuim..)

Nu geloof ik dat ik het verleden van Meow wel aardig in kaart heb gebracht en het nu de beurt is aan alle leden van Meow. Sommige leden zullen korter aan bod komen dan anderen omdat het hoofd van de Katachtige garde simpelweg niet zo veel weet over dit account.

We gaan de huidige ranglijst binnen de stam Meow afwerken van boven naar beneden.
Nummer 1: Peanut 007
Wist je kat; Onze opa kat, de ervaren rot, de kat met de meeste grijze haren en de grootste ongezouten mening speelt? Oftewel; Op dit account speelt de stamoudste. Ook wisten deze pinda's de wereld aardig op te schudden met hun overstap van E.baw naar Meow en werden hiermee direct (uiteindelijk onterecht) vernoemd tot Pinda-spy's van Meow die binnen E.baw zaten. Zoals al eerder vernoemd staan deze spelers ook wel bekend van hun (on)gezouten mening in de stamchat en op het forum.

Nummer 2: .Lintouchable
Wist je kat; Als je het over internen hebt je eigenlijk eerst aan The Fault in Our Stars denkt en niet zo gauw aan Lin? Nou.. Dan denken we eigenlijk heel verkeerd! Lintouchable is daarom aardig aan het internen als het gaat om vrolijk badschuim. Verder mag ook zijn DU in Woef eraan geloven. Een perfect lid om de titel; 'Clinterner van de stam' te geven. Dit omdat hij natuurlijk ook al de titel 'Kanibaal-kat' heeft gekregen. :)

Nummer 3: .Royalist.
Wist je kat; De spelers van Royalist zichzelf de 'Defsletten van de stam' noemen? Dit lijkt echter niet altijd het geval. Waarop Yannick van Royalist nu zegt; 'Weer 1 speler minder die ik DEF hoef te sturen'. Verder kunnen we Yannik ook wel zien als het vertrouwenspersoon binnen de stam na zijn ervaringen op zijn eigen account.

Nummer 4: Hero of the Soviet Union (HOTSU)
Wist je kat; Ik eigenlijk nog steeds niet weet wie er allemaal op dit account spelen? Mark en Tim spelen in ieder geval op Kat Marx. Verder zit ik nog in het ongewisse over deze spelers. Wel weet ik dat HOTSU reeds de 3de plek heeft behaald als het gaat om ODA. Lieve kattenpootjes uitdelen doen ze dus niet aan. Misschien kunnen ze ook wel gezien worden als de "Puss in Boots", oftewel "De gelaarsde kat".. Schattig maar dodelijk..

Nummer 5: Imminent Disaster
Wist je kat; Deze speler niet voor niets de naam risi-kat heeft gekregen? Door zijn fusie met Thieze en nu Protopet is hij misschien wel 1 van de eerste spelers die een gevaarlijk front zal gaan vormen met een Angels lid.

Nummer 6: Xyroptus
Wist je kat; Dit misschien wel de eerste speler binnen Meow was die de titel 'Stab-Kat' kreeg? Waarom kan ik eigenlijk niet plaatsen omdat ik simpelweg te weinig over de spelers of dit account weet. Het schijnt dat je bij Xyro terecht kan voor een geniepige actie die je wilt ondernemen. Niemand kan dit beter dan Xyro de stab-kat.

Nummer 7: Sparky
Wist je kat; Sparky al 2 dorpen heeft gekregen van onze defsletten? Ik vraag mij af wat hij hiervoor heeft moeten doen. Verder verraden zijn dorpsnamen ook wel een beetje dat hij 'de teletubbie van Katalonië' is. Het baart ons een beetje zorgen dat hij door de kleine dorpjes helemaal doordraait en als hoofd van de Katachtige garde doe ik er alles aan om deze dorpsgek nog niet in het gesticht te plaatsen.

Nummer 8: Fractals
Wist je kat; Fractals onze wiskundekater is? De dorpsnamen van Fractals verraden dit niet alleen maar ook de naam binnen de stam verraad dit. Binnen Meow staat hij ook wel bekent als 'Factuur'. Deze speler zouden we op zich wel 'Uurtje factuurtje' uit mogen betalen. Fractals groeit heerlijk snel en is de nummer 3 als het gaat om de gemiddelde groei per dag. De nummer 1 is daarentegen ook een speler van onze stam. Weer die pinda's :eek:

Nummer 9: MR Sniffles
Wist je kat; Dit de enige echte hond binnen de stam is. Zoals al eerder vermeld was is 'Snuifje' voorlopig nog de enige hond die zich ook écht als hond binnen Meow mag begeven. Snuifje was en is gelukkig nog steeds groot genoeg om door het kattenluikje die onze opperkat Matthiauw gebruikt naar binnen te komen en mag zich daarom trots lid van Katalonië noemen.

Nummer 10: Expensive Brains
Wist je kat; Dit 1 van de meesterbreinen achter het huidige geniale katachtige plan is om Katalonië nog beter te versterken. Door dit meesterplan zal Katalonië NOG sterker worden dan dat het nu al is. Daarbij komt nog bij kijken dat deze 'Dure Hersenen' ook nog een flinke tik uitgedeeld hebben aan Indicud en hebben hem tussen het kattengrind geplaatst en ik verwacht niet dat dit de laatste speler is die in de kattenbak zal belanden.

Nummer 11: FeroliciouZ
Wist je kat; Dit account mij toch wel een beetje zorgen baart? Op Dabosio na groeit dit account het traagst. Sterker nog.. Als je naar wekelijkse statistieken kijkt is team Fero het account dat het lekker 'Rustaaaaaagh!' doet.

Nummer 12: justus08
Wist je kat; Hier de grootste clown van W47 zit? Onze noobco Mats. Waar we in het begin van de fusie duidelijke afspraken maakten over wie er wanneer op het account zat en, mocht dit afwijken, er duidelijk in onze groepschat gevraagd wordt of er iemand online is. Toch weet onze noobco Mats deze regel tot op heden in de wind te wuiven. Zo ook gisteren.. Toen ik halverwege deze Wist-je-katjes was in pm en ik plots, zonder waarschuwing werd gekicked.. KutMats.. Verder moet er bij 'Onze Mats' zo nu en dan de Belgische ondertiteling aan aangezien wij hem niet of nauwelijks verstaan. Dat kan ook zijn omdat Mats aan de zeldzame ziekte 'Typitis' lijdt.
Wist je kat; Daniël misschien wel één van de enige spelers die écht een lange tijd heeft gespendeerd in stambelang (voor zover mijn kennis rijkt!). Zo weet ik dat Daniël bijna 6 jaar van zijn leven heeft gespendeerd als leider van een stam in W4. Tot op heden krijg ik/krijgen wij nog steeds pm's/fanmail van (oud)leden van de stam 'Order' of mensen die Daniël gewoon simpelweg aanbidden. :D Verder is Daniël simpelweg het aanvallende genie van Team Justus. Tot nu toe organiseerde hij alle grote aanvallen van Team Justus en heeft deze tot een groot succes laten uitmonden.
Dan hebben we ook nog Jaimy die we eigenlijk alleen actief zien als we hem niet nodig hebben. Ik vermoed dat dat komt omdat er sinds kort een kattenvrouwtje in zijn leven is gekomen waardoor hij TW ineens minder interessant vindt. Hij zegt nog steeds van; 'Ik moet echt actiever worden op TW' maar tot op heden is daar weinig van te zien.
Dan nu over mezelf.. De brekebeen van het account. In de afgelopen tweeënhalf jaar heb ik 3x wat gebroken. Verder sta ik totaal in dienst van het account en loopt het heerlijk door. Daarbij komt kijken dat ik ook wel kan aanvallen maar je moet niet van mij verwachten om over de WiFi te deffen want dan ben ik drama.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nummer 13: FluffyButDangerous
Wist je kat; De gebroeders Mulders misschien wel één van de betere familie premades zijn die TW kent en nog steeds actief zijn. Dit heb ik zelf ook eens geprobeerd met mijn jongere broertje maar die verneukte de boel alleen maar. Nu zegt dit natuurlijk niet dat dit hier ook het geval is.. Alhoewel.. Toen Richard een weekje op zeilkamp ging draaide FBD op volle toeren. Ik wil niets suggereren maar misschien lijkt hij toch een beetje op mijn jongere broertje.
Verder hebben we natuurlijk ook nog Lorenzo. Lorenzo doet eigenlijk alles via zijn mobiel en dit bevorderd zijn activiteit heel erg. Prettig om Lolo erbij te hebben. :)

Nummer 14: Christie Monteiro
Wist je kat; Hier zit toch de echte speler met het katachtige meesterbrein (of in ieder geval ondergrondse tactieken). De vrouwelijke naam van dit account hoeft dus niet te bedoelen dat alleen mannen meesterbreinen zijn (of toch wel?!). De kater Martijn kwam met een fantastisch idee om het rijk van Katalonië uit te breiden. Richtingen veranderen en spelers worden (nog) groter dan dat ze al zijn. Wie zegt dat schoonheid van deze vrouw niet samen kan gaan met een stel hersenen?

Nummer 15: Beriberi
Wist je kat; Dit het troetelberi is van de stam? Met Robbert erbij hebben ze een goede toevoeging. De massa die hij heeft gepland op Duffy leek foutloos te gaan. Totdat ze zelf geen bezetting hadden op de desbetreffende dag.. :p

Nummer 16: The Fault in Our Stars
Wist je kat; Internkoning Vloris nu ook Barbarenkoning Vloris genoemd mag worden? Doordat hij moet wachten op aansluiting van zijn vredelievende kattenvrienden is hij nu begonnen met zijn kattenrijk uit te breiden met barbarenkatten. Een nobele taak die onze Barbarenkoning Vloris op zich neemt.

Nummer 17:
King of Love
Wist je kat; Matthiauw de opperheerser is van Meow? De opperbevelhebber Matthiauw, de poezenbaas van Katalonië, de katachtige der katachtigen en heer en meester van ons nederige onderdanen? Ze zeggen altijd dat normale katten niet bestaan en dit geldt zeker voor onze opperbevelhebber Matthiauw! Ook wordt vaak gezegd dat voor sommige mensen elke kat hetzelfde is maar voor opperheerser Matthiauw is elke kat anders! Duizenden jaren lang werden katten aanbeden door Goden en Kattenkoning Matthiauw is dit nooit vergeten en in de ogen van een kat behoort alles tot een kat toe.
En om nog maar even een wat kracht bij de heerschappij van Matthiauw te plaatsen: Katten zijn slimmer dan honden. Je krijgt het nooit voor elkaar 8 katten voor een slee te zetten en dat ze die dan nog trekken door de sneeuw.

En dan maar om passend af te sluiten: Mensen die katten haten zullen in een volgend leven terugkomen als muizen.

Nummer 18: Dabosio
Wist je kat; Dabosio de 'Big Spender' is van de stam? Ik vermoed dat deze speler de dealer is in Catnip. Laatste tijd staan wij katachtigen droog als het gaat om Catnip terwijl ik te horen heb gekregen dat deze speler een overdosis aan PP op zijn account heeft. Men zegt dat deze getalen wel tot 50K lopen. Ik heb mijn bronnen nog niet volledig geraadpleegd maar het lijkt erop dat dit de vermoedelijke dealer is.
MVuDAqa.jpg


Poezelige groetjes,

Uw hoofd van de Katachtige Garde
 

DeletedUser66129

Guest
" De brekebeen van het account. In de afgelopen tweeënhalf jaar jaar heb ik 3x wat gebroken. Verder sta ik totaal in dienst van het account en loopt het heerlijk door."

Badum tss. Goeie woordgrap :p
 
Reactiescore
3.536
Mijn interesse in al die spelers ligt eigenlijk bijzonder laag :D Zal het straks misschien wel eens gaan lezen moest ik mij vervelen!
 

Deleted User - 487936070

Guest
Waarom staat er geen wereldleider bij Matthias?
 

DeletedUser73972

Guest
Waarom staat er geen wereldleider bij Matthias?

Hier ben ik koning Katjes :p

Hey leuk gedaan Wouter, de eerste die nu zegt dat ze niemand van meow kennen in hun GA lijstje mag deze klepper eens lezen :eek:
 

DeletedUser65921

Guest
Ze hadden me gevraagd of ze mochten posten.

En mijn bedoeling was er een soort wist je dat topic over heel w47 te maken, leek me wel leuke toevoeging.
 

DeletedUser68372

Guest
Netjes hoor, sommige reacties zijn wel jammer. Ik denk dat we als community elke kans aan moeten grijpen om het AF wat actiever te maken

Ze hadden me gevraagd of ze mochten posten.

En mijn bedoeling was er een soort wist je dat topic over heel w47 te maken, leek me wel leuke toevoeging.

De bedoeling is dan ook dat meerdere stammen dit initiatief volgen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61161

Guest
Nummer 2: .Lintouchable
Wist je kat; Als je het over internen hebt je eigenlijk eerst aan The Fault in Our Stars denkt en niet zo gauw aan Lin? Nou.. Dan denken we eigenlijk heel verkeerd! Lintouchable is daarom aardig aan het internen als het gaat om vrolijk badschuim. Verder mag ook zijn DU in Woef eraan geloven. Een perfect lid om de titel; 'Clinterner van de stam' te geven. Dit omdat hij natuurlijk ook al de titel 'Kanibaal-kat' heeft gekregen. :)

sinds wanneer ben je een clinterner als je je eigen DU edelt of je eigen stamlid?
Volgens mij betekend clinternen gewoon dat je clears nodig hebt voor je intern dus bijv. je edelt een vijand die niks doet/del staat.
Leer het woord dat ik heb bedacht goed gebruiken ofzo :mad:

Verder leuk bedacht en leuk verhaal.
 

DeletedUser

Guest
sinds wanneer ben je een clinterner als je je eigen DU edelt of je eigen stamlid?
Volgens mij betekend clinternen gewoon dat je clears nodig hebt voor je intern dus bijv. je edelt een vijand die niks doet/del staat.
Leer het woord dat ik heb bedacht goed gebruiken ofzo :mad:

Verder leuk bedacht en leuk verhaal.

Mijn excuses. Ik heb wel naar het woordenboek gekeken maar heb de definitie 'Clinterner' nou niet opgezocht en dacht dat dit een andere definitie had. Zal er volgende keer op letten. ;)
 

DeletedUser65510

Guest
Hou dit lekker op je stamforum of de praathoek. Onzinnige poppenkast.

Dit dus. Ga elkaars reet maar ergens anders likken. Dat dit een 'kans' is om 't AF actiever te maken, slaat ook nergens op aangezien er 0,0 inhoud in zit om over te discussiëren.
 

DeletedUser

Guest
Dit dus. Ga elkaars reet maar ergens anders likken. Dat dit een 'kans' is om 't AF actiever te maken, slaat ook nergens op aangezien er 0,0 inhoud in zit om over te discussiëren.

Het gaat niet om te discussiëren. Het gaat soms ook om te vermaken. Niet alles hoeft meteen een discussie op te wekken.

Ik zie je graag met wat beters komen. ;)
 

DeletedUser63354

Guest
Haal dit er maar weer af ja. Zelfs de titel suggereert dat dit voor die ventjes van Meow is. Mag lekker op t stamforum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan