[Stam] W47: Stamplaatje| 200 pp

DeletedUser73082

Guest
1. Soort plaatje: Stamafbeelding
2. De tekst: Zet er voor het gemak 'Finity' op, als we het plaatje kiezen gaan we je vragen de tekst veranderen dus hou de PSD even bij de hand.
3. Kleurencombinatie(s) Een duistere sfeer, misschien met een paar warme kleuren, rood, geel, oranje. Het is niet erg als deze kleuren maar minimaal aanwezig zijn.
4. Thema: Het thema heeft te maken met engelen en demonen... Hier is relatief veel vrijheid in. We willen iets dat er echt uitspringt dus wat dat betreft kunnen we de designer beter creatief laten zijn waarschijnlijk.
5. Plaatje(s) om te gebruiken: Ik vind persoonlijk deze stocks erg vet en zou het zeker waarderen als hier op z'n minst wat mee geprobeerd kan worden:
Eerste
Tweede
Derde
Vierde (Bij deze is er misschien een stock zonder het hoofd van tom hanks, not sure)
6. Deadline: Geen deadline, maar rond 30 januari hopen we hem wel te hebben :)
7. Prijs/gift: 200 PP
8. Favoriet tot nu toe:
 

DeletedUser75791

Guest
3ixneyzff7a.png
 

DeletedUser76417

Guest
Weet niet of dit in jouw straatje ligt:

2ll20wvma9c.png


Tekst zat ik wat mee aan te klooien, maar wil alvast even weten of dit in de buurt komt van wat je wilt?
 

DeletedUser73082

Guest
Laatste dagen wat afwezig, deze komen al zeker in de buurt!
Keep going! Over ongeveer 1 week kiezen we welke het uiteindelijk wordt.
 

DeletedUser73082

Guest
Nog niets echt gevonden wat er bovenuit steekt, de stock van 7 ways vond ik mooi, maar veel te veel warme kleuren en het font vond ik ook niet erg er bij passen. Een wat krulliger font, en een wat duistere stock.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Even om nog wat extra informatie te geven, een Engel die in een zeer Duistere omgeving staat is ook een uitstekende stock.
 
Bovenaan