W47 stabtopic!

Reactiescore
1.367
Where da kata's @?!!!?
 
Reactiescore
16
Ja ik heb nog geen katas op mn dak gehad van meow en andersom ook niet volgensmij.

Wel leuk dat ze mbslaafjes hebben
 

DeletedUser

Guest
Ja ik heb nog geen katas op mn dak gehad van meow en andersom ook niet volgensmij.

Wel leuk dat ze mbslaafjes hebben

Hopelijk weet je dat het een wereld zonder moraal is en dat het dus om dorpenuitbouwers gaat?
 

DeletedUser69389

Guest
Ja ik heb nog geen katas op mn dak gehad van meow en andersom ook niet volgensmij.

Wel leuk dat ze mbslaafjes hebben

Jawel. E.Baw heeft destijds de kata afspraken tussen Red en E.Baw geschonden met een aantal leden.;)
 

DeletedUser69389

Guest
Waar de f**k hebben we het over ebaw..

Het is nu TWR en we willen beginnen met een schone lei, niet met al die oude opgevers uit de tijden van ebaw.

Er werd door iemand gezegd dat er nog geen kata´s waren gestuurd op deze wereld en dat Meow ook nooit kata´s heeft gekregen, wat dus niet per definitie klopt. Daarnaast lekkere sneer naar je oude stamgenoten, maar ik ben benieuwd of de accounts die nu onder vuur liggen uit beter hout zijn gesneden.
 

DeletedUser73972

Guest
Sniffles is back in business na een hele slome correspondentie met support,
details mag ik hier niet bespreken, maar ik zal wel vertellen dat Sniffles weer volop kan spelen zonder verdere straf :)

bedankt allemaal voor het vertrouwen :D
 
Reactiescore
1.367
Ik ben tegenwoordig ingame mod, dus met pp en vroegere vriednschap kom je ver1111!!!
 
Bovenaan