W47 stabtopic!

DeletedUser66129

Guest
Recap of niet, er is nogsteeds niks veranderd aan die stats :)

Nee doet hij zeker netjes,maar een Peter kan niet pronken met zijn stats omdat hij enkel nog maar achter de feiten aanloopt.

Ik zal straks bewijs laten zien over Business..
 

DeletedUser66129

Guest
Als je dit dan zo graag wil zeggen, laat dan ook zien welk 'bewijs' je hebt, anders is je post net zo weinig waard als van de posters die je nu probeert aan te pakken.

thchwnrcffljj.png


Ik denk dat dit wel vrij duidelijk is, voor dit bericht is er nergens nog maar iets gesproken over PP of wat dan ook. De aanleiding is dus gewoon iemand van TWR/TBR kant dat dit gebeurd is. Leuk en aardig dat men dan van TWR/TBR ons zwart maken maar ze hebben geen benul wat er echt gebeurd is.
 

DeletedUser

Guest
Feit blijft toch dat je je dorpjes afkoopt met pp. De reden voor de verkoper doet daar niets aan af.
 
Reactiescore
768
Het beste is als de gehele PM openbaar wordt gemaakt en niet alleen delen ervan. Nu kan iedereen conclusies trekken die wellicht 'verschaduwd' zijn. Ik heb nog niet alles teruggelezen, dus kan deze post zo aanpassen :X.
 
Reactiescore
1.149
Als het een beetje redelijke spelers waren geweest hadden ze keihard nee gezegd. Blijkt maar weer hoe makkelijk jullie aan dorpen willen/kunnen/moeten komen. Jammer om te zien dat het weer zo moet.
Snap de referentie naar CL11 in andere topics dus wel heel goed.

Edit: precie wat Max zegt.
Richard, je geeft in je post aan dat ze het eerder niet over PP gehad hebben, wel heel moeilijk om dat te kunnen controleren als er steeds maar kleine stukjes geplaatst worden en zo alles kunnen verdraaien of verkeerd interpeteren. Laat dan de hele PM zien he ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73972

Guest
Als het een beetje redelijke spelers waren geweest hadden ze keihard nee gezegd. Blijkt maar weer hoe makkelijk jullie aan dorpen willen/kunnen/moeten komen. Jammer om te zien dat het weer zo moet.
Snap de referentie naar CL11 in andere topics dus wel heel goed.

Er zitten nog maar 3 speler van ib binnen meow, die indien die pp betaald werd door een speler die nog nooit van classic11 gehoord heeft gewoon afkeuren.

Overigens hebben wij over deze hele wereld nog geen enkele officiele samenwerking gehad op red na zijnde ten we nog amper 6 leden hadden, waar we zelfs een aanbod van angels afsloegen, al een heel aantal recruits met een degelijk aantal punten geweigerd hebben omdat ze niet binnen ons plaatje passen ( gedurende een hele tijd zei men zelfs dat meow te weinig rekruteerde) . Ik haal deze punten nu aan omdat toen passief spel & rekruteren, bgs de voornaamste punten van kritiek waren op classic 11, en dan vraag ik jou, in welke zin kan je de vergelijking trekken met cl11 hier en de spelers van die stammen. We hebben het juist bewust over een compleet andere boeg gegooid, hebben ondertussen ebaw en signum grotendeels weggewerkt.

Veel kritiek aan het adres van meow is me lief, maar ik vind deze vergelijking toch wat onnodig.
 

DeletedUser67517

Guest
De spelers van Mr Sniffels denken anders dat ze gebanned worden. Zaakje stinkt ontiegelijk.
 

DeletedUser66129

Guest
MR Sniffles 10.04.16 09:46
Olaa, In het teken van verbondenheid dacht ik ik neem maar even contact op.

Hoe staat het leventje daar? Al in de stemming om wat dorpjes af te geven.

BusinessBoys 10.04.16 11:16
Haha nee en jij?

MR Sniffles 10.04.16 11:19
:(nee

Aub maak ons het leven even gemakkelijk.

MR Sniffles 10.04.16 11:19
zet al je dorpjes leeg.

BusinessBoys 10.04.16 11:20
Tja heb ik niet zo zin in haha

Is niks persoonlijks maar makkelijk winnen is toch ook niet leuk voor jullie?

MR Sniffles 14.04.16 22:21
Ohhh maar een fusie met pigzor zie je wel zitten ? :p

En ze laten je gewoon in ebaw achter zie ik?!
Mvg,

[player]MR sniffles[/player]
Joey

BusinessBoys 14.04.16 22:45
haha dat is toch iets anders dan dorpen aan jou afstaan toch? :p

vind het wel lief dat je me zo erg in de gaten houdt!

tja heb geen echte vrienden doe je niks aan nee

MR Sniffles 14.04.16 22:47
Jaa dat is wel mooi klote..

BusinessBoys 14.04.16 22:47
wij kunnen nog altijd vrienden worden of zie je dat niet zitten?

MR Sniffles 14.04.16 22:50
Ligt er aan of je nog dorpen wilt afstaan aan ons?

BusinessBoys 14.04.16 22:50
ligt eraan wat je daarnaast te bieden hebt dan ? :p

MR Sniffles 14.04.16 22:51
Dat moet ik even overleggen

BusinessBoys 14.04.16 22:53
wij zijn zelf ook niet gek en zien dat jouw enige optie door ons heen is, met exp brains hebben we al contact en die ziet wel andere opties zitten! peanut kan vrij makkelijk onder ons door, dus als jij goeie overeenkomsten kan bieden met opties zijn wij één en al oor.

Alex

MR Sniffles 14.04.16 23:10
Eerlijk, ik zie geen mogelijkheden waarbij we allebei tevreden zullen zijn.

Wij hebnen nu al weinig front, als we dan nog moeten delen blijft er niks over

BusinessBoys 14.04.16 23:12
Ja ik begrijp het, snap het ook wel had het zelf liever ook anders gezien maar helaas

MR Sniffles 14.04.16 23:14
Dus bereid je maar voor XD
binnenkort komen we gezellig een bakkie doen met wat stamleden

MR Sniffles 14.04.16 23:15
Jaaa ik kan je proberen aan lijntje te houden oid, maar das niet fair als er geen mogelijkheden zijn

BusinessBoys 14.04.16 23:28
Nee ben blij dat jullie eerlijk zijn! Wij weten dat we het op ons dak krijgen en dat wordt helemaal klote ja! Maarja ga me ook niet zomaar gewonnen geven zo is het spelletje niet hea ;)

MR Sniffles 14.04.16 23:30
uiteraard :) wij wachten nu al met smart
tot het eens echt begint :)

BusinessBoys 14.04.16 23:35
Ik eerlijk gezegd niet:p

Maar zal wel aan mij liggen!

Nog ff weekie wachten dan mag je gaan van mij deal haha?

MR Sniffles 15.04.16 00:51
mwoaaaaa we houden het nog even een verassing ;)
Mvg,

[player]MR Sniffles[/player]
Brord

BusinessBoys 15.04.16 09:46
Haha jammer :p

MR Sniffles 15.04.16 21:43
Verveelde je je? :p

BusinessBoys 15.04.16 22:54
Jaaa moesten wat doen haha

BusinessBoys 16.04.16 11:04
prutsers onze stam, luister ik heb een voorstel wat jullie best wel veel kan schelen. Als jullie bereid zijn pp te doneren zowel jullie, als peanut als expensive brains. mogen jullie met zijn 3en al onze dorpen verdelen plus die van pigzor die er bij komen waar ik nog mee bezig ben! dat is 750 a 800k punten!

wij willen hiervoor terug 600 pp de man dus 1800pp totaal. 600 pp dus voor 250k punten aan dorpen is het, lijkt mij een redelijk goede deal!

We hopen dat jullie dit willen overwegen! scheelt heel wat troepen en gedoe voor jullie en ik zal online zijn om de andere dorpen te deffen tegen oud stamgenoten van ons zodat jullie die kunnen pakken.

mvg,
Alex

PS: stuur dit bericht maar door naar peanut en exp brains ook!

Laat ik verder duidelijk zijn, ik wil hiermee niet goedkeuren wat Sniffles deed mocht dit werkelijk blijken dat hij voor dorpjes internen PP heeft betaald. Maar manier hoe TBR/TWR leden ons zwart maken door alle schuld op ons te schuiven, kijk eerst eens naar je eigen leden want daar zat dus duidelijk de oorzaak..
 

DeletedUser73972

Guest
De spelers van Mr Sniffels denken anders dat ze gebanned worden. Zaakje stinkt ontiegelijk.

True tho, ga me pas meer uitspreken wanneer er een ban volgt, maar een uitleg van wat er volgens ons gebeurt is hebben jullie zeker te goed :)

Edit: richard, nu nog niet :mad:
 
Reactiescore
1.149
Er zitten nog maar 3 speler van ib binnen meow, die indien die pp betaald werd door een speler die nog nooit van classic11 gehoord heeft gewoon afkeuren.

Waarvan wel 2 leiders? :p Snap je?

Overigens hebben wij over deze hele wereld nog geen enkele officiele samenwerking gehad op red na zijnde ten we nog amper 6 leden hadden, waar we zelfs een aanbod van angels afsloegen, al een heel aantal recruits met een degelijk aantal punten geweigerd hebben omdat ze niet binnen ons plaatje passen ( gedurende een hele tijd zei men zelfs dat meow te weinig rekruteerde) . Ik haal deze punten nu aan omdat toen passief spel & rekruteren, bgs de voornaamste punten van kritiek waren op classic 11, en dan vraag ik jou, in welke zin kan je de vergelijking trekken met cl11 hier en de spelers van die stammen. We hebben het juist bewust over een compleet andere boeg gegooid, hebben ondertussen ebaw en signum grotendeels weggewerkt.

Ik concludeer meer op wat ik hier nu voorbij zie komen, het PP gedeelte. Het makkelijk verkrijgen van dorpjes, dat vergelijk ik met CL11. Nu weet ik heus wel dat jullie het niet de hele wereld al doen, echter wel in deze situatie wat ik heel erg onnodig vind. Plus, daarmee loop je een enorm risico om geband te worden. Of je het nou hebt aangeboden of aangeboden gekregen, je blijft schuldig. Dus een ban.

Nu weet ik wel dat het om één speler gaat, maar vergeet niet dat jullie met z'n allen de stam Meow vertegenwoordigen. Daar is Mr. Sniffles ook gewoon lid van, dus wordt het in principe jullie hele stam aangerekend.
Verder is het gewoon afwachten inderdaad.
 

DeletedUser73972

Guest
Waarvan wel 2 leiders? :p Snap je?



Ik concludeer meer op wat ik hier nu voorbij zie komen, het PP gedeelte. Het makkelijk verkrijgen van dorpjes, dat vergelijk ik met CL11. Nu weet ik heus wel dat jullie het niet de hele wereld al doen, echter wel in deze situatie wat ik heel erg onnodig vind. Plus, daarmee loop je een enorm risico om geband te worden. Of je het nou hebt aangeboden of aangeboden gekregen, je blijft schuldig. Dus een ban.

Nu weet ik wel dat het om één speler gaat, maar vergeet niet dat jullie met z'n allen de stam Meow vertegenwoordigen. Daar is Mr. Sniffles ook gewoon lid van, dus wordt het in principe jullie hele stam aangerekend.
Verder is het gewoon afwachten inderdaad.

Maar elke speler in meow die cl11 gespeeld heeft veroordeelt de actie indien sniffles schuldig word bevonden, maar wachten met die uitspraak tot er effectief een ban zou zijn, snap je? Dat is misschien nog het voornaamste waarom je het niet kan vergelijken
 
Reactiescore
2.303
Maar elke speler in meow die cl11 gespeeld heeft veroordeelt de actie indien sniffles schuldig word bevonden, maar wachten met die uitspraak tot er effectief een ban zou zijn, snap je? Dat is misschien nog het voornaamste waarom je het niet kan vergelijken

Waarom ben ik niet voor de premade van Meow gevraagd dan? :(
Philippe en ik waren de beste IB'rs :(
 

DeletedUser73972

Guest
Waarom ben ik niet voor de premade van Meow gevraagd dan? :(
Philippe en ik waren de beste IB'rs :(

De beste IB'ers die Mike naar de stam hadden gehaald, tegen mijn zin met iedereen een bg wouden aangaan onder het motto 'alles voor de winst' vervolgens stoppen en me maar alleen laten met de problemen dat dat leverde :p Scrubbie scrub jij emile!
 
Reactiescore
2.303
De beste IB'ers die Mike naar de stam hadden gehaald, tegen mijn zin met iedereen een bg wouden aangaan onder het motto 'alles voor de winst' vervolgens stoppen en me maar alleen laten met de problemen dat dat leverde :p Scrubbie scrub jij emile!

Jah mike was beter dan heel het noorden samen :D
Jullie wouden een bg met iedereen! ik lag vast neger grrr
 
Bovenaan