W47 stabtopic!

DeletedUser69389

Guest
_TBR_ van wereld 2 en deze kan je niet eens met elkaar vergelijken joh. Een aantal oud w2'ers richtte de stam op, hielden de zelfde naam aan. Maar namen andere spelers aan dan op w2. Dus is niet te vergelijken.

Je neemt de naam van een gerespecteerde stam aan. Of je het nu leuk vindt of niet je wordt altijd gespiegeld aan de originele stam. Hetzelfde zou gebeuren als wij ons bijvoorbeeld Phalanx zouden noemen.

Ik doel op het feit dat je het op mijn persoonlijkheid gaat gooien i.p.v. het algemeen houdt.

En hoezo is het leaven van E.baw een gebrek aan doorzettingsvermogen? Trekken aan een dood paard werkt niet en het blijkt maar dat het echt zo was, aangezien er dus voor gekozen om iets anders te beginnen. Je zou het dus ook kunnen zien als een uiting van onvrede en oproep tot verandering, maar ik begrijp dat Meow graag het negatieve in de tegenstander ziet.

Het leaven an sich niet, maar wel het eerder joinen van E.Baw met de uitleg daarbij en later de uitleg voor het leaven....
 

DeletedUser68372

Guest
Natuurlijk kost het moeite, lijkt me niet meer dan logisch? is kwalijker dat het toen geen moeite koste. Ook met de "vermeende omkoping" Fixed that. Dat je het hebt over NU is gewoon stats ontwijken niet?
 

DeletedUser68372

Guest
Aangezien jullie er toch zo trots op zijn, is het wel knap om deze spelers weg te spelen. Vooral omdat het veelal te maken heeft met de gevoelige overstap van Peanut.

De overstap waarvoor wij jullie een NaP gaven, deze niet aanvaarden en zelf aanvielen? Daardoor ging het wel erg snel inderdaad dat had wat verstandiger gekunt, maar dat is jullie fout.
 

DeletedUser77254

Guest
Verder is deze wellus nietus ook wel klaar voor mij, niemand die gaat 'winnen'. We gaan de uitslag afwachten en de reactie daarop, ben erg benieuwd.
 

DeletedUser54108

Guest
waarom ligt de naam peanut jullie zo dicht tegen het hart? bijna in elk topic moet deze worden aangehaald :D
 

DeletedUser69389

Guest
och, och.. ik heb het over NU met de huidige stammen, niet met al de opgevers. dan kan je daar weer elke keer op terugkomen/over opscheppen maar nu zie ik dat er toch wat moeite is met het wegvegen van onze spelers, ook met die omkoping bijv.

Wat is The Gambling Death dan? Daarnaast hoelang bestaat de stam al in deze hoedanigheid? Nog geen week. Afgelopen week nog Ridicioulus weggevaagd en daardoor bijvoorbeeld nog niet in staat geweest om goed aan te vallen omdat al mijn clears zowat kapot waren. Zouden jullie nu langer dan een week standhouden kunnen jullie jezelf op de borst klappen, maar voor nu is ruim 80% van de aangevallen accounts uitgeschakeld.

Dus beter hou je die praatjes even voor je, want anders zou de klap nog groter zijn indien we wel weer accounts met speels gemak zouden breken.;)
 

DeletedUser77254

Guest
De overstap waarvoor wij jullie een NaP gaven, deze niet aanvaarden en zelf aanvielen? Daardoor ging het wel erg snel inderdaad dat had wat verstandiger gekunt, maar dat is jullie fout.

Uhm.. Een gefrustreerde Noxorion die al tijden met Peanut in gesprek was, maar die toen toch ging... Helaas kunnen we niet elke speler controleren (zoals jullie zelf ook al aangaven toen straks). Het was netter geweest om het die eerste week bij Noxorion te houden.
 

DeletedUser54108

Guest
Uhm.. Een gefrustreerde Noxorion die al tijden met Peanut in gesprek was, maar die toen toch ging... Helaas kunnen we niet elke speler controleren (zoals jullie zelf ook al aangaven toen straks). Het was netter geweest om het die eerste week bij Noxorion te houden.

dan hadden de aanvallen enkel van noxorion moeten komen zeker?, na noxorion zijn de volgende begonnen met aanvallen ;), indien je niet over de juiste info schikt moet je geen onzin uitkramen ?
 
Reactiescore
28
Lijkt wel Deja vu met Classic11. kwaliteit vs kwantiteit, bans en internen.

Opvallend dat een aantal IB/MEOW spelers erbij betrokken weer zijn.
 

DeletedUser77254

Guest
dan hadden de aanvallen enkel van noxorion moeten komen zeker?, na noxorion zijn de volgende begonnen met aanvallen ;), indien je niet over de juiste info schikt moet je geen onzin uitkramen ?

Wat wil je dan? Dat Noxorion lekker werd weggespeeld, de andere spelers kijken toe en uiteindelijk had Peanut alsnog de dorpen.. Uiteindelijk is dat alsnog gebeurt, maar dit is wel de reden waardoor het moraal in één keer een grote deuk opliep.

Verder liep ik op dit moment niet echt mee aan die kant en heb ik niet de in's en out's. Maar het is wel overduidelijk dat deze overstap er voor gezorgd heeft dat een hoop spelers aan die kant minder zin hadden en dus veel makkelijkere targets waren.
 

DeletedUser68372

Guest
Geen enkele IB speler is betrokken geweest bij ook maar iets waar over gepraat wordt hier, dus uhmn...?
 

DeletedUser73972

Guest
Lijkt wel Deja vu met Classic11. kwaliteit vs kwantiteit, bans en internen.

Opvallend dat een aantal IB/MEOW spelers erbij betrokken weer zijn.

Jij hebt de wereld niet bepaald gevolgd blijkbaar ;) Meow was vooralsnog de meest proactieve stam van de wereld (al dan niet gedwongen door ligging).
 

DeletedUser66129

Guest
Peter-01 stats :
https://gyazo.com/49d4b84da8e9b1161146aa99877b6c7f

aggressive stats :
https://gyazo.com/f9afd17be95b11ffda7cfb89b059de7c

volgensmij staat het bij peter 6-5 als we het om dorpen hebben, wat wil je gaan bewijzen met meer stats?:confused:

Well done, Peter recapt dorpen van zijn stamgenoten/DU's/vrienden of wat dan ook. Dan is het niet zo moeilijk om zulke stats te krijgen he.. :eek:

BTW on-topic waar het om begon.

Iedereen die hier praat weet dus duidelijk niet eens alles van de situatie omtrent Sniffles - Businessboys. Vooral de leden van TBR/TWR die vrolijk Meow zwart aan het maken is, maar bewijzen die ik heb is dus overduidelijk te zien dat Business zijn account aanbood omdat hij ontevreden was over zijn stam en vrienden. Dus er is nergens eigenlijk sprake van dat Sniffles zomaar PP bied stelletje prutsers. Als je graag ons zwart wilt maken verdiep je dan ook eerst in de situatie :eek:
 

DeletedUser71618

Guest
Lijkt wel Deja vu met Classic11. kwaliteit vs kwantiteit, bans en internen.

Opvallend dat een aantal IB/MEOW spelers erbij betrokken weer zijn.

Helaas is het niet vs kwaliteit, maar voor de rest kan je het haast vergelijken :D :bijl:

Well done, Peter recapt dorpen van zijn stamgenoten/DU's/vrienden of wat dan ook. Dan is het niet zo moeilijk om zulke stats te krijgen he.. :eek:

BTW on-topic waar het om begon.

Iedereen die hier praat weet dus duidelijk niet eens alles van de situatie omtrent Sniffles - Businessboys. Vooral de leden van TBR/TWR die vrolijk Meow zwart aan het maken is, maar bewijzen die ik heb is dus overduidelijk te zien dat Business zijn account aanbood omdat hij ontevreden was over zijn stam en vrienden. Dus er is nergens eigenlijk sprake van dat Sniffles zomaar PP bied stelletje prutsers. Als je graag ons zwart wilt maken verdiep je dan ook eerst in de situatie :eek:

Als je dit dan zo graag wil zeggen, laat dan ook zien welk 'bewijs' je hebt, anders is je post net zo weinig waard als van de posters die je nu probeert aan te pakken.
 
Reactiescore
16
Well done, Peter recapt dorpen van zijn stamgenoten/DU's/vrienden of wat dan ook. Dan is het niet zo moeilijk om zulke stats te krijgen he.. :eek:

BTW on-topic waar het om begon.

Iedereen die hier praat weet dus duidelijk niet eens alles van de situatie omtrent Sniffles - Businessboys. Vooral de leden van TBR/TWR die vrolijk Meow zwart aan het maken is, maar bewijzen die ik heb is dus overduidelijk te zien dat Business zijn account aanbood omdat hij ontevreden was over zijn stam en vrienden. Dus er is nergens eigenlijk sprake van dat Sniffles zomaar PP bied stelletje prutsers. Als je graag ons zwart wilt maken verdiep je dan ook eerst in de situatie :eek:

Recap of niet, er is nogsteeds niks veranderd aan die stats :)
 

DeletedUser73972

Guest
Recap of niet, er is nogsteeds niks veranderd aan die stats :)

Maar wat nu als wij binnen enkele dagen weer 30 in de plus staan, kom je hier dan ook op het af om ee gebeurtenissen te beantwoorden, of ga je dan je kop in het zand steken tot je weer 1 of 2 dorpjes met een account in de plus staat, net zoals er bij ebaw ongelooflijk stoer werd gedaan met viscinetank maar toen was het plots oeps 180 dorpen in de min en was er plots niemand van ebaw meer op het af.

Ik wil niet zeggen dat het weer zo snel gaat gaan, maar als je hier bent om te pronken dat je een pietluttig aantal dorpjes in de plus staat hoop ik ook dat je er bent om je te verantwoorden moest je stam plots veel meer in de min staan.
 
Bovenaan