[Stam] W47 - Doom of Valyria [Fire!] - 200 PP

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.781
1. De tekst: Doom of Valyria, of Fire!, of beiden. Afhankelijk van het plaatje uiteraard past soms weinig tekst of meer tekst erbij. Maar dat is de tekst die je erbij kan zetten. Doom of Valyria is de stamnaam en Fire! is de tag.
2. Kleurencombinatie(s):
Geen vrolijke kleuren: dat past absoluut niet bij deze naam. Voor de rest is de kleurkeuze vrij.
3. Thema:
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Doom_of_Valyria Doom of Valyria verwijst naar een gebeurtenis binnen de Game of Thrones geschiedenis. Je kunt dus binnen dat thema blijven, maar het is een soort apocalyptische gebeurtenis voor de stad Valyria geweest. In dat thema kun je je dus ook wagen, en heeft zelf naar mijn mening een hogere kans "het winnende plaatje te worden". Een combinatie van beiden is natuurlijk een veel beter idee, maar daar zijn denk ik zelf weinig stocks voor.
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
Géén. Ik ben zeer uitbundig geweest bij het kopje Thema. Daar kun je je helemaal mee uitleven.
5. Deadline:
Géén.
6. Prijs/gift:
200 PP per plaatje dat ik neem. Ik acht de kans niet groot dat ik er meer neem dan één, maar zou ik in de situatie komen waar ik echt niet kan kiezen: bij deze.
7. Favoriet tot nu toe:
Nog geen.



Succes!
 

DeletedUser69112

Guest
mzapnnha9fvcy.png
 
Reactiescore
255
Surely? Bram zou iig nog wat maken! :)
 

DeletedUser70435

Guest
Klopt ja, ik ben enkel mijn usb vergeten mee te nemen naar m'n vader, dus wordt morgenmiddag/avond ;)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.781

Net plaatje! Heel mooi! :)

Kan ik 'm eens zien zonder tag als tekst, op verzoek van iemand binnen de stam?

Ik wacht echter nog meer af. Ik ga nog niet op basis van twee plaatjes een plaatje kiezen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77103

Guest
Net plaatje! Heel mooi! :)

Kan ik 'm eens zien zonder tag als tekst, op verzoek van iemand binnen de stam?

Ik wacht echter nog meer af. Ik ga nog niet op basis van twee plaatjes een plaatje kiezen.

Ja zekers :) ik voeg hem dadelijk toe in deze post als ik op pc ben geweest :) bedankt trouwens dat je hem mooi vindt

E; zoals beloofd:

ksbhurkjfmcru.2.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.781
Pfoe, beide ook mooi! Alleen de tekst van het eerste plaatje is echt wel beter... Dat is wel echt weer baas aan dat eerste plaatje.

What to do, what to do.. :D
 

DeletedUser76417

Guest
Ik maak momenteel nog wat! :)

E:
Ik kan niet echt een leuke stock vinden, behalve de gene die al gebruikt is..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
255
Ik maak momenteel nog wat! :)

E:
Ik kan niet echt een leuke stock vinden, behalve de gene die al gebruikt is..

Met die stock zien we juist graag iets! :) past perfect bij hem thema.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.781

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.781
Bovenaan