W47: De Toekomst Van De Top

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser68252

Guest
Respectloos dat als iemand aangeeft met een soort topic als deze bezig te zijn, hier al veel tijd in heeft gestoken, dat jij dan een soort gelijk topic gaat openen. Belachelijk dat je dit nu gemaakt hebt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.853
Ik verwijderde hem per ongeluk;

Wat Sven al zegt, redelijk respectloos ja. Ik wacht wel op die van Maick, komt er nog beter uit te zien waarschijnlijk ook.

Edit; Ik wist overigens ook niet dat Sven in het leidingsteam van Angels zat?
 

DeletedUser69389

Guest
Respectloos dat als iemand aangeeft met een soort topic als deze bezig te zijn, hier al veel tijd in heeft gestoken, dat jij dan een soort gelijk topic gaat openen. Belachelijk dat je dit nu gemaakt hebt.

Wat Sven al zegt, redelijk respectloos ja. Ik wacht wel op die van Maick, komt er nog beter uit te zien waarschijnlijk ook.

Dat is wel een zekerheidje ja, is alles voor niet geweest :rolleyes:

Kan als zodanig worden opgevat en begrijp ik volkomen, maar onafhankelijk van elkaar zijn we op hetzelfde idee gekomen. Ik speelde al een twee a drietal weken met dit idee. Echter bekijk ik het vanuit een andere bril dan Maick en Maick een andere bril dan mij. Per slot van rekening zijn we andere personen en zitten we ook in een andere kamp. Dat geeft alleen de kans om mooie discussies hierover te voeren. Opzet wat betreft clusters en dergelijke was vorige week al gemaakt, maar moet ik dat dan maar deleten omdat ik lees dat iemand iets soortgelijks van plan is?
 
Reactiescore
1.699
De tijd zal het leren hoe de wereld zich verloopt. Je kan er over speculeren maar daar schiet je weinig mee op.
 

DeletedUser61161

Guest
wel triest inderdaad.
Heb als een badass niets van je posts gelezen.

Kan als zodanig worden opgevat en begrijp ik volkomen, maar onafhankelijk van elkaar zijn we op hetzelfde idee gekomen. Ik speelde al een twee a drietal weken met dit idee. Echter bekijk ik het vanuit een andere bril dan Maick en Maick een andere bril dan mij. Per slot van rekening zijn we andere personen en zitten we ook in een andere kamp. Dat geeft alleen de kans om mooie discussies hierover te voeren. Opzet wat betreft clusters en dergelijke was vorige week al gemaakt, maar moet ik dat dan maar deleten omdat ik lees dat iemand iets soortgelijks van plan is?

Ja, delete je posts maar.
Dank je vriendelijk :cool:
 

DeletedUser65242

Guest
Respectloos dat als iemand aangeeft met een soort topic als deze bezig te zijn, hier al veel tijd in heeft gestoken, dat jij dan een soort gelijk topic gaat openen. Belachelijk dat je dit nu gemaakt hebt.

Maick kan hem toch ook nog steeds posten, krijgen we een visie van iemand uit Angels en iemand uit Meow. Alleen maar beter toch. Wees überhaupt blij dat iemand er nog tijd in wil steken.

Ik maak er overigens een andere keer even tijd voor om hem helemaal inhoudelijk te lezen, zal daar dan nog wel op reageren. :p
 
Reactiescore
1.853
Kan als zodanig worden opgevat en begrijp ik volkomen, maar onafhankelijk van elkaar zijn we op hetzelfde idee gekomen. Ik speelde al een twee a drietal weken met dit idee. Echter bekijk ik het vanuit een andere bril dan Maick en Maick een andere bril dan mij. Per slot van rekening zijn we andere personen en zitten we ook in een andere kamp. Dat geeft alleen de kans om mooie discussies hierover te voeren. Opzet wat betreft clusters en dergelijke was vorige week al gemaakt, maar moet ik dat dan maar deleten omdat ik lees dat iemand iets soortgelijks van plan is?

Misschien was het dan goed geweest je research iets zorgvuldiger te doen?
 

DeletedUser68252

Guest
Kan als zodanig worden opgevat en begrijp ik volkomen, maar onafhankelijk van elkaar zijn we op hetzelfde idee gekomen. Ik speelde al een twee a drietal weken met dit idee. Echter bekijk ik het vanuit een andere bril dan Maick en Maick een andere bril dan mij. Per slot van rekening zijn we andere personen en zitten we ook in een andere kamp. Dat geeft alleen de kans om mooie discussies hierover te voeren. Opzet wat betreft clusters en dergelijke was vorige week al gemaakt, maar moet ik dat dan maar deleten omdat ik lees dat iemand iets soortgelijks van plan is?

Het topic waar je dit onder uitbrengt is oorspronkelijk gemaakt door Perfect Hatred (de speler welke reeds aangaf ook al bezig te zijn met een soort gelijk topic voor deze wereld waarvoor hij maar liefst al 3 volle posts had geschreven en reeds bezig was met enkele interviews met stamleiders). Je hebt het nog niet eens overlegt met de oorspronkelijke maker hiervan. Meer dan respectloos wil ik het eigenlijk ook niet noemen, zou er vele woorden aan vuil kunnen maken maar daarmee zou ik mijn tijd verspillen gezien dit topic ook niet meer woorden waard is eigenlijk. Er is niet tot nagenoeg geen research gedaan hiervoor wat ik kan concluderen uit dit topic gezien er veel dingen in staan die niet waar zijn. Ik wacht met smart af op het topic van Perfect Hatred.

De kleine op zet die je gedaan had qua clusters zoals je zelf al zegt, had je overigens net zo goed mee kunnen wachten tot zijn topic om daar op in te haken en een discussie aan te wakkeren.
 

DeletedUser76151

Guest
Zoals hierboven is aangehaald is het enigszins respectloos tov Maick die hier al geruime tijd mee bezig is.
Neemt overigens niet weg dat het een leuk stukje is :D

Edit: Sven zit niet in het leidingsteam ;)
 

DeletedUser61161

Guest
Kunnen we hier geen woord voor maken in het tw woordenboek?:D
 
Reactiescore
1.853
We moeten maar niet in de negativiteit blijven hangen. Ik moet zeggen dat het wel een interessant stukje is. Mocht je het al onafhankelijk van Maick hebben bedacht is het in ieder geval leuk dat je er de tijd voor hebt genomen en het ziet er zeker redelijk uit. Misschien is de timing wat minder maar het brengt in ieder geval weer wat extra leven in de brouwerij. Nu wachten op die van Maick en we zien het vanuit twee verschillende oogpunten, ook leuk!

Wel was het misschien leuk geweest als je het bijvoorbeeld had afgestemd met Maick.
 

DeletedUser69389

Guest
Gevraagd aan de mods om dit topic te sluiten. Gedaan om het steeds meer inactieve AF alleszins hier nieuw leven in te blazen, maar als daar zo aanvallend en op de man over wordt gesproken. Dit leverde juist kansen om op eventueel discussies over te gaan voeren, maar ik heb geen motivatie meer voor om nog te laten staan en over in discussie te gaan. Naam tsja die is gelijk, maar met elke aanpassing kom je nagenoeg tot dezelfde essentie. Want Toekomst van de stammen wordt hetzelfde mee bedoeld dus tsja.
 

DeletedUser

Guest
Prachtige post Martijn.
Die Aa, zo goed gevonden.
Die Bb, zo ingenieus.
Die Cc, zo creatief.

Dit moet echt wel een van je betere posts zijn!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan