W47: Challenge Guaranteed, or Not?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
kee kee veel kennen je AF acc:D

Inderdaad.

Ik ben gewoon kwaad op je:mad:

Altijd maar stoppen en trug komen:eek:

Maak een beslissing godverdomme.:p

En voeg me trug toe op skype:mad:

Wie ben jij ook alweer?:eek:

En ik, tel ik als kennen:s?

Jij kent me een beetje :p

Niemand wilt jou kennen, maar je dwingt ons ertoe met 100k posts :bijl:

Ik doe niks en 100k like wtf:rolleyes:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik weet wel betere dingen:p
 

DeletedUser73715

Guest
Doe jij niet precies hetzelfde dan?

Ik wou niet stoppen, maar werd gedwongen wegens IRL probleem. Anders was ik nooit gestopt hoor!:eek:
Maar wat hij doet, is praktisch claimen nooit meer trug te komen om nog geen maandje erna al opnieuw te beginnen:eek:.

Inderdaad.



Wie ben jij ook alweer?:eek:



Jij kent me een beetje :p



Ik doe niks en 100k like wtf:rolleyes:

Je kwetst me, dit doet gewoon zeer :(

Als zelfs een kwibus als Lars me niet vergeet:eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Praat niet zo dom man en dat doet mij dus zeer he... Onzin verkopen hou ik niet zo van.
 

DeletedUser76018

Guest
@RavenNL Je hebt gelijk, het is inderdaad oud nieuws maar wat je zegt klopt. Ik wil dan ook liever niet meer over dat onderwerp praten aangezien het zelfs totaal niet van belang is hier.

@Zaeres Ik snapte em wel hoor, ik verbeterde mezelf in die comment :p

@Tim W44 gaf ik toe, ik heb later trouwens met al die co's opnieuw gespeeld dus ik heb ze niet echt weggejaagd maar ja je hebt gelijk over 44 maar dat gaf ik zelf al aan. Die "een week" waar je het over hebt snap ik niet echt though.

@Martin Mag ik er niet bij dan? :rolleyes:
 

DeletedUser73715

Guest
@RavenNL Je hebt gelijk, het is inderdaad oud nieuws maar wat je zegt klopt. Ik wil dan ook liever niet meer over dat onderwerp praten aangezien het zelfs totaal niet van belang is hier.

@Zaeres Ik snapte em wel hoor, ik verbeterde mezelf in die comment :p

@Tim W44 gaf ik toe, ik heb later trouwens met al die co's opnieuw gespeeld dus ik heb ze niet echt weggejaagd maar ja je hebt gelijk over 44 maar dat gaf ik zelf al aan. Die "een week" waar je het over hebt snap ik niet echt though.

@Martin Mag ik er niet bij dan? :rolleyes:

Davey ook? Want dat zou ik niet snappen dan. Hij was redelijk verbaal in zijn "nooit meer met ruffy te spelen" dialoog....
Dat van die 1 week is zoals ik het heb vernomen van je ex-account.(Weet het hele verhaal niet,alleen wat me gezegd is)
 

DeletedUser76018

Guest
Ik heb op w45 meer als 2 maanden aan een stuk opnieuw met Davey gespeeld en we praten nu nog steeds wekelijks :)
 

DeletedUser73082

Guest
@RavenNL Je hebt gelijk, het is inderdaad oud nieuws maar wat je zegt klopt. Ik wil dan ook liever niet meer over dat onderwerp praten aangezien het zelfs totaal niet van belang is hier.

@Zaeres Ik snapte em wel hoor, ik verbeterde mezelf in die comment :p

@Tim W44 gaf ik toe, ik heb later trouwens met al die co's opnieuw gespeeld dus ik heb ze niet echt weggejaagd maar ja je hebt gelijk over 44 maar dat gaf ik zelf al aan. Die "een week" waar je het over hebt snap ik niet echt though.

@Martin Mag ik er niet bij dan? :rolleyes:

En wat precies heb jij op 43 gedaan dan. Heb je er nooit gezien, voorbij zien komen of nominaties ooit ergens voor zien krijgen. Ben benieuwd.

Edit: Ondanks, dat ik er nu zelf aan meewerk mag het topic op zich wel gesloten worden. Wordt weinig nuttigs meer bijgedragen aan het oorspronkelijke doel ervan.
 
Reactiescore
1.075
En wat precies heb jij op 43 gedaan dan. Heb je er nooit gezien, voorbij zien komen of nominaties ooit ergens voor zien krijgen. Ben benieuwd.

Edit: Ondanks, dat ik er nu zelf aan meewerk mag het topic op zich wel gesloten worden. Wordt weinig nuttigs meer bijgedragen aan het oorspronkelijke doel ervan.

man stop eens met je stoerdoenerij, alsof jij werkelijk zo goed bent..
 
Reactiescore
3.538
Edit: Ondanks, dat ik er nu zelf aan meewerk mag het topic op zich wel gesloten worden. Wordt weinig nuttigs meer bijgedragen aan het oorspronkelijke doel ervan.

We gaan in dit topic later terugblikken op de spelers en aangegeven stammen/premades om deze te analyseren en om hun verhaal te horen of ze door dit topic w47 zijn gaan spelen en zo mee kleur hebben gemaakt voor w47. Wat altijd leuke verhalen zal opleveren. Open houden zou ik dus zeggen :D
 

DeletedUser76018

Guest
Ik vertoonde me nooit op het P&P van 43 om verschillende redenen, deze kan je vast wel raden ;)
Ik hield me vooral IG bezig zonder over elke daad te stoefen of dergelijke dusja, ik deed niet aan, zoals Steff zo mooi zei, stoerdoenerij.

Kunnen we nou dat ik mijn imago zo goed als opgehelderd heb (tenzij er echt nog iets is?) verder en weg van de GeefCommentaarOpRuffy sessie?

Lekker weertje vandaag he:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan