W47: Challenge Guaranteed, or Not?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser73244

Guest
Hoewel ik de complimenten natuurlijk waardeer, zou ik jullie graag willen verzoeken niet jokersbrain af te kraken in dit topic. Het initiatief loopt nog steeds door en ik krijg nog steeds berichten in mijn inbox welke ik in het topic bijwerk.

Nog 1,5 dag tot W47! :)

Blijf je dit keer wel spelen! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Veel 'goede' spelers = veel verschillende sterke karakters/meningen, je gaat mij niet wijsmaken dat al deze goede spelers allemaal met elkaar gaan samenwerken tegen noobs. Daar botsen sommige karakters te sterk voor, alsook dat veel al een verleden zullen hebben met anderen..

Noem eens een paar voorbeeld mijn vrind
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Waar zie jij de stammen dan Jordi? Je zou toch alleen maar lijstjes maken en geen premades ervan maken?

Mensen konden hun eigen gemaakte pre-made's bij mij doorgeven, zoals weergegeven onder het kopje Stammen. Deze kun je vinden boven het kopje Accounts.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Leuk om te zien dat iemand zijn intellect er met de jaren niet op vooruit gaat.. Al had ik ergens gehoopt van wel. :D Ik kraak hem niet af, het is gewoon een vaststelling. Als je de post ook effectief eens zou lezen zou je zien dat ik zeg dat het een leuk idee is en het goed is dat CbC het gepost heeft. De enigste reden waarom ik hem afkraak is dat hij zichzelf bij goed account gaat zetten terwijl het een onervaren team is en hij zelf verschrikkelijk aan het falen is. Dan vraag ik mij gewoon af wat de criteria zijn om daar ingedeeld te worden..

Dat je geen andere soort spelers aantrekt is natuurlijk wel onzin, CbC en Jokersbrain zijn twee uitersten van niveau. Zowel AF als IG. Nevertheless, leuk iniatief.

Ik zeg ook dat ze andere spelers aantrekken. Het enige dat ik zeg is dat ik het onterecht vind dat je kritiek uit op Jokersbrain terwijl hij met zo'n goed initiatief komt.

Daarnaast het volgende:

Ik kraak hem niet af, het is gewoon een vaststelling.

En een paar zinnen later:

De enigste reden waarom ik hem afkraak is dat hij zichzelf bij goed account gaat zetten terwijl het een onervaren team is en hij zelf verschrikkelijk aan het falen is.

Je spreekt jezelf lichtelijk tegen Krepox :rolleyes:

Daarnaast vind ik gewoon dat je kritiek jegens jokersbrain ongegrond is en je ging weldegelijk in op het feit dat hij zich hiermee bemoeide en dat alleen CbC beter had geweest. Over dat hij zichzelf onder de ''Goede'' accounts schaart moet hij dan maar zien waar te maken nietwaar?

Wie zegt trouwens dat hij dat zelf gedaan heeft? Ik heb mezelf nergens bij geschaard, heb me alleen aangemeld, maar ik sta bij accounts waar Hoge verwachtingen van zijn (Ga ik nu natuurlijk ook gewoon waarmaken :cool:).
 

DeletedUser62190

Guest
Er zijn enorm veel premade stammen hoor. Ik tel er 157. Ze zijn alleen niet allemaal bereid om zichzelf op te geven. De vraag is natuurlijk of jullie dat zouden willen of je wil beperken tot premade stammen die de potentie hebben om een topstam te worden.

Waarschijnlijk ga ik zelf ook een premade stam bouwen, maar die heeft totaal geen enkel potentieel omdat het merendeel van de leden het spel nog nooit gespeeld heeft en er andere doelen gesteld worden. Dus dan heeft het ook niet zoveel zin om dat aan te kondigen lijkt me.

Datzelfde geldt natuurlijk ook voor de spelers. Dat is de reden dat er zoveel 'goede' spelers zijn en zo weinig 'zwakke'. Iedereen vind zichzelf goed. Als ze zichzelf niet goed zouden vinden zouden ze zichzelf waarschijnlijk niet aanmelden.
 

DeletedUser

Guest
Ahh zie het nu pas vast verkeerd gelezen dank voor je snelle reactie.
 
Reactiescore
3.540
Niemand heeft mij erbij betrokken Krepox het idee komt oorspronkelijk van mij, JordI heeft het mooi op papier uitgewerkt (hij wou het ook) en hij kreeg de eer het te posten, je uitspraak is dus niet alleen fout maar ook gewoon overbodig laat je gehaat maar voor w42 en hou dit ontopic en enkel over w47 gaan. Als dat niet teveel gevraagd is natuurlijk.

Krepox ik weet dat het enorm moeilijk voor je is maar indien je uw best doet probeer bovenstaande zin in het vetgedrukt eens te lezen en te begrijpen. Neem je hond Mike dan ook even mee, ga naar het w42 forum daar kan je in alle stilte en sereniteit verder haten om het feit dat je een hele stam op 1 speler nodig hebt en daarbij wat geclearde front dorpjes kon edelen en dan kan het topic weer verder gaan waarvoor het dient.

Zo moeilijk is het toch niet je frustratie op w42 te houden en hier ontopic te blijven, enig fatsoen zou wel op zijn plaats zijn. Dus hop hop ----> https://forum.tribalwars.nl/forumdisplay.php?273-Wereld-42-Politiek-amp-Propaganda zet hier je volgende reactie maar :D

Er zijn enorm veel premade stammen hoor. Ik tel er 157. Ze zijn alleen niet allemaal bereid om zichzelf op te geven. De vraag is natuurlijk of jullie dat zouden willen of je wil beperken tot premade stammen die de potentie hebben om een topstam te worden.

Waarschijnlijk ga ik zelf ook een premade stam bouwen, maar die heeft totaal geen enkel potentieel omdat het merendeel van de leden het spel nog nooit gespeeld heeft en er andere doelen gesteld worden. Dus dan heeft het ook niet zoveel zin om dat aan te kondigen lijkt me.

Datzelfde geldt natuurlijk ook voor de spelers. Dat is de reden dat er zoveel 'goede' spelers zijn en zo weinig 'zwakke'. Iedereen vind zichzelf goed. Als ze zichzelf niet goed zouden vinden zouden ze zichzelf waarschijnlijk niet aanmelden.

Iedereen mag zichzelf opgeven ook stammen met minder potentie :)
 

DeletedUser62190

Guest
Iedereen mag zichzelf opgeven ook stammen met minder potentie :)

Dat begrijp ik wel. Maar zie het nu er niet van in als dit topic erom gaat om meer mensen te overtuigen om deel te nemen aan de wereld. Mijn stam gaat daar in ieder geval niet aan bijdragen :p
 

DeletedUser65875

Guest
Je moet ook denken, niet alle IG spelers houden zich bezig met de community.

Ik zou zeggen, zie hun als underdogs in deze wereld.

W47, nieuwe wereld, nieuwe kansen. Voor iedereen.
 
Reactiescore
3.540
Dat begrijp ik wel. Maar zie het nu er niet van in als dit topic erom gaat om meer mensen te overtuigen om deel te nemen aan de wereld. Mijn stam gaat daar in ieder geval niet aan bijdragen :p

Als je in een groep zit van 10 personen en 2 daarvan gaan naar een feestje, kun je zeggen van ja nee andere keer maar als 9 van de 10 daarnaartoe gaan zou je al eerder denken van 'ja dan ga ik ook' hoe meer spelers zich aanmelden hoe groter de groepsdruk en de verleiding :D

Het is al vaker gebleken dat stammen waarvan men niet zoveel verwacht zich toch boven hunzelf gaan uitstijgen en wel een degelijke rol in een wereld kunnen spelen. Dus nogmaals iedereen mag zich aanmelden al zijn de verwachtingen lagen.
 

DeletedUser

Guest
Ja maar het klopt wel dat de meeste mensen die het spel degelijk spelen het AF bijhouden.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Noem eens een paar voorbeeld mijn vrind

Oh dat zal wel blijken :D Denk dat jij ook wel één persoon kunt bedenken waar ik voor geen goud naast of bij in de stam wil spelen. Onze geliefde Jens pronkt nu met 'zijn' werk :eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wat ben jij een baas zeg:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan