W47: Challenge Guaranteed, or Not?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3435

Guest
Niemand heeft mij erbij betrokken Krepox het idee komt oorspronkelijk van mij, JordI heeft het mooi op papier uitgewerkt (hij wou het ook) en hij kreeg de eer het te posten, je uitspraak is dus niet alleen fout maar ook gewoon overbodig laat je gehaat maar voor w42 en hou dit ontopic en enkel over w47 gaan. Als dat niet teveel gevraagd is natuurlijk.
Doet er eigenlijk niet toe, dan moet ik het gewoon anders verwoorden.. Dat jij aan de basis ligt van het idee gaat het niveau van spelers omlaag trekken omdat jij een bepaalde groep gaat aantrekken terwijl CbC bijvoorbeeld een compleet andere groep gaat aantrekken.. Maar goed, zullen zien.
 
Reactiescore
3.540
Doet er eigenlijk niet toe, dan moet ik het gewoon anders verwoorden.. Dat jij aan de basis ligt van het idee gaat het niveau van spelers omlaag trekken omdat jij een bepaalde groep gaat aantrekken terwijl CbC bijvoorbeeld een compleet andere groep gaat aantrekken.. Maar goed, zullen zien.

Wie het topic maakt of het idee bedacht heeft is onbelangrijk. Alsof er iemand gaat zijn die denkt, ow Jannes heeft eraan mee gewerkt ik ga nu niet starten, dat is onzin natuurlijk.

Het zijn de namen in de lijst die er aantrekkelijk moeten uitzien om spelers te overtuigen te starten op W47 maar als jij wat anders denkt prima :D Schrijf je ook maar in btw als je aardig bent mag je bij gemiddelde account's (grapje he voor je begint te rage ;))
 

DeletedUser73972

Guest
Ohja, want moest een onbekende noob dit topic openen hadden er zeker even veel mensen zich aangemeld :rolleyes: Wie het topic opent maakt zeker wel uit, en ik denk dat met CBC als drijvende kracht erachter toch wel het maximum eruit is/wordt gehaald
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Helemaal mee eens Cbc is gewoon de baas der bazen!
 

DeletedUser69813

Guest
Ik wordt niet eens in de lijst gezet :(

Dus, bij welke premade stam mag ik me aansluiten?
 

DeletedUser3435

Guest
Wie het topic maakt of het idee bedacht heeft is onbelangrijk. Alsof er iemand gaat zijn die denkt, ow Jannes heeft eraan mee gewerkt ik ga nu niet starten, dat is onzin natuurlijk.

Het zijn de namen in de lijst die er aantrekkelijk moeten uitzien om spelers te overtuigen te starten op W47 maar als jij wat anders denkt prima :D Schrijf je ook maar in btw als je aardig bent mag je bij gemiddelde account's (grapje he voor je begint te rage ;))
Dat is zeker wel belangrijk.. Jij trekt via je handtekening een heel andere klasse en soort van spelers aan als CbC. Ja ik denk dat een bepaalde klasse van spelers er dan minder zin in heeft als ze jou naam zien, al maakt het al veel goed dat CbC het topic gestart heeft.

Gezien jij met je bende clowns al bij 'goed account' staat en je op dit moment zowat op elke wereld dorpen verliest denk ik wel dat iedereen bij 'goed account' mag staan. Dit is geen grapje trouwens. :D
 
Reactiescore
660
Je zelf inschatten is één van de belangrijkste kwaliteiten van een tw speler. Ik had me eerst bij gemiddeld gezet. Dat lijkt me een eerlijke plek, toen zag ik wat jij zag. Iedereen bij goed. Dacht ik toch ook wel "wat doen die jongens allemaal op dat niveau??"
 

DeletedUser73244

Guest
Lol wordt w47 zo populair met al de genoemde gezichten in de eerste post?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ja ja we gaan allemaal spelen :D

Ik snap trouwens de kritiek op Jokersbrain niet helemaal, hij komt, samen met Jordi, op dit mooie idee en dan komt Krepox hem hier even afkraken en bekritiseren? Ik zie het nut daar niet echt van eigenlijk Krepox, ik vind het namelijk een enorm goed initiatief van deze 2 en ik denk dat Jokersbrain ook mee heeft geholpen aan het geheel.

Dat CbC het gepost heeft is inderdaad goed geweest en het trekt zeker bepaalde spelers aan, maar jou kritiek op Jokersbrain vind ik eigenlijk vrij ongegrond. Hij zou minder niveau aantrekken, ik denk het eerlijk gezegd niet. Ik denk dat zijn aandeel in dit geheel zeker niet onderschat zou moeten worden en ik vind het eigenlijk laf dat jij dit wel gaat doen en nog wel op deze wijze. Hij probeert een mooie wereld te maken, jij doet niks en kraakt anderen af, beetje treurig.
 

DeletedUser73244

Guest
Oeh, kan ik jou dan ook hier wegspelen? :D :bijl:

Grappie, maar dit is wel intressant om weer te starten :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dat is zeker wel belangrijk.. Jij trekt via je handtekening een heel andere klasse en soort van spelers aan als CbC. Ja ik denk dat een bepaalde klasse van spelers er dan minder zin in heeft als ze jou naam zien, al maakt het al veel goed dat CbC het topic gestart heeft.

Gezien jij met je bende clowns al bij 'goed account' staat en je op dit moment zowat op elke wereld dorpen verliest denk ik wel dat iedereen bij 'goed account' mag staan. Dit is geen grapje trouwens. :D

Ga maar verder janken op W42, en verziek dit topic niet:rolleyes:
 

DeletedUser73696

Guest
Ja ja we gaan allemaal spelen :D

Ik snap trouwens de kritiek op Jokersbrain niet helemaal, hij komt, samen met Jordi, op dit mooie idee en dan komt Krepox hem hier even afkraken en bekritiseren? Ik zie het nut daar niet echt van eigenlijk Krepox, ik vind het namelijk een enorm goed initiatief van deze 2 en ik denk dat Jokersbrain ook mee heeft geholpen aan het geheel.

Dat CbC het gepost heeft is inderdaad goed geweest en het trekt zeker bepaalde spelers aan, maar jou kritiek op Jokersbrain vind ik eigenlijk vrij ongegrond. Hij zou minder niveau aantrekken, ik denk het eerlijk gezegd niet. Ik denk dat zijn aandeel in dit geheel zeker niet onderschat zou moeten worden en ik vind het eigenlijk laf dat jij dit wel gaat doen en nog wel op deze wijze. Hij probeert een mooie wereld te maken, jij doet niks en kraakt anderen af, beetje treurig.

Ben het wel met Krepox eens. Als ik een topic maak of jij een topic maakt, zullen er andere reageren. CbC trekt een publiek met hogere klasse aan dan Jokersbrain. Dit is simpel te verklaren met het feit dat CbC een positieve naam IG en op de Community heeft en Jokersbrain zich gedraagd als een Joker en IG ook niet veel heeft voorgesteld in het verleden.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ben het wel met Krepox eens. Als ik een topic maak of jij een topic maakt, zullen er andere reageren. CbC trekt een publiek met hogere klasse aan dan Jokersbrain. Dit is simpel te verklaren met het feit dat CbC een positieve naam IG en op de Community heeft en Jokersbrain zich gedraagd als een Joker en IG ook niet veel heeft voorgesteld in het verleden.

Dat klopt, echter is dit een initiatief van beide heren. Ze hebben dit samen bedacht en voeren het dus ook samen uit. Waarom dan kritiek uiten op 1 van de 2 partijen die hun best doen een mooie wereld met een hoog niveau op de .nl server te brengen?
 

DeletedUser

Guest
Ben het wel met Krepox eens. Als ik een topic maak of jij een topic maakt, zullen er andere reageren. CbC trekt een publiek met hogere klasse aan dan Jokersbrain. Dit is simpel te verklaren met het feit dat CbC een positieve naam IG en op de Community heeft en Jokersbrain zich gedraagd als een Joker en IG ook niet veel heeft voorgesteld in het verleden.

Het gaat om het voorstel, die hij laat zien toch. En je hoeft dan niet direct in te gaan op iemand zijn verleden
 

DeletedUser3435

Guest
Ja ja we gaan allemaal spelen :D

Ik snap trouwens de kritiek op Jokersbrain niet helemaal, hij komt, samen met Jordi, op dit mooie idee en dan komt Krepox hem hier even afkraken en bekritiseren? Ik zie het nut daar niet echt van eigenlijk Krepox, ik vind het namelijk een enorm goed initiatief van deze 2 en ik denk dat Jokersbrain ook mee heeft geholpen aan het geheel.

Dat CbC het gepost heeft is inderdaad goed geweest en het trekt zeker bepaalde spelers aan, maar jou kritiek op Jokersbrain vind ik eigenlijk vrij ongegrond. Hij zou minder niveau aantrekken, ik denk het eerlijk gezegd niet. Ik denk dat zijn aandeel in dit geheel zeker niet onderschat zou moeten worden en ik vind het eigenlijk laf dat jij dit wel gaat doen en nog wel op deze wijze. Hij probeert een mooie wereld te maken, jij doet niks en kraakt anderen af, beetje treurig.
Leuk om te zien dat iemand zijn intellect er met de jaren niet op vooruit gaat.. Al had ik ergens gehoopt van wel. :D Ik kraak hem niet af, het is gewoon een vaststelling. Als je de post ook effectief eens zou lezen zou je zien dat ik zeg dat het een leuk idee is en het goed is dat CbC het gepost heeft. De enigste reden waarom ik hem afkraak is dat hij zichzelf bij goed account gaat zetten terwijl het een onervaren team is en hij zelf verschrikkelijk aan het falen is. Dan vraag ik mij gewoon af wat de criteria zijn om daar ingedeeld te worden..

Dat je geen andere soort spelers aantrekt is natuurlijk wel onzin, CbC en Jokersbrain zijn twee uitersten van niveau. Zowel AF als IG. Nevertheless, leuk iniatief.
Ga maar verder janken op W42, en verziek dit topic niet:rolleyes:
Dit bedoel ik dus.. Jij bent een gevalletje Jokersbrain, er jankt hier trouwens maar één iemand. Ik post gewoon mijn mening en een vaststelling, jouw post is onnuttig gejank.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Hoewel ik de complimenten natuurlijk waardeer, zou ik jullie graag willen verzoeken niet jokersbrain af te kraken in dit topic. Het initiatief loopt nog steeds door en ik krijg nog steeds berichten in mijn inbox welke ik in het topic bijwerk.

Nog 1,5 dag tot W47! :)
 
Reactiescore
86
Gezien jij met je bende clowns al bij 'goed account' staat en je op dit moment zowat op elke wereld dorpen verliest denk ik wel dat iedereen bij 'goed account' mag staan. Dit is geen grapje trouwens. :D

Ligt maar net aan de maatstaf die je hanteert he, voor sommigen is die niet al te hoog. Toen ik sommige namen zag moest ik ook wel ff lachen:D.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan